Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Bij de wekelijkse stapel reclamefolders was ook weer korting te behalen:

ANWB: stickers met 30/20/10% korting op spullen van Human Nature en het gehele assortiment van Travel &Co. Geldig van 2 t/m 15 mei

Praxis: 20/15/10% korting, wat je óók op aanbiedingen mag plakken. En bij meerdere stuks van hetzelfde artikel, geldt de korting voor al die producten.

Geldig van 2 mei t/m 8 mei.

Van Vessem-Patichou: gratis Slimmm brood.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@mulitvitamientje als het nog zou ik graag die slankiecodes willen hebben. Mijn mail is s.vandijk87 at hotmail.com.

Wij waren ook weer van de partij op de vrijmarkt. Heerlijke pumps gescoord van Cinderella voor maar 3 euro. Nog een picknickmand, keukenrasp en weckpotten. En een hele mooie puddingvorm van Tupperware. Ook vonden wij nog een hele mooie hanglamp van gietijzer voor 5 euro. Dus zijn we weer goed geslaagd op de vrijmarkt.
Ik kreeg een mailtje van AH voor kortingsbonnen:

http://ah.pondres.nl/13482/ENZGZFNMYTWCKFTKZCDJ.pdf

Doe er je voordeel mee!
ik heb andere voordeelcoupons

http://ah.pondres.nl/13482/MILAUQRHRXWIZUAFEURP.pdf
En ik heb wéér andere

(o.a. met wijn en diepvriesfruit)

http://ah.pondres.nl/13482/RQRUSBCMWGRXOZVQMEFE.pdf
nice
Zal ik die van mij er ook nog bijzetten? Daar zitten cola en borrelnootjes bij

http://ah.pondres.nl/13482/CBNSRFWDCNRVOEPLQZYR.pdf
Semper ubi sub ubi
Van dat pleepapier moeten ze écht af, dat zit er bij iedereen bij
En voor de vegetariërs hierbij mijn bijdrage: http://ah.pondres.nl/13482/DGJNQENOSBUPNYGSMIOZ.pdf

(overigens zonder pleepapier, wat doe ik fout ?!)
misschien is het pleepapier niet vegetarisch?
Ik heb ook nog wat voordeelcoupons van Appie

http://ah.pondres.nl/13482/VEHJYISCAIDNCPMKZDCF.pdf
quote:Starshine schreef op 01 mei 2011 @ 13:42:

misschien is het pleepapier niet vegetarisch?

Ik krijg nu visioenen van knabbelende vissen die een achterste schoon maken (zoals tegenwoordig schijnt te kunnen met je voeten in de welnessbranche) .

Overigens realiseer ik me nu dat AH volgens mij vindt dat ik moet afvallen: rijstwafels (yuk), zoetjes (nog nooit van mijn leven gekocht), Atkins repen (???). Zou het komen omdat ik daar altijd Coca Cola light haal? En vegaspul, dat dan weer wel.
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 01-05-2011 13:48
Reden: Atkins ipv Atikins dus...
% gewijzigd
[quote]Sanntjuh schreef op 01 mei 2011 @ 11:42:

@mulitvitamientje als het nog zou ik graag die slankiecodes willen hebben. Mijn mail is s.vandijk87 at hotmail.com.

Ik heb ze gemaild!
Ik heb net bij Bol.com besteld en kwam al googelend deze code tegen voor gratis verzenden: CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG
Zow!!

AH heeft flink wat bonnen in de omloop!! Lekker vrekken
Ik heb ook interesse in slankie codes: flashy@live.nl
Oh, mag ik nog even terugkomen op iets van het oude topic?

Ik las hier en daar wat over Ben de telefoonprovider. Ik gebruik nu iets van een jaar Ben en ben er zeer tevreden over! Het kost niet veel en heb eigenlijk overal wel bereik. Elke maand netjes een mail dat factuur klaarstaat, wordt dan afgeschreven: eigenlijk heb ik er geen omkijken naar.
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2011 @ 15:36:

Oh, mag ik nog even terugkomen op iets van het oude topic?

Wat leuk dat je het nog even meldt Lovestar!

(dit n.a.v. je net gestartte topic.. )
quote:Idreamofgenie schreef op 30 april 2011 @ 18:42:

Dit is trouwens het jurkje... ik ben er zelf helemaal verliefd op:

[afbeelding]Leuk jurkje!
quote:himalaya schreef op 01 mei 2011 @ 15:57:

[...]

Wat leuk dat je het nog even meldt Lovestar!

(dit n.a.v. je net gestartte topic.. )

Hahahaha! Ik wil nog zoveel melden van het oude topic, maar kan niet meer quoten. En omdat hier te doen nog is ook weer wat
Wat veel AH kortingsbonnen weer!

Ik heb deze keer niks ontvangen, maar ga lekker bij jullie meeprofiteren!

Dat toiletpapier kun je gewoon ALTIJD met een kortingsbon kopen!
Ik ging net enthousiast naar de Kruidvat en AH met al mijn bonnen en dingen. Was ik mijn portemonnee vergeten

Bij de kruidvat was Gosh 1+1 gratiesh dus ik hoopte op dubbele korting. Ik vroeg het aan het meisje dat daar werkte, maar die zei: ja ga maar in de rij bij de kassa staan (14 mensen)Ging ik daar maar instaan, bij de kassa geen portemonnee, en ik weet ook niet of het nou dubbelop was geweest. Maar beter ook waarschijnlijk dat ik het niet weet hahaha
Ik ging net enthousiast naar de Kruidvat en AH met al mijn bonnen en dingen. Was ik mijn portemonnee vergeten

Bij de kruidvat was Gosh 1+1 gratiesh dus ik hoopte op dubbele korting. Ik vroeg het aan het meisje dat daar werkte, maar die zei: ja ga maar in de rij bij de kassa staan (14 mensen)Ging ik daar maar instaan, bij de kassa geen portemonnee, en ik weet ook niet of het nou dubbelop was geweest. Maar beter ook waarschijnlijk dat ik het niet weet hahaha
Ow, dat is irritant Yellow! Maar wel goed voor de knip.

Ik ben dit weekend even in Duitsland geweest en heb een hele berg drogisterijspullen ingeslagen. Haarverf voor 3,45 ipv 13,49 hier. Aftersun voor 3,75 ipv tegen de 15 euro hier. Ik vind het echt schandalig.
@multivitamientje. Bedankt heb ze ontvangen.

En dan nog maar even een toevoeging van mij. Ik heb namelijk weer iets andere bonnen (toevoeging van pedigree.

Ah Bonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven