Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Gisteren was het rond precies zo rond zessen dat ik mviool, dviool, vriendmviool aan tafel had voor de tortellini's ! Helemaal goed zo'n rustpunt in de dag.

Door het mooie weer konden ze achterom voetballen ( ideaal !) en de zelfgemaakte taarten vielen in de smaak.

Mviool gaat een mini laptop kopen en heeft 2 leesboeken van z'n favoriet en een tshirt en snoep.
Ik heb ook een paar foto's geplaatst, en een filmpje die ik graag met jullie wil delen.
Leuk !
RW, heb geen mailtje ontvangen van jou?
5x5 ik had gemaild of je me wilde toevoegen op die afspraken site. En verder zijn er nog zo'n 50 mailtjes heen en weer gegaan over andere zalen

Leuk dat mviool zo verwend is en dat de taarten in de smaak vielen!!!

bengel ik ga vanmiddag de foto's bekijken J ligt even op bed ik ren door het huishouden
Leuk filmpje Bengel!

Rozewolk, leuke dag gehad dus gisteren! Nu de festiviteiten van morgen nog.

Viool, fijn dat het bij jou ook gesmeerd liep, nog het nodige buiten kunnen doen?

Nu thuis aan het werk, moet zeggen dat ik wel lekker bezig ben.

Iemand trouwens nog interesse in de musicalpunten van de AH? Zal straks ook een berichtje op het prikbord hier zetten, kun je daar reageren.

Gauw weer door!
Oh, ik kan weer inloggen

Wat leuk, verjaardagsverhalen van mviool en J.

J is nu een echte dreumes....... slik, we gaan echt snel he dames. Binnenkort Aatje en dan Lmeisje en Ootje vlak na elkaar...

5x5 fijn dat je uitslagen goed waren. Weet je nu al iets van je dochter?

Superleuk al die nieuwe foto's en filmpjes!
Tieger, hoe vind je dat om thuis te werken, ben je dan niet heel snel afgeleid/geneigd even snel iets anders te doen? En wat doe je dan thuis qua werk?
Sardegna op een ander topic hadden ze het over jouw mantra: "het is een fase"!

Tieger thuis werken lijkt mij ook vrij lastig. Maar als ik het zo lees, dan gaat het jou goed af. Fijn hoor!

5x5 Dat is fijn nieuws, dat de uitslagen goed waren. Nu nog even het andere afwachten.

RW klaar met rennen door je huishouden? Je mag hier ook wel even komen rennen. Moet nodig weer gebeuren.

Maar mijn baby is alweer 6 weken vandaag, en ik ga vanaf maandag echt flink wat in huis doen, want ook al hebben man en ik echt wel wat gedaan, ik zie toch dat er achterstallig onderhoud is. Maar goed kraamtijd is voorbij, evenals de periode dat ik voorzichtig aan moest doen. Heerlijk ik mag alles weer.
Even kort, ootje maakt soms monster geluiden
Thuiswerken is dan nu het jaarverslag van de organisatie doorlopen, met name op spelfouten en niet lopende zinnen, en het mieren**ken over afkortingen enzo. Vanochtend heb ik een stuk voor een nieuwsbrief geschreven, en ik heb een informatieblad over de inhoudelijke toepassing van iets (klinkt heerlijk vaag, ik weet het ) te schrijven. En als ik dat allemaal gedaan heb, kan ik nog bepaalde gegevens verifieren en vergelijken met gegevens die over het bedrijf te vinden zijn op i-net, zoals bij de kvk, maar ook de site, of de telefoongids. Kijken of het bedrijf wel bestaat, zeg maar.

Maar ja, de wasmachine draait inmiddels ook al voor de derde keer vanmorgen Ach, op het werk zelf hou je ook wel de nodige kletspraatjes, helemaal op vrijdag

Nu weer gauw verder!
6 weken en dan al zo waanzinnig lachen bengel?? Goed zeg!!
Ik gloei van trots Amalia, maar hij heeft natuurlijk ook ruim 2 weken extra lang in de buik gezeten, heeft hij zich ook wel door ontwikkeld. Of telt dat zo niet?
Ik heb je weer geprobeerd toe te voegen RW, hopelijk is het nu wel gelukt.

De bloeduitslagen zijn ook binnen, dochterlief heeft geen intolerantie of allergieeen, wel een laag ijzer en vit. D. Vandaar haar vermoeidheid waarschijnlijk. Over 3 maanden moet ik haar ijzer weer laten prikken, als die dan nog wat lager is krijgt ze pilletjes of druppels. Vit D moet ik morgen even halen voor haar.

Bij mij was de vit. b12 (die voor de vermoeidheid zorgt) weer gezakt. Maar helaas wil de huisarts dat niet behandelen, dat moet ik met de internist overleggen. In mei wordt dat dus vervolgd (weer prikken). Verder moet ik ook bij de internist bespreken of ik een dunne darm onderzoek moet, want bij mij was niet helemaal zeker of ik wel of geen glutenintolerantie heb en dat kan je alleen dmv zo'n onderzoek uitsluiten. Ergens moeten die vit. tekorten vandaan komen lijkt mij .
5x5 eet je wel goed? Kun je niet gewoon vitB bij gaan slikken?

Lekker zeg bengel, dat je alles weer mag en dat je je ook goed genoeg voelt om weer van alles te doen. Kun je eindelijk weer terug naar je oude zelf, na een lange, lange periode van alles behalve jezelf. Lmeisje lachte veel later pas echt zo uitbundig. Met 6 weken deed ze alleen een flauw glimlachje hoor. F is een knapperd! (een blije knapperd )

Tieger ben je dus eigenlijk een soort tekstschrijver? Schrijven en redigeren ofzo? Klinkt iig als iets dat makkelijk vanuit huis kan, dat is dan wel weer fijn. Waterpolo... stoere sport hoor.

Ootje het monster Is ze ook nog wel eens blub de vis?

RW helemaal klaar voor de feestvisite morgen?

Vandaag en morgen AM, kinderen alledrie heel lief naar bed gegaan. Lmeisje heeft 2 tandjes en volgens mij zie ik nr 3 en 4 ook doorkomen, ze krijgt er ineens heel veel tegelijk! Leidt helaas tot nachtelijke huilbuien, al 2 nachten Ben vannacht toch alleen, als ze weer begint leg ik haar naast me, knus ook
Bengel ikdenk dat t gewoon wat over hem zegt. Dat vroege echte lachen. Het is vast een slim en guitig joch.

Mag ik even zwijmel ??

Het is toch zo'n grappig vrolijk kind. Soms gromt en gilt ze als ze enthousiast is haha. Geen gehoor mag ik lig in een deuk. En ze pakt iedereen in met haar blauwe ogen.

Klacht; sta ik te koken en jullie weten wat een gedoe dat soms is met drie andere kinderen en je dagschema. Komt man thuis, oh daar heb ik geen trek in, of hij eet een beetje en haalt dan nog turkse pizza, patat, whatever. Dat vind ik geen leuk voorbeeld en ik wil eigenlijkook gewoon dat man groenten eet :( ik kook echt niet vies hoor. Ik maak alles vers.

Morgen maak ik wel lasagna, zn lievelings. Hij moet goed eten ! Hihi dat is eigenlijk niks voor hem hij eet hooguit sla uit zichzelf, hiep hoi.

5x5 ik raad je solgar vitaminen aan, zijn echt goede.

Vandaag leuke pyama's gehaald, jongens hebben schoolkamp. Ze zijn nu al hyper ;)

Vandaag brood gebakken. Ik stond toch al aan die afwas, dacht dat kan nu eigenlijk ook in een moeite door.
Ja, de afwas.... Ik dacht gister: vaatwasser doet het vast wel weer. (waarom dacht ik dat??) en ja hoor, weer de bijkeuken blank. Alsof een vaatwasser opknapt van een paar dagen rust, 't is geen kreupele hond. Domme ik.

Idd GEEN goed voorbeeld voor de kinderen als man iets anders (ongezonds) haalt. En ook helemaal niet leuk voor jou
Ootje heeft toch donkere ogen?Ofzijn ze donkerblauw? (of kijk ik niet goed )

Schoolkamp, jee, grooooooot zijn ze....
Blauw Sardegna ( donkerblauw- middelblauw )

Die vaatwasser haha. Ik deed precies hetzelfde, daarna heel gauw de knop ronddraaien om hem in het pompen te zetten, want dan gaat het water langs mn nieuwe plafond beneden...
Niet naar beneden bedoel ik
Ik slik dus al een goede vitamine en nog wordt de waarde lager. Het schijnt dat de enige echt goeie manier van behandelen met injecties is, zeker als er sprake is van een slechte opname (waardoor die tekorten ontstaan). Gezien mijn darmproblemen is dat niet heel onlogisch.

En eten doe ik wel goed, iets te goed zelfs, want ondanks niet snoepen en gezond eten blijf ik aankomen terwijl ik juist af wil vallen! Ik heb de hele dag door honger, eet veel brood, fruit, yoghurt, kwark, gezonde avondprak (eet gewoon alles mee). Ik zou misschien meer moeten gaan bewegen maar hoe? Ik dans al 2 x in de week. Nog meer weg is bijna niet te doen (en zoveel energie heb ik nog niet op het moment).
Nou als er injecties voorhanden zijn waarom wil de HA die dan niet geven? Hij kan toch even bellen met de internist om dosering en controle intervallen te vragen? Ik snap nooit waarom in de 'gewone'geneeskunde alles met zoveel omwegen en vertraging moet gaan. Vervelend voor jou dat je nu weer een maand moet wachten.

Oh, ik ben niet de enige die op stille genezing van de vaatwasser hoopt.... Heb jij er al een vitamineblokje ingestopt viool?
Mss geen E nummers meer eten 5x5, dat is echt troep.

Viool, dat is idd heel stom van man. En een heel slecht voorbeeld. En gewoon niet aardig.

Man eet altijd wat ik maak, ook al is het goor (dat is het nooit hoor, maar toch).

Sardegna, hier komen ook 4 tanden in eens door! Ik vind onder altijd schattig, maar boven.. tja, ik weet het niet hoor ha ha.

Bengel, ze zeggen dat vaak wel van die 2 weken extra, maar volgens mij gaat dat niet op. Een kind kan zich in de buik toch niet ontwikkelen wb lachen ofzo? Ik heb het bij mijn kinderen igg nooit gemerkt Jij hebt gewoon echt een snelle!
Amalia ootje lachte wel in de buik( op echo )

En ze zwaaide ook naar mama!

Sardegna ik denk dat ik te weinig met mn vaatwasser gepraat heb :(

5x5 mijn vriendin krijgt injecties, dit gaat echter niet regulier geloof ik. Ze had grote tekorten die niet door vitamines konden worden bijgewerkt.

Amalia e nummers... En zoetstoffen.. En plastickaas ( ja echt zit in pizza's - verteert nooit meer !)

Huh ?? Iksta op weegschaal thuis 65 kilo, met kleding.

Bij ouders 67kilo. Man zegt nou weegschaal hier scheelt mss 1 kilo. Meer niet ( hij weegt zich vaker ) ikdacht dat ik 68 woog.

Nouja het zal wel. Ik zou bijna mn oude broeken passen .... Maar ik wacht wel even. Ik was van plan meer op mn eten te letten.
Heeft A geen last van die tandjes dan? L wel, maar alleen 's nachts, overdag is ze gewoon vrolijk en eet als de beste. Ze 'scharrelt' sinds een paar dagen over de vloer trouwens, zo schattig. vooral achteruit en opzij, naar voren lukt nog niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven