Wens van de dag
maandag 4 april 2011 om 16:27
maandag 4 april 2011 om 16:53
maandag 4 april 2011 om 17:01
Lief al de knuffels. Gaat zeer waarschijnlijk niet meer gebeuren. Ik kan het echt niet meer aan nogmaals zwanger.
Baby _ernie: ik kan de smiley niet maar dikke vette vette knuffel voor jou... xxx
ruza; ik hoop dat je gauw kunt feesten.
Sweetsummer; hoop met je mee. Go go go.
Floortje knuffel en... a little bit of luck for next mnth.. Ik duim voor jou..
Flowerfield. wat is erm et je meisje, kan ze je je enigszins iets duidelijk maken, hoe ze zich voelt?? Ook jij een knuffel..
Mimootje, ook met jou wens ik hard mee!
koekie: snap je helemaal, moeder-dochter relaties zijn soms errug lastig...
Baby _ernie: ik kan de smiley niet maar dikke vette vette knuffel voor jou... xxx
ruza; ik hoop dat je gauw kunt feesten.
Sweetsummer; hoop met je mee. Go go go.
Floortje knuffel en... a little bit of luck for next mnth.. Ik duim voor jou..
Flowerfield. wat is erm et je meisje, kan ze je je enigszins iets duidelijk maken, hoe ze zich voelt?? Ook jij een knuffel..
Mimootje, ook met jou wens ik hard mee!
koekie: snap je helemaal, moeder-dochter relaties zijn soms errug lastig...
maandag 4 april 2011 om 17:02
Ik wens dat als ik morgen wakker word mijn oudste dochter vrolijk wakker wordt en niet zo verschrikkelijk brutaal is, heb geen zin meer om elke ochtend politieagent te spelen.
Ook wens ik dat ik morgen kan doen wat ik moet doen en geen lastige onderbrekingen krijg.....
Voor iedereen die een kind wil, succes.
Ik heb hier 3 grote bobbels achter het behang....
Ook wens ik dat ik morgen kan doen wat ik moet doen en geen lastige onderbrekingen krijg.....
Voor iedereen die een kind wil, succes.
Ik heb hier 3 grote bobbels achter het behang....
maandag 4 april 2011 om 20:10
Ik wens voor alle kinderloze vrouwen: Dat jullie allemaal binnenkort een kindje in jullie armen mogen hebben.
Ik wens voor alle ernstig zieke kinderen, dat eindelijk een middel wordt gevonden die deze kinderen kan genezen.
Voor mijn dochter van 16 met een licht verstandelijke beperking, die nog steeds geen duidelijke diagnose heeft, dat ze nu eindelijk op de goede school zit, en eindelijk eens gelukkig wordt
Ik wens voor alle ernstig zieke kinderen, dat eindelijk een middel wordt gevonden die deze kinderen kan genezen.
Voor mijn dochter van 16 met een licht verstandelijke beperking, die nog steeds geen duidelijke diagnose heeft, dat ze nu eindelijk op de goede school zit, en eindelijk eens gelukkig wordt
maandag 4 april 2011 om 20:42
Ik zou wensen dat mijn man voor 1 dag megagoed zaad heeft (in plaats van bijna niks/weinig levende) zodat we toch op een natuurlijke manier een kindje kunnen verwekken.
En ik wens dan ook dat alle wensen hier voor iedereen uit zullen komen.
Er staan mooie wensen tussen.
En voor diegenen die het nodig hebben!
(Haai Floortje! Alles goed en gesetteld in het verre nieuwe land?)
En ik wens dan ook dat alle wensen hier voor iedereen uit zullen komen.
Er staan mooie wensen tussen.
En voor diegenen die het nodig hebben!
(Haai Floortje! Alles goed en gesetteld in het verre nieuwe land?)
maandag 4 april 2011 om 20:42
quote:ipadfan schreef op 04 april 2011 @ 16:30:
Een kindje.. Na 5 miskramen begin ik het een beetje op te geven..
Dan wens ik een kindje voor jou, want na 6 miskramen te hebben gehad ligt mijn 7 weken oude zoon ligt nu heerlijk aan mijn borst te drinken.
Niet opgeven... Dat kan altijd nog! En geloof me, het is het volhouden waard! Dikke kus, weet dat de weg niet bepaald makkelijk is!
Een kindje.. Na 5 miskramen begin ik het een beetje op te geven..
Dan wens ik een kindje voor jou, want na 6 miskramen te hebben gehad ligt mijn 7 weken oude zoon ligt nu heerlijk aan mijn borst te drinken.
Niet opgeven... Dat kan altijd nog! En geloof me, het is het volhouden waard! Dikke kus, weet dat de weg niet bepaald makkelijk is!