Het kassameisje

29-04-2011 23:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vivaérs,

Een tijdje geleden ben ik aan de boemel geweest met een stel vrienden en natuurlijk bleef ik plakken en kwam ik in gesprek met een hele leuke meid.

We hebben nog wat gedronken en daarna ben ik met haar meegegaan. De nacht die we beleefden was onvergeetlijk, en nu zit ik daar mee. Ik krijg haar niet meer uit mijn hoofd en ze werkt achter de kassa van de supermarkt waar mijn vrouw boodschappen doet.

Hoe krijg ik mijn vrouw er toe om bij een andere supermarkt haar boodschappen te doen zonder dat ze argwaan krijgt?

Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.

Ik wil mijn vrouw niet kwetsen.
Huh?

Draagt je vrouw een badge met daarop "vrouw van Happyservice"?

Hoe wéét dat kassa-meisje nou dat dat je vrouw is?

Of ben je een beroemdheid en sta je de godganse tijd met je zelfvoldane kop in een roddelblad.

Goed mogelijk met dat bronstige gedrag.

Word eens volwassen
Misschien gaan ze in het weekend wel samen gezellig boodschappen doen ?

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:25:

Ik ben wel vaker vreemd gegaan en het is nog nooit uitgekomen. Hoe kon ik weten dat zij het kassameisje was?

Ze zag er die avond zo anders uit en ik was nog net niet dronken,

Zo goed voel ik me er ook niet onder.

Arme schat!

Wat naar voor je allemaal. Hoe kon jij nou weten dat zij een kassameisje was zonder zo'n Jumbojas aan? Jij volgde gewoon je natuur, je bent een man, je moet gewoon zo nu en dan een andere gleuf uitwonen. Snappen we toch......Damn, en nu he?

Er zit niks anders op dan de boodschappen in het vervolg gewoon zelf te doen. Je houdt óverduidelijk veel van je vrouw (je praat zo lief over haar) en als je haar niet wil kwetsen dan zit er niks anders op dan het boodschappen doen in het vervolg van haar over te nemen.

Kleine moeite en ze is er vast heel erg blij mee. Ze zal zichzelf wel gelukkig prijzen met zo'n man als jij, die ook nog eens de boodschappen doet!

Tip: Vraag bij de volgende scharrel even wat ze doet, qua werk. Of ga naar de hoeren. Of je nou geld kwijt bent aan drank om de meiden zo ver te krijgen met je naar bed te gaan of je investeert in een professional, dat maakt ook niks uit natuurlijk.
Smerige vent!
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 09:14:

Voor mij is het ook niet makkelijk, ik ben ook maar een man van vlees en bloed.Je hebt genoeg zelfkennis om de ruggegraat niet te benoemen. Goed zo.
quote:Summerdance schreef op 30 april 2011 @ 10:36:

Troll en Puppet schelden??

Is het al tijd om m Huilie te noemen?
dubbel
Nog even geen slapende honden wakker maken.
Lach me rot.
Waarom?
Misschien wil je vrouw alleen maar naar die supermarkt... Gewoon omdat daar haar "bijman" werkt.....
quote:Isan schreef op 30 april 2011 @ 14:15:

Misschien wil je vrouw alleen maar naar die supermarkt... Gewoon omdat daar haar "bijman" werkt.....

Bedoel je deze ?

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:eleonora schreef op 30 april 2011 @ 11:33:

[...]

Arme schat!

Wat naar voor je allemaal. Hoe kon jij nou weten dat zij een kassameisje was zonder zo'n Jumbojas aan? Jij volgde gewoon je natuur, je bent een man, je moet gewoon zo nu en dan een andere gleuf uitwonen. Snappen we toch......Damn, en nu he?

Er zit niks anders op dan de boodschappen in het vervolg gewoon zelf te doen. Je houdt óverduidelijk veel van je vrouw (je praat zo lief over haar) en als je haar niet wil kwetsen dan zit er niks anders op dan het boodschappen doen in het vervolg van haar over te nemen.

Kleine moeite en ze is er vast heel erg blij mee. Ze zal zichzelf wel gelukkig prijzen met zo'n man als jij, die ook nog eens de boodschappen doet!

Tip: Vraag bij de volgende scharrel even wat ze doet, qua werk. Of ga naar de hoeren. Of je nou geld kwijt bent aan drank om de meiden zo ver te krijgen met je naar bed te gaan of je investeert in een professional, dat maakt ook niks uit natuurlijk.Eleonora, ik vind je posts altijd geweldig! Vooral nadat ik het 'zoals het hoort' topic heb gelezen, weet ik vaak al dat een reactie van jou is, voordat ik de ava en naam heb gezien ( via mobiel dan)
quote:Donkeyshot schreef op 30 april 2011 @ 16:37:

Bedoel je deze ?

[afbeelding]Gedver... een wanna-be-muppet-buikspreker. Die heeft de roeping van de Muppetshow gemist.
World of Warcraft: Legion
gewoon nog een keer sexen met dat meisje, misschien krijg je dan zo,n kortingspas voor je boodschappen.
wij slapen nooit.
quote:_minny schreef op 30 april 2011 @ 12:30

Je hebt genoeg zelfkennis om de ruggegraat niet te benoemen. Goed zo.
Heb je zegeltjes gekregen????? Happyservice, sorry ik vind je een zak eerste klas. Vreemd gaan en niet de consequenties dragen en hier uithuilen............... ik hoop dat je vrouw inziet wat voor een zakkenwasser ze in huis heeft gehaald.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
ik denk dat het kassa meisje zo dronken was dat ze TO niet eens meer herkend.

zo niet, zal ze zich wel vreselijk schamen met zo,n zelfingenomen koekwauws naar bed te zijn geweest.
wij slapen nooit.
quote:egelviva schreef op 30 april 2011 @ 00:45:

kassameisjes van Nederland:

Pas op! Dr Spock is op stap.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:happyservice schreef op 29 april 2011 @ 23:58:

Vivaérs,

Hoe krijg ik mijn vrouw er toe om bij een andere supermarkt haar boodschappen te doen zonder dat ze argwaan krijgt?

Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.

Ik wil mijn vrouw niet kwetsen.Een slechte klucht. Deze soap verhaal haalt niet eens het niveau van GTST.
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 09:10:

[...]

Kom net thuis van het stappen en toch even het forum checken. Geen meisje gescoord, vannacht,
Ik geef je groot gelijk hoor!

Wie wil er nou eens niet na 20 jaar huwelijk iets anders in/op/onder/om je.
grote kans dat TO,s vrouw blij is dat ze een reden heeft hem te dumpen, hij past mooi in het lege flessen apparaat, onderin, waar je normaal de bierkratjes doorschuift.

levert ie nog wat statiegeld op.
wij slapen nooit.
quote:Donkeyshot schreef op 30 april 2011 @ 11:00:

Misschien gaan ze in het weekend wel samen gezellig boodschappen doen ?

[afbeelding]

Haha, wat een afschuwelijk plaatje.

quote:Donkeyshot schreef op 30 april 2011 @ 09:38:

Als je man genoeg bent om met je dronken kop een kassameisje (en anderen) te neuken, wees dan ook man genoeg om open kaart te spelen naar je partner. "wat niet weet, wat niet deert" is je kop in het zand steken.True that maar die uitdrukking "man(s) genoeg" vind ik altijd wat ongelukkig klinken, aangezien wat men er altijd mee bedoeld (rotsvast, betrouwbaar, er-van-op-aan-kunnend, recht door zee enz.) nu niet bepaald mannelijke eigenschappen zijn (eerder van een moeder jegens haar kinderen of zo).
Wat een omslachtige manier om airmiles te sparen.

Was ze in de bonus of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven