Contactinformatie Apple Nederland

13-04-2011 20:36 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat Marels hier uit haar vel klapt

Ik wil bij Apple zelf een klacht indienen over mijn iPhone. Maar die *#$!(@#$*$ hebben dus nergens contactinformatie staan. En ik ga dus geen hulplijn bellen, ik wil schriftelijk een klacht indienen.

Iemand enig idee waar ik terecht kan?

Mijn dank is groot
668, the neighbour of the Beast
Karels wat doe je ermee dat je ieder half jaar een nwe moet?!? Ik wil ook een nieuwe maar de mijne blijft het maar doen
Ik heb ze een paar weken geleden gemailt. Moest wel in het engels maar ze snapten blijkbaar wat ik bedoelde en het is voor mij opgelost. Als je wilt kan ik kijken of ik het emailadres nog heb/kan vinden
Kolere zeg... Marels snapt tie ook al niet. Zucht....
quote:Marels schreef op 13 april 2011 @ 21:05:

Ik wilde eigenlijk naar het hoofdkantoor rijden Jorina, en dan de directeur van appel doodgooien met mijn telefoon

Wij hebben zo nu en dan ook wel eens mensen op de stoep staan, ik moet zeggen, het werkt wel

(ik doel dan niet op het stukje over het doodgooien he?)
Graaaag Silvy!

Suze; het heeft mij anderhalf jaar inloggen als "Marels" gekost voor ie er geen "Karels" meer van maakte

Ik doe er niks mee, bij mijn weten. Smsen, bellen, forummen. In omgekeerde volgorde eigenlijk.

Hij is nooit gevallen, nooit nat geworden... Het gekste wat ik me kan bedenken is dat ie misschien één keer in dezelfde jaszak als mijn pinpas gezeten heeft, heel even. Als jij het weet, wat ik verkeerd doe, weet ik het ook....
Dus liever de telefoon in zijn reet stouwen dan hem er echt dóód mee gooien?
Goed, ik ga de laptop uitgooien, maar ik ben er mobiel nog wel. Als ie werkt, tenminste
quote:Marels schreef op 13 april 2011 @ 21:11:

Dus liever de telefoon in zijn reet stouwen dan hem er echt dóód mee gooien?Dóód zal de beste man/vrouw je niet kunnen helpen, dus dan zou ik idd voor de telefoon-in-reet optie gaan.
Strak plan Jorina!

Silvy, als je dat mailadres nog hebt, heel graag!
Ik heb even voor je gekeken maar ik had alleen van de I-tunes support afdeling van Apple.

iTunesStoreSupport@apple.com

Misschien dat je via dit mailadres aan het juiste kan komen??
Ga nog even zoeken of ik iets meer bruikbaars voor je kan vinden
Gokje: info@Apple.com?
moest heel hard lachen om je doodgooi opmerking. mocht je nog langsgaan vergeet mij niet, dan kom ik wel met mijn macbook waar ik 80 euro voorbetaald heb, omdat ze er niets mee gedaan hebben Samen staan we sterk
Of support@apple.com. Alles gaat in het engels. Moet zeggen dat ik wel binnen 2 dagen antwoord had via dat mailadres die ik neerzette.
1x was genoeg
Vergeet niet Yellow; ze hebben wel je scherm gefikst!
Dankjewel Silvy!
quote:Marels schreef op 13 april 2011 @ 21:44:

Vergeet niet Yellow; ze hebben wel je scherm gefikst! Nee hoor, daar moest ik 360,- voor betalen, en omdat ik dat weigerde moest ik 80 euro onderzoekskosten betalen voor het onderzoeken van het schermprobleem
quote:_yellowlove_ schreef op 13 april 2011 @ 21:51:

[...]

Nee hoor, daar moest ik 360,- voor betalen, en omdat ik dat weigerde moest ik 80 euro onderzoekskosten betalen voor het onderzoeken van het schermprobleem Oh, dan was ik beter af dan jij. Bij mij vonden ze dat het toetsenbord vervangen moest worden, voor tweehonderd euro, terwijl ik er redelijk zeker van ben dat het een probleem met de warmtesensor is, en zo'n ding kost een paar tientjes.
Ik word net gebeld, ik was langsgeweest en ze zouden er nog naar kijken. Nu blijkt dat mijn macbook al teruggestuurd was en ik moet dus serieus 80 euro betalen voor het kijken naar dat scherm terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Ik ga een brief sturen. Dit is belachelijk
Mijn telefoon blijft kuren vertonen en uitvallen, dus ik ben vandaag naar T-Mobile geweest weer.

Het enige wat ze, zoals ik al verwachtte, van T-Mobile kunnen doen, is hem wéér opsturen naar Apple. De garantie loopt wel via hen, maar zij mogen niks anders doen dan hem opsturen.

De meneer in de winkel snapte mijn frustratie helemaal, maar kon er ook niet zo veel aan doen.

Hij adviseerde om het maar even zo te laten... 3 juni mag ik een nieuw toestel, dan zou ik alsnog mijn toestel op kunnen laten sturen. Dan krijg ik wel weer een nieuwe waar ik niks meer mee doe. Maar goed, die kan ik dan altijd op MP zetten ofzo.

Nu opsturen betekent drie weken zonder telefoon zitten en het doen op een oud klotetoestelletje en dus wéér drie weken een duur abonnement betalen voor niks.

Nou ja, nog steeds gefrustreerd dus, maar het eind is in zicht.....
Nou het is iets....Jammer hoor dat het niet sneller kan. Ik vind het ook altijd jammer dat je dan zo'n kuttoestel krijgt als leentoestel (wel aardig dat je iets krijgt, maar je betaalt idd ook voor internetten enzo, terwijl je het niet gebruikt)
Yup, en drie keer drie weken zonder toestel... Dat is toch ruim 2 maanden dat je voor lul zo'n duur abonnement betaalt met internet en de hele mikmak.

Leentoestel had ie trouwens niet op voorraad. Hij dacht echt wel mee enzo, ik zei al, niks dan hulde voor t-Mobile, want die zijn echt altijd heel klantvriendelijk enzo. Maar als zij iets niet om mogen ruilen van de Gewraakte Appel en alles op moeten sturen, kunnen ze niet veel meer ook.

Ik ga Apple toch nog wel een brief sturen, over de gang van zaken, gewoon om zelf het gevoel te hebben dat ik iets gedaan heb...
Ik ga een brief laten schrijven door advocaatvriendje. Ik heb er genoeg van, het zaakje STINKT.

En anders stinkbommetje op het hoofdkantoor in Nederland.
Ik ga een brief laten schrijven door advocaatvriendje. Ik heb er genoeg van, het zaakje STINKT.

En anders stinkbommetje op het hoofdkantoor in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven