Auuw, Zo stom..
donderdag 14 april 2011 om 16:28
Ik moet dit even van mijn afschrijven.
Net kwam ik onder de douche vandaan, toen de telefoon ging.
Ik verwachte een heel belangrijk telefoontje, Dus ik trok snel alleen even een shirt aan om naar beneneden te gaan.
En toen gebeurde het, Ik viel 12 treden op mijn kont naar beneden. En aaaaaaauuuuuuuuwww wat doet dat pijn zeg.
Ik heb de telefoon niet meer kunnen opnemen. En lig nu op de bank zonder mezelf ook maar 1mm te veroeren.
Want zitten gaat echt niet.
Ik denk dat buiten een grote blauwe plek op mijn kont en mijn armen, de schade wel meevalt.
Maar goh wat ben ik toch geschrokken zeg.
Ik moest dit even van mijn afschrijven, Omdat de schrik er bij mij nu goed in zit.
Net kwam ik onder de douche vandaan, toen de telefoon ging.
Ik verwachte een heel belangrijk telefoontje, Dus ik trok snel alleen even een shirt aan om naar beneneden te gaan.
En toen gebeurde het, Ik viel 12 treden op mijn kont naar beneden. En aaaaaaauuuuuuuuwww wat doet dat pijn zeg.
Ik heb de telefoon niet meer kunnen opnemen. En lig nu op de bank zonder mezelf ook maar 1mm te veroeren.
Want zitten gaat echt niet.
Ik denk dat buiten een grote blauwe plek op mijn kont en mijn armen, de schade wel meevalt.
Maar goh wat ben ik toch geschrokken zeg.
Ik moest dit even van mijn afschrijven, Omdat de schrik er bij mij nu goed in zit.
donderdag 14 april 2011 om 16:37
quote:Bezzzz schreef op 14 april 2011 @ 16:30:
Auw!
Is er iemand die voor je kan zorgen? Ik wil niet vervelend zijn, maar waarschijnlijk wordt het de komende dagen alleen erger...
Mijn man komt zo thuis, Dus vanavond dan kan ik rustig aan doen.
Maar morgen gaat hij voor 10 dagen op vakantie, Dus dan zal ik het toch zelf moeten doen.
Alleen twijfel ik of ik vandaag nog wel van de bank af kom.
Ik heb net snel even met mijn kleine make-up spiegel gekeken, En er zit een fikse paar/blauwe bloeduitstorting. Pff kan wel janken zo'n pijn doet het.
Auw!
Is er iemand die voor je kan zorgen? Ik wil niet vervelend zijn, maar waarschijnlijk wordt het de komende dagen alleen erger...
Mijn man komt zo thuis, Dus vanavond dan kan ik rustig aan doen.
Maar morgen gaat hij voor 10 dagen op vakantie, Dus dan zal ik het toch zelf moeten doen.
Alleen twijfel ik of ik vandaag nog wel van de bank af kom.
Ik heb net snel even met mijn kleine make-up spiegel gekeken, En er zit een fikse paar/blauwe bloeduitstorting. Pff kan wel janken zo'n pijn doet het.
donderdag 14 april 2011 om 16:42
quote:lettertype schreef op 14 april 2011 @ 16:39:
Wie gaat er dan ook douchen wanneer je een belangrijk telefoontje verwacht....
Maar sterkte verder, lijkt me pijnlijk!
haha ja stom, Ik weet het.
Maar ik zou pas rond half 5 gebeld worden.
Dus ik dacht nou dan kan ik nog wel even snel douchen, (ik had namelijk vanmiddag een heel stuk gefietst)
Maar dit doe ik dus niet meer...
Wie gaat er dan ook douchen wanneer je een belangrijk telefoontje verwacht....
Maar sterkte verder, lijkt me pijnlijk!
haha ja stom, Ik weet het.
Maar ik zou pas rond half 5 gebeld worden.
Dus ik dacht nou dan kan ik nog wel even snel douchen, (ik had namelijk vanmiddag een heel stuk gefietst)
Maar dit doe ik dus niet meer...
donderdag 14 april 2011 om 16:45
quote:viva1973 schreef op 14 april 2011 @ 16:41:
Dat doe je ook snel; om 16:11u zat je nog op een ander topic te typen
Ja het was ook een hele snelle douche even erin en eruit.
Ik had namelijk vanmiddag een eind gefietst, Dus ik dacht ik spring er ff snel onder voordat ik gebeld word.
En ik had de laptop nog open staan,Vandaar dat ik zo snel weer online ben.
Dat doe je ook snel; om 16:11u zat je nog op een ander topic te typen
Ja het was ook een hele snelle douche even erin en eruit.
Ik had namelijk vanmiddag een eind gefietst, Dus ik dacht ik spring er ff snel onder voordat ik gebeld word.
En ik had de laptop nog open staan,Vandaar dat ik zo snel weer online ben.
donderdag 14 april 2011 om 16:49
donderdag 14 april 2011 om 17:17
Oei, ik laatst ook gehad! Van een ijzeren zoldertrap.. Daarna moest ik nog een trap af.. De postbode stond voor de deur..
Ik was net als jij bont en blauw. Slechts aan de linkerzijde.. Onderarm tm voet.. Ik kon niet meer lopen en ben dat weekend in studentenstad gebleven ipv de trein naar huis te pakken ..
Duurde bij mij wel een tijdje.. Heeft een week flink pijn gedaan.. Paracetamol etc.. Na 2 maanden was de pijn weg.. De plekken nog niet overigens..
Sterkte!
Ik was net als jij bont en blauw. Slechts aan de linkerzijde.. Onderarm tm voet.. Ik kon niet meer lopen en ben dat weekend in studentenstad gebleven ipv de trein naar huis te pakken ..
Duurde bij mij wel een tijdje.. Heeft een week flink pijn gedaan.. Paracetamol etc.. Na 2 maanden was de pijn weg.. De plekken nog niet overigens..
Sterkte!
donderdag 14 april 2011 om 18:23
De situatie is zeer noodlottig en niet te benijden, Strawberry. Dat voorop. Ik hoop dat de kneuzingen snel helen. Arnicazalf wil de genezing nog wel eens aardig bespoedigen.
En verder moet ik dit toch echt even kwijt. Sorry.
http://www.youtube.com/watch?v=qAepgZ5iM5k
En verder moet ik dit toch echt even kwijt. Sorry.
http://www.youtube.com/watch?v=qAepgZ5iM5k
donderdag 14 april 2011 om 18:43
Misschien moet je je man even mailen. Die komt zometeen binnen en ziet een half blote vrouw op zijn bank liggen.
En om nou te voorkomen dat hij dat verkeerd interpreteert en denkt dat het vanavond thuis extra gezellig gaat worden...
En om nou te voorkomen dat hij dat verkeerd interpreteert en denkt dat het vanavond thuis extra gezellig gaat worden...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 15 april 2011 om 12:27
Ja vandaag doet het nog meer pijn dan gister, Maar ik probeer wel een beetje in beweging te blijven.
Want anders wordt ik helemaal stijf.
En nu vervloek ik telkens de trap als ik naar boven of beneden moet haha.
Trouwens slapen ging vanacht niet al te best, dus ik probeer vanmiddag nog maar even wat te slapen.
Want anders wordt ik helemaal stijf.
En nu vervloek ik telkens de trap als ik naar boven of beneden moet haha.
Trouwens slapen ging vanacht niet al te best, dus ik probeer vanmiddag nog maar even wat te slapen.