Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Inad schreef op 11 januari 2008 @ 16:41:

Oh ik wil bij Kess eten!!!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 11 januari 2008 @ 16:45:

Volgens mij staat die ruit bij volwassenen lang niet zo leuk Kess.Maar bij een MiniKessje toch wel?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind het forummeisje van deze week leuk. En ook weer zo heerlijk rustig zwart op de achtergrond. Ik blijf nog een weekje!
Loretta is De Mol. Punt.
MiniKessje? Ben je Don aan het bewerken?
Kess, fijn dat je het forum nog een weekje geeft

Burberry Minikess vast errug schattig

Is dat écht jouw taart of heb je eenplaatje van een of andere site gesnaaid?

Als 't echt jouw taart is dan: jaloerssssssssssssssssss (I prefer taart boven Burberry overgooiers any day )

Ja, schop maar terug. Wokgroenten (restje) en Nasi (restje) staan op t vuur dus ik kan je hebben Spareribexpress gebeuren zit hier wel dus leuk voor een volgende x
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Klinkt ook goed, die restjes, Inad!

Foto is niet van mijzelf, maar benadert de waarheid best een heel eind. Het was overigens heeeeeeerrrrrlijk, vond Don. Nu wordt bewerken ook weer een stukje makkelijker, denk ik. Vishstad en Burberrywinkel: here I come!
Loretta is De Mol. Punt.
Godverdomme seg (sorry Eow ), ik schrik me de tyfus van die oplawaai die ik net kreeg! Welke mongool zet er nou schrikdraad om ons topic?!

Zow! Best wel wat kunnen doen vanadag ondanks enorrum krijsdrama met Wup. Ik vraag me zo onderhand af of er bad vibes in die woning hangen want het is enorm drama iedere keer. Hier speelt ie uren zoet in z`n eentje op de grond maar daar... Uiteindelijk heeft ie zichzelf nog wel een tijdje kunnen vermaken terwijl ie om mij heen scharrelde, de rest van de tijd brullen en alleen maar op de arm willen. Middagslaapje overgeslagen dus ik mik `m vroeg op bed en dan ga ik vanavond nog actief doen daar.
Ga het weer eens proberen vandaag, net thuis. Eerst kind in bed krijgen en dan proberen bij te lezen, zullen wel iets van 25 pagina's zijn ondertussen gok ik zo. Met dit weekend nog erbij kom ik dan over de 40 uur. Waarom heb ik niet meer genoten van mijn vrije halve jaar.....
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:peppie schreef op 11 januari 2008 @ 18:32:

Godverdomme seg (sorry Eow ), ik schrik me de tyfus van die oplawaai die ik net kreeg! Welke mongool zet er nou schrikdraad om ons topic?!

Ik ben die mongool....sorry

Dan doe ik het toch beter Vish

Moontje toch, ut was maar een geeeeiiiintje

Kind vroeg op bed is mislukt. Hij was heerlijk aan het spelen en ik m`n mail aan het checken en toen was het ineens al 7 uur Lekker kereltje was zo moe van alles dat ie aan de borst in slaap viel Nu ga ik meselluf naar das anderes haus slepen *gaap*
Kessie, wat een lief kaartje en bedankt voor de sleutelhanger!!
ghehehehe wilde eerst zeggen mijn neefje....die heeft down, maar ik snap dattut een geintje was hoor.
Haai.

Bankhangavond hier. Dus doeg!
Pffffffffffffffff goeieavond mensen, ga zo eens even bijlezen maar nu eerst plassen!
Lekker he Dier? Als je binnenkomt meteen even plassen! Volgens mij moet de plee weer terug in de openingspost...
Loretta is De Mol. Punt.
Bijgelezen check check

Star leuk jij weer hierrrrrrrrrrrrrrrrr en gelukkig was het oke! Heerlijk zo'n fruitvlieg B&B was ik toch nog een beetje bij je . Oei terugvlucht brrrrr...nu maar weer hier blijven.

Luun Raketje vond het nog wat spannend, lief dat hij nu weer praatjes voor 10 heeft, een echte kerel. Audi a8, jij superwoman

Haha Inad lekker choco drinken in de bieb en de beveiliger ontduiken voor je hoge boetes.

Vish al bijgelezen en Nemo naar bedje? Pak je bosbessenlikeur er maar weer bij

Pep, wup vind vast zijn draai wel, thuis is natuurlijk nog vertrouwd. Dit weekend druk met oververhuizen of was dat volgend weekend?

Moest een paar keer hard lachen om Kess, nu weet ik niet meer wat aaaaaaaah...nou Kess ik moest om je lachen :-)

Ik ben bekaf, echt zo'n vrijdagavond..zo maar aan de Baileys en op zoek naar iets om te snaaien, die snack a jacks komen nu alweer mijn neus uit!
Denk het ook Kess moest nu toch wel een heel end lopen naar het toilet...
Heb je het nog op kunnen houden? Ga maar gauw meissie!
Hehe... ben er weer.

Mijn 'nieuwe' auto rijdt fantastisch. Wat een kewl ding. Lunaman probeert me nu al te paaien zodat we zullen ruilen. Maar dacht het niet he?

Is hier nog iets zinnigs gemeld sinds vanmiddag?
Whahaha, niet intrappen hoor! Vanavond is hij natuurlijk harstikke lief voor je, maar morgen mag hij gewoon in zijn eigen auto naar zijn werk! Wel even een fotootj maken van je nieuwe bolide hoor! Is het een hij of een zij? En heeft hij/zij ook een naam? Klinkt natuurlijk heel stom, maar mijn eerste auto was echt een meisje. Heerlijk karretje. De auto die ik nu heb is gewoon onzijdig, heeft daarom ook geen naam gekregen. Dat ding is puur praktisch maar heft weinig tot geen persoonlijkheid. Wel jammer hoor.

Hoe zit dat met jullie allemaal? Ik weet avn Vish dat ze ook een bepaalde auto koestert, maar verder....
Loretta is De Mol. Punt.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik heb niks bijgelezen maar mezwelf vol laten liopenm, het is lekker hoor,

hoe weet jij dat \kees van mijn droomauto?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh dank voor de wc, de ene voor grote en de andere voor kleine boodschap? Thanks...ben hier niet meer weg te slaan.

Klinkt super Luun! Foto is logisch met jou op de motorkap natuurlijk ik kan niet wachten...ja wat voor naam?

Mijn eerste heette Frikandel omdat hij altijd aan het frituren was (oftewel aan de kook )
Heleboel zinnigheid, Luna

Fijn dat nieuwe auto zo lekker rijdt.

Pep, misschien vindt Wup t maar raar, ineens ander huis? Went wel Aan de borst in slaap vallen is zoooo lief

Ik heb een Eowiaanse bankhangavond met Nick Cage, jaja, dus ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 11 januari 2008 @ 21:15:

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik heb niks bijgelezen maar mezwelf vol laten liopenm, het is lekker hoor,

hoe weet jij dat \kees van mijn droomauto?Ja Kees hoe weet jij dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven