Seks tegen wil in...

28-04-2011 10:55 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen...

ik loop sinds twee weken te piekeren over hetgeen me gebeurd is. Ik zal het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. In januari ben ik gaan daten met een jongen die erg lief voor me was, heel knuffelig, zorgzaam etc. Ik ben iemand die heel erg van seks houdt en ik wacht hier als het goed voelt niet heel erg lang mee. Hierin ben ik nooit eerder teleurgesteld.

Maar bij deze jongen merkte ik al gauw dat hij erg snel wilde gaan. Eigenlijk wilde hij al gelijk met mij naar bed terwijl het voor mij nog niet helemaal goed voelde, maar hij verleidde me, ik kreeg zin in 'm en voordat je het weet lig je met elkaar in bed. Erna had ik geen spijt van de seks, maar wel van het feit dat hij niet aan mij gevraagd had of ik aan de pil was, deze goed slikte, of ik geen soa had e.d. Toen we het erover hadden gaf hij aan dat hij daar gewoon vanuit ging... ik vond dat een erg onverstandige opmerking.

Een anderhalve week later toen ik bij 'm bleef slapen en het verder heel erg leuk was geweest met 'm gaf ik hem aan dat ik geen zin had in seks, hij zei dat ik 'm zo opwond en dat was aan 'm te merken maar ik gaf nogmaals aan niet te willen vanavond, we lagen inmiddels in bed.

Toen ik die avond net in slaap gevallen was werd ik wakker van het gevoel dat hij mij penetreerde... ik ben gelijk uit bed gestapt en weg gegaan en 'm gevraagd waar dit over ging. Achteraf gaf hij allerlei vage redenen zoals dat ik 'm opwond, dat hij gewoon graag veel seks heeft, dat ik niet moet zeuren, dat ik aandacht van hem wil en dergelijke.

Ik besef me nu pas dat ik na dit voorval mijn gevoel genegeerd heb. Sinds twee weken heb ik last van bloedverlies (terwijl ik gewoon de pil slik) en last van krampen die erger zijn dan ik tijdens mijn ongesteldheid heb. De schrik sloeg me om het hart toen ik besefte dat als ik zwanger was het van hem zou kunnen zijn, toen besefte ik me pas echt hoe gruwelijk ik dat zou vinden en wat me eigenlijk gebeurd was. Ik heb een test gedaan en ben gelukkig niet zwanger.

Maar wat vinden jullie, klopt het dat ik me er zo rot over voel, vinden jullie dat ik het ernaar gemaakt heb, had ik dit moeten voorzien..? Ik zit echt even met mijn handen in het haar, zeker omdat dit iets is wat je niet zomaar even met je vrienden bespreekt...
Wettelijk gezien is dit aanranding, geen verkrachting, omdat die meneer er niet in geslaagd is iets (ook tong en vingers tellen) bij TO naar binnen te proppen. Het is alleen maar niet op verkrachting uitgelopen omdat TO wakker werd.

Op verkrachting staat een maximale straf van 12 jaar, op aanranding 8.

Ik zit hier echt met opengevallen mond te lezen dat er in 2011 dus nog vrouwen zijn die vinden dat een man zijn lul in een slapende vrouw (die vooraf heeft aangegeven dat niet te willen) mag steken, en dat dat dan haar eigen schuld is.

Wie dat vindt, is bijna net zo ziek in zijn hoofd als die kerel.

Nee is nee bij seks, op elk moment en in iedere situatie. Wie daar geen rekening mee wenst te houden, pleegt een strafbaar feit en zit dus altijd fout.

Of TO naïef is omdat ze niet doorhad dat ze met een totale hufter te maken had, doet daar helemaal niets aan af.
Jij gaf je grens aan en hij heeft gewacht tot je sliep om daar voor zijn plezier gigantisch overheen te denderen. Dat is zijn schuld, jij bent niet verantwoordelijk voor zijn gedrag. Op geen enkele manier. Wat hij doet is alleen hém aan te rekenen.

Maar ik raad je wel aan om dit topic te laten sluiten, is echt beter voor je. Echt.
quote:Alba schreef op 28 april 2011 @ 13:25:

Wettelijk gezien is dit aanranding, geen verkrachting, omdat die meneer er niet in geslaagd is iets (ook tong en vingers tellen) bij TO naar binnen te proppen. Het is alleen maar niet op verkrachting uitgelopen omdat TO wakker werd.

Op verkrachting staat een maximale straf van 12 jaar, op aanranding 8.

Ik zit hier echt met opengevallen mond te lezen dat er in 2011 dus nog vrouwen zijn die vinden dat een man zijn lul in een slapende vrouw (die vooraf heeft aangegeven dat niet te willen) mag steken, en dat dat dan haar eigen schuld is.

Wie dat vindt, is bijna net zo ziek in zijn hoofd als die kerel.

Nee is nee bij seks, op elk moment en in iedere situatie. Wie daar geen rekening mee wenst te houden, pleegt een strafbaar feit en zit dus altijd fout.

Of TO naïef is omdat ze niet doorhad dat ze met een totale hufter te maken had, doet daar helemaal niets aan af.Als je de OP leest staat er dat ze wakker werd omdat hij haar penetreerde! dus heeft hij toch wel iets naar binnen geduwt!
a docter a day keeps the apple away
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:19:

[...]

Als reden waarom je zonodig bij 'm in bed moest kruipen terwijl je geen seks met 'm wilde. Waarom dan bij 'm willen liggen? Je weet toch dat mannen seks willen en zich gek van frustratie liggen te maken als ze er dan niet op mogen? Juist vooral in 't verliefdheidsstadium. Als je al wat langer wat met elkaar hebt, dan kun je idd seksloos met elkaar slapen. Slaap gewoon lekker thuis als je (nog) niet toe bent aan seks.

Ik zal wel mosterd zijn, maar ik heb in het verleden regelmatig met jongens/mannen het bed gedeeld, waarbij ik duidelijk aangaf niet meer te willen dan knuffelen. Geen seks. En dat werd geaccepteerd of ik ging weer weg (of hij, dan meestal boos)

Er zijn ook genoeg mannen, die het wel prettig vinden om tegen elkaar aan te slapen, zonder dat daar gelijk seks bij komt. En als je het van te voren duidelijk aangeeft, weten ze toch waar ze aan toe zijn en kunnen ze zelf van te voren al bedenken of ze dat wel of niet willen.

Oftewel: TO heeft niet zo'n nette vent aan de haak geslagen.
Later is nu
quote:Watermanvrouwtje schreef op 28 april 2011 @ 13:17:

Ik weet zelf inderdaad ook niet hoe ik het noemen moet, maakt ook niet veel uit, ik ben toch niet van plan aangifte te doen. Hoop rompslomp voor niks... Vanuit mijn werk wel eens mogen praten met iemand die met jongeren met seksuele traumatische ervaringen werkt; slechts 4% van de verkrachters wordt uiteindelijk veroordeeld...

Het maakt ook inderdaad niet zoveel uit, kan me goed voorstellen dat je geen interesse hebt in de juridische haarkloverij. Ik reageerde alleen even op de nogal boude stelling dat dit wettelijk verkrachting heet. Dat klopt dus niet.

Maar dat maakt het niet erger of minder erg voor jou. Je ervaring blijft hetzelfde, en je emoties erbij ook.
quote:Alba schreef op 28 april 2011 @ 13:25:

Wettelijk gezien is dit aanranding, (Nog even dan) Niet dus. Geen sprake van gedwongen worden in de zin van de wet.
quote:Wellhello schreef op 28 april 2011 @ 13:12:

Maar Combat, op het moment dat je hier dan (eindelijk) een topic over opent, omdat je je afvraagt of je je rot mag voelen en je krijgt dan zulke reacties waarin 'eigen schuld dikke bult' de boventoon voert? Ik vind helemaal nix van Eigen schuld,dikke bult of iets in die strekking. Ik hoop dat TO er bovenop komt, ze klinkt sterk iig, ik wens niemand iets slechts toe. Ik snap dat ze zich rot voelt en ook dat ze hier een topic opent. Ik hoop dat ze haar gezondheid zal laten controleren en dat dit anderen en haarzelf leert iets voorzichtiger te zijn.
quote:Dhelia schreef op 28 april 2011 @ 13:41:

[...]

(Nog even dan) Niet dus. Geen sprake van gedwongen worden in de zin van de wet.Als iemand slaapt is diegene niet in staat om te weigeren. Wel degelijk strafbaar dus.
quote:Dhelia schreef op 28 april 2011 @ 13:41:

[...]

(Nog even dan) Niet dus. Geen sprake van gedwongen worden in de zin van de wet.

Daar kun je over twisten.

Ben het er overigens helemaal mee eens dat als Watermanvrouwtje geen behoefte voelt om stappen te ondernemen, ze dat zeker niet moet doen. De ervaring was al vervelend genoeg en los van al het gedoe is de kans inderdaad bijzonder klein dat ze er iets mee zou bereiken.

Het treft me vooral als nogal bizar dat er blijkbaar zoveel vrouwen zijn die schijnen te vinden dat een geile man een soort willoos beest is, dat je blijkbaar op geen enkele manier mag provoceren. Als je dat toch doet, is het je eigen schuld.
Dankjewel, al deze reacties geven mij de kans het een en ander te reflecteren. Ik ben het met syl1981 eens; ik probeer het niet groter te maken dan het is. Maar ik probeer me ook te beseffen wat me gebeurd is en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Die jongen is gewoon een klootzak; ik heb 'm deze week gestuurd dat ik me er nog altijd rot over voel en dat hij misschien even na moet denken over wat er gebeurd is, omdat hij dit niet nog eens iemand aan moet doen. Ik kreeg natuurlijk alleen maar botte dingen naar mijn hoofd geslingerd, zoals dat ik om aandacht vroeg en dat soort dingen. Ik ben helemaal klaar met hem (naja dat was ik al), hoef zijn aandacht ook echt niet. Ik sta boven hem wat dat betreft. Iedereen krijgt shit te verduren in zijn/haar leven en dit is even zo'n momentje, but what doesn't kill you makes you stronger!
quote:Alba schreef op 28 april 2011 @ 14:02:

[...]

Het treft me vooral als nogal bizar dat er blijkbaar zoveel vrouwen zijn die schijnen te vinden dat een geile man een soort willoos beest is, dat je blijkbaar op geen enkele manier mag provoceren. Als je dat toch doet, is het je eigen schuld.Ik zou wel eens wat mannier hierover willen horen inderdaad! Ik ga in ieder geval proberen het met een mannelijke vriend hierover te hebben, niet gemakkelijk...
Watermanvrouwtje, ik vind het wel verkrachting. En volgens mij is er wel jurisprudentie over seksuele handelingen uitvoeren als de ander slaapt. Als je een vriendin van mij was ging ik, als je daar behoefte aan had, mee naar de huisarts, naar het poltitiebureau etc. En ik zou sterk geneigd zijn om eens bij die jongen langs te gaan en te vragen welk onderdeel van nee niet duidelijk was. Of geneigd zijn om hem te vragen: mag ik je een knietje in je kruis geven, na zijn nee een poosje te wachten en het alsnog te doen. En dan te zeggen: jij vindt dat nee ook maar beperkt houdbaar is en dat je het niet opnieuw hoort te vragen. Ik zou het nooit doen hoor, maar daar zou ik wel over fantaseren.

Overigens heb ik naast aardig wat mannen geslapen, gewoon vrienden, met aantrekkingskracht, met aantrekkingskracht van 1 van de twee, in beginnende relatie. En in heel veel gevallen is er geen seks geweest ook na soms eerst wel knuffelen, zoenen etc. Dus het is onzinnig dat mannen zich niet kunnen inhouden. Vele mannen en vrouwen kunnen dat wel. Gelukkig maar.

Sterkte!
Een aantal reacties in dit topic verbazen mij echt. Als een man nee te horen krijgt, dan is het gewoon nee. En niet ja, als ze slaapt kan ze toch geen nee meer zeggen. Bij elkaar slapen, elkaar aanraken, strelen etc. moet allemaal mogelijk zijn zonder dat er gelijk sex bij moet komen kijken. Als een man zich opgegeild voelt en een vrouw wilt overhalen tot sex, is de man fout bezig, niet de vrouw. Ik heb met de meeste vriendjes eerst nachten door gebracht, knuffelend en strelend, soms tot het hitsige aan toe. Maar ik heb van tevoren altijd duidelijk mijn grenzen aangegeven, en deze werden gerespecteerd. Zo hoort het ook. Ik zou het van de zotte vinden om een vrouw de schuld in de schoenen te schuiven, als ze duidelijk heeft aangegeven niet te willen.
quote:Watermanvrouwtje schreef op 28 april 2011 @ 14:05:

[...]

Ik zou wel eens wat mannier hierover willen horen inderdaad! Ik ga in ieder geval proberen het met een mannelijke vriend hierover te hebben, niet gemakkelijk...Mannen zullen wellicht sneller geil kunnen worden door aanrakingen en strelingen, maar het zijn inderdaad geel willoze geilbeesten, die geen weerstand kunnen bieden aan hun eigen sexdrive. Echt niet!
quote:Alba schreef op 28 april 2011 @ 14:02:

[...]

Daar kun je over twisten.

Ben het er overigens helemaal mee eens dat als Watermanvrouwtje geen behoefte voelt om stappen te ondernemen, ze dat zeker niet moet doen. De ervaring was al vervelend genoeg en los van al het gedoe is de kans inderdaad bijzonder klein dat ze er iets mee zou bereiken.

Het treft me vooral als nogal bizar dat er blijkbaar zoveel vrouwen zijn die schijnen te vinden dat een geile man een soort willoos beest is, dat je blijkbaar op geen enkele manier mag provoceren. Als je dat toch doet, is het je eigen schuld.

Niet alle geile mannen, maar sommige zijn klootzakken.

Zoals niet alle mannen inbrekers zijn, niet alle vrouwen kutwijven,

niet alle honden vals en niet alle kinderen vervelend.

Ik zie echt niemand hier zeggen dat TO verkracht is en dat dat haar schuld is, lekker puh! Waarom zo zwart/wit denken?

Het kan toch geen kwaad ervaringen en waarschuwingen te delen?
Sommige reacties zijn echt om te kotsen! :puke:

@Elninjoo: Ik kon wel eens om je lachen als je weer kans zag je afkeer voor kinderen en zwangerschappen duidelijk te maken, maar deze keer sla je de plank echt volledig mis!

@Watermanvrouwtje: Sterkte! Iets zegt me dat het met jou wel goedkomt. Je lijkt me een zelfbewuste, verstandige vrouw, die een harde les heeft geleerd.
Alba, 1 uur geleden

Wettelijk gezien is dit aanranding, geen

verkrachting, omdat die meneer er niet in

geslaagd is iets (ook tong en vingers tellen)

bij TO naar binnen te proppen. Het is

alleen maar niet op verkrachting uitgelopen

omdat TO wakker werd. Op verkrachting staat een maximale straf

van 12 jaar, op aanranding 8. Ik zit hier echt met opengevallen mond te

lezen dat er in 2011 dus nog vrouwen zijn

die vinden dat een man zijn lul in een

slapende vrouw (die vooraf heeft

aangegeven dat niet te willen) mag steken,

en dat dat dan haar eigen schuld is. Wie dat vindt, is bijna net zo ziek in zijn

hoofd als die kerel. Nee is nee bij seks, op elk moment en in

iedere situatie. Wie daar geen rekening

mee wenst te houden, pleegt een strafbaar

feit en zit dus altijd fout.

Of TO naïef is omdat ze niet doorhad dat

ze met een totale hufter te maken had,

doet daar helemaal niets aan af.

Nautische, 48 seconden geleden Sommige reacties zijn echt om te kotsen!

Dat kun je wel zeggen ja!
Watermanvrouwtje, sterkte!

Probeer erover te praten!
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:06:

[...]

Je kent die man nauwelijks en je laat je de eerste keer ook verleiden tot seks. En de volgende date kruip je zelfs bij 'm in bed. Je hebt zelf de kat op 't spek gebonden. Natuurlijk hoort nee nee te zijn, maar daar moet je niet vanuit gaan bij 'n scharrel die je nog maar net kent. Dan moet je gewoon niet blijven slapen als je geen zin hebt in seks. Waarom ging je niet naar huis of bleef je voor mijn part op de bank slapen als je teveel gezopen had om nog te kunnen rijden?

Deze post heeft een aardig eigen schuld dikke bult karakter, naar mijn mening. En er zijn er, naar mijn mening meer geweest met een dergelijke strekking.

Maar goed...we mogen denk ik al blij zijn dat deze forummer besloten heeft zichzelf niet voort te planten...
This is not kosher!
quote:campari schreef op 28 april 2011 @ 11:17:

Kom op nou, je brengt jezelf in zo'n kwetsbare situatie en dan miepen dat die jongen meer wilde dan jij aangaf?

Eens met Elninjoo.

Wees voortaan voorzichtiger.

Punt.

Dit is ook zo'n fijne opmerking waar je echt wat mee kan als iemand zijn lul ongewild en je heeft gebracht en je je daar klote over voelt.

Maar hé laten we vooral niet miepen!
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 28 april 2011 @ 15:03:

[...]

Dit is ook zo'n fijne opmerking waar je echt wat mee kan als iemand zijn lul ongewild en je heeft gebracht en je je daar klote over voelt.

Maar hé laten we vooral niet miepen!

Oke, die zit er tussen maar het merendeel valt toch wel mee qua "beschuldigen"?

Het is onderhand ook wel duidelijk dat die man een grote klootzak is. Het lijkt me handiger voor TO te zorgen dat je zo'n lul leert te ontlopen.

En nee, ik bedoel daarmee niet dat ze het aan zichzelf te danken heeft. Maar we leven nu eenmaal niet in een paradijs waar iedereen het beste met elkaar voorheeft.
De lullen hufters en klootzakken hebben meestal geen bordje om hun nek hangen met 'ik ben een lul'...
quote:_minny schreef op 28 april 2011 @ 13:57:

Als iemand slaapt is diegene niet in staat om te weigeren. Wel degelijk strafbaar dus.Waar zeg ik dan dat het niet strafbaar is? Het is strafbaar onder artikel 243: seks met wilsonbekwame. Niet onder art 242: verkrachting.
Je hebt gelijk Batwom, er zijn niet heel veel van dit soort reacties, maar het waren wel een van de eersten en ik ben echt perplex dat dit soort denkbeelden nog heersen.

En ik ben ook van mening dat TO beter op zichzelf moet letten in zulke gevallen, maar in zo'n situatie kun je het ook anders formuleren.

Anyway, ik hou erover op en wens TO veel sterkte!
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven