Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ja, fijn he! Is weer een stapje in de goede richting! Maar ik ben er nog niet, moet nog bij het bedrijf zelf op gesprek (als ze me uitnodigen, weet niet hoeveel gegadigden er zijn?) en daarna nog een interne training volgen.

Dus ga echt nog nergens op hopen.

Maar hoe gaat het met jou? Het ging niet lekker zei je?
Nee, ik weet niet wat ik erover moet zeggen, ik voelme gewoon behoorlijk beroerd ivm ex, en zijn weigeren om met me te praten. Ik voel me er gewoon zo waardeloos door, niet eens goed genoeg om mee te praten, na alles wat hij gedan heeft, niet eens goed genoeg om mee te praten
Yellow, is er iets voorgevallen waardoor je er nu extra mee bezig bent?

Mika, het punt is dat er voorkomen moet worden dat jij ook overspannen raakt dus als het je echt te veel word moet je dit echt aangeven hoor.

Ste, Yes! Ben nu al blij voor je deze hobbel is met gemak genomen en dat neemt niemand je meer af

Moon, goed dat je zo bezig bent geweest en hopelijk heb je veel plezier met je bezoek

Sauna was wel leuk nu weer lekker thuis.
Even zonder te reageren:

Bezoek is weg. Ja was gezellig. Hebben wel heel veel gepraat en ik denk dat ik straks heel moe ben. Ben nu nog beetje druk.

Wel lekker want nu zit ik dus in een opgeruimd huis Heb vooraf gezegd dat het nog niet af is allemaal maar heb wel alles laten zien (wilde slaapkamer eerst niet doen maar die ziet er nu al veel beter uit). Ze vindt mijn huis echt leuk. Gewoon als huis, even los van de inrichting die leuker kan.

En ze wil wel een keer mee naar Ikea. Zij heeft auto dus handig.

Ja het was gezellig.

Eén ding was alleen raar. Het is mijn nichtje die er was, en ze heeft haar haar nu anders en af en toe leek ze ineens heel erg op een andere nicht, van ons beiden. En dan moest ik echt even zoeken naar kenmerken van haar zelf, dat ik niet met andere nicht zat te praten maar deze nicht.

Vond dat eigenlijk een beetje griezelig, misschien komt het toch door de vermoeidheid. Heb natuurlijk al een paar dagen stress gehad om mijn huis netjes te krijgen

Anyway, nu niet meer zo'n troep van maken. Elke dag iets doen en ook dingen gaan weggooien.

Gelukkig is mijn keuken wel netjes. Ze vond mijn bijna lege laatjes zo fijn, die heeft ze zelf niet (meer). Kan wel met een gerust hart anderen in mijn keukenkastjes of koelkast laten kijken. Juist alle uitgelopen aardappelen en uien weggegooid.

Ik ga nu bijlezen (niet zo veel volgens mij) maar als ik niet meer reageer is het omdat ik geen energie meer heb.

Of omdat het forum weer blijft hangen...
Ibi, ik denk dat het gewoon was, dat ik me eindelijk wat beter voelde, en nog mijn laatste dingen wilde zeggen en klaar wou zijn. En dan ben je opeens niet eens meer de moeite waard om even te praten. Hij hoeft me geen gelijk tegeven, hij mag lekker zn bakkes houden en dat ik gewoon mijn laatste pijn kan delen en dat was het. En dat iemand dan gewoon zegt: nee dat ga ik niet doen, is voor mij onverteerbaar. Hoe kun je, na alles, maandenlang liegen, bedriegen, tot op de dag van vandaag liegen, niet eens meer 3 minuten naar mijn verhaal luisteren.
Yellow ik snap dat jij je nog wilt uiten tegenover hem maar is hij het de moeite nog wel waard om je tegen te uiten? Hij heeft je belogen, bedrogen dan is hij toch niks? Jij bent juist de moeite wel waard maar hij niet!
Wat is het forum vandaag enorm klote, zit telkens iets te typen, en dan gaat het weer mis.

Maar, Yellow, het is soms onbegrijpelijk dat normale mensen die je al jaren kent zich ineens kunnen ontpoppen tot eikels/kutwijven.

Heb het, zoals ik je net vertelde, zelf ook meegemaakt.

Het is enorm kut als je nog graag opheldering of uitleg wil van zijn kant, of gewoon inderdaad je eigen verhaal wil doen, en iemand doet ineens zo.

Maar ik denk echt, hoe kut het ook is, dat het beter voor je is als je geen contact meer met hem zoekt, en hem ook de schijt laat krijgen als hij weer eens belt met ineens zijn andere alter-ego, want daarvoor heeft hij je veel te veel laten doormaken.

He ik ben er weer. denk ik...
Het gaat niet echt met forum. Weet niet of dit er op komt maar heb hierdoor geen zin om echt te schrijven verder. Kost teveel moeite om t te plaatsen.
Echt ongeloofelijk, zo'n beetje sinds ik op dit forum ben is er ALTIJD iets aan de hand.

Ik maak dit op FOK of andere sites nooit mee!

Waarom kunnen ze nou niet eens zorgen dat het voor eens en altijd opgelost wordt, is dat nou zo moeilijk? Hebben ze geen professionals die gewoon kunnen zorgen dat een site het foutloos doet? Laten ze het oplossen door Annie van de kopieermachine ofzo??

Wil nog even sorry zeggen voor alle k*t in mijn vorige post, was er wel erg mee aan het strooien.
Ze hebben te weinig servers, en servers kosten geld

Ik weet heus dat ik boven ex zou moeten staan, maar het voelt als onrecht, dat ik wederom aan het kortste eind trek.

Ik zit er gewoon heel erg mee
Snap ik hoor Yellow, vind het ook stom dat ik je geen ander advies kan geven, omdat ik gedeeltelijk weet hoe het voelt.

Dat duurt ook nog wel een tijdje denk ik.
Ik ben vandaag naar de Primark geweest trouwens. In hoofddorp, was best leuk. roze jurk gekocht en een soort pakje voor onder je kleren dat je slank maakt. Nou mooi niet. Ik denk dat ik een maat kleiner had moeten kopen. Het zit gewoon om me heen, en dat is het.
Had tussendoor wel gereageerd maar dat is niet geplaatst. Dan maar ff ego.

Ik ga zo douchen en ga niet te laat slapen. Morgen even kijken hoe ik er aan toe ben (misschien wel gesloopt na vandaag, eerst al dat schoonmaken en toen bezoek)

Als ik me goed voel ga ik naar de jurkenwinkel. Het wordt wel erg kort dag met mijn outfit... maar dat is niet anders.

Vriendin vindt t volgens mij niet eens belangrijk wat ik aan heb.

Moet ook nog bedenken hoe ik mijn 'envelopje' ga geven. Wat is gebruikelijk eigenlijk? Anoniem of iets erbij doen?

En het bedrag daar ben ik ook nog niet uit.
He mijn laatste bericht is geplaatst ik dacht dat het mis ging. Nouja

Moon ik deed altijd bij goede bekenden/vrienden de naam erop en bij niet zo goede geen naam erop. Ja waarom eigenlijk? Weet het niet

Ste ik ben het met je eens hoor over dit forum, je word er zo langzamerhand scheitziek van. Maar ja we zullen het er wel mee moeten doen.
Weet je dat ik een keer niets gegeven heb... Mijn eerste bruiloft was toen ik 20 was ofzo, en ik had geen idee dat je een envelopje moest geven Ik schaamde me dood

ik heb geen peuken meer, ik word gehek dit gebeurt mij NOOIT
Ik ben ook in staat om het gewoon te vergeten, die envelop.

Ik maak ook reiskosten voor die dag (half nederland door) en weet niet zo goed hoe ik moet bepalen wat ik geef.

Ze is wel al heel lang mijn vriendin, maar daar staat niet een bepaald geldbedrag voor. En aangezien ik toch een beetje zuinig moet doen....

Ik ga er nog een nachtje over slapen.

Yellow ze zijn nog wel ergens te koop toch?
Ja maar dat is wel heel sneu he, nu op de fiets stappen om peuken te halen. Moet morgen 11 uur bij maatschappelijk werk zijn, dan kan ik wel peuken halen onderweg. Ik moet sterk blijven!

Verder weet ik het ook niet qua geld, ik vind 20 euro eerlijk gezegd heel ruim , maar dat is voor een ander misschien wel gierig, ik weet het niet...

Ik weet trouwens zeker dat Mika als verstokt roker begrijpt hoe shit dit is. Ik heb altijd een noodpakje shag in mijn huis, en hulzen, maar had ene maand geleden ook al dit. ik word dement
Oh enneh dat je opgeruimd hebt! ik wist dat je het kon!
Ja yellow ik begrijp je helemaal, maar ik was nog wel op de fiets tabak gaan halen. Ik ga echt de nacht niet in zonder tabak. En dan morgenvroeg bij de eerste kop koffie zonder peuk? Eg nie
Ik vind 20 euro voor een goede vriendin vrij normaal. Maar ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ieder geeft wat hij missen kan.
quote:Moonlight82 schreef op 04 mei 2011 @ 00:08:

Ik ben ook in staat om het gewoon te vergeten, die envelop.

Ik maak ook reiskosten voor die dag (half nederland door) en weet niet zo goed hoe ik moet bepalen wat ik geef.

Ze is wel al heel lang mijn vriendin, maar daar staat niet een bepaald geldbedrag voor. En aangezien ik toch een beetje zuinig moet doen....

Ik ga er nog een nachtje over slapen.

Yellow ze zijn nog wel ergens te koop toch?Moon als ze een goede vriendin is dan snapt ze ook wel dat je veel geld kwijt bent aan reiskosten en daarom niet zo veel geld kunt geven. En anders geef je een envelop zonder naam erop dan weet ze ook niet van wie het afkomstig is
Ik heb nog genoeg gruis gevonden om nog 2 peuken van te maken

doe er zo eentej, en morgenochtend als ik op de fiets stap om meer peuken te halen ik heb het er zwaar mee, maar ik moet echt 20 min half uur fietsen voor peuken, dat trek ik niet nu nog
Ja idd Yellow, jij zei het maar toen had ik er zelf nog hard hoofd in
Lol yellow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven