aargghhh

20-04-2011 10:38 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet dit even van mij afschrijven, ben ik nou echt zo'n moeilijk mens, als ik gewoon verwacht met een 40 urige werkweek dat man lief ook eens wat in huis doet! en als ik dan doodmoe thuis kom en flip van de rotzooi en alles zelf nog moet doen, was deruit halen boodschappen uitruimen koken , ondertussen stofzuigen is dit dan onterecht? pffff moest dit even kwijt..weet niet zo goed wat ik hier mee wil maar zit me gewoon ff hoog, en nu krijg ik de hele dag een boos gezicht omdat ik zeur om niks
Pff, dat is 1 van de redenen da tik bij mn ex weg ben gegaan. Hij (3 van de 4 jaar) werkloos thuis, ik 40 uur werken. En hij was nog te beroerd om de was in de droger te doen, als ik m dat vroeg voordat ik naar mn werk ging.

(was nog wel meer aan de hand, maar dit speelde ook wel mee)
Zelfde man idd, hij gaat binnenkort weer werken en heeft ook altijd gewerkt. Daar niet van. maar kijk wat iemand ook vroeg als ik bijv ziek ben of iets dan zorgt hij wel voor me, tis niet zo dat hij me dan laat verhongeren ofzo.
Oh en die agressiviteit als hij zijn stuff niet op tijd krijgt en zijn luiigheid neem je dan maar op de koop toe? Omdat hij je niet laat verhongeren als je ziek bent. Hij is vast ook wel eens heel lief voor je?
Maar als je dan weer beter bent, kan je dan alle achterstanden wegwerken? Of kan hij dan ineens wel koken, opruimen, afwassen en stofzuigen.

(dan vind ik hem nu helemaal een zak )
O, is het een blower?

Tja, die doen geen flikker.
Nee dan kan ik idd de rest weer doen, hij vind het niet zo snel vies, hij ziet heel veel dingen niet. Ik hou van een opgeruimd schoon huis, hij veeel minder schijnbaar.
Verschrikkelijk. Ik had eens een date met iemand, die toen ik aankwam al lamlendig op de bank hing, want geblowed. Ik had het meteen bekeken. Geen zak aan.
Butterfly, heb je mijn posting gelezen?
Maar hij werkt nu dus niet! Dan kan hij toch gewoon 100% van het huishouden doen nu (voor mijn part 80%)?!

op dit moment werk ik ook (tijdelijk) niet en ik zorg nu voor het huishouden. En mijn vriend doet ook nog wel iets, meestal kookt hij in het weekend, we doen samen de boodschappen etc. Als ik straks weer werk wordt het weer 50/50.

Ik vind dit echt een achterlijke situatie, hij werkt niet, jij werkt fulltime en jij doet alles. Echt ik was allang een goed gesprek aan gegaan en als dat niet werkt zou ik de relatie verbreken.
De bekende vraag; wat is er zo leuk aan hem dat je dit allemaal pikt?
Ik zou niet snel een relatie opgeven vanwege het huishouden, maar dit klinkt vrij hopeloos.
Het is zoals het is
-
Oja en wat een ***excuus dat hij dingen niet ziet...

Bij stofzuigen oid kan ik me het nog voorstellen, maar hij kan in iedergeval koken, het lijkt me dat hij vanzelf een keer honger krijgt, vooral na al dat blowen.

Wat een loser zeg....

Vraag jezelf eens goed af wat je met deze man wil. Zie je jezelf over 10 jaar gelukkig met hem? Hierbij mag je er niet vanuit gaan dat hij

verandert, dat doet hij nl niet. Kom op zeg, als je ook maar over een beetje zelfrespect beschikt, ga je niet met zo'n man een relatie aan.
quote:Butterfly14 schreef op 20 april 2011 @ 10:38:

ik moet dit even van mij afschrijven, ben ik nou echt zo'n moeilijk mens, als ik gewoon verwacht met een 40 urige werkweek dat man lief ook eens wat in huis doet! en als ik dan doodmoe thuis kom en flip van de rotzooi en alles zelf nog moet doen, was deruit halen boodschappen uitruimen koken , ondertussen stofzuigen is dit dan onterecht? pffff moest dit even kwijt..weet niet zo goed wat ik hier mee wil maar zit me gewoon ff hoog, en nu krijg ik de hele dag een boos gezicht omdat ik zeur om niks

Moeilijk, ja, voor jezelf.

en als je hele communicatie bestaat uit onuitgesproken verwachtingen en flippen, dan ben je ook vrij moeilijk aan het communiceren.
Sommige vrouwen snap ik echt niet.
Neem een schoonmaakster en laat hem de rekening betalen...
Maar Butterfly, deed hij ook niks thuis toen hij wel werkte? En vond je dat toen ok?
Ik zie ook niet dat mijn huis vies wordt, dus ik heb vaste tijden om schoon te maken, vies of niet vies.

Ik denk dat je heel wat verder komt als in een relatie de taken zo eerlijk mogelijk verdeeld worden. Op dit moment werk ik 41 uur per week, en doe ik ook het hele huishouden... ben bezig om zelfstandig te leren wonen. Het komt best wel voor dat ik overdag werk, die avond naar de supermarkt eten kopen, thuis koken, eten, afwassen, opruimen, naar het koor, dan terug... en dan heb ik tijd voor mijzelf: TV en World of Warcraft.
World of Warcraft: Legion
Gedverdemme!
World of Warcraft: Legion
Ik kook ook niet vaak als ik alleen ben, dan bak ik gewoon 'n ei, maak 'n tostie o.i.d. Kan me best voorstellen dat iemand geen zin heeft om te koken. Honger/trek kun je met veel snellere dingen stillen die net zo goed lekker smaken.

Maar goed, als het 'n thuiszittende profiteur is, snap ik niet dat je 'm er niet uitflikkert. Heb je minder op te ruimen als je alleen je eigen rommel nog maar hoeft te doen.
Mijn hele communicatie bestaat absoluut niet uit onuitgesproken verwachtingen en flippen hoor , absoluut niet. heb de dingen rustig gebracht, verteld hoe ik het graag zou willen, hoe ik het zie, heb het op alle manieren geprobeerd, en ja uiteindelijk ontplof ik dan weleens als ik ff er doorheen zit en kapot ben ..ja dan gebeurt dat weleens een keer.
quote:elninjoo schreef op 20 april 2011 @ 11:54:

Maar goed, als het 'n thuiszittende profiteur is, snap ik niet dat je 'm er niet uitflikkert. Heb je minder op te ruimen als je alleen je eigen rommel nog maar hoeft te doen.Precies.
dus resumerend:

- vriend van TO zit nu nog thuis in de WW.

- hij vindt het niet nodig in die tijd iets in het huishouden te doen om zo zijn vriendin, die hard werkt om 20 euro per dag aan wiet voor hem te kopen, een beetje te ontlasten

- sterker nog, als hij geen wiet krijgt wordt hij agressief

- en het geld gaat er rap doorheen want er is ook al eerder een topic geweest over wanneer er ww gestort wordt, want het geld was halverwege de maand al op.

Nu weet ik wel dat er op het forum vaak problemen worden besproken en dat de negatieve kanten van iemand dus overbelicht worden, maar wat is er nou eigenlijk leuk aan deze jongeman?
TO: wil je even duidelijk opschrijven wat jij nu doet en wat hij nu doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven