Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry!

Ik kijk geregeld op dit topic, maar lees niet alles bij.

Dus ik dacht ach, ik zet het er even op.

Misschien overkomt me dat nog wel eens vaker....

Zal proberen er op te letten.
@ siep1234, mijn mail is lievedenise79 at hotmail punt com

Dan kan ik het kaartje naar je toe sturen
quote:bartjes schreef op 05 april 2011 @ 18:47:

Sorry!

Ik kijk geregeld op dit topic, maar lees niet alles bij.

Dus ik dacht ach, ik zet het er even op.

Misschien overkomt me dat nog wel eens vaker....

Zal proberen er op te letten. In het geval van vrekken liever een keer te veel dan een keer te weinig
Ik heb ook de Honig-pakjes binnen gekregen. Ik ben trouwens niet de enige vrek in mijn straat. De postbode had wel een stuk of 15 dozen in haaar handen!
Hahahaha, ja de postbodes zullen er blij mee zijn! Denk dat er hier bij mij in het complex ook wel een aantal tegelijk zijn bezorgd.
Ik kreeg vandaag de honigpakjes en mijn eerste setje milnerborden... oh oh oh wat zal de postbode blij zijn met al die acties

Nu ben ik bezig om mijn financiën eens goed op een rijtje te zetten. Ik wil namelijk graag verhuizen, maar weet nog niet helemaal zeker wat mijn budget voor een huurhuis is. Gelukkig heb ik al redelijk wat puntjes voor de sociale huur, dus hopelijk kan ik binnen nu en een half jaartje wel weg uit mijn kleine kamertje van 21 m2.
Semper ubi sub ubi
Wie weet helpen al die acties juist de bezuinigingen bij TNT te voorkomen
Haha ik heb ze ook binnen trouwens!

bedankt voor de code van de milner!
Bij de AH ligt een gratis blaadje: "wat handig"

Hierin kortingsbonnen voor:

-Edet (vochtig) toiletpapier

-AH papieren tafellaken

-AH usb-stick

-AH anti-aanbak bakvormen

-AH herenboxershorts

-FA nutriskin (diverse varianten

Goedkoper uit eten: http://www.hoerahetislente.nl/
Graag gedaan!

Ben trouwens benieuwd wanneer de bordjes komen....ben nieuwsgierig!
Iemand enig idee of je zelf gebakken brood ook in de vriezer kunt gooien?? Ben een beetje doorgeslagen met het bakken vandaag.

Hier ook de honig pakken gearriveerd vandaag. Hopelijk was de postbode blij, maar of het TNT er blij mee is valt te bezien. Het is hier bezorgd door Sandd.
Ja, dat kan prima! Wel even laten afkoelen eerst!
1x = wel genoeg.

Dan maar alvast een antwoord op Elizaar

Nee, ik probeerde ook een bol.com code te vinden vanmorgen, maar mij lukte het ook niet, vandaar mijn vraag hier...
ik kan geen kortingscode van bol.com vinden, ben ik nu een beetje gek? Ik ben een ontzettende google-nerd trouwens
Had vandaag Milner bordjes en honig pakketje in mn brievenbus. Ben bang dat als er in mijn straat nog meer doorgeslagen vrekken wonen de postbode straks grotere tassen moet aanschaffen en/of z'n route dubbel moet rijden.

Verder had ik de esprit- bonnen en dan twee keer. Heb eigenlijk nog niet onderzocht of dat een foutje is. (lijkt me wel)

Helaas heb ik na fantastische vrekwaardige shopdag van afgelopen woensdag absoluut nul budget meer om iets met de bonnen te doen. Maar goed ben nog steeds erg tevreden met de enorme aankopen voor weinig van afgelopen week.

Er mogen iedere dag wel van dit soort pakketjes bezorgd worden.
Heb net ook alles bij elkaar gegoogled en idd noppes! Is volgens mij de eerste keer dat ik er nergens één kan vinden. @Elizaar Als je geen enorme haast hebt zou ik anders gewoon even wachten...hoe lang kan het nu helemaal duren voor er weer een code te vinden is?

Volgende wk moeten de rekeningen van de auto weer betaald worden. En ook al was dit gewoon ingecalculeerd en hebben we er een mannetje voor die het echt voor een heel redelijke prijs doet...ik vind dat altijd zo zonde geld. En stroopwafelman kan me dan nog zo goed vertellen dat je een auto goed moet onderhouden omdat je grote kostenposten kan voorkomen.....ik kan wel wat interessanters verzinnen dan bougies om mn geld aan uit te geven. lijkt wel of ie ook altijd ergens een rammeltje hoort wat gedoemd is een grote kostenpost te worden ha ha. Sommige mensen brengen een auto gewoon weg als hij het niet meer doet.Maar goed mannen en auto's is misschien genoeg stof voor een nieuw topic. Let's not go there
quote:stroopwafeltje77 schreef op 05 april 2011 @ 22:39:

Heb net ook alles bij elkaar gegoogled en idd noppes! Is volgens mij de eerste keer dat ik er nergens één kan vinden. @Elizaar Als je geen enorme haast hebt zou ik anders gewoon even wachten...hoe lang kan het nu helemaal duren voor er weer een code te vinden is?

Nee ik had ook makkelijk kunnen wachter maar heb vandaag een zware en emotionele begrafenis gehad. Was dus even aan het emotieshoppen en heb de verzendkosten voor deze keer gewoon betaald.
quote:Elizaar schreef op 05 april 2011 @ 23:56:

[...]

Nee ik had ook makkelijk kunnen wachter maar heb vandaag een zware en emotionele begrafenis gehad. Was dus even aan het emotieshoppen en heb de verzendkosten voor deze keer gewoon betaald.

En ja, dan mag je emotieshoppen en betaal je gewoon de verzendkosten. Vrekken komt wel weer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
de milnerbordjes zijn er.

Wat zal ik zeggen...ik zou ze niet zelf gekocht hebben, maar zo gratis en voor niets vind ik ze heel geschikt voor de camping.
Ik heb van de week niet goed gevrekt ....

Ik dacht lekker te gaan vrekken door de kruidenmix voor gevulde paprika (tht 12-2009) op te maken en het rundergehakt uit de vriezer (gekocht in de aanbieding).

Het enige wat ik nog nodig had waren 2 paprikas.

Stoplichtpaprikas waren slecht! Dus die koop ik niet als ik gevulde paprika moet hebben (anders wel en dan snij ik de slechte plekken eruit)

Dus losse paprikas dan maar.

1 euro per stuk! Nou, noem mij een vrek , maar dat vind ik echt veel voor een paprika...

[...]

Nee ik had ook makkelijk kunnen wachter maar heb vandaag een zware en emotionele begrafenis gehad. Was dus even aan het emotieshoppen en heb de verzendkosten voor deze keer gewoon betaald.En dat moet je dan ook zeker doen, emo-shoppen is soms best goed voor je!
Paprika's vind ik ook altijd zo duur. Deze week zijn ze 49 cent per stuk bij de Dirk. Ik koop ze zelf vaak op de markt (ook voor weinig uiteraard) en dan was ik ze, snij ze in blokjes en dan hup de diepvries in. Altijd een vooraadje bij de hand.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Helaas heb ik geen Dirk in de buurt

En de markt hier is op woensdagmiddag, als ik aan het werk ben....

Toen ik in een andere stad woonde, woonde ik dicht bij een plein waar op zaterdag markt was, dat was erg fijn en daar ging ik dan ook vaak heen

[...]

Nee ik had ook makkelijk kunnen wachter maar heb vandaag een zware en emotionele begrafenis gehad. Was dus even aan het emotieshoppen en heb de verzendkosten voor deze keer gewoon betaald. Dan is emoshoppen idd geoorloofd hoor! Veel sterkte!
Ik had vandaag trouwens wel iets leuks. Ik heb in december mijn VGZ zorgverzekering gewijzigd. Ik was collectief verzekerd via de kruisvereniging, maar kon me nu collectief verzekering via de vakbond (scheelde een paar euro per maand en ik kon lidmaatschap kruisvereniging opzeggen).

Kreeg ik vandaag een brief van de VGZ dat ik omdat ik een nieuwe (?) verzekering heb afgesloten een welkomstgeschenk t.w.v 70 euro mocht uitkiezen. Ik kon kiezen uit een voucher voor een hotelovernachting voor 2 personen, een foto op canvas, of 3 kaartjes voor het Dolfinarium. Ik heb voor het laatste gekozen, lijkt me echt leuk om binnenkort met de kinderen naar toe te gaan. Jongste is nog geen 3 dus die mag volgens mij sowieso gratis naar binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven