Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vond die Diana dan weer wel mooi.

Evolutie is voor mietjes, creationisme rules

Heeft God toch mooi bedacht, extra veel seks als je vruchtbaar bent. Tja, als je je schepselen wilt laten heengaan en vermenigvuldigen moet je er íets op verzinnen

Ik heb leuke man gemist Inad geloof ik?
Hai meisjes! Ben net terug van stiekem door Don geregeld heerlijk diner in superrestaurant. Nichtje van Don kwam oppassen, echt geweldig. Dus weer eens samen lekker uitgebreid gegeten zonder kindjes. En lekkerrrrrrrr dat het was! Gepekelde zalm, gedroogde tonijn, visbouillon, japanse koe (weet de naam echt niet meer, maar volgens de gastvrouw worden die koeien daar in Japan gemasseerd!!!), kaasplateau, jasmijnijs, chocotruffels..... Hmmmmm, dat was echt genieten!

En intussen zijn jullie 5 bladzijdes verder. wat me het meest opviel was gedichtje van Vish, It says it all:

Sterrenkindje slik je pillies en wees blij

dan vlieg je als een vogel zo vrij

Zwaai naar de hemel daar zit je knijn

en neem in het vliegtuig een glaasje wijn

Hele goede reis en veel plezier, Starreke!

Luun, balen dat je week zo begon. Eerste dag na vakantie is altijd klote. Krijg je van dat onopgevoede spul in de klas dat je dan weer fijn in het gareel mag zien te krijgen. Zodat ouders het daarna weer kunnen vern**ken. Voel erg met je mee.

Pep, Don wil gaan overstappen op Alice, ipv UPC. Heb je al naar hun acties/aanbiedingen gekeken?
Loretta is De Mol. Punt.
Goeie reis Star!
Alice? Who the f*ck is Alice?
Ja, Luun, jouw kaartje zat er ook bij. Verjaardagspost is zó leuk! Don vond het trouwens wel erg bedenkelijk dat je ondertekende met Luun en haar harem....
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 07 januari 2008 @ 21:56:

Ja, Luun, jouw kaartje zat er ook bij. Verjaardagspost is zó leuk! Don vond het trouwens wel erg bedenkelijk dat je ondertekende met Luun en haar harem....Nah ja seg.
Hé Kess, wat een fijn plan van Don om jou zo te ontvoeren! Echt een vent uit duizenden! Nu aan het uitbuiken?
Whahahahahaha, ik las het ook zo Pep! Arme Kess dr Don kwijt. Hij stapt over op Alice. Proessst

Star, nie weggaan

Veel plezier!!!!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mijn kaartje is de enige late dus, naajaaaa tssssk
Eow, leuke man is eigenlijk zelfde verhaal als vorige leuke man Ook een rondzwervende wetenschappelijk medewerker

Waar kan ik me bekeren? Creationisme is gewoon hardstikke hip en heet hoor
quote:peppie schreef op 07 januari 2008 @ 22:01:

Hé Kess, wat een fijn plan van Don om jou zo te ontvoeren! Echt een vent uit duizenden! Nu aan het uitbuiken? Ja! Lekker in de welness-suit! Don kijkt nog een StarTrekje en ik internet een beetje.
Loretta is De Mol. Punt.
Weet je, vroeger was hij nooit zo attent. Maar hij begint me meer en meer op waarde te schatten, gleuf ik!
Loretta is De Mol. Punt.
Mischien wil ie wel iets van je Kess

Janice op RTL5!
Een Startrekje met Kess erin?

Janice is eng, bah brrrr.

Een Star trekje
Kess, mag ik dadelijk een uurtje te vroeg je verjaardagsplaatje weghalen?
Zwijgen is toestemmen

Kalinichta!
Kalinichta Pepsel

Dit vind ik gewoon als ik afbeeldiggoogle op Kalinichta:

Dan slaapt de erwt van PopdeE nog beter volgens mij.

Heb wel eens op zo'n ding geleden op heuveltop op Paros

Star, goede reis!! Hoop dat vlucht beetje meevalt. Ik vind het ook eng. Houd je taai!
Gheghe, heuveltoppen versus vlindervalleiën

Goedemorgen, mijn Wupper ging om 6 uur af *gaaap*

Maar ik ben inene vol energie en wil 1001 dingen doen. Nu nog even verzinnen hoe ik het campingbedje uit m`n moeders huis kan slepen zonder dat iedereen daar wakker van wordt
Hoihoi,

Hanna heeft geen coeliakie (ik ben gisteren gebeld door de kinderarts dat de bloeduitslag prima was). Ik heb hem wel verteld dat we zelf groot verschil merken nu ze geen gluten eet. Dat vond hij opmerkelijk. Hij wil haar nog laten testen op lactose-intolerantie en we moeten ook weer gluten gaan geven. Half februari terug naar hem.

Kess, wat leuk dat Don je heeft ontvoerd voor een heerlijk dinertje!

Pepsel, ik heb geen idee hoe je dat kunt doen. Maar misschien is het inmiddels wel gelukt?
Nou campingbedje ligt in de auto en de Wupper in bed Geen bal opgeschoten dus eigenlijk maar goed, Wuppie was zo sjielug moehoehoe mahahahama

Fijn dat Hanna geen coeliakie heeft Mirjam! Wanneer moeten jullie gaan "provoceren" met gluten, nu gelijk?
Ja Pep, we mogen direct weer gluten gaan geven (misschien alleen beter niet direct 2 sneetjes grofvolkoren op een dag of iets dergelijks maar dat lijkt me logisch). We hadden haar twee weken glutenvrij omdat ik eens wilde weten of het verschil zou maken (en dat deed het wel; ze werd veel minder huilerig, had minder buikpijn, zat gewoon beter in haar vel), maar het was ook niet op advies van de arts. En ze vindt rijstebloempap echt heerlijk dus het ging ook prima in praktisch opzicht.
Polletje in NS
Goedemorgen!

Zou Star al geland zijn of ben ik nu te optimistisch? Geen idee hoe laat hun vlucht ging, eigenlijk. Hoop dat het een zachte landing was!

Wat staat er op je to-do-list vandaag, Pep? Ga je naar je nieuwe stulpje om te poetsen? Succes hoor! Wel foto's maken he? Ben retenieuwsgierig!

Fijn dat Hanna geen coeliakie heeft.
Loretta is De Mol. Punt.
Polletje: check!
Loretta is De Mol. Punt.
Polletje? Polletje? Ik ga meteen kijken

Mirjam, wat fijn dat Hannah's uitslag goed was

Nu hopen dat het geen lactose is, maar dat zou je toch al wel gemerkt hebben?

Hier alles oke. Alleen vergeten wekker te zetten en Chica kiende het zo uit dat ze ook pas laat wakker werd, dus ik was schandalig laat op werk vanmorgen

Ben benieuwd hoe Star het heeft en of de vlucht oke was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven