Gezondheid alle pijlers

Goede littekencreme

05-04-2011 01:04 10 berichten
Ik ben een tijd geleden gegrepen door de kat (ca 3 mnd terug) maar precies op/om mn pols. Nu heb ik 4 donkere littekens van ca 5 cm lag in de lengte van mn pols staan.. Zou graag een goede creme vinden om ze lichter te smeren want krijg vaak genoeg rare/vragende blikken (Nee.. ik hou echt van mn leven, nee, wilde er niet tussenuit knijpen) Mooi vervelend allemaal! Iemand raadde me PCLE creme (ehm ofzoiets? die van de reclame?) aan maar werkt dit? Dat ze verdwijnen daar ga ik niet van uit maar een beetje minder opvallen zou fijn zijn!

Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg litteken pleisters die druk uitoefenden.. Hebben wonderen gedaan voor mijn littekens (borstverkleining).. Misschien dat jij ze kunt krijgen voor je pols.. Medische indicatie enzo.. Aangezien die krassen op je pols best heftig zijn...

Anders creme van biodermal..

En een troost: Toen ik 14 was had ik een jonge kat en had mijn armen VOL met krassen...(wild beest).. Die zijn nu onzichtbaar..
Ik heb toen mijn rooie kat klein was helemaal open gelegen. En diepe krassen ook. Maar alles is zonder creme weggetrokken.

Maar ik lees wel eens goeie verhalen over die pcle creme. Ik heb het gebruikt bij een litteken van een ongeluk maar ik had niet het idee dat het hielp.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heel klein potje, van het Kruidvat, maar goeie resultaten. Probeer maar, mijn moeder gebruikte het na borst-amputatie. Dus bij katten-krabbels moet het zeker helpen!
Pcle creme! Kben op mijn 5e twee keer aan me pols geopereerd (op de zelfde plek) en dat litteken

daarna goed ingesmeerd met pcle creme en hij werd lichter en ook soepeler. (Er zijn volgens mij

wel verschillende soorten)

suc6
Ik heb geleerd vitamine e-créme.

Moest ik smeren van de chirurg nadat ik een operatie had ondergaan
Life is a fairytale told by an idiot
Dermatix verkrijgbaar op dokters recept maar helpt echt heel goed!
Hier ook vitamine E, ik heb van die softgel capsules van de Etos, die prik ik open en de olie smeer ik op mn littekens (nav een operatie). maar er zal vast ook een crème van zijn .
Ik heb zelf voor een erg lelijk litteken Bio Oil gebruikt. Het litteken is er niet mooi van geworden, maar wel minder lelijk. De rood/paarse kleur is weggetrokken en de huid is soepeler geworden. Ook erg fijn spul als je heel droge huid hebt!
Bio Oil schijnt daar heel goed voor te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven