Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Pop heb 1 foto van hem gezien in mooi groen pakkie en donkere brilk op en machinegeweer in zijn handen.. DAS STOERRRRRRRRRRR

Glibberde bijna van mijn stoel hahahaha
Ik ben geen fullmember meer, dus kan niet alle foto's zien. Mn ex kon ook zo stoer op foto's staan... Ja, dat is fijn om naar te kijken!

Zou het dezelfde zijn? Zo ja, dan is het wel een goeie gozer. Niet helemaal mijn type, maar zeker wel gezellig! Maar ach, er zullen meer militairen in Assen wonen!
Pop lijkt mij wel als daar een kazerne zit haha
quote:sunshineforever schreef op 09 januari 2008 @ 19:54:

Prinses en Xan zijn dus weer in een online gekibbel beland. Ik moet toegeven dat ik Xan ook niet superaardig tegen Prinses vind. Het zullen de ontwenningsverschijnselen wel zijn maar oeioei.

Xan heeft inderdaad errrrrrg last van afkickverschijnselen en is beetje hyper en druk en onrustig, én vervelend én irritant.... maarrrrr... ik heb besloten hem te vergeven omdat ie in't echt best wel leuk blijkt te zijn....

Xan en Prinses hebben namelijk ontdekt dat ze best goed gedijen bij beetje gekibbel en geklier over en weer en moeten daar buiten het forum erg om gniffelen

Fijne avond allemaal en tot morgen!
Peas on earth!
In 't echt???!!!! Dus we hadden allemaal wel gelijk! Stiekemerds!
quote:Halvemaan schreef op 09 januari 2008 @ 22:13:

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 januari 2008 @ 22:11:

[...]

Xan heeft inderdaad errrrrrg last van afkickverschijnselen en is beetje hyper en druk en onrustig, én vervelend én irritant.... maarrrrr... ik heb besloten hem te vergeven omdat ie in't echt best wel leuk blijkt te zijn....

Xan en Prinses hebben namelijk ontdekt dat ze best goed gedijen bij beetje gekibbel en geklier over en weer en moeten daar buiten het forum erg om gniffelen

Fijne avond allemaal en tot morgen! Waarvan akte!
Wat leuk!!!!! Ik heb de totstandkoming van deze romance een beetje gemist, omdat ik hier nog niet zo lang zit, maar vind het hartstikke leuk voor jullie!!

Ik ga ook maar eens richting bed, morgen weer vroeg op
Goedemorgen allemaal...

Ik ging net school bellen omdat ik later ga zijn.

Zegt ze weet je zeker dat je les hebt. volgens mij is iedereen naar de horecava.

Dan denk ik jij zit daar achter de receptie. dan moet jij dat toch weten.

ja maar ik heb nog geen leraar gezien van de horecava.

Dus kom maar gewoon naar school wanneer je kan.

ik zo nou tegen die tijd bel ik eerst nog wel even. ga niet een uur reizen om daarna te horen dat er niemand is,

waarom is er altijd zo'n geklooi met school. der kan niks normaal gaan :S
Ben op werk en erger me echt groen en geel aan collegaatje van mij

Mja, maar concentreren op mijn eigen werk. Ik ben toch errug goed in het me niet druk maken over dingen
quote:Denise657 schreef op 10 januari 2008 @ 09:27:

Ben op werk en erger me echt groen en geel aan collegaatje van mij

Mja, maar concentreren op mijn eigen werk. Ik ben toch errug goed in het me niet druk maken over dingen En waarom erger jij je aan je collega?
quote:Daantjuh86 schreef op 10 januari 2008 @ 09:04:

Goedemorgen allemaal...

Ik ging net school bellen omdat ik later ga zijn.

Zegt ze weet je zeker dat je les hebt. volgens mij is iedereen naar de horecava.

Dan denk ik jij zit daar achter de receptie. dan moet jij dat toch weten.

ja maar ik heb nog geen leraar gezien van de horecava.

Dus kom maar gewoon naar school wanneer je kan.

ik zo nou tegen die tijd bel ik eerst nog wel even. ga niet een uur reizen om daarna te horen dat er niemand is,

waarom is er altijd zo'n geklooi met school. der kan niks normaal gaan :SEn nog naar school gegaan?
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 11:02:

[...]

En waarom erger jij je aan je collega?Omdat ze echt geen reet doet. Ze zit echt 90% van de tijd alleen maar te mailen (notabene ook met mensen die paar meter verderop zitten), te internetten (hyves, google etc.) en te bellen met vriendinnen en zus en vriendje. En als ze dan eens iets doet, stikt het van de fouten. Grrrr, heel frustrerend soms.
zoo heb t werken er weer opzitten.. nou ja niet helemaal want ga komende nacht de nachtdienst inwegens ziekte...

dat wordt morgen heel suf daten denkik haha
quote:Denise657 schreef op 10 januari 2008 @ 11:11:

[...]

Omdat ze echt geen reet doet. Ze zit echt 90% van de tijd alleen maar te mailen (notabene ook met mensen die paar meter verderop zitten), te internetten (hyves, google etc.) en te bellen met vriendinnen en zus en vriendje. En als ze dan eens iets doet, stikt het van de fouten. Grrrr, heel frustrerend soms.

Kijk, om af en toe te mailen/internetten/sms/msn of wat dan ook...alla...dat doet iedereen. Alleen het werk moet er niet onder lijden lijkt me...

Heb jij het al aan je leidinggevende doorgegeven? Lijkt me geen leuke situatie.
Goedemorgen!

Grrrmpffffff anti-auto-dag vandaag... gisteren ook al startproblemen toen ik onderweg wilde naar oogarts, maar met hulp van wegenwachtmannetje toch gelukt allemaal. Vanochtend opnieuw auto niet aan de praat, dus opnieuw wegenwacht gebeld. Wegenwachtmannetje was er errrrug snel, heeft Prinsessenauto aan de praat gekregen, maar accu overleden verklaard . Auto staat nu bij garage, waarschijnlijk vanmiddag alweer klaar

Nu zo dus nieuwe poging op de fiets... heb afspraak vanmiddag ergens, een *&@^#-eind fietsen, maar ja... misschien wel eens goed voor aarts-luie Prinses

Eerst nog even bijlezen
Peas on earth!
quote:Halvemaan schreef op 09 januari 2008 @ 22:13:

(maar als Xan zo onaardig blijft doen, is 't natuurlijk snel over )
Peas on earth!
Vleertje dus tegenwoordig van de Army-mannen in legergroene pakjes en machinegeweren... Straks deten Pop en Vleer nog dezelfde soldaat

Daantjuh en Denise beetje geirriteerd vanochtend door school, collega's, etc...? Als mail/hyves/msn/bel-contact de spuigaten uitloopt en invloed heeft op de werkprestaties, zou ik daar inderdaad actie in ondernemen. Ik zou in eerste instantie collega zelf daar op aanspreken, en als dit geen effect heeft, dit dan vervolgens melden aan leidinggevende.
Peas on earth!
Vleer vertelde gister aan nicht dat Date beetje groot voorhoofd heeft doro zijn kaalheid/inhammen..

Vleer toen de wind van voren kreeg van nicht ,dat vleer te kritisch is ..nouwwwww moeeee
Haaaaa, ik zie dat Prinses en Xan uit de digikast zijn met hun relatie

Pfieeeew, opluchting. Het geheim van deze kennis drukte zwaar op me, zeker als ik met Very Cherry schreef, dan schreeuwde het binnen in mij om naar buiten te komen

Zo leuk

Nu nog allemaal stoppen met praten in de 3e pers. enkelvoud
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 11:43:

Vleertje dus tegenwoordig van de Army-mannen in legergroene pakjes en machinegeweren... Straks deten Pop en Vleer nog dezelfde soldaat

Daantjuh en Denise beetje geirriteerd vanochtend door school, collega's, etc...? Als mail/hyves/msn/bel-contact de spuigaten uitloopt en invloed heeft op de werkprestaties, zou ik daar inderdaad actie in ondernemen. Ik zou in eerste instantie collega zelf daar op aanspreken, en als dit geen effect heeft, dit dan vervolgens melden aan leidinggevende.

Ik heb een mailtje gestuurd naar leidinggevende, dus volgende week ga ik erover praten. Verder gaat alles goed hoor

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 11:43:

Als mail/hyves/msn/bel-contact de spuigaten uitloopt en invloed heeft op de werkprestaties, zou ik daar inderdaad actie in ondernemen. Ik zou in eerste instantie collega zelf daar op aanspreken, en als dit geen effect heeft, dit dan vervolgens melden aan leidinggevende.Hm...zei ik dat ook niet? Papegaai Op De Erwt
quote:Inad schreef op 10 januari 2008 @ 12:08:

Pfieeeew, opluchting. Het geheim van deze kennis drukte zwaar op me, zeker als ik met Very Cherry schreef, dan schreeuwde het binnen in mij om naar buiten te komen

Zo leuk

Hey Inad,

Viel het je zó zwaar allemaal? Nou ja, de digikast is geopend nu he? "Relatie" vind ik nog wat zwaar klinken hoor...dat wel...;-)
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 11:55:

Vleer vertelde gister aan nicht dat Date beetje groot voorhoofd heeft doro zijn kaalheid/inhammen..

Vleer toen de wind van voren kreeg van nicht ,dat vleer te kritisch is ..nouwwwww moeeeeBen het eensch met nichtje van Vleer.....
quote:Inad schreef op 10 januari 2008 @ 12:08:

Zo leuk

Inad is grappig

quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 12:27:

Hm...zei ik dat ook niet? Papegaai Op De Erwt Neeee dat zei jij niet.... jij zou METEEN naar leidinggevende stappen... Dussssss.... betweter Xan
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven