Tattoo's
vrijdag 21 januari 2011 om 07:45
Wie heeft er tatoo's Hoeveel en wat is de betekenis erachter?
Zelf heb ik er 5
Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.
Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.
Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.
En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.
Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
Zelf heb ik er 5
Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.
Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.
Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.
En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.
Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
zaterdag 5 maart 2011 om 20:52
Ik heb er zelf 3.
1 maki kikker op m'n schouderblad die ik heb laten zetten toen ik 16 was. Waarom een kikker? Ik houd ze zelf als huisdier, en deze kikker stond voor mij symbool voor transformatie en evolutie. Ik was namelijk erg dik in mijn jonge jaren, en vanaf mijn 16de verjaardag ben ik beginnen afvallen en sporten.
Dus dit stond symbool bij mij voor een nieuw leven.
Een tattoo van mijn eigen leguaan op mijn bovenarm voor mijn 17de verjaardag.
En een tribal ter versiering op mijn heup rond mijn 18de verjaardag. Ik wilde iets om mijn vrouwelijkheid te benadrukken aangezien ik in die 2 jaar tijd van bijna 80 kg naar 54 kg was gegaan.
Ben nu 21 en heb toch a 3 verjaardagen geen meer laten bijzetten, tijd voor een nieuwe haha.
Er komt zeker ooit nog iets bij, maar dan liefst een hele grote op mijn rug en naar de zijkant van mijn ribben toe.
1 maki kikker op m'n schouderblad die ik heb laten zetten toen ik 16 was. Waarom een kikker? Ik houd ze zelf als huisdier, en deze kikker stond voor mij symbool voor transformatie en evolutie. Ik was namelijk erg dik in mijn jonge jaren, en vanaf mijn 16de verjaardag ben ik beginnen afvallen en sporten.
Dus dit stond symbool bij mij voor een nieuw leven.
Een tattoo van mijn eigen leguaan op mijn bovenarm voor mijn 17de verjaardag.
En een tribal ter versiering op mijn heup rond mijn 18de verjaardag. Ik wilde iets om mijn vrouwelijkheid te benadrukken aangezien ik in die 2 jaar tijd van bijna 80 kg naar 54 kg was gegaan.
Ben nu 21 en heb toch a 3 verjaardagen geen meer laten bijzetten, tijd voor een nieuwe haha.
Er komt zeker ooit nog iets bij, maar dan liefst een hele grote op mijn rug en naar de zijkant van mijn ribben toe.
zaterdag 5 maart 2011 om 20:57
hij vertelde dat sommige mannen zulke watjes zijn(wisten we al)
komen ze stoer binnen onderwijl trillend als n schoothondje en bij de 1e lijn beginnen ze van auw dat doet pijn.
jonge jongens zijn t ergste zei hij.
zelfs viel er iemand flauw,toen heeft de tat man snel wat dikke strepen gezet.
of iemand die in slaap viel zelfs toen z,n rug werdt gewassen bleef hij slapen, dus dat hebben ze op film gezet.humor is dat!
wij vrouwen dan he,och t jeukt wat, na n paar uur begint t wat te schrijnen.
komen ze stoer binnen onderwijl trillend als n schoothondje en bij de 1e lijn beginnen ze van auw dat doet pijn.
jonge jongens zijn t ergste zei hij.
zelfs viel er iemand flauw,toen heeft de tat man snel wat dikke strepen gezet.
of iemand die in slaap viel zelfs toen z,n rug werdt gewassen bleef hij slapen, dus dat hebben ze op film gezet.humor is dat!
wij vrouwen dan he,och t jeukt wat, na n paar uur begint t wat te schrijnen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
donderdag 24 maart 2011 om 10:58
Ik heb 3 tattoos. 1 op mijn rechteronderarm, een vrouwelijk slingertje blaadjes en bloemetjes. 1 onder mijn rechterbil, daar staat "van *naam van man*" en op mijn linkervoet heb ik twee pioenrozen laten zetten, dat was het huwelijkscadeau van mijn man aan mij. We trouwden in de winter en we konden geen pioenrozen krijgen voor in het boeket. Dan maar zo dachten we! Nu drukdrukdruk aan het sparen voor een full-sleeve op mijn linkerarm. Vrolijk, veel kleur en strakke lijnen, beetje day of the dead-skull meets mario bros meets the doors-album cover zeg maar. Wordt gaaf! Maar dat gaat nog wel even duren...
vrijdag 1 april 2011 om 00:07
zondag 3 april 2011 om 16:54
hehe, ik had eerst 10, toen besloot ik naar 12 te willen, toen 16, en nu heb ik 20 mm
Maar hier hou ik het wel bij, ik heb een grote collectie met allemaal dure sieraden van Gorilla Glass, steensoorten en ander mooi spul. Samen wel een eurootje of 400-500 denk ik.
Alhoewel, dat weerhield me er ook niet van om van 16 naar 20 te gaan, mijn toenmalige collectie was nog groter....
dilemma's
Maar hier hou ik het wel bij, ik heb een grote collectie met allemaal dure sieraden van Gorilla Glass, steensoorten en ander mooi spul. Samen wel een eurootje of 400-500 denk ik.
Alhoewel, dat weerhield me er ook niet van om van 16 naar 20 te gaan, mijn toenmalige collectie was nog groter....
dilemma's
zondag 3 april 2011 om 23:18
@kaatje
Very nice!
I love gorilla glass !
Ik heb daar hele mooie kobalt blauwe plugs van!
Verder draag ik ook de opalescent skin eyelets van Kaos Softwear,zitten erg lekker!!
*ben ik trouwens de enige die van rozenkwarts plugs wondjes krijgt?*
@seymour
Dankjewel!
Ben nog steeds super blij dat ik hem heb laten zetten!
*vind het alleen wat minder(licht uitgedrukt ) als wild vreemde mensen het als uitnodiging zien om zomaar mijn rug aan te raken ...met de tattoos op mijn armen mijn armen uit het niets vast pakken ...en het brutaalste...mijn truitje verder naar beneden proberen te trekken omdat ze willen zien wat er onder mijn sleutelbeen staat... *
Very nice!
I love gorilla glass !
Ik heb daar hele mooie kobalt blauwe plugs van!
Verder draag ik ook de opalescent skin eyelets van Kaos Softwear,zitten erg lekker!!
*ben ik trouwens de enige die van rozenkwarts plugs wondjes krijgt?*
@seymour
Dankjewel!
Ben nog steeds super blij dat ik hem heb laten zetten!
*vind het alleen wat minder(licht uitgedrukt ) als wild vreemde mensen het als uitnodiging zien om zomaar mijn rug aan te raken ...met de tattoos op mijn armen mijn armen uit het niets vast pakken ...en het brutaalste...mijn truitje verder naar beneden proberen te trekken omdat ze willen zien wat er onder mijn sleutelbeen staat... *