Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dat wordt dus nog een spannende week, Eow. Niet alleen ondezoek, maar ook de andere afspraken in het ziekenhuis. EIgenlijk blijft het natuurlijk tot een jaar of 4 spannend, want heel veel dingen zijn pas later te zien. Maar dat hoeft natuurlijk allemaal niet. Het kan. We hopen dat Juno gewoon een heel gezond jongetje is en blijft. Schattig trouwens he, dat ontdekken van de handjes? En dan die verbaasde blik als er ineens een handje in het blikveld voorbij komt!

Vaseline LAnette smeer ik me het ongans aan. Aan dat houdt de huid wel min of meer soepel, maar doet niets als het echt vurig eczeem is, op die plekjes heeft hij echt hormoonzalf nodig. En als ik dat niet smeer, wordt het alleen maar erger. Weet het dus ook even niet meer.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn, die 15%, Pep. Even goed bedenken wat je allemaal nodig hebt, want ik neem aan dat die korting maar één transactie geldig is!
Loretta is De Mol. Punt.
Hormoonzalf is cortisonenzalf neem ik aan Kess? Kweet ut ook niet, hopelijk weet de kinderarts een oplossing
Pep, ik de foto's bekeken. Het ziet er helemaal niet slecht uit! Daar is zeker wel wat leuks van te maken. Wat vindt je moeder ervan dat je nu weer 'de deur uitgaat'? En moet je eigenlijk veel huur betalen voor je nieuwe stulpie?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja klopt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik stel kopen van rolgordijntjes even uit inderdaad om te zien wat ik nog meer van Xenos nodig heb want korting éénmalig.
203 euro plus belchelijk veel GWL, 100 euro
Veel zeg, denk ik, voor een bovenhuisje. Dat GWL, bedoel ik. Ga je nou vanavond weer aan de slag? Of morgen pas als je moeder meegaat? Lijkt me wel leuk hoor, om van niets, iets te maken. AL is dat straks als je een vast plekkie krijgt natuurlijk nog veel meer aan de orde.
Loretta is De Mol. Punt.
Pesies Kess, wil er nu niet al teveel energie insteken eigenlijk.

Ik ga denk ik straks nog even om wat spullen te droppen en dan vanavond om weer wat schoon te maken. Hoe minder we overdag hoeven te doen, hoe meer tijd we hebben om Wup te entertainen

Ik word trouwens alweer een beetje moe van m`n moeder. We zitten zo níet op dezelfde lijn! Ik Wil Geen Tapijttegels In De Slaapkamer. En dan 3x terugbellen met nóg een ander adresje waar ze goedkope tapijttegels hebben. Kijk, daarom doe ik het liever alleen want dit vreet weer energie merk ik...
Ik kan me vorstellen dat je zorgen maakt Eow over verstandelijke vermogens, is toch spannend en afwachten. Hopelijk wordt het snel duidelijk en natuurlijk met positief nieuws! Zal voor je duimen!

Werkt het nog niet Kess alleen maar erger, pff je zal soms wel met je handen in het haar zitten..arme Vito.

Je huisje ziet er super uit Pep...en GWL is echt enorm inderdaad, heeft er een familie van 10 personen in gewoond? Oooh wat erg zulke moeders...kheb zo'n oma :-)....blijven proberen Ja en amen te zeggen en hopelijk werken je ongihormonen je niet tegen.

Vish is liehief! Zit hier helemaal blij te wezen, komt sintvish langs....Erg cute!

Inad nog stiekem aan het hobby-en op het werk

Hoe zou het met Luun zijn?
Ongihormonen zitten wel in de weg Dier maar ut komt goed

Ik ga zo even klusjes doen in durp, bis später!
Neem voor mij even postzegels mee, want ik wil iets versturen maar ze zijn op, ontdek ik net.
Loretta is De Mol. Punt.
Haaai,

Wéér sneaky hobby-en, Diri, niet nog

Pep, heb de fotos gezien. Leuk hoor!! Keuken is wel errrug nostalgisch, maar tis maar tijdelijk Behang lekker retro Het ziet er heel groot uit, lekker.

even clusteren, want wie weet wanneer de koek ineens op is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ohh je moeder, Pep, hahahaa.

Eow, wat lief, dat handjes ontdekken. Hoop mee met iedereen hier dat het mee blijkt te vallen allemaal, en dat hij zich heel goed gaat onwikkelen. Net als Juna.
Raket (hij is leuk, doe maar) heeft psz overleefd. (Was idd wennen van half 10 tot kwart voor 12. Vrijdag voor echt.) Had geen oog voor me toen ik hem daar dropte. Toen hij eenmaal in de gaten kreeg dat mama weg was, veranderde de stemming en was het huilen. Zelfs met koekje en ranja was hij niet te paaien, zei de juf.

Wel leuke kleurplaat gemaakt. En toen ik hem ging ophalen, riep hij 'dag juffen, tot vrijdag'.

Ik zelf vond het minder moeilijk dan gedacht. Scheelt natuurlijk dat hij nog niet huilde toen ik ging.

In tussentijd met Ben naar cb voor prikken. Gaf bij beiden geen kik. Bikkel.

Eow, lijkt me idd moeilijk om je kleine mannetje nu weer naar het ziekenhuis te brengen. En die onzekerheid over motorische en cognitieve ontwikkeling lijkt me ook slopend.

Ga nu foto's kijken en goed nieuws lezen in NS
Wat een bikkelmannetjes, Luna. Allebei erg stoer. Alle drie natuurlijk, voor ik beticht wordt van Frummelvoortrekking

Fijn dat PZ jou ook alles meeviel
Goed gedaan van de heren in Huize Luna! Vrijdagochtend dus je eerst echte rustige ochtend zonder Raket en zonder andere afspraken? Hmmm, heerlijk! En ja, het is lastiger als hij huilt op het moment dat je gaat, maar wie weet hoeft hij wel helemaal niet te huilen. Stoer hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Stoer Luun dat hij niet huilde toen je wegging....enne daarna huilen is zlieg maar vooral erg lief en het allerliefst is dat hij dag juffen zei dat komt goed!! Lekker dat je er niet veel last van hebt, als het dan eenmaal gebeurd is het ook goed (zeg ik die bij een uur oefenen op kdv in huilen uit barste, kan me nu niet meer voorstellen haha). Maar goed.....

O ja ook erg stoer van de andere 2, haha Inad Frummelvoortrekking!

Dat zijn de mooi omschreven woorden voor het behang en keuken Inad...kan je geen makelaar worden? Nostalgisch met retro toevoegingen....je huisje ziet er super uit Pep, komt goed enne die ongi is nog zo verkeerd niet, je huisje doet vast bling bling nu
quote:Kess schreef op 09 januari 2008 @ 13:45:

Neem voor mij even postzegels mee, want ik wil iets versturen maar ze zijn op, ontdek ik net.Te laaaaaaat
Wat een bikkeltjes die mannen van jou Luun en jij bent natuurlijk de opper-bikkelien Ik ben benieuwd hoe Raketje vrijdag reageert nu ie weet dat mama weggaat
Ik lees net hoeveel afval je apart kunt inleveren en weet nu al dat het een sport voor me wordt om zovéél mogelijk afval te scheiden
Wat een nobele sport, Pep, goed zo

Ik ben eigenlijk best erg, want wil kerstbomen redden, maar mik als ik lui ben best wel eens een krant in de vuilniszak. Misschien een goed streven om in 2008 weer beter op te letten.

Ik zit zo te gapen , vanavond maar eens vroeg erin!
Ik ga naar huissssss
Ben zelf al naar het postkantoor gegaan Pep, en heb groots postzegels ingeslagen, want weer veul op mp geplempt. Ik ga er nog eens rijk van worden!

Ik had net een superleuk en lief berichtje in mijn mailbox. Heb er iets over geschreven op NS en wil graag jullie mening!
Loretta is De Mol. Punt.
Nobele sport komt vooral voort uit niet-teveel-aan-grijze-kliko-willen-betalen Je kunt zelfs je luiers apart inleveren!!

Even op NS spieken en dan ga ik weer poetsen *gaap*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven