Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
aah dat is schattig Viool!

Nieuw filmpje op Hyves En volgens mij ook rechtop
oh staat er niet bij zie ik... zucht. Ik zal het nog een x doen.
Oh morgen ga ik op PC, nu maar eens proberen op tijd te slapen ( hum )
Die opmerking van zoon wahaha op hyves. Nee die weet mama op te beuren die is pro vioolman de klusser. Lachen want mn oudste " nepperd " is zelfde mening als mij toegedaan nml afbouwen die hap !
En weltrusten. Het was een gezellige forumdag ha ha
Nou en goeiemorgen :-)

Ik sta klaar in sportkleding met een vreselijk verkouden hoofd
goeiemorgen, sardegna present vandaag! Hoefde niet eens veel bij te lezen

Goed dat je toch gaat amaal, ondanks verkouden hoofd. Ga je spinnen? Dat bonkt niet zo (hupsen en dansen op muziek bij aerobic-achtige lessen is niet lekker met verkoudheid).

Iemand heeft de reset-knop van Lmeisje ingedrukt... Ze heeft het 's nachts draaien met slaapzak ontdekt, is daar heel druk mee en is ERG wakker 's nachts. En dan maar door de spijlen gluren en kwetteren, of we haar wel zien (nou nee, het is NACHT liefie...) En uiteindelijk zet ze het op een brullen natuurlijk, want lol maken in je eentje in het donker dat is niet lang leuk.

Faaaase zeker?!

Ga de verbouwingsverhalen op hyves maar eens lezen. En nieuw filmpje leuk leuk! Ben weg *zoef*
Haha!

Gezellie hier.

Ik ben geswitschd (?? Huh raar woord ) naar cb in Leiden ( sofisch )

Het irriteerde me dat ik het cb zag als een moetje. Hoe zal ik het omschrijven ? Zonder " gevoel " terwijl het gaat om de ontwikkeling. Voeding. Dat wil ik eigenlijk met mensen delen die dan ook echt enthousiast zijn. Ben benieuwd, het is anderhalf uur ..maarja 3x per jaar ofzo ?!
Ben in stad :( dus nog geen filmpje !

Jammer...

Ootje ligt taaaaaaa haaaaaa aaaaaa in wagen.

De donder. Heb haar vanmorgen al 2x op bed gelegd zonder resultaat en ook nu is ze niet in slaap gevallen en ligt maar te kletsen
anderhalf uur voor een bezoekje aan CB? dat is wel ver zeg... hier 5 min lopen. Lmeisje was trouwens gister op CB (met vriend). 9.2 kg, 70 cm, grote meid

Wat gek dat ootje nog steeds zo weinig slaapt hè, overdag.
ben je er al eens geweest, op dat andere CB? om te zien of dat beter voelde?

ik blijf het ver vinden hoor...

vind cb ook een beetje een moetje. maar wel altijd leuk om lengte en gewicht te weten.

ontwikkeling en voeding bespreek ik liever met jullie
Grote meid idd :-). Ik zal het zo van A opzoeken.

Ik leg haar trouwens in een slaapzak en doe daar strak een deken over. Daar gaat ze 's ochtends wel uit hoor, maar mss handig voor de nacht?

Aatje eergister ook brullen 's nachts: ze zat op haar knien en kon niet meer liggen denk ik. Gaap,

Ze kan ook niet meer zitten als ze is gaan staan.

Oei weinig slaap voor Ootje Viool!
Ootje is er eentje ! Ze zit nu om half 3 nog vrolijk te kleppen. Ik probeer haar 4 uur slaapje zo. Ze is een bikkel hoor.

Ik kijk wel hoe cb me bevalt. Ik vindLeiden ook leuk, studeerde daar. En het is voor mij ookleuk te zien hoe het er in een ander gezondheids centrum aan toe gaat ( ik werk natuurlijk ook in zo'n vorm ) en de rust om samen te kijken naar een kind ( ze roosteren echt tijd voor je ) ook luxe toch ?

Ik heb bedacht dat ik ootje heel sofisch een mutsje op ga doen, te wakkere kindjes worden zowat " minder open en wakker " betekent mss ook dat ze wat makkelijker slaapt

Zo dviool net opgehaald en met mviool naar ortho geweest

En jullie buiten in zon ??
Zie nu dat het telefoontopic van jou was Amalia. Je had het ook hier kunnen vragen: siemens giga set C470 - check. Batterij blijft heeeeel lang vol

Ik vraag me bij reacties over dat 10 minuten naar school-verhaal altijd af hoeveel kinderen die moeders hebben. Ik denk 1

Slaapzak en deken strak instoppen doe ik al, maar ze wurmt zich los, mevrouw houdini.

Terug naar je studentenstad is altijd leuk he viool. Slaapt ootje helemaal niet vanaf 's ochtends vroeg?? Hoe is het mogelijk.

Lekker zonnetje idd! Kom ne kinderloos thuis uit school, oudste heeft een feestje en middelste ging mee met een vriendje spelen. Ook al zo'n ontaarde moeder die haar baby thuis in bed laat (school op 200m afstand). Oh nee, ik ben nog veel erger want ik zet niet eens de babyfoon aan.
Die is uitverkocht Sardegna. Heb nu de c590 besteld

Tja, ik wilde nog in de OP schrijven dat ik geen belerende verhaaltjes wilde van: je moet je kinderen niet alleen laten en dat is strafbaar enzo bladibla. Maar ik heb me ingehouden. Loste zichzelf al op
volgende keer zal ik het eerst hier vragen
Njaaaaaaa wat hoor ik nu ga je de aaifoon dumpen ??!!

Wat voor ontaard topic ?
quote:viooltje schreef op 15 april 2011 @ 19:44:

Njaaaaaaa wat hoor ik nu ga je de aaifoon dumpen ??!!

Wat voor ontaard topic ?

Nee joh, telefoon met babyfoonfunctie (ruimtebewaking) voor vaste lijn.

Amalia die aaiphone dumpt, proest
Viool!! Ben je gèèèk??? Eg nie.

Straks lekker naar de film leuk. Het is maar goed dat het geen zware oplettende kost is (Gooische Vrouwens) want door die enorme verkoudheid prikken mijn ogen en is mijn hoofd vol watten

Nou nog een vraag voor Sardegna dan: waar vind ik een leuk, redelijk luxe vakantiehuis voor Pinksteren voor 18 personen (9 volw. 8 kinderen)???? jij weet alles, vandaar Ik zal jouw link nog eens zoeken. Alhoewel... die staat tussen de krabbels he? Hmm, dat wordt heul lang zoeken zeg maar. Nog eens plaatsen?
oei 18 personen is wel heel veel. Waar ik laatst was was voor 15 personen. Hoeveel slaapkamers moet het hebben? Ik weet ook nog een heerlijk huis inde ardennen, 6 slaapkamers, grote tuin, sauna erbij, schommel/glijbaanhuisje in de tuin voor de kinderen. Ben ik een keer met 12 vriendinnen geweest, was super.

Doe wel ff linkje
Heb het huis gegoogled, maar nu blijkt dat 'ie verkocht is. Voor 489.000 euro, zie, dat was een mooi huis

www.boerderijhebbink.nl is de 15-pers (dwarshuus), maar lijkt me echt te klein voor zo'n groep.

Ik weet nog wel een huis, wacht ff, ik zoek 'm op...
http://www.dehoevens.nl/nl/vakantiehuizen

huis de vlaamse schuur, zijn er eigenlijk 2, maar zijn te koppelen tot 20 pers acc. Niet goedkoop! Ik heb deze ook ooit bijna geboekt voor vriendinnenweekend.
Leuk! Amalia wat doe je altijd leuke dingen!

En Sardegna ook wat een mooie tip

Gelukkig ik schrok al ik ben erg in shock dat dat je de relatie met aaifoon verbrak
Nu ik 'm weer bekijk: volgend jaar ga ik 'm denk ik toch maar eens boeken voor vriendinnetjesweekend Lekker met sauna erbij.

Dit jaar zitten we ergens in brabant, ook leuk huis denk ik. Maar met pinksteren al bezet (door ons )
Ik kom mn huis niet meer uit als het af is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven