Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik ga iig uit bed en koffie drinken. Dat kan vast geen kwaad.
En vandaag maatschappelijk werk mailen.
Dat lijkt me ook leuk Moon, doen we!

Goed van je dat je maatschappelijk werk gaat zoeken.

Ik ga naar mijn zus toe, beetje gezelschap opzoeken. Voel me een beetje alleen vandaag.

Ik wens je een fijne dag toe, en een lekker ontbijtje.
Leuk, veel plezier bij je zus.

Ja, meeten lijkt me ook heel leuk. Ook fijn dat we dan even hardop kunnen praten ipv alleen typen

Ik ben een beetje verbrand gisteren. Huid ziet niet rood maar prikt wel een beetje. Dus nu 'moet' ik niet in de zon, maar heb ik een goede reden om binnen te blijven.

Gisteren begon mijn oom (die op visite was) nog over de GM. Het dorp is niet zo groot dus de mensen kennen elkaar wel, ook de GM. Dat het zo'n intelligente man is en dat ie m zo hoog heeft zitten.

Misschien heeft het halve dorp wel het idee dat hij/zij 'iets bijzonders' heeft met de GM, omdat ie zo aardig kan zijn.

(Jullie weten dat ik nooit iets zou doen wat niet kan/mag, dus ik kan er gewoon over schrijven, toch?)

Voel me al beter dan een uurtje geleden, denk ik. Opstaan is meestal wel een goed idee
Ha ik zocht iets en heb het binnen 10 min gevonden. Daar word ik blij van

Verder gaat het wel vandaag. Voel me niet meer zo rot als toen ik vanmorgen wakker werd.

(Ik begin gewoon weer een Moon-o-loog)

Ik probeer me te focussen op de dingen in mijn leven die wel zeker zijn op dit moment. Hopelijk geven die voldoende structuur om ook met de onzekerheden om te kunnen gaan.

Ga weer iets meer doen bij het vrijwilligerswerk. Had het op een heel laag pitje staan, maar deze groep biedt mij nu al 5 (!) jaar een soort stabiliteit. Dat is eigenlijk ook heel wat waard.
Drukke dag vandaag. Eerst met zus en kinderen en later schoonzus en schoonmoeder. Schoonzus wilde graag de ceyboard van Patrick hebben dus die heb ik opgezocht. Veel over hem gesproken was heel gek dat ik gekookt heb (wat en foto's zie topic MV) want dat deed Patrick altijd.

Ik ben nu zo somber en moe. Ga zo maar naar bed morgen weer vroeg op want moet werken. Blij dat de "feest"dagen erop zitten. Nou ja zaterdag weer dus niet lang rust.
IBI wat had je mooi/lekker gekookt. Ik zag de foto's op het topic van MV.

Ja ik snap dat je niet blij bent met 'feest'dagen. Wel super dat je gekookt had voor je schoonfamilie.

Ik heb een rustige dag gehad vandaag. Had het idee dat ik rust nodig had... maar vond het ook wel saai. Ook blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Hallo

Leuk dat je bijzonder gekookt had Ibi.

Moon , fijn dat je je wel wat beter voelde in de loop van de dag.

Ik was naar natuurgebied met fam, was heel fijn. Wel heel verdrietig weer om ex, en gewoon het feit dat ik nog heel veel dingen te zeggen heb (of hij dat nou wel leuk vindt of niet) en dat gaat dan niet omdat hij mij niet wil spreken omdat het 'beter voor mij is' . Ik geloof geen moer van die beweegreden. Heb hem gebeld, en hij nam gewoon niet op. Zo pijnlijk.
Lekker Yellow, dat je de natuur in geweest bent.

Moeilijk dat ex niet meer te bereiken is.
Ja sorry ik zit gewoon even in een 'fase' en dan kom ik er even niet uit. Betekent niet dat ik jullie niet interessant genoeg vind.

Afspreken lijkt mij nog steeds heel leuk hoor trouwens!

(ik vergat nog over GM, ik ben gewoon anders daarin denk ik. Komt door het hele vreemdgaan van mijn exen. Ik zou gewoon geen contact onderhouden met een GM waar ik gevoelens voor heb. Kan ik ook makkelijk nu zeggen, aangezien ik niet in die situatie zit)
yellow, dat lijkt me wel lastig dat je ex. heel het contact verbreekt onder het mom das beter voor jou.

Moon, heb je de komende dagen nog plannen?

Hebben jullie plannen voor konigingedag?
Contact verbreken zou niet kunnen, Yellow. Hij heeft contact met mijn familie, met de vrienden uit mijn oude dorp, hij 'hoort bij' mijn vrijwilligerswerk. Als ik contact zou willen vermijden zou ik met driekwart van mijn bekenden contact moeten verbreken en niet meer in het dorp van mijn ouders moeten komen. Dan heb ik geen leven meer.

En ik doe echt niks hoor. Misschien overdrijf ik het hier ook een beetje omdat ik er in mijn echte leven niks over zeg.
IBI, ik heb wel dingen die ik moet doen, en morgenavond een vergadering. Maar niet echt gestructureerde afspraken (helaas).

Koninginnedag weet ik nog niet zo goed. Ik kan wel mee met een paar vriendinnen, maar vooralsnog niet zo'n zin. Die gaan volgens mij gewoon 'staan' op een plein ergens, met een biertje. Ik vond daar al niet zo veel aan, maar nu ik niet meer drink vind ik dat helemaal niks.

Even kijken dus nog.

Weet jij het al?
Nee ik bedoel het ook niet zwaar, maar meer dat ik gewoon door mijn ervaringen heel gekleurd reageer, en daarom dan maar beter niets kan zeggen, maar dat is eigenlijk ook weer lullig . Nou ja snap je me....

Ibi, kmt wel goed met mij hoor, maar k dacht ik deel het even. Het is niet echt iets wat voor jullie misschien 'zwaar' klinkt, maar waar ik de hele tijd mee bezig ben, en groot onderdeel is van mijn slechte dagen.

Ik ga met koninginneavond uit eten, en dan misschien mee naar 1 bar, dan naar huis. (de rest gaat los met kroegentocht etc) . Koninginnedag weet ik nog niet, ik denk dat ik gewoon binnen blijf. En jullie?
Yellow, misschien dat jij door jouw ervaringen denkt dat het sowieso ergens verkeerd zal lopen met zo'n GM.

Dat kan ik me voorstellen als je zelf zulke ervaringen hebt.

Maar in dit geval weet ik zeker dat zowel ik als hij niks zullen doen wat niet kan. Het enige wat ik soms moeilijk vind, is dat hij in gesprekken een gevoelige snaar kan raken (hij is gewoon heel goed in contact met mensen) en dat ik denk: Waarom raakt niemand anders diezelfde snaar?

Maar dat zal nog wel komen, iemand anders waar ik ook goed mee kan praten.

Ik ben echt niet het soort vrouw dat jonge gezinnetjes kapot wil maken. No way.

Zo te zien heeft nog niemand echt zin in koninginnedag he
vind het topic: mijn schoonvader heeft het gevecht tegen kanker opgegeven zo confronterend durf haast niet naar dit topic te gaan omdat ik de titel dan zie.

Ik ga zaterdag eerst naar de stad (vrijmarkt) daarna naar zus en daar in de buurt wederom naar een vrijmarkt en een plek waar de kinderen spelletjes kunnen doen. Daarna bij zus bbq'én. Heb er geen zin in gewoon omdat het weer een bijzondere dag is maar ook de eerste waarvan ik zeker weet dat het al echt slecht ging met Patrick. Zijn vorig jaar tijdens de BBQ naar het ziekenhuis gegaan omdat hij zoveel pijn had ik zie hem nog zitten beneden in zijn eentje met zijn pijn. Weggestuurt met pijnstillers en maagbeschermer. Hij heeft zo'n pijn gehad...
Ha meisjes, heb even vlug bijgelezen op mn mobiel. Jullie zijn t weekend aardig doorgekomen gelukkig. Hier gaat het wel weer wat beter. Heb een beetje afstand genomen en zitten op de camping. Gisteren en vandaag lekker op het strand gezeten. Er even uit zijn doet toch wonderen.

Wat lees ik? Gaan we meeten?
Och IBI.. Zo zul je elk jaar op een bijzondere dag geconfronteerd worden met je herinneringen aan Patrick. Moeilijk..
Ibi

Het is inderdaad een zwaar topic... Als je het nu niet aandurft, moet je het niet doen. Ook even aan jezelf denken, er zijn veel forumsters die steun bieden voor Geraldine.

Wat een naar verhaal van die BBQ.... Wist je toen al dat hij ziek was? Of was dat toen nog onduidelijk? Lieverd toch, het zijn allemaal moeilijke dagen...
IBI, je hoeft het topic niet te lezen he.

Jij hebt jouw verhaal en dat is meer dan genoeg om te verwerken. Als je er voor kiest om je af te sluiten van andere verhalen, neemt niemand je dat kwalijk.

Ik lees de topics over kanker meestal ook niet op het forum.

Naar dat je nu weet wat je vorig jaar nog niet wist, van die pijn....

Chatterly, lekker, op de camping!
nee toen wisten we nog niet van zijn ziekte dat hoorde we pas half juni. Al die tijd onverklaarbare pijn.

Ik lees het topic ook niet maar de titel alleen al is genoeg om me overstuur te maken.

Ga nu echt proberen te slapen hoewel ik denk dat het niet gaat lukken.
Ibi Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen voor je, ik leef met je mee Ik hoop dat je een beetje kunt slapen.

Chat, jij mag ook mee meeten natuurlijk!
dat wou ik maar horen yellow!

Maar ff zonder dollen. Ik ben natuurlijk geen partij. Jullie jonge dingen. Maar toch lijken jullie me echt hartstikke leuke, interessante meiden!
Mij lijkt het heel leuk hoor, ik ben heel serieus Ik ga ook lunchen met andere forumster soms (nu pas 2x hoor) heel gezellig, ze is 42. En ik heb een vriendin die is bijna 50. Dus dan kan jij ook mee
Lijkt mij ook leuk hoor, een 'grotere' meet. En het maakt inderdaad niet zo veel uit hoe oud iedereen is.

Choco en IBI heb ik al eens ontmoet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven