Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 13 januari 2008 om 00:30
RP? Hmm ik weet niet hoor. Misschien moet ik gewoon wat vaker de kroeg in. Kom er niet zo vaak meer. Niemand die zin heeft om echt "los" te gaan hiero. Pop zin? Moeten we maar samen gaan. Haha.
Sexvriendje heb ik nog nooit gehad. Ik denk ook niet dat ik daar het type voor ben (zie mijn reactie op exdate die gisteren bij mij voor de deur stond). Maar als dit heel lang gaat duren (zo zonder vriendje) wie weet waar ik dan voor in ben.
Sexvriendje heb ik nog nooit gehad. Ik denk ook niet dat ik daar het type voor ben (zie mijn reactie op exdate die gisteren bij mij voor de deur stond). Maar als dit heel lang gaat duren (zo zonder vriendje) wie weet waar ik dan voor in ben.
zondag 13 januari 2008 om 01:25
ooh noordeling ook ... das altijd goed volluk
Moeten maar es met wat noordelingen de hort op in een weekend
Nou ben nu al 3 weken niet meer in de kroeg geweest volgens mij.. Laatste keer was toen ik NZV tegenkwam geloof ik..
Die heeft mij trouwens gister nog gebeld erg lief..
Volgend weekend zit ik in Adam en Breda das altijd goed... weer es gezellig met mijn homo vriendjes op stap
Nou ben nu al 3 weken niet meer in de kroeg geweest volgens mij.. Laatste keer was toen ik NZV tegenkwam geloof ik..
Die heeft mij trouwens gister nog gebeld erg lief..
Volgend weekend zit ik in Adam en Breda das altijd goed... weer es gezellig met mijn homo vriendjes op stap
zondag 13 januari 2008 om 01:32
Nou Vleer, jij hebt dus weer drukke weekenden in het vooruitzicht!
Bij mij is het vrij rustig. Denk ik trouwens. Ik spreek meestal wel met vrienden/vriendinnen af, maar dan blijft het bij een paar wijntjes drinken en op tijd naar huis. Even doorzakken is er niet meer bij. En dat vond ik altijd zo gezellig. Tuurlijk hoeft dat niet elke keer, maar zo nu en dan is dat best wel gezellig! Dat zijn dan ook de momenten waarop ik vele mannen tegenkom!!!
Maar Adam en Breda klinkt goed Vleer! Ben jaloers hoor!!!
Bij mij is het vrij rustig. Denk ik trouwens. Ik spreek meestal wel met vrienden/vriendinnen af, maar dan blijft het bij een paar wijntjes drinken en op tijd naar huis. Even doorzakken is er niet meer bij. En dat vond ik altijd zo gezellig. Tuurlijk hoeft dat niet elke keer, maar zo nu en dan is dat best wel gezellig! Dat zijn dan ook de momenten waarop ik vele mannen tegenkom!!!
Maar Adam en Breda klinkt goed Vleer! Ben jaloers hoor!!!
zondag 13 januari 2008 om 12:21
Zoo heerlijk 8km hardgelopen vanmorgen.
Miranda stuurde mij een berichtje dat ze de ideale man heeft gevonden voor een paar deetloze meiden hier . Zal even zijn RPtekst hier neerzetten :
Ik ben een man uit Zuid-Holland en die opzoek is naar een vrouw die niet rookt en maakt niet uit of ze al 1 kind hebt.
ik zelf kan allen niet tegen een disco ( door te hoge bassen gaat mijn maag draaien ) van daar dat ik daar nooit heen gaat
Miranda stuurde mij een berichtje dat ze de ideale man heeft gevonden voor een paar deetloze meiden hier . Zal even zijn RPtekst hier neerzetten :
Ik ben een man uit Zuid-Holland en die opzoek is naar een vrouw die niet rookt en maakt niet uit of ze al 1 kind hebt.
ik zelf kan allen niet tegen een disco ( door te hoge bassen gaat mijn maag draaien ) van daar dat ik daar nooit heen gaat
zondag 13 januari 2008 om 12:25
Shit. Vannacht las ik al het bericht dat er militairen zijn omgekomen in Uruzgan. Eén van hen ken ik. Echt heel naar. Ik was er al bang voor. Ik ken verschillende mensen die een vriend/broertje of whatever daar hebben. En als ik zo'n bericht hoor, word ik toch wel bang en hoop ik dat het geen bekende is. Nu dus wel. Shit zeg.
Sorry voor dit offtopic bericht.
Sorry voor dit offtopic bericht.
zondag 13 januari 2008 om 12:30
quote:Vleermuis28 schreef op 13 januari 2008 @ 12:21:
ik zelf kan allen niet tegen een disco ( door te hoge bassen gaat mijn maag draaien ) van daar dat ik daar nooit heen gaatIk ben ook een man uit Zuid-Holland, maar ik kan beter schrijven .
ik zelf kan allen niet tegen een disco ( door te hoge bassen gaat mijn maag draaien ) van daar dat ik daar nooit heen gaatIk ben ook een man uit Zuid-Holland, maar ik kan beter schrijven .
Motto\'s zijn voor mensen zonder wilskracht.
zondag 13 januari 2008 om 12:54
Die Aldert zat er net 5 weken....
14 jongens al omgekomen daar, hoeveel volgen er nog ?
Apart is wel dat die jongens er echt naar toe leven om daar heen te gaan. Begreep dat ook uit de gesprekken met Rpdatemillitair..
Voor hun is het een onwijs gave grote uitdaging. Daarvoor zijn ze bij t leger gegaan.
14 jongens al omgekomen daar, hoeveel volgen er nog ?
Apart is wel dat die jongens er echt naar toe leven om daar heen te gaan. Begreep dat ook uit de gesprekken met Rpdatemillitair..
Voor hun is het een onwijs gave grote uitdaging. Daarvoor zijn ze bij t leger gegaan.
zondag 13 januari 2008 om 15:49
quote:
Vleermuis28 schreef op 13 januari 2008 @ 12:21:
Ik ben ook een man uit Zuid-Holland, maar ik kan beter schrijven .
En ik voldoe nog niets een aan zijn beschrijving ook, want ik rook namelijk
Vleermuis28 schreef op 13 januari 2008 @ 12:21:
Ik ben ook een man uit Zuid-Holland, maar ik kan beter schrijven .
En ik voldoe nog niets een aan zijn beschrijving ook, want ik rook namelijk