3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
dinsdag 19 april 2011 om 09:55
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 09:52:
[...]
Ghe, daar dachten twee mensen gister anders over
Hahaha, dat kan ik me nou helemaal niet voorstellen.
Er is er maar eentje die zo kan forummen als jij,
Die twee zullen wel van die jaloerse wannabe's vivaforumsters zijn.
Van die krengerige mutsen die te weinig aandacht krijgen met hun onbeduidende miezerige postings.
[...]
Ghe, daar dachten twee mensen gister anders over
Hahaha, dat kan ik me nou helemaal niet voorstellen.
Er is er maar eentje die zo kan forummen als jij,
Die twee zullen wel van die jaloerse wannabe's vivaforumsters zijn.
Van die krengerige mutsen die te weinig aandacht krijgen met hun onbeduidende miezerige postings.
dinsdag 19 april 2011 om 09:55
dinsdag 19 april 2011 om 10:00
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 09:55:
jah vil, niemand in kantoor...
en daarnaast is het mijn probleem als het niet afkomt maar af en toe f5-en kan geen kwaad.
Moet niet te veel tijd kosten want dan gaat forum weer uit!
ohw ik heb ook nog wel klusjes te doen hoor Toen ik nog werkte voor Boe-oog, had ik dat echt niet gedurfd, ook niet als hij afwezig zou zijn. Zag hem er voor aan om kleine cameraatjes op strategische plekken te plaatsen, hahahaha
jah vil, niemand in kantoor...
en daarnaast is het mijn probleem als het niet afkomt maar af en toe f5-en kan geen kwaad.
Moet niet te veel tijd kosten want dan gaat forum weer uit!
ohw ik heb ook nog wel klusjes te doen hoor Toen ik nog werkte voor Boe-oog, had ik dat echt niet gedurfd, ook niet als hij afwezig zou zijn. Zag hem er voor aan om kleine cameraatjes op strategische plekken te plaatsen, hahahaha