Campingbedje/buitenbox

08-04-2011 20:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben te lui om verder te googlen dus bij deze maar een topic. Ik ben op zoek naar een sport van box die niet van hout is maar van stof/plastic die ik zowel binnen als buiten kan gebruiken. Eentje waarin baby ook in slaap kan vallen. Het liefst eentje die open is (geweven stof) vanaf de grond zodat ze opzij ook naar buiten kan kijken.

Weet iemand hoe zoiets heet of waar ik dat kan vinden ?
Dat heet een campingbedje en die haal je bij de babyspeciaalzaak of bij de Aldi als ze in de aanbieding zijn.
Of het kruidvat
Mijn ouders hebben een plastic inklapbare box, vind ik handiger als je het als box wilt gebruiken. Mijn zoon duwt het campingbedje om als hij er in gaat staan.

Buitenkant is van een soort gaas.
Zoiets:

Die is leuk Jor!!
Ja soort van gaas inderdaad. Maar zon campinGbedje daar kan ze toch niet in kruipen of wel?
Hee, da's mijn campingbedje! (maar dan rechthoekig )
Mijn kon er prima in kruipen vorig jaar. Ze heeft er vaak in de tuin ingezeten. Maar zo'n vierkante is ook mooi.
quote:alisan schreef op 08 april 2011 @ 20:44:

Ja soort van gaas inderdaad. Maar zon campinGbedje daar kan ze toch niet in kruipen of wel?Heb ik zoon wel in gehad toen hij heel klein was, maar hij is meer lang dan breed, dus heel veel kanten kunnen ze niet op. Nu is hij 16 maanden, en zou ik hem er niet meer in zetten. Ten eerste omdat hij dus weet hoe hij het ding om kan laten kiepen, en ten tweede omdat hij er nu niet echt meer in kan kruipen.
Ja zon ding, dank je wel! Leuk? Ik vind ze afshuwelijk maar zoiets bedoel ik dus, erg handig voor in vakantiehuis volgens mij. Wat is het merk, staat daar hauck? Ik kan het niet zo goed lezen.
quote:alisan schreef op 08 april 2011 @ 20:46:

Ja zon ding, dank je wel! Leuk? Ik vind ze afshuwelijk maar zoiets bedoel ik dus, erg handig voor in vakantiehuis volgens mij. Wat is het merk, staat daar hauck? Ik kan het niet zo goed lezen.Linkje

Heet, heel simpel, een inklapbare box.
Ik dacht dat met de bodem boven de grond, dat ze er niet in konden kruipen omdat het te wiebelig is. Wij hebben een babybjorn bedje wat wel op de grond ligt, maar daar is het onderste deel van dicht dus dan kun je niet naar buiten kijken (nu nog geen probleem met 9 weken maar straks misschien minder leuk).
Hm, wat een slechte link van mij

Deze dan?

Klik
Grrr, nou, hij staat op wipstoeltje.com.
Waarom moet alisankind erin kunnen kruipen? Kan toch ook niet in een gewone box
Jawel hoor. Gewoon een beetje kunnen rollen ook en van liggen naar zitten. Ik dacht dat het met een bodem boven de grond daar te onstabiel voor zou zijn, vandaar.
Die bodems zijn niet zo heel slap hoor. Er zit in het midden ook een 5e pootje voor de stevigheid
Ik heb hem hoor jorina, dank je wel. Hauck dream and play, dat is wat ik zoek.

(en barbabella, in vergelijking met een gewone houten box bedoel ik dan)
Ah ok, 5de poot.

Nou dank jullie wel, ik kan nu gaan internet shoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven