Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Hoi Mel,

Ik ben in 10 weken 12 kilo afgevallen vorige zomer, bij mij ging het ook langzaam. Ik heb toen tabletten gekregen om de stofwisseling sneller te laten werken. Dit hielp mij goed. Ik ben nu inmiddels 3 a 4 kilo aangekomen en ben nu weer begonnen met overdag VP3 en dan 's avonds een salade of gewokte groenten. Ik vind het wel weer heftig en heb er niet zo veel zin meer in merk ik. Leuk dat er weer veel mensen meeschrijven. Succes allemaal!
Provinciaaltje,

Wat zijn dat voor een tabletten om je stofwisseling sneller

te laten werken?

Ben erg benieuwd.
Hoi allemaal,

Ben nu 7 weken bezig en 11 kilo lichter.

Ben van plan nog even door te gaan, ik wil graag nog 6 kilo kwijt.

Hoe staat het er voor bij jullie?

Groetjes en succes!
hallo allemaal,

In 2009 ben ik met vp3 begonnen. Was 12 kilo afgevallen, maar zat nog niet op mijn streefgewicht. Toen werd ik zwanger en ben ik gestopt en ben ruim 30 kilo aangekomen (3 keer zwanger geweest en steeds veel aangekomen).

Nu mijn cholesterol weer hoog is en de zomer in aantocht wil ik afvallen en ga weer beginnen. Nu las ik dat je 3 koekjes moet eten per maaltijd. Ik at er altijd 2! Heb ik dat dan verkeerd gedaan, of is het tussentijds veranderd?

Ik wil minimaal 20 kilo afvallen, maar voor een gezond BMI mag ik 25 kilo afvallen.
weet het antwoord inmiddels al

3 koekjes, is schijnbaar altijd al zo geweest.
weet het antwoord inmiddels al

3 koekjes, is schijnbaar altijd al zo geweest.
Hallo allemaal!

Even een berichtje van mij. Het gaat nog steeds erg goed! Ik ben nu al een aantal weken half om half aan het eten (VP3 in combinatie met gewoon gezond eten) en het afvallen gaat minder snel, maar het gaat wel lekker door. Vandaag mijn streefgewicht gehaald van 63 kilo! Dus ik ben heeel Happy Ik vind de haverkoekjes (zoet) en de kaaskoekjes en de shakes erg lekker en dus dat blijf ik voorlopig nog erbij eten. Bevalt me in ieder geval nog super goed! Mijn enige zonde is een frietje en die mag ik af en toe van mezelf . Dus vanaf '3e kerstdag' tot aan nu 20 kilo schoon aan de haak, Proud Of Me

Iedereen heel veel succes en hou vol!

X Nina
Wat knap!! Goed hoor.

Ik heb er nog maar 3 kilo af in 1,5 week, maar goed, de aanhouder wint!
Ben nu 11 weken bezig, en bijna 15 kilo kwijt. HEt gaat nu een stuk minder snel dan in het begin, mar ik val nog steeds af. En: mijn taille is 20 CM slanker! Daar ben ik heel blij mee. Nog een paar weken en dan ga ik afbouwen. Heb bijna mijn doel bereikt!
quote:provinciaaltje schreef op 03 april 2011 @ 20:59:

Hoi Mel,

Ik ben in 10 weken 12 kilo afgevallen vorige zomer, bij mij ging het ook langzaam. Ik heb toen tabletten gekregen om de stofwisseling sneller te laten werken. Dit hielp mij goed. Ik ben nu inmiddels 3 a 4 kilo aangekomen en ben nu weer begonnen met overdag VP3 en dan 's avonds een salade of gewokte groenten. Ik vind het wel weer heftig en heb er niet zo veel zin meer in merk ik. Leuk dat er weer veel mensen meeschrijven. Succes allemaal!

Hoi Provinciaaltje, ook ik ben erg benieuwd welke tabletten je hebt gekregen, en heb je die van je VP3 consulent(e)?

Allemaal sterkte en succes gewenst in de strijd tegen de kilo's!
hallo, ik ben net begonnen met vp3 en zoek eigenlijk een buddy email maatje. Wil zelf rond de 30 kilo afvallen. Wie doet er met mij mee?

Joyce
Hoi Joyce3003,

Wat fijn dat je ook begonnen bent met Vp3. Ik ben in Januari begonnen met Vp3 en toen in een korte tijd 17 kilo afgevallen. Ben helaas daarna ziek geworden en geopereerd geweest vandaar dat ik er even mee ben gestopt. Ik ben echter sinds gisteren weer fanatiek begonnen omdat er toch ook nog wat kilootjes afmogen. Ik merk dat het nu wel wat moeilijker is om het vol te houden omdat ik vanaf maart ongeveer weer normaal heb gegeten (ben hier overigens maar 2 ons van aankomen in heel die maanden tijd). Ik kan dus ook wel een steuntje in de rug gebruiken.

Groetjes, Stefanie
hallo Stefaniej,

17 kilo, das een hele prestatie!. Ik ken verder niemand in mijn omgeving die dit dieet kent en doet. Collega van mijn werk heeft het ooit eens gedaan vandaar dat ik ermee in contact kwam. Hoeveel kilo's wil je nog kwijt?

Succes vandaag,

groetjes Joyce
Hoi Joyce,

Ik weeg nu net onder 100, dus mijn allerlaatse streven is nog 20 kilo eraf. Maar heb nu mijn doel op 90 kilo voor de zomervakantie gezet (ik ga 3 september op vakantie), dus dat moet zeker haalbaar zijn. Na de vakantie wil ik dan nog doorgaan voor de 80 en dan is het klaar!!

En jij??

Groetjes, Stefanie
ha das leuk. ik weeg nu 105 en heb mijn doel gezet op 80. ben nu 5 kilo kwijt in 3 wkn.

Merk wel dat ik het moeilijker vind worden. We zijn met hemelvaart paar dagen weggeweest en dan heb ik her en der mij er niet aan gehouden. Wel erg van genoten!.

Vandaag is er een kies getrokken dus ik zal mij er de komende dagen zeker goed aan houden :-)). Elk nadeel....heeft zijn voordeel....

Vind het zo jammer als ik gaat snaaien, daarvoor ben ik niet bezig met VP3. echt de knop om he.

Trouwens nog een tip, de shaker van herbalife is erg handig. Sluit goed af, je kan gelijk 400 cc shake maken. Handige drinktuit en een goed rooster voor het shaken. Je shake wordt zo heel erg luchtig. Kan in vaatwasser etc. toi toi, groetjes Joyce.
Hoi Joyce,

Het is al heerlijk om niet meer 2 cijfers in je gewicht te hebben toch?! Vind ik in ieder geval wel! Ik kon het gisteren niet laten en al even op de weegschaal gestaan. :O Gewoon al 2 kilo afgevallen sinds maandag. De vorige keer ging het bij mij ook als een speer. Die consulent vertelde toen ook dat ik echt een hoog verbrandings percentage heb in rust dus dat is heel mooi meegenomen. Die 10 kilo zijn dus echt een eitje als ik het zo bekijk (Spreek ik mezelf gelijk wat moed in!!)

Snaaien kan ik echt heel goed laten, het enige wat ik heel moeilijk vind is het eten op me werk.

Ik werk in de zorg, ben verpleegkundige in een ziekenhuis. Dus heb af en toe niet altijd de tijd in de gaten en dan is het zo 2 uur later. Dan krijg ik dus echt een honger gevoel. Door dit honger gevoel krijg ik dan echt een dipje en ben ik eerder geneigd tot het stoppen met het dieet! Hihihi.

Maarrr het gaat nog steeds goed!

De shakes maar ik 1 per keer, want ik vind het echt heel vies als zo zo lobbig worden Ieuwww. Ik vind ze trouwens sowieso vies (Ik lust normaal ook geen melk). De enige die ik nog een beetje weg krijg is de Mokka variant, dus die pak ik dan maar!

Heb je verder de broodjes al gebakken, die vind ik zelf erg lekker. Dippen in een bouillon en je hebt echt lekker gegeten.

Nou succes verder he;)

Groetjes, Stefanie
quote:stefaniej schreef op 10 juni 2011 @ 19:57:

Hoi Joyce,

Het is al heerlijk om niet meer 2 cijfers in je gewicht te hebben toch?!

Groetjes, StefanieUhuh, je weegt nu onder de 10 kilo?
quote:toetyfroety schreef op 10 juni 2011 @ 20:08:

[...]

Uhuh, je weegt nu onder de 10 kilo? Hihihi.. uhhh oepsss, 3 cijfers.. 10 kilo wegen is nu ook weer een beetje te veel van het goede
he hallo,

nee broodjes ga ik morgen bakken. Ben zeer benieuwd.

En als ik in de 2 cijfers kom dan loop ik met een big smile rond :-).

Had nog even gegoogled of de produkten van VP3 via Zwitserland of Duitsland goedkoper zijn. Onder het motto: Niet geschoten.... mis... etc....

maar helaas, dat is niet het geval, eigenlijk ben je dan nog duurder uit.

Succes dit weekend,

groetjes J.
Allo,

Dat heb je slim gedaan ja, jammer dat het niet voordeliger is.

Gaat het bij jou nog steeds goed?!

Hier wel, ik baal er alleen zo van dat ik echt 20 keer op een dag naar het toilet moet om te plassen :S. Nu dronk ik voorheen ook wel veel te weinig, maar het is zo irritant om steeds naar het toilet te moeten!

Ik moet het weekend werken, dus hoop dat het niet dusdanig druk is dat ik weer maaltijden ga vergeten! Zeker niet nu het zo goed gaat!

Hoeveel ben jij nu afgevallen? En wanneer was je gestart?

Jammer dat de rest van de mensen al afgehaakt is in dit forum!

Groetjes, Stefanie
He ghallo,

Hier aan deze kant gaat het nog steeds goed. heb alleen wel een ontbijtbordje sla/rauwkost genomen als avondeten. . Maar ben nu ruim 5 kilo kwijt in nog geen 3 wken tijd. Het werkt als een tierelier dat VP3. Ik was laatst vlak voordat ik op tweede consult zou door mijn vaste voeding heen. Dus ik had even gemaild wat ik dan in de plaats kan nemen. Temeer omdat ik niet iemand ben die de hele dag op shakes kan leven. Maar goed om een lang verhaal kort te maken. Ik mocht ook als maaltijd nemen: 1 ei, of 3 gedroogde abrikozen,of 'n halve kiwi, of 5 hazelnoten, of 5 amandelen, of 5 walnoten, of 'n wasa cracker (light). Ik heb in ieder geval enkele noten in de tas. Dat is gewoon makkelijk mee te nemen en snel op te eten. En aangezien de weegschaal steeds verder naar links uitslaat zie ik hier (nog) geen probleem in.

ja, jammer inderdaad dat er niet meer mensen schrijven op dit formum. Ideeen, tips, verhalen --> altijd leuk om te lezen!!

he werk ze,

groetjes Joyce
Hallo allemaal,

Ik heb al eens eerder een berichtje geplaatst,maar moest weer opnieuw uitvogelen hoe het werkt hier,en was mijn inloggegevens weer vergeten...

Ik ben vanaf 1 maart bezig met VP3,en inmiddels 25 kilo kwijt,en dit met een trage schilklier.

Het gaat nog steeds goed,al heb ik ook wel mijn zwakke momenten.Veel water drinken is erg lastig.

Ik las hierboven een paar keer over steun en buddies.

Ik ben ook actief op een andere site (valtaf.nl)

Mag ik toch wel noemen hier?

Daar ben ik onder dezelfde naam te vinden.

Op die site krijg ik erg veel steun,en hoop jullie daar ook (naast deze site natuurlijk) binnenkort te mogen steunen.

Het aantal VP3 gangers is daar namelijk niet veel,en zou er graag meer zien,lijkt me gezellig.
Hallo,

Wat leuk, weer iemand erbij..

Jeetje jij bent al veel afgevallen zeg! Daar kun je trots op zijn.

Ik ben nu vorige maandag opnieuw begonnen, gisteren op de weegschaal gestaan en 4 kilo afgevallen. En dat in een week! Dat is wel erg veel. Dat was de eerste keer bij mij ook. Het lijkt wel of ik dan ineens heel mijn afvalstoffen kwijtraak!

Maar goed ik ben er blij mee!

Ik zal me ook eens aanmelden op die site om te kijken of het wat is!

Groetjes, Stefanie
Hee Stefanie,

Gezellig;laat ff weten dat jij het bent als je bij me langs komt!

Enne..ga zo door!!
Goedemorgen!

Weer een nieuweling erbij... gisteren consult gehad en het startpakket meegenomen. Inmiddels 3 'maaltijden' op, en we gaan ervoor!!

Ik ben in zeer korte tijd (sinds januari) 10 kilo aangekomen nadat gestopt ben met roken (1 pakje per dag). Ik hield daar enorm veel honger aan over. Deze kilo's PLUS de 6 kilo die ik in het jaar daarvoor was aangekomen door stresseten wil ik graag de laan uit sturen. DOEI! Dus maar aan de slag.

Vind het leuk om op dit forum de resultaten van andere VP3ers te volgen. Het wel een wee.

Ik ben een net vijftiger, en weeg 97 kilo. Uiteindelijk moet ik naar 79, daar voel ik me goed bij (ben 1.75 lang en stevig van bouw). De BMI is dan nog net niet goed, maar daar kan ik niet wakker van liggen....

Groetjes,

Slankie (dat wil ik graag worden haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven