Teveel??

05-05-2011 11:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier zit ik dan, 5 jaar in een relatie... Friend with benefit en nu blijkt dat mijn ex ook nog aan mij denkt en wel eens fantaseert over terug naar de "goeie ouwe tijd" en erger.... Ik dus ook!

Ik wordt gek van mezelf, weet dat t allemaal niet kan, mag en goed voor me is... Ik heb een relatie dus wat doe ik allemaal??

Ik wilde alleen even ventileren, kijken of jullie hier ook wel eens tegen aan lopen....

Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.
heb je een relatie of een friend with benefits?
Je hebt én een relatie, én een vriend met wie je het doet én je ex wil je ook terug...Tsja, wat wordt een keuze maken....
Snap 't ook niet. Heb je nou een relatie en een friend with benifit?
Ik snap het ook niet!
Ofwel werken aan de relatie die je nu hebt

-zonder die friend met benefits en ex, die maken het enkel maar complexer en wat leuk is, jij maakt het hier complex, dus jij kunt het gewoon stopzetten! :-)

Ofwel gewoon eens alleen zijn.

Succes!
quote:Boarn schreef op 05 mei 2011 @ 11:59:

Je hebt én een relatie, én een vriend met wie je het doet én je ex wil je ook terug...Tsja, wat wordt een keuze maken....Of een goede agenda kopen
mariejan wijzigde dit bericht op 05-05-2011 12:02
Reden: quote toegevoegd
% gewijzigd
Wil je er van mij ook nog twee overnemen? Ik word ook gek van als die mannen. Weet niet wat ik met ze aanmoet.
Weet je vriend dat je er nog 1 extra op na houdt?

Je maakt het jezelf wel moeilijk zeg.

Waarom is je relatie met ex uitgegaan? Zal vast niet voor niets zijn.
Jij en je ex (with benefits?) denken waarschijnlijk veel te romantisch over 'die goede oude tijd'. De tijd vertekent het beeld. Ik neem aan dat er een réden was waarom jullie uit elkaar zijn gegaan.

Een gevalletje 'het gras lijkt altijd groener aan de andere kant'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wordt... hmhm.

Hoe oud ben je eigenlijk? En waarom maak je een puinhoop van je leven?
Ik tel drie mannen/vrouwen waar je druk mee bent?
bedenk nog ff waarom het uitgegaan is.
ik word gek van de t achter wordt
Wat is een friend with benifits???

*voelt zich onnozel*
Nee, niet herkenbaar trouwens. Ex is ex en dan ga ik al helemaal niet mee lopen praten over "vroegah".
Begin een trio?
En dan de titel: Teveel??
Thnx voor jullie reacties zover.... Weet dat ik het complexe zelf kan eindigen. Ik zeg ook niet dat de ex kans maakt en natuurlijk romantiseer je na afloop vaak de relaties die je gehad hebt...

Weet je, het ging mij erom om even re kunnen ventileren. Ik krijg danwel neen het zelf allemaal op mijn bord en vaak wil je dan een verhaal toch even kwijt... Anders blijft het maar malen.....

Enne... Sorry voor die t achter word....
quote:Thila schreef op donderdag 05 mei 2011 12:28 En dan de titel: Teveel??

Ja.... Omdat t dan dus in mijn koppie teveel wordt...

(en ja, weet het... Eigen schuld)
Het gaat dus om 3 mensen?? Sjemig.
quote:Isan schreef op 05 mei 2011 @ 11:51:

Hier zit ik dan, 5 jaar in een relatie...Da's man 1. Sleur? Seks niet goed? Waarom kijk je verder?quote:Friend with benefitDa's man (?) 2. Zou je die niet eens laten schieten? waarom ga je vreemd?quote:en nu blijkt dat mijn ex ook nog aan mij denktFijn zo? Aan de hete nachten? Of ook wel eens aan je ochtendhumeur en je PMS?quote:en wel eens fantaseert over terug naar de "goeie ouwe tijd" en erger.... Ik dus ook!

In je fantasie is het altijd mooier dan de werkelijkheid. waarom zijn jullie uit elkaar gegaan? Omdat de sex heet en dampend was, maar jullie botsingen ook? Omdat zijn sokken wel erg stonken? Of omdat je toen ook een 'friend with benefits' had?

quote:Ik wordt gek van mezelf, weet dat t allemaal niet kan, mag en goed voor me is... Ik heb een relatie dus wat doe ik allemaal??

Je maakt er een puinhoop van omdat je het klaarblijkelijk allemaal wel spannend vindt.

quote:kijken of jullie hier ook wel eens tegen aan lopen....

Nee. Ik denk met veel warmte terug aan mijn (1e) ex. Daar blijft het bij. Ik ben heel blij met mijn huidige partner. Ik heb nog nooit een 'friend with benefits' gehad. Het lijkt me niets.

Ik zou de ex lekker daar late waar hij is: in het verleden. De friedn is echt niet zo'n goede vriend, want die weet dat je in een relatie zit en vindt het vast allemaal wel prima zo (wel de lusten, niet de lasten). Ook mee kappen dus.

En met je huidige vriend: begin maar eens om eea op te biechten. Willen jullie dan nog met elkaar verder? Dan is er (veel) werk aan de winkel.
quote:maxess schreef op 05 mei 2011 @ 12:20:

Wat is een friend with benifits???

*voelt zich onnozel*Een vriend met wie je ook sex hebt, maar geen relatie
Christus, ik word echt te oud voor dit soort ongein.

M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven