Wat doe je als je...
maandag 11 april 2011 om 16:00
quote:Primabella schreef op 11 april 2011 @ 15:35:
Twee van mn oude huisgenoten gebruikten reclamefolders. Niet omdat ze het vergaten, maar omdat ze te lam waren om het te kopen.En gooiden ze die dan door het toilet? Kan me indenken dat je daar enorme verstoppingen van krijgt (van het toilet, welteverstaan)...
Twee van mn oude huisgenoten gebruikten reclamefolders. Niet omdat ze het vergaten, maar omdat ze te lam waren om het te kopen.En gooiden ze die dan door het toilet? Kan me indenken dat je daar enorme verstoppingen van krijgt (van het toilet, welteverstaan)...
maandag 11 april 2011 om 16:55
Wij hebben hier dus altijd tig rollen op voorraad liggen. Laatst was ik vergeten dat ik al een groot pak had meegenomen. Twee weken later weer een megapak meegenomen. Liggen hier sowieso altijd een rol of 20-30 als ik er weer een nieuw pak bij leg. Als ik niks zou hebben zou iki ook tissue gebruiken. Kranten zal ik nooit doen, maar als ik echt niks heb zou ik zo me slip weer omhoog kunnen doen denk. Er zit nooit een groot ''remspoor'' op het toiletpapier. En anders even langs de avondwinkel of bij familie. Bij de buren zou ik hier dan weer niet doen, maar als je ze regelmatig spreekt is het een heel ander verhaal natuurlijk. Ben wel eens een emmer water gaan halen toen de badkamer afgewerkt moest worden en het water er al af was bij ons. Maar een wc rol zou ik dnek niet zo gauw doen.
maandag 11 april 2011 om 18:44
Je kunt in zo'n geval ook een bottle chebok gebruiken. Ik moet er zelf niet aan denken, maar mijn halve Indo-vader (Indische mensen gebruiken volgens hem vaak een bottle chebok) gebruikt er wel een.
Gewoon een oude fles cola met lauwwarm water vullen en de boel schoonspoelen. Met je handen. Dus daarna goed handenwassen.
Gewoon een oude fles cola met lauwwarm water vullen en de boel schoonspoelen. Met je handen. Dus daarna goed handenwassen.