New York

maandag 18 april 2011 om 11:57
Ik heb wel wat tips van vrienden voor eettentjes, maar daar ben ik zelf nog niet geweest. Misschien dat iemand ze kan testen
-Tao, 42 east 58 street, tussen Madison en Park Avenue www.taorestaurant.com
-Ellen's Stardust, 1650 Broadway, ter hoogte van 7th Av en 51 West street. (zingende obers)
-Havana Central, Times Square: 151 west 46 street en op Union Square (financial district): 22 east 17 str.
-Josies, west: 300 Amsterdam Avenue, at 74 str. en oost: 565 3th Av at 37 str.
-Ichiumi, 6 east 32nd street (Sushi)
-Amuse (Chelsea) 108 west 18th street
-da Nino (Little Italy) 164 Mulberry Street Plaza
-Grimaldi's, pizza, bij de Brooklyn Bridge
-Apple Jacks (voor ontbijt), 220 West 55th Str.
En als supermarkt; Whole Foods Market; vlakbij Central Park is op 10 Columbus Circle een winkelcentrum waar 't ondergronds zit en op union square zit er ook eentje.
-Tao, 42 east 58 street, tussen Madison en Park Avenue www.taorestaurant.com
-Ellen's Stardust, 1650 Broadway, ter hoogte van 7th Av en 51 West street. (zingende obers)
-Havana Central, Times Square: 151 west 46 street en op Union Square (financial district): 22 east 17 str.
-Josies, west: 300 Amsterdam Avenue, at 74 str. en oost: 565 3th Av at 37 str.
-Ichiumi, 6 east 32nd street (Sushi)
-Amuse (Chelsea) 108 west 18th street
-da Nino (Little Italy) 164 Mulberry Street Plaza
-Grimaldi's, pizza, bij de Brooklyn Bridge
-Apple Jacks (voor ontbijt), 220 West 55th Str.
En als supermarkt; Whole Foods Market; vlakbij Central Park is op 10 Columbus Circle een winkelcentrum waar 't ondergronds zit en op union square zit er ook eentje.

maandag 18 april 2011 om 12:18
Ben blij dat ik nu van die Whole Foods Market weet. Ik vond het steeds best moeilijk om een goede supermarkt te vinden. Sowieso vind ik het in NY moeilijk om gezond te eten. Vaak wordt 't toch al snel pannenkoeken, hotdog, hamburger, kipnuggets, friet.... En in restaurants krijg je ook amper groente...
In Penn Station zit wel een salade bar, dan kon je gewoon alles wat je in je salade wilde uitkiezen. Wel vrij duur, maar dan had ik wel het idee dat ik wat gezonds at...
In Penn Station zit wel een salade bar, dan kon je gewoon alles wat je in je salade wilde uitkiezen. Wel vrij duur, maar dan had ik wel het idee dat ik wat gezonds at...
maandag 18 april 2011 om 12:29

maandag 18 april 2011 om 19:38
Hee meiden,
Is ze weer, elke dag als het gaat even kijken in dit topic.
Zo leuk dat voorplezier. Zag het blog ook, en moest natuurlijk even reageren. Vandaag alle prints gemaakt en langzaam dingetjes aan het klaar leggen.
Wil wel nog een nieuwe gids halen, want mijn 11-jaar oude vertrouw ik niet helemaal meer.
Is ze weer, elke dag als het gaat even kijken in dit topic.
Zo leuk dat voorplezier. Zag het blog ook, en moest natuurlijk even reageren. Vandaag alle prints gemaakt en langzaam dingetjes aan het klaar leggen.
Wil wel nog een nieuwe gids halen, want mijn 11-jaar oude vertrouw ik niet helemaal meer.

dinsdag 19 april 2011 om 09:39
Gezond eten in geheel USA is onmogelijk. Ik bereid mij daar altijd wel op voor, waardoor het wat acceptabeler is!
Wel vind ik restaurants zoals Harley davidson leuk, koop er ook altijd wel een shirtje of dergelijke. Vroeger toen het nog minder commercieel was vond ik Hard rock cafe ook leuk, heb toen ik onder de 15 was in meerdere steden wat gekocht. Ook in die van NY.
Gaan jullie dan echt opzoek naar iets speciaals om te eten?
Wel vind ik restaurants zoals Harley davidson leuk, koop er ook altijd wel een shirtje of dergelijke. Vroeger toen het nog minder commercieel was vond ik Hard rock cafe ook leuk, heb toen ik onder de 15 was in meerdere steden wat gekocht. Ook in die van NY.
Gaan jullie dan echt opzoek naar iets speciaals om te eten?
dinsdag 19 april 2011 om 15:29
Wij niet,zijn gewoon gaan wandelen een gekeken wat we tegen kwamen.
1x bij Applebee's gegeten,was lekker maar niet bijzonder en duur.
1x bij een fast food mexicaan Burrito's(geen idee meer hoe die keten heet)
1x bij een Thais restaurant(was super lekker)
1x bij een gril restaurant,een halve kip op je bord en spareribs en corn bread en een mega vissenkom met bier:)
Bij Applejack hebben we een paar keer ontbeten want was nl op de hoek van de straat bij ons hotel.
Hebben 1x bij Sbarro ontbeten maar dat vond ik niks,was wel goedkoop en je kon zoveel pakken als je wilde maar ik vond het niet geweldig.
Hebben ook 1x voor ontbijt broodjes gehaald bij een keten Europa cafe en die op die stoeltjes op Times square opgegeten.
1x bij Applebee's gegeten,was lekker maar niet bijzonder en duur.
1x bij een fast food mexicaan Burrito's(geen idee meer hoe die keten heet)
1x bij een Thais restaurant(was super lekker)
1x bij een gril restaurant,een halve kip op je bord en spareribs en corn bread en een mega vissenkom met bier:)
Bij Applejack hebben we een paar keer ontbeten want was nl op de hoek van de straat bij ons hotel.
Hebben 1x bij Sbarro ontbeten maar dat vond ik niks,was wel goedkoop en je kon zoveel pakken als je wilde maar ik vond het niet geweldig.
Hebben ook 1x voor ontbijt broodjes gehaald bij een keten Europa cafe en die op die stoeltjes op Times square opgegeten.
dinsdag 19 april 2011 om 17:26
Bedankt voor de tips voor restaurantjes, wij willen deze week uitzoeken of er eetgelegenheden zijn waar wij graag zouden willen eten. Mij lijkt ellens stardustdiner leuk om een keer te eten.
Ik had ook al op verschillende menukaarten gezien dat er vooral, pizza's, burgers en pasta's te krijgen zijn. Daar ben ik denk ik ook binnen 2 dagen op uit gegeten, dan maar eten in chinatown
Flatscreen, ik heb bij een boekenvoordeel winkel een boekje over New York gekocht. Ik had er een paar gekregen, dat waren ook oude op de plaatjes stonden de twin towers nog een heleboel dingen zullen hetzelfde gebleven zijn, maar tips voor de horeca zullen wel niet meer kloppen.
Wij zullen ook wel een beetje winkelen. We plannen er geen dag voor vrij ofzo maar mocht ik langs Tommy Hilfiger of Hollister lopen, dan loop ik niet voorbij.
Ik had ook al op verschillende menukaarten gezien dat er vooral, pizza's, burgers en pasta's te krijgen zijn. Daar ben ik denk ik ook binnen 2 dagen op uit gegeten, dan maar eten in chinatown

Flatscreen, ik heb bij een boekenvoordeel winkel een boekje over New York gekocht. Ik had er een paar gekregen, dat waren ook oude op de plaatjes stonden de twin towers nog een heleboel dingen zullen hetzelfde gebleven zijn, maar tips voor de horeca zullen wel niet meer kloppen.
Wij zullen ook wel een beetje winkelen. We plannen er geen dag voor vrij ofzo maar mocht ik langs Tommy Hilfiger of Hollister lopen, dan loop ik niet voorbij.
woensdag 20 april 2011 om 09:33
woensdag 20 april 2011 om 09:37
Oh in Chinatown hebben we 1x voor de lunch gegeten.
Hebben lekker gegeten,werd alleen later toen we op de metro stonden te wachten ineens misselijk maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat aan het eten lag of aan het feit dat het buite 36 graden was en daar beneden dus helemaal bloed en bloedheet...
Hebben lekker gegeten,werd alleen later toen we op de metro stonden te wachten ineens misselijk maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat aan het eten lag of aan het feit dat het buite 36 graden was en daar beneden dus helemaal bloed en bloedheet...
woensdag 20 april 2011 om 09:39
woensdag 20 april 2011 om 09:41
In Chinatown heb ik nooit gegeten, maar ik vertrouw wat dat betreft ook chinezen niet met eten hahah! Eet hier in NL ook nooit bij een Chinees, voor de rest ben ik heel normaal hoor
Dus dolfje kan best dat je daardoor ziek bent geworden, maar dat is gewoon mijn mening heeft namelijk niets met kennis of feiten te maken hahah!
Dus dolfje kan best dat je daardoor ziek bent geworden, maar dat is gewoon mijn mening heeft namelijk niets met kennis of feiten te maken hahah!
woensdag 20 april 2011 om 09:46
Nou vriend had nergens last van en we hadden bijna dezelfde dingen maar dat zegt nog niks want zijn maag is veel sterker dan de mijne.
Maar ik vond Chinatown eigenlijk ook niet zoveel aan en Little Italy al helemaal niet daar zijn we snel doorheen gegaan maar waren toen ook al moe want waren s'morgens vroeg met de metro naar Brooklyn gegaan en daar rondgewandeld en over de brug terug gelopen en toen naar Chinatown.
Maar ik vond Chinatown eigenlijk ook niet zoveel aan en Little Italy al helemaal niet daar zijn we snel doorheen gegaan maar waren toen ook al moe want waren s'morgens vroeg met de metro naar Brooklyn gegaan en daar rondgewandeld en over de brug terug gelopen en toen naar Chinatown.
woensdag 20 april 2011 om 09:51
woensdag 20 april 2011 om 13:29
Viva, volgens mij is deze winkel niet in Nederland, maar een vriendin vertelde me dat je Hollister wel online kunt kopen, het is een onderdeel van Abercrombie & Fitch.
Eten in Chinatown gaat het dus niet worden, mijn man heeft een heel gevoelige maag (ook al vindt hij van niet), het zou jammer zijn als we maar een paar meter van het hotel weg kunnen
Wij hebben ook zo'n dag gepland, Brooklyn botanic gardens, terug over de Brooklyn bridge, chinatown, little Italy.
Ik heb idd al meer gelezen dat chinatown en little italy niet heel bijzonder is.
Eten in Chinatown gaat het dus niet worden, mijn man heeft een heel gevoelige maag (ook al vindt hij van niet), het zou jammer zijn als we maar een paar meter van het hotel weg kunnen

Wij hebben ook zo'n dag gepland, Brooklyn botanic gardens, terug over de Brooklyn bridge, chinatown, little Italy.
Ik heb idd al meer gelezen dat chinatown en little italy niet heel bijzonder is.