New York

vrijdag 15 april 2011 om 07:31
Ik heb ook gemerkt bij mensen, je houdt van die stad, of je vind er echt helemaal niks aan. Er is geen middenweg vind ik! Wat vinden jullie partners ervan? Mijn man vond het erg druk en vies, maar van het shoppen kon hij geen genoeg krijgen haha!
Janna ga vanmiddag op mijn computer kijken op die site, ben nu mobiel dus niet zo handig!
Janna ga vanmiddag op mijn computer kijken op die site, ben nu mobiel dus niet zo handig!
vrijdag 15 april 2011 om 08:59
vrijdag 15 april 2011 om 09:04
Ik ga over drie weken! ik heb zo veel zin!
Ik heb al heel veel tips van www.yelp.com gehaald. Daar worden (veelal door new yorkers) heel veel recenscies geschreven over van alles en nog wat.
Ik heb al heel veel tips van www.yelp.com gehaald. Daar worden (veelal door new yorkers) heel veel recenscies geschreven over van alles en nog wat.

vrijdag 15 april 2011 om 11:39
quote:2010viva schreef op 15 april 2011 @ 07:31:
Ik heb ook gemerkt bij mensen, je houdt van die stad, of je vind er echt helemaal niks aan. Er is geen middenweg vind ik!Nou, ik vind het een fantastische stad, maar toen ik een keer half januari was vond ik het een stuk minder leuk.... Het was zo koud dat je botten echt koud aanvoelden... Dan ga ik toch liever in mei
Ik heb ook gemerkt bij mensen, je houdt van die stad, of je vind er echt helemaal niks aan. Er is geen middenweg vind ik!Nou, ik vind het een fantastische stad, maar toen ik een keer half januari was vond ik het een stuk minder leuk.... Het was zo koud dat je botten echt koud aanvoelden... Dan ga ik toch liever in mei

vrijdag 15 april 2011 om 12:09
Jep esta is geregeld, moet alleen nog uitgeprint worden.
We gaan maar 5 dagen, dus het wordt echt hight lighten.
Ooit heb ik een reisgids gekocht van NY wel 11 jaar geleden, en het bizare is dat daar dus nog de towers in staan..vreemd om te zien.
Wat willen we zien; veel!!!
*vrijheidsbeeld
*Guggenheimmuseum
*Top of the rock
*de B.bridge
*Central park................en nog wel even verder.
We zien wel hoever we komen, we zijn echte lopers dus veel te voet in ieder geval!
We gaan maar 5 dagen, dus het wordt echt hight lighten.
Ooit heb ik een reisgids gekocht van NY wel 11 jaar geleden, en het bizare is dat daar dus nog de towers in staan..vreemd om te zien.
Wat willen we zien; veel!!!
*vrijheidsbeeld
*Guggenheimmuseum
*Top of the rock
*de B.bridge
*Central park................en nog wel even verder.
We zien wel hoever we komen, we zijn echte lopers dus veel te voet in ieder geval!

vrijdag 15 april 2011 om 12:09