Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
POP hahahahhahahahahahahaha mijn god help

voeg me ff toe aan je MSN als je wil

desertrose1979@Hotmail.com

want dat is m inderdaad
Pist in haar broek van het lachen , Pop en Vleer daten dezelfde vent
Hebben xan en prinses elkaar ontmoet ? waarom word daar niets over verteld hier
De grote ontknoping (Xan en Prinses) is dus geweest! En daar kom ik dus weer superlaat achter terwijl het als reactie op een post van mij is gebeurd... Nou ja..

Ik stel voor dat aanvragen om hier te mogen blijven schrijven bij mij in tweevoud ingediend worden aangezien ik degene ben die het minst aan daten is en project Ex in de ijskast ligt....

Prinses, was het jou tosti? Wel grappig die intercom-humor. Ik heb als bijbaantje in een supermarkt gewerkt en heb er zelf ook een groot aandeel in gehad. Zolang je maar zorgde dat de klanten er ook maar om konden lachen en geen schaamrood op de kaken kregen.

Ben benieuwd of Vleer de man van Pop date. Maar bij Assen is zo'n legerkazerne (of hoe je dat ook maar noemt) dus volgens mij wonen er in Assen wel iets meer militairen dan in andere plaatsen.

Hmmmm ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Misschien ook maar Wie is de Mol kijken. Heb het vorige week gezien. Eigenlijk vind ik het leukste de laatste aflevering: waarin ze laten zien welke mollenstreken de Mol heeft uitgehaald. Maar daarvoor moet je wel de voorgaande afleveringen hebben gezien, want anders is die laatste aflevering niet leuk.

Verder weinig te melden. Er gebeurt gewoon helemaal niks op mijn liefdesgebied. Saai he?!
Sun,. Pop noemt de tekst die hij in zijn profiel heeft staan..We hebben t echt wel over dezelfde hier...

wat Pop al zei dat hij andere baan wilde zoeken dat klopt, uiteindelijk schijnt hij de knoop doorgehakt tehebben en alsnog naar Afghanistan te zijn gegaan.
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:32:

Pist in haar broek van het lachen , Pop en Vleer daten dezelfde vent

Dat is echt mooi!!! Ik lig echt helemaal dubbel! Nu ook even die andere mannen checken! Hadden Miranda en Pop ook niet allebei gedate met iemand met een kind waarbij ook vermoedens waren? Oh dit is echt supermooi!

*Sun rolt echt over de grond van het lachen*
PS: Ik houd niet van uren lang chatten over en weer.

Ik ben vrij direct en wind er meestal geen doekjes om…

dat is de tekst die hij in zijn profiel heb staan.. Nah Pop dat kan echt niet missen dus..

Sun dat is Liefmeisje hoor ik van Miranda net
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:34:

Hebben xan en prinses elkaar ontmoet ? waarom word daar niets over verteld hier

Ok....even boekje open omdat het voor sommigen niet geheel duidelijk is:

Xan en Prinses hebben elkaar ontmoet vorig weekend, en het was erg leuk. Was voor herhaling vatbaar, en gisterenavond hebben de twee elkaar weer gezien...ook DIT weekend is er een vervolg....kortom....'t is leuk!

Meer valt er nog niet te melden....
dat is wel heel erg toevallig! haha...

Dank je halvemaan
quote:Xander68 schreef op 10 januari 2008 @ 19:47:

[...]

Ok....even boekje open omdat het voor sommigen niet geheel duidelijk is:

Xan en Prinses hebben elkaar ontmoet vorig weekend, en het was erg leuk. Was voor herhaling vatbaar, en gisterenavond hebben de twee elkaar weer gezien...ook DIT weekend is er een vervolg....kortom....'t is leuk!

Meer valt er nog niet te melden.... ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat hebben jullie gedaan? Iets gedronken samen in een kroeg of zo? Thuis op de bank gezeten? Samen gegeten? Is er gezoend? Of meer? Vertel vertel vertel vertel vertel!!!!!
ehm er zijn wel meer mannen met een kind he dames.......

Xan en Prinses, leuk voor jullie !

Ik ben nog ziek helaas..
En wel erg grappig, Pop en Vleer met dezelfde !! hahaha

Van mijn date sinds gisteren niets meer gehoord, ik vind dat hij aan zet is, anders is het jammer maar helaas....wel balen!
heeft Pop ff gesproken we hebben t idd over dezelfde .. Hilarisch dit

moet heeeulll nodig plassen
Hehe
Peas on earth!
Xan en Prinses hebben:

* het overeenkomstenlijstje doorgesproken

* droptwist gegeten

En dat is erg goed bevallen
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:34:

Hebben xan en prinses elkaar ontmoet ? waarom word daar niets over verteld hierVleertje had trouwens gewoon niet goed opgelet, want te druk met al die RP-mannen....
Peas on earth!
Hoe doet die xan dat toch he ? dame nr 2 van t forum pikken...
Beterschap voor Miranda en Denise
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:58:

Hoe doet die xan dat toch he ? dame nr 2 van t forum pikken...Laat zich niet zomaar van 't forum pikken... en heeft natuurlijk ook een heel eisenpakket
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 januari 2008 @ 19:58:

[...]

Vleertje had trouwens gewoon niet goed opgelet, want te druk met al die RP-mannen.... Nou okee, er was wel verteld dat Xan en Prinses elkaar hebben ontmoet, maar verder is er NIKS verteld hoor!!! Duzze kom maar op met die verhalen!!!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 januari 2008 @ 19:58:

Hoe doet die xan dat toch he ? dame nr 2 van t forum pikken...Misschien is ie heel kieskeurig... Gaat ie alleen voor vrouwen die op het Viva-forum schrijven :-)
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Ik moet zo weg, auto staat nog in garage, dus MOET op de fiets, en nu gaat het KEIhard regenen....
Peas on earth!
Waaaat droptwist uit elkaars mond zitten eten Prinses ? jakkes
Hihi Pop en Vleer; het zal toch niet??!!! Dat is wel een leuk toeval...

Xan en Prinses; gaan jullie nou ook schrijven op een ander forum? Omdat jullie hier niet de 'en toen zei hij/zij dit, wat moet ik daar nu van denken?" perikelen kwijt kunnen
Hahahaha HM is grappig

Prinses overweegt namelijk net een topic te open met 'help, mijn vriend komt niet meteen met zijn auto voorrijden als ik op de fiets door de regen moet, wat moet ik hier nu van denken'?

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven