Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 10 mei 2011 om 11:49
Hallo meiden,
vandaag een daggie vrij. Wel fijn want ik ben erg moe. Het is hier thuis de laatste tijd echt een strijd met mijn knul. Het lijkt wel of ie onze persoonlijke huis terrorist is geworden. Puberen? Dat mag hoor. En eigenlijk valt het op zich nog mee. Hij is gewoon op tijd thuis, doet geen rare dingen met vrienden, hangt niet op straat. Maar die grote mond. En niet een beetje, nee echt op het onbeschofte af. Zo asociaal. Ik wordt er echt verdrietig van. Sfeer in huis is verziekt. En waar het nu aan ligt? Geen idee. Hij denkt werkelijk dat ie alles maar kan zeggen. En nu is de koek bij mij/ons op. De grens is bereikt. Dus hij kan z'n borst nat maken. En ik ben vast van plan om de langste adem te hebben. Net zolang hij weer normaal doet. Hij heeft wel vaker periodes , gaat het maaaaanden goed en dan ineens als een blad aan een boom van de ene op de andere dag begint er er zo'n periode als nu.
Mijn moeder zegt, meid, als ie 18 is heb je 'm weer terug hoor! Pffffffff......... En daarnaast is het nu ook echt d'r op of d'r onder wat school betreft. De kans is groot aanwezig dat hij niet over gaat. We zullen zien.
Gekke knul wel weer heel lief met z'n moederdagkadootje. Voor het eerst dat hij het echt helemaal zelf heeft geregeld en zelfs van z'n zakcentjes betaald. Tot en met het ontbijt aan toe. Zo lief. Dan denk ik ach, ergens in dat pubermonster zit heus nog wel mijn zoon verstopt.
De medicatie slaat gelukkig goed aan trouwens hij is in ieder geval dusdanig opgeknapt dat hij wel naar school kon gelukkig. Hij moet de kuur afmaken maar ik denk niet dat het nodig is om foto's te laten maken.Verder niet zoveel nieuws, laatste daagjes wel lekker aan het werk geweest, van de week nog twee dienstjes en dan lang weekend.
Jeetje Dolphine, wat een schrik hè. Die man heeft natuurlijk niet de gegevens van hem op een briefje geschreven en meegegeven aan je zoon. Voor schade aan fiets bedoel ik.
Gelukkig viel het met je zoon allemaal mee en dat is natuurlijk het belangrijkste. Zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen? Hahaha precies zo'n kralen ketting hangt inmiddels al weer wat jaartjes aan de deurknop van mijn nachtkastje. Zoooo schattig hè!
Hee Scarlet, ben jij nog verwend door je knul? Zo dat zal de druk wel van de werk-ketel halen denk ik . Fijn dat je collegatjes weer terug zijn. Ik kijk nooooiiiit voetbal Scar, behalve dan EK en WK. Maar zelfs wij op het werk hadden de tv eventjes op de wedstrijd gezet.
Meiden ik ga eens even een broodje eten anders val ik om, fijne dag!
vandaag een daggie vrij. Wel fijn want ik ben erg moe. Het is hier thuis de laatste tijd echt een strijd met mijn knul. Het lijkt wel of ie onze persoonlijke huis terrorist is geworden. Puberen? Dat mag hoor. En eigenlijk valt het op zich nog mee. Hij is gewoon op tijd thuis, doet geen rare dingen met vrienden, hangt niet op straat. Maar die grote mond. En niet een beetje, nee echt op het onbeschofte af. Zo asociaal. Ik wordt er echt verdrietig van. Sfeer in huis is verziekt. En waar het nu aan ligt? Geen idee. Hij denkt werkelijk dat ie alles maar kan zeggen. En nu is de koek bij mij/ons op. De grens is bereikt. Dus hij kan z'n borst nat maken. En ik ben vast van plan om de langste adem te hebben. Net zolang hij weer normaal doet. Hij heeft wel vaker periodes , gaat het maaaaanden goed en dan ineens als een blad aan een boom van de ene op de andere dag begint er er zo'n periode als nu.
Mijn moeder zegt, meid, als ie 18 is heb je 'm weer terug hoor! Pffffffff......... En daarnaast is het nu ook echt d'r op of d'r onder wat school betreft. De kans is groot aanwezig dat hij niet over gaat. We zullen zien.
Gekke knul wel weer heel lief met z'n moederdagkadootje. Voor het eerst dat hij het echt helemaal zelf heeft geregeld en zelfs van z'n zakcentjes betaald. Tot en met het ontbijt aan toe. Zo lief. Dan denk ik ach, ergens in dat pubermonster zit heus nog wel mijn zoon verstopt.
De medicatie slaat gelukkig goed aan trouwens hij is in ieder geval dusdanig opgeknapt dat hij wel naar school kon gelukkig. Hij moet de kuur afmaken maar ik denk niet dat het nodig is om foto's te laten maken.Verder niet zoveel nieuws, laatste daagjes wel lekker aan het werk geweest, van de week nog twee dienstjes en dan lang weekend.
Jeetje Dolphine, wat een schrik hè. Die man heeft natuurlijk niet de gegevens van hem op een briefje geschreven en meegegeven aan je zoon. Voor schade aan fiets bedoel ik.
Gelukkig viel het met je zoon allemaal mee en dat is natuurlijk het belangrijkste. Zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen? Hahaha precies zo'n kralen ketting hangt inmiddels al weer wat jaartjes aan de deurknop van mijn nachtkastje. Zoooo schattig hè!
Hee Scarlet, ben jij nog verwend door je knul? Zo dat zal de druk wel van de werk-ketel halen denk ik . Fijn dat je collegatjes weer terug zijn. Ik kijk nooooiiiit voetbal Scar, behalve dan EK en WK. Maar zelfs wij op het werk hadden de tv eventjes op de wedstrijd gezet.
Meiden ik ga eens even een broodje eten anders val ik om, fijne dag!
dinsdag 10 mei 2011 om 16:57
Hai dames!
bij jullie ook nog zo kleffig weer? Pff, benauwd hier, maar op zich wel zomers natuurlijk. Het weekend wordt ech nie fijn he, zoooo jammer!
Hoe was het vanmorgen met je ongeluksvogeltje Dolphine? Is het vannacht ook allemaal goed gegaan? Hoop het echt voor je/jullie en dat dit nu dan toch met een sisser af mag lopen..
Bah Theetje, da's echt niet fijn, die strijd en zo'n rotsfeer in huis..
Heb je al es gevraagd (of geprobeerd te vragen..pfoe) waarom hij zo doet? Ik heb ook wel es gehoord dat ze er zelf dan ook heel veel last van hebben, als ze zo dwars zijn. Dat hij dan wel weer zo lief een moederdagcadeautje etc. regelt, toont inderdaad aan dat het sowieso verder goed zit ja! Weet jij nog hoe je zelf was? Was jij een makkelijke puber of misschien ook een moeilijke? Is toch ook weer goed gekomen! En dat weet je natuurlijk ook wel, dat het uiteindelijk weer goed komt, maar je wilt ook nú gewoon normaal met elkaar omgaan en het leuk en gezellig hebben. Ik weet van mezelf nog dat ik erg laat begon met puberen, maar een grote mond oid, pff, dat durfde ik gewoon helemaal niet, mijn moeder was echt heel erg streng. Als ik dan al een grote mond had, werden gelijk al mijn "privileges" ingetrokken, ik keek dus wel uit..
Ik ken het ook niet echt van mijn knul, kan best zijn dat dat nog komt hoor! Ik begon zelf ook wat meer met dwarsliggen toen ik al 18/19 was...
Hopelijk gaat ie het niet opgeven qua school en ziet hij in dat hij zichzelf daar gewoon ook mee heeft.
Als het echt niet lukt, dan lukt het niet, maar als het niet lukt omdat hij er dan met de pet naar gaat gooien..zó zonde!
Mijn knul vandaag erg blij, er was een grote stroomstoring (helaas op het werk geen last van gehad, haha) hier en iedereen werd naar huis gestuurd, want op school deed ook niets het meer. Maar helaas, was ie lekker op tijd thuis, ipv 16.45 om 13.30, kon ie hier nog niets, geen tv, geen internet, whoehahaha! Gelukkig doet alles het ondertussen weer (heeft toch zo'n 2 uur geduurd) en had ik niet veel in de vriezer..
dinsdag 10 mei 2011 om 18:40
Even een laatste up date.
Vannacht heeft hij ondanks het wekschema goed geslapen, ik had hem bij mij in bed gelegd, anders blijf ik heen en weer lopen. Hij is ook een halve dag naar school geweest, hij wilde zelf graag. Om 12 uur belde zijn juf of hij opgehaald kon worden, omdat de hoofdpijn te erg werd.
Mijn moeder heeft hem opgehaald, want ik had een hele dag een congres in Ede over kindermishandeling en huiselijk geweld. Erg boeiend, maar ik was er met mijn kop niet bij vandaag. Het spookt toch veel door mijn hoofd.
En nee, natuurlijk geen briefje oid van de bestuurder. Sowieso belachlijk dat je een kind alleen naar huis laat fietsen nadat je hem aangerden hebt, ik was even mee gegaan denk ik, maar ja dat ben ik.
Wel even contact gehad met de politie, die vonden het heel erg maar kunnen ook niks. Had ik al verwacht, want zoonlief kan zich niks herinderen van wat voor soort auto het was ofzo.
Ik vind zijn been wel dik worden, dus straks even het verband eraf halen en kijken hoe zijn enkel eruit ziet.
Vervelend theetje, je zoon zo hevig in de weerstand. Helaas weet ik er alles van (al is de terrorist hier pas 8). Het gaat idd maanden goed en dan ineens weer een hele periode niet.
Zeer consequent zijn is idd het enige wat zou kunnen helpen op den duur, maar een lange adem vereist. Sterkte er mee.
Goh scarlet bij jullie dus stroom storing, Vandaag in ede waren er ook heel veel te laat vanwege een sroomstoring bij de ns, maar lijkt me niet dat dat wat met elkaar te maken heeft.
Vannacht heeft hij ondanks het wekschema goed geslapen, ik had hem bij mij in bed gelegd, anders blijf ik heen en weer lopen. Hij is ook een halve dag naar school geweest, hij wilde zelf graag. Om 12 uur belde zijn juf of hij opgehaald kon worden, omdat de hoofdpijn te erg werd.
Mijn moeder heeft hem opgehaald, want ik had een hele dag een congres in Ede over kindermishandeling en huiselijk geweld. Erg boeiend, maar ik was er met mijn kop niet bij vandaag. Het spookt toch veel door mijn hoofd.
En nee, natuurlijk geen briefje oid van de bestuurder. Sowieso belachlijk dat je een kind alleen naar huis laat fietsen nadat je hem aangerden hebt, ik was even mee gegaan denk ik, maar ja dat ben ik.
Wel even contact gehad met de politie, die vonden het heel erg maar kunnen ook niks. Had ik al verwacht, want zoonlief kan zich niks herinderen van wat voor soort auto het was ofzo.
Ik vind zijn been wel dik worden, dus straks even het verband eraf halen en kijken hoe zijn enkel eruit ziet.
Vervelend theetje, je zoon zo hevig in de weerstand. Helaas weet ik er alles van (al is de terrorist hier pas 8). Het gaat idd maanden goed en dan ineens weer een hele periode niet.
Zeer consequent zijn is idd het enige wat zou kunnen helpen op den duur, maar een lange adem vereist. Sterkte er mee.
Goh scarlet bij jullie dus stroom storing, Vandaag in ede waren er ook heel veel te laat vanwege een sroomstoring bij de ns, maar lijkt me niet dat dat wat met elkaar te maken heeft.
woensdag 11 mei 2011 om 15:22
Goeiemiddag meisjes
Bij jullie vannacht ook zo aan het spoken geweest, qua onweer, bedoel ik dan..Pfoe, was erg hier. Ik vind het niet erg ofzo, maar je werd er natuurlijk wel wakker van. Verder ook een klef nachtje, dus niet erg veel geslapen zeg maar..Gelukkig nu mijn vrije middag, beetje bijkomen. Nog steeds erg druk op kantoor, maar de druk voelt nu gewoon anders, omdat je niet meer het gevoel hebt overal verantwoordelijk voor te zijn in je eentje. Vanmorgen had mijn knul een lekke band toen ie naar school wilde (en echt megalek, net even geprobeerd op te pompen, maar je hoort um gelijk al leeglopen), dus hij kon aan de wandel. Gelukkig is het om de hoek, haha.
Hoe was het vandaag met je mannetje Dolphine? Hoe ziet zijn been/enkel er uit? En zijn hoofdpijn? Logisch dat je er niet helemaal bij was tijdens het congres, maar idd wel een interessant onderwerp zeg. Die plannen van het kabinet, om taken van Jeugdzorg over te gaan hevelen naar de gemeenten, treft dat ook jou/jullie?
Morgen de finale van Secret story he Theetje! Kun je die zien? Vanavond om 20.30 gaat de live stream al op zwart, dan gaan ze naar huis. Afkicken hoor! Ben er nu zo aan gewend om het gewoon als achtergrond tv aan te hebben als ik thuis ben. Hoop dat Sharon gaat winnen en dat Karim niet als 1e gaat afvallen. Karim mag ook winnen van mij, maar dat zit er gewoon niet in. En Joanna gun ik het gewoon niet. Drama queen!
Ik moet nog een afwasje doen, maar heb zo totally geen zin. Pfff, ff zin maken hoor...
woensdag 11 mei 2011 om 16:28
Ik maak me toch wel zorgen om mijn mannetje. Ik haalde hem vanmiddag uit school en dan zie je duidelijk dat zijn been echt een stuk dikker is. Dus niet alleen zijn enkel. Ga morgenochtend de huisarts bellen, want weet niet of het normaal is. Ik heb het idee dat zijn hoofdpijn wel minder wordt. Gaat dus best de goede kant op. Maandag heeft hij schoolreisje, ook maar even voorleggen aan de huiarts, want is natuurlijk ook een hele dag lopen en dat lijkt me nu niet echt goed voor zijn been.
Tja wordt nog spannend het overhevelen van de gelden van de provincie naar de gemeenten. Ik kan natuurlijk niet voorspellen wat de gevolgen zijn, maar ik heb er angst voor. Denk dat het alleen maar moeilijker wordt om een kind in een andere gemeente te plaatsen als dat nodig is en ik ben bang dat de bureaucratie alleen maar toeneemt.
Pfff jouw knul moest dus aan de wandel. Balen voor hem.
Tja wordt nog spannend het overhevelen van de gelden van de provincie naar de gemeenten. Ik kan natuurlijk niet voorspellen wat de gevolgen zijn, maar ik heb er angst voor. Denk dat het alleen maar moeilijker wordt om een kind in een andere gemeente te plaatsen als dat nodig is en ik ben bang dat de bureaucratie alleen maar toeneemt.
Pfff jouw knul moest dus aan de wandel. Balen voor hem.
donderdag 12 mei 2011 om 19:35
Och, dat zou toch hartstikke sneu zijn Dolphine, wanneer hij niet mee zou kunnen op schoolreis. Heb je de huisarts nog gebeld en wat zei hij/zij? Hoop voor je ventje echt dat het toch meevalt allemaal hoor.
Pff, kreeg ook de nota van Zilveren Kruis van die onderzoeken in het ZH laatst, jeetje zeg, wat is dat snel verdient..Totale kosten 214 euro, dus mag nu het eigen risico van 170 in 1 x ophoesten..Daar wordt je toch niet blij van zeg. Heb natuurlijk mazzel dat ik nooit iets heb, maar om nu dan in 1 x aan de max te zitten..Godzijdank straks vakantiegeld (laat um dus echt wel liggen, die nota!)
Het overhevelen naar de gemeent lijkt mij ook geen goede zaak hoor, de kennis zit toch ook bij jullie en niet bij de gemeenten? En wat je zegt, die bureaucratie en wat dacht je van de wachttijden? Zij hebben hier toch helemaal geen ervaring mee?
Nee, ik vind het een domme zet. Maar ja, ze denken te kunnen besparen...volgens mij gaat het uiteindelijk alleen maar méér geld kosten..
Mijn knul is trainen, heeft mijn fiets mee dus hopen dat ie nu niet weer door datzelfde glas rijdt (wat er ongetwijfeld nog ligt), anders hebben we echt een probleem...
fijne avond.
donderdag 12 mei 2011 om 19:48
Heb de huisarts gesproken en moet morgenochtend even langskomen met hem. Je kent dat he, ze willen hem toch even zien. Maar net vandaag doet hij eigenlijk weer alles met zijn been. Erg vreemd..... Zag net dat zijn kuit wel weer erg dik is.
En hij gaat gewoon mee op schoolreis hoor. Desnoods zet ik hem in een rolstoel daar, maar mee gaat ie.
Erg he scarlet, die mediche kosten. Wees maar blij dat je verder nooit wat hebt.
Jeahhh, ik kan naar de wedstrijd zondag. Mijn ouders willen wel even op de 2 jongens passen, dus dat is heel fijn. Heb het met zoonlief ook op een accoordje kunnen gooien. HIj mag mee naar de eerst volgende wedstrijd van het nederlands elftal in september. Goede deal dus.
En hij gaat gewoon mee op schoolreis hoor. Desnoods zet ik hem in een rolstoel daar, maar mee gaat ie.
Erg he scarlet, die mediche kosten. Wees maar blij dat je verder nooit wat hebt.
Jeahhh, ik kan naar de wedstrijd zondag. Mijn ouders willen wel even op de 2 jongens passen, dus dat is heel fijn. Heb het met zoonlief ook op een accoordje kunnen gooien. HIj mag mee naar de eerst volgende wedstrijd van het nederlands elftal in september. Goede deal dus.
vrijdag 13 mei 2011 om 10:57
Hallo meiden,
nou vandaag een dagje vrij, maar m'n vrije weekend gaat niet door, moet werken. Zijn weer zieken. Dus dat zijn dan drie weekenden achter mekaar. Echt balen maar ja is niet anders.
Ik hoop in ieder geval dat het zondag rustig blijft met oog op de wedstrijd. Niet om zelf te kijken maar als gevolg van zeg maar.
Waar gaan ze naartoe met schoolreis Dolphine? Dat is het hoogtepunt van het schooljaar natuurlijk dus je hebt gelijk hoor in ergste geval in rolstoel. Ga jezelf ook mee?
dat wordt echt berespannund voor jou hè zondag! Superlief van je ouiders dat ze willen oppassen!
Jaaaaa ik heb het een en anders mee kunnen pikken hoor van SSTNL Scarlet. Vond het wel een beetje een amateuristische gebeuren. Veel foutjes en je merkt toch wel dat ze live erg onervaren zijn. maar voor Sharon erg leuk dat ze gewonnen heeft. Wel jammer dat ik niet weet wie nou het gezicht achter de stem is. Nieuwsgierig als ik ben.
Nou meiden heel goed weekend hoor!
nou vandaag een dagje vrij, maar m'n vrije weekend gaat niet door, moet werken. Zijn weer zieken. Dus dat zijn dan drie weekenden achter mekaar. Echt balen maar ja is niet anders.
Ik hoop in ieder geval dat het zondag rustig blijft met oog op de wedstrijd. Niet om zelf te kijken maar als gevolg van zeg maar.
Waar gaan ze naartoe met schoolreis Dolphine? Dat is het hoogtepunt van het schooljaar natuurlijk dus je hebt gelijk hoor in ergste geval in rolstoel. Ga jezelf ook mee?
dat wordt echt berespannund voor jou hè zondag! Superlief van je ouiders dat ze willen oppassen!
Jaaaaa ik heb het een en anders mee kunnen pikken hoor van SSTNL Scarlet. Vond het wel een beetje een amateuristische gebeuren. Veel foutjes en je merkt toch wel dat ze live erg onervaren zijn. maar voor Sharon erg leuk dat ze gewonnen heeft. Wel jammer dat ik niet weet wie nou het gezicht achter de stem is. Nieuwsgierig als ik ben.
Nou meiden heel goed weekend hoor!
vrijdag 13 mei 2011 om 11:09
Vanmorgen bij de huisarts geweest met zoonlief en alles was in principe goed. Hij gebruikt zijn been ook weer vollop. Dat zijn onderbeen dik is aan het eind van de dag kan te maken hebben met de kneuzing die er zat, niks om je zorgen over te maken. Prima dus.
Heb ook een nieuwe verwijsbrief en een tip om eens te bellen met kindrarts in meander ziekenhuis in amersfoort. Die schijnt ook het een en ander te doen met medicatie controle en heeft veel minder wachttijd dan zo'n grote instelling. Ik heb thuis gelijk gebeld en wat denk je? we hebben een afspraak voor 29 juni. Het kan dus wel snel!
Ze gaan naar de efteling met schoolreisje theetje, dat wil hij natuurlijk niet missen. En ja ik ben aan de beurt om mee te gaan, dus leuk, leuk.
Wel balen dat je nu je vrije weekend kwijt bent omdat er zieken zijn. Dat kan toch eigenlijk niet? je mag toch niet zo veel weekenden achter elkaar werken arbo technisch?
Heb ook een nieuwe verwijsbrief en een tip om eens te bellen met kindrarts in meander ziekenhuis in amersfoort. Die schijnt ook het een en ander te doen met medicatie controle en heeft veel minder wachttijd dan zo'n grote instelling. Ik heb thuis gelijk gebeld en wat denk je? we hebben een afspraak voor 29 juni. Het kan dus wel snel!
Ze gaan naar de efteling met schoolreisje theetje, dat wil hij natuurlijk niet missen. En ja ik ben aan de beurt om mee te gaan, dus leuk, leuk.
Wel balen dat je nu je vrije weekend kwijt bent omdat er zieken zijn. Dat kan toch eigenlijk niet? je mag toch niet zo veel weekenden achter elkaar werken arbo technisch?
vrijdag 13 mei 2011 om 16:13
Hoihoi
Oei dat is erg balen Theetje, alweer een weekend werken.
Jeetje meid, kun je nog wel bijtanken?
Hoop voor jou in elk geval dat het zondag bij jullie gewoon lekker rustig blijft!
Het was zeker amateuristisch gisteren, wat ik ook vreemd vond, is dat toen we eenmaal wisten dat Sharon gewonnen had, Philip eigenlijk helemaal op een zijspoor werd gezet. Best sneu!
Ze hadden eerst Philip de studio in moeten laten komen en daarna pas Sharon. Al vond ik het wel fijn dat zij gewonnen heeft en stiekem vond ik het erg leuk dat Joanna nog afgevallen is, hihi.
He gelukkig Dolphine, niets om je zorgen over te maken dus en fijn dat ie hem ook weer helemaal gebruikt. Gaaf hoor, de Efteling. Blijft toch het mooiste park, vind ik en wat ontzéttend vervelend dat jij mee moet??? whoehahaha, echt superleuk in dit geval! Het wordt echt spannend he, zondag...brrrr..Het maakt mij in principe niet zoveel uit, maar voor jou vast wel!
Wat goed zeg, dat je nu eind juni terecht kunt voor een afspraak. Goeie tip van de huisarts.
Hier het weekend dus ook begonnen, boodschappen al gedaan, maar moet in huis nog wel wat doen, bleehhhhh
vrijdag 13 mei 2011 om 19:27
hier is net pleegzoon gearriveerd, de jongens zijn nog even lekker buiten aan het spelen. Ik heb nog even de afwas en de strijk weggewerkt. De rest is voor morgen.
Morgen is hier op het winkelcentrum een braderie, dus daar kunnen we sowieso even naar toe en dan zondag de wedstrijd. Ik vind het spannend hoor. De wedstrijd van het jaar wordt dit he.
De boodschappen heb ik gelukkig ook al in huis, dus dit weekend lekker rustig aan een beetje in huis klungelen, elke dag wat, dan komen we er ook wel.
Morgen is hier op het winkelcentrum een braderie, dus daar kunnen we sowieso even naar toe en dan zondag de wedstrijd. Ik vind het spannend hoor. De wedstrijd van het jaar wordt dit he.
De boodschappen heb ik gelukkig ook al in huis, dus dit weekend lekker rustig aan een beetje in huis klungelen, elke dag wat, dan komen we er ook wel.
zaterdag 14 mei 2011 om 20:53
Hoi!
Brr, het weer was hier vandaag toch wel veranderd hoor. Grijs en wolken, frisjes ook, Nu regent het..Kzag dat Piet P. wel weer optimistisch is, voor volgende week. Let's hope so!
Straks het songfestival, maar zo zonder Nederland..pff, je vraagt je soms toch af waarom we nog meedoen, toch?
Lekker beetje aangeklungeld vandaag, ook erg lui geweest, heerlijk!
Ben je er helemaal klaar voor Dolphine? Ik zag op tv Oost dat de bus van FC Twente richting A'dam ging, wát een mensen op de been zeg! Het leeft daar wel enorm, da's toch wel erg leuk.
Ik geloof dat er morgen, tijdens de wedstrijd, op tv Oost ook constant beelden zijn vanuit de binnenstad van Enschede etc., dat vind ik dan toch wel weer leuk om te zien. Jammer genoeg heb ik geen eredivisie live meer. Kon via Ziggo wel de wedstrijd kijken voor 5,95, maar had dat er toch ook weer niet voor over..
Vannacht was het een latertje, we wilden honkbal kijken, maar na 2.30 hielden we het niet meer vol hoor, haha.
Mijn vriendin belde nog en eind vd maand gaan we samen naar een optreden van Kraak&Smaak, kennen jullie ze? Hadden een hitje (veel mensen kennen ze niet, maar ik vond het een supergaaf nummer) met Squeeze me. Ze komen hier in de stad, dus lekker dichtbij.
Theetje, succes meid, werkze en hopelijk morgen geen gekkenhuis!
Dolphine, heel veel plezier vast en hopelijk valt er iets te vieren voor je!
zaterdag 14 mei 2011 om 21:52
Ja, ze lopen in twente aardig op de zaken vooruit. Alleen daarom al zou het mooi zijn als ze geen kampioen worden, even die grote monden snoeren.
En ik als echte ajacied wil natuurlijk sowieso dat we nu eens de 3e ster halen, of te wel het 30ste kampioenschap. Wordt wel weer eens tijd.
Hier trouwens geen regen vandaag hoor. Wel veel wind waardoor de balonvaart van mijn vader weer niet door ging. Was een verjaardagscadeau van mijn moeder, maar is al 2maal uitgesteld vanwege het weer.
Kraak&Smaak? Zegt met helemaal niks nee sorry
En ik als echte ajacied wil natuurlijk sowieso dat we nu eens de 3e ster halen, of te wel het 30ste kampioenschap. Wordt wel weer eens tijd.
Hier trouwens geen regen vandaag hoor. Wel veel wind waardoor de balonvaart van mijn vader weer niet door ging. Was een verjaardagscadeau van mijn moeder, maar is al 2maal uitgesteld vanwege het weer.
Kraak&Smaak? Zegt met helemaal niks nee sorry
maandag 16 mei 2011 om 18:53
Hallo!
Jeetje zeg, het leek wel herfst vandaag..Echt niks an!
Het regent echt bijna nonstop vandaag, nu ook weer, ben blij lekker binnen te zitten. Kzit te twijfelen of ik de verwarming een beetje aan zal doen..gewoon kil hier binnen!
En Dolphine, ben je nog helemaal blij? Gefeliciteerd he!
Heb je nog iets mee kunnen krijgen van de feestvreugde na de wedstrijd, of moest je weer gelijk naar huis voor de kids? Heb op AT5 wel de huldiging gekeken, wát een mensen zeg..Ik zou daar niet graag tussen staan zeg (op het museumplein, bedoel ik dan he)
Theetje, je werkweekend achter de rug en vandaag hopelijk een vrije dag gehad?
Heb lekker besloten om woensdag een vrije dag te nemen, kost me helemaal niks (compensatieuren) en heb er gewoon zin in.
Kan er nu al naar uit kijken!
maandag 16 mei 2011 om 19:18
Hallo allemaal,
Wat een feest was het gisteren in amsterdam he. Helaas kon ik niet naar de huldiging op het museumplein, moest gelijk naar huis, aangezien ik pleegzoon nog weg moest brengen. Maar ook in het stadion was het feest top. Wat een sfeer en wat een ontlading. De Arena trilde op z'n groondvesten.
Was lang geleden dat de sfeer in het stadion zo goed was.
Vandaag ook een feestdag. Schoolreisje naar de efteling. Heel erg jammer van het weer, het heeft gewoon de hele dag gemiezerd. Maar het was top. Ik had een groepje van 7 kinderen en zoonlief zat in een ander groepje. Die kwam ik af en toe tegen en dat was prima zo.
Ik ben wel kapot zeg. Dat geslenter de hele dag en met 7 kinderen willen ze toch allemaal wat anders en je moet iedereen tevreden proberen te stellen he. Maar het was erg leuk en gezellig.
Bij terug komst stond de halve dag in de snackbar om patat te halen. dat hebben we net op. Zoonlief gooi ik zo onder de douche en dan kan hij een beetje bijtijds zijn bed in.
Wat een feest was het gisteren in amsterdam he. Helaas kon ik niet naar de huldiging op het museumplein, moest gelijk naar huis, aangezien ik pleegzoon nog weg moest brengen. Maar ook in het stadion was het feest top. Wat een sfeer en wat een ontlading. De Arena trilde op z'n groondvesten.
Was lang geleden dat de sfeer in het stadion zo goed was.
Vandaag ook een feestdag. Schoolreisje naar de efteling. Heel erg jammer van het weer, het heeft gewoon de hele dag gemiezerd. Maar het was top. Ik had een groepje van 7 kinderen en zoonlief zat in een ander groepje. Die kwam ik af en toe tegen en dat was prima zo.
Ik ben wel kapot zeg. Dat geslenter de hele dag en met 7 kinderen willen ze toch allemaal wat anders en je moet iedereen tevreden proberen te stellen he. Maar het was erg leuk en gezellig.
Bij terug komst stond de halve dag in de snackbar om patat te halen. dat hebben we net op. Zoonlief gooi ik zo onder de douche en dan kan hij een beetje bijtijds zijn bed in.
maandag 16 mei 2011 om 20:51
Meiden ff kort, sorry!
Hele weekend erg druk gehad op werk. Daarnaast is mijn oma met spoed opgenomen in ziekenhuis daarvoor ben ik dus ook al drie dagen in de weer. Vandaag ook weer, flink aan de poets geweest bij opa thuis, daarna met hem naar zhuis naar oma. was om 18.00 uur thuis. Morgen weer werken en overmorgen ook. Dan moet ik donderdag weer naar de andere kant van het land om wat spullen op te halen die we via veiling hebben gekocht en dan s'avonds weer naar zhuis. vrijdag ben ik vrij en hoop ik even tot rust te komen. Gelukig heeft X alle was weg gewerkt en het huis een poetsbeurt gegeven dus op stofzuigen en boodschappies na hoef ik niet zoveel te doen. Weekend ook weer aan de bak en zo vliegen de drukke dagen om.
Dolphine, gefeliciteerd hoor! Wat een feest hè!
Scar geniet van je vrije dagje!
Liefs van mij!
Hele weekend erg druk gehad op werk. Daarnaast is mijn oma met spoed opgenomen in ziekenhuis daarvoor ben ik dus ook al drie dagen in de weer. Vandaag ook weer, flink aan de poets geweest bij opa thuis, daarna met hem naar zhuis naar oma. was om 18.00 uur thuis. Morgen weer werken en overmorgen ook. Dan moet ik donderdag weer naar de andere kant van het land om wat spullen op te halen die we via veiling hebben gekocht en dan s'avonds weer naar zhuis. vrijdag ben ik vrij en hoop ik even tot rust te komen. Gelukig heeft X alle was weg gewerkt en het huis een poetsbeurt gegeven dus op stofzuigen en boodschappies na hoef ik niet zoveel te doen. Weekend ook weer aan de bak en zo vliegen de drukke dagen om.
Dolphine, gefeliciteerd hoor! Wat een feest hè!
Scar geniet van je vrije dagje!
Liefs van mij!
dinsdag 17 mei 2011 om 17:51
Och Thee, je arme oma..Hoe is het met haar? En je vliegt van hot naar her he! Thank GOD voor X die gelukkig de dingetjes in huis een beetje regelt, anders werd je echt helemaal gek. (toch niet gek, een vent in huis..whoehaha!) Sterkte meid en hopelijk knapt je oma snel weer op..Hoe is met je opa eigenlijk, kan hij het wel een beetje handelen nu?
Jaaa tuurlijk Dolphine, gisteren was het Eftelingdag! Wel heel jammer van het weer ja, maar die kids vermaken zich altijd wel he..
Heb je gisterenavond weer een beetje kunnen bijkomen?
Morgen lekker vrij, ik wil eigenlijk de douche even een goede beurt geven.
De weersverwachtingen zien er goed uit he! Hoop dat het ook uit komt allemaal!
dinsdag 17 mei 2011 om 19:30
Theetje, heel veel sterkte met je oma. "t is toch allemaal weer wat he.
Lief dat jij dan zo voor je opa zorgt. En ook erg lief van X dat hij de zaakjes thuis oppakt.
Hihi scarlet, om eerlijk te zijn ben ik nog niet helemaal bijgekomen van mijn dagje efteling hoor. Ik kon gisterenavond echt geen stap meer verzetten en heb de hele avond languit op de bank gelegen. Vandaag voel ik natuurlijk mijn rug en ook wel nog steeds moeie benen. Nou ja, morgen weer sporten, dan kan ik het er weer uitwerken.
Jij heerlijk vrij morgen. Ik ook, en zoonlief traint morgen van 4 tot 5, dat is toch wel een hele fijne tijd, hij kan dan gewoon spelen en we kunnen gewoon op tijd eten.
Lief dat jij dan zo voor je opa zorgt. En ook erg lief van X dat hij de zaakjes thuis oppakt.
Hihi scarlet, om eerlijk te zijn ben ik nog niet helemaal bijgekomen van mijn dagje efteling hoor. Ik kon gisterenavond echt geen stap meer verzetten en heb de hele avond languit op de bank gelegen. Vandaag voel ik natuurlijk mijn rug en ook wel nog steeds moeie benen. Nou ja, morgen weer sporten, dan kan ik het er weer uitwerken.
Jij heerlijk vrij morgen. Ik ook, en zoonlief traint morgen van 4 tot 5, dat is toch wel een hele fijne tijd, hij kan dan gewoon spelen en we kunnen gewoon op tijd eten.
woensdag 18 mei 2011 om 21:44
2e poging, in het kort.
Vandaag mijn vrije dag gehad en nuttig besteed. Wezeb sporten, huis aan kant en zoonlief ook wezen trainen.
Had ik al verteld dat mijn ouder momenteel in gran canaria zitten? Die zijn maandag vertrokken voor 3 weken. Is dus improviseren met oppas hier.
Morgen kan zoonlief bij een vriendje mee eten, want dan ben ik pas tegen 7 uur thuis. Tussen de middag moeten we nog naar de tandarts.
Balen!
Scarlet, heb je lekker kunnen genieten van je vrije dag?
en thee, hoe is het met je oma?
Vandaag mijn vrije dag gehad en nuttig besteed. Wezeb sporten, huis aan kant en zoonlief ook wezen trainen.
Had ik al verteld dat mijn ouder momenteel in gran canaria zitten? Die zijn maandag vertrokken voor 3 weken. Is dus improviseren met oppas hier.
Morgen kan zoonlief bij een vriendje mee eten, want dan ben ik pas tegen 7 uur thuis. Tussen de middag moeten we nog naar de tandarts.
Balen!
Scarlet, heb je lekker kunnen genieten van je vrije dag?
en thee, hoe is het met je oma?
donderdag 19 mei 2011 om 00:58
Hee meiden,
drukke daagjes op werk, morgen ga ik weer naar mijn oma. Op zich is ze goed te spreken en stiekem geniet ze ook wel van alle aandacht hoor! Ze houden haar nog wel een weekje zoals het er nu uitziet en ze krijgt van de week nog een maag/darm onderzoek. Er zijn verder ook nog geen uitslagen van de andere twee onderzoeken. Maar goed morgen ga ik er weer naar toe en gaat mijn zoon ook even mee zijn overgrootoma bezoeken. Dat vind ze vast heel fijn!
Pfff Dolphine, DRIE (!) hele weken Cran Canaria..... (ZUCHT) daar wordt ik wel een beetje jaloers van hoor, hahaha! Wat heerlijk zeg voor ze! Maar voor jou wel balen ja qua oppas. Is er niet een andere mama van een vriendje die je goed kent die de honneurs even wilt waarnemen? Van de ene naar de andere oppas is zo onrustig. Maar ja die moet er wel zijn natuurlijk. Wordt dus drie weken goochelen met tijden en zo voor je.
Jaaaaa Scar, die vent van mij is zo gek nog niet. En het fijne ervan vind ik dus ook dat ik het gewoon niet hoef te vragen! De lieverd!
Mijn opa maakt zich erge zorgen over oma maar verder redt ie zich wel hoor, alleen het huis poetsen, wassen en koken kan die niet. Strijken doet ie trouwens wel (halleluja!). Dus maandag heb ik hun hele huis gepoetst en gesopt. En qua eten moet er wel rekening worden gehouden met hem, maar dat lukt allemaal aardig hoor met de familie. Jij vandaag lekker je vrije dagje gehad hè! Ik hoop dat je er lekker van hebt kunnen genieten! Oh jaaa de voorspellingen voor het weer het weekend zijn top hoor! Ik hoop ook dat het klopt dan gaat mooi de bbq weer aan! Ik moet wel werken het weekend maar ik heb ochtenddiensten dus ik kan er nog wel iets van mee pikken dan.
Meiden het is inmiddels een latertje dus ik duik m'n bed in.
drukke daagjes op werk, morgen ga ik weer naar mijn oma. Op zich is ze goed te spreken en stiekem geniet ze ook wel van alle aandacht hoor! Ze houden haar nog wel een weekje zoals het er nu uitziet en ze krijgt van de week nog een maag/darm onderzoek. Er zijn verder ook nog geen uitslagen van de andere twee onderzoeken. Maar goed morgen ga ik er weer naar toe en gaat mijn zoon ook even mee zijn overgrootoma bezoeken. Dat vind ze vast heel fijn!
Pfff Dolphine, DRIE (!) hele weken Cran Canaria..... (ZUCHT) daar wordt ik wel een beetje jaloers van hoor, hahaha! Wat heerlijk zeg voor ze! Maar voor jou wel balen ja qua oppas. Is er niet een andere mama van een vriendje die je goed kent die de honneurs even wilt waarnemen? Van de ene naar de andere oppas is zo onrustig. Maar ja die moet er wel zijn natuurlijk. Wordt dus drie weken goochelen met tijden en zo voor je.
Jaaaaa Scar, die vent van mij is zo gek nog niet. En het fijne ervan vind ik dus ook dat ik het gewoon niet hoef te vragen! De lieverd!
Mijn opa maakt zich erge zorgen over oma maar verder redt ie zich wel hoor, alleen het huis poetsen, wassen en koken kan die niet. Strijken doet ie trouwens wel (halleluja!). Dus maandag heb ik hun hele huis gepoetst en gesopt. En qua eten moet er wel rekening worden gehouden met hem, maar dat lukt allemaal aardig hoor met de familie. Jij vandaag lekker je vrije dagje gehad hè! Ik hoop dat je er lekker van hebt kunnen genieten! Oh jaaa de voorspellingen voor het weer het weekend zijn top hoor! Ik hoop ook dat het klopt dan gaat mooi de bbq weer aan! Ik moet wel werken het weekend maar ik heb ochtenddiensten dus ik kan er nog wel iets van mee pikken dan.
Meiden het is inmiddels een latertje dus ik duik m'n bed in.
donderdag 19 mei 2011 om 17:02
Ha wijffies!
Donderdag al weer, de dagen vliegen weer om zeg! Het is weer lekker druk op het werk, waar dat werk allemaal vandaan komt..geen idee, maar de aanvragen blijven binnenstromen, bah. Nou ja, het houdt ons van de straat he!!
Heerlijk genoten van mijn dagje gisteren, ik was eerst van plan om te douche uit te soppen,maar kdacht dinsdag: ik lijkt wel gek om een vrije dag te nemen om te gaan lopen poetsen! Heb dat dus lekker niet gedaan! Met als gevolg dat ik dit nu natuurlijk nog wel moet doen, maar goed..gisteren heerlijk geluierd, moet ook ongesteld worden en loop er weer lekker tegenaan te hikken. Wel de klachten maar niet HET, zeg maar.
Hopelijk geen nare uitslagen Theetje en laat haar maar lekker genieten van alle aandacht! Toch wel heel bijzonder eigenlijk he, dat jij beide grootouders nog hebt. Lekker van genieten! En hopelijk nog heel lang!
En dat je opa wel strijkt, hoeraaaa, wát een vent! hahaha
Oh wat heerlijk Dolphine, je ouders proberen wel zoveel mogelijk te genieten he..groot gelijk natuurlijk. Wel weer lastig voor jou ja. Kun je als het echt niet te regelen valt wel een beetje makkelijk weg van je werk?
Toch zijn de geluiden voor het weekend al niet meer zo stralend als eerst he..en heb zo'n zin in lekker zon en warmte! Hier vandaag ook weer de hele dag grijs en grauw met regen, terwijl elders wel een zonnetje geschenen heeft? Mijn knul heeft lekker geen wedstrijd dit weekend, dus we hoeven lekker niet vroeg op, heerlijk hoor.
donderdag 19 mei 2011 om 19:49
Zo meiden, ik ben ook weer thuis na een lange dag op het werk. Zoonlief heeft bij een vriendje mee gegeten en dat kan volgende week eventueel weer als het nodig is, maar waarschijnlijk ben ik volgende week gewoon rond een uur of 5 thuis, dus dan hoeft ie niet mee te eten. En de 3e donderdag dat ze weg zijn is het hemelvaartsdag, dus dat is ook geen probleem, dus uiteindelijk is het geregeld, al moet ik er wel achteraan natuurlijk.
Gisteren hele avond druk geweest met plannen van kinderfeestje voor zoonlief. Die is natuurlijk in de zomervakantie jarig en wil het graag voor de vakantie vieren. Is uiteindelijk gelukt, omdat ze op 22 juni een studiedag hebben. Dus dan kunnen we ook 's morgens en daar hadden ze nog ruimte voor, hoera. Zoonlief wil graag survivalen, maar er was al heel veel volgeboekt, werd dus nog een lastig verhaal.
Ik zaterdag ook geen voetbal. Ik ga lekker naar de sauna met collega. Zoonlief hoeft pas om 3 uur te voetballen, een toernooi, maar ik heb het gelukkig met ex kunnen regelen.
Hij komt gewoon hierheen en dan gaat ie samen met zoonlief 's morgens al naar voetbalveld, want zijn vriendjes moeten wel 's morgens voetballen.
Al met al dus weer een bewogen dagje hier. Op het werk zo giga druk, echt niet normaal meer. Elke dag gewoon helemaal vol afspraken, zelfs morgen moet ik helaas op huisbezoek.
Dus zaterdag even lekker bijkomen in de sauna, dan kan ik er volgende week weer tegen.
Oh scarlet, ik zit nu midden in mijn ongesteldheid. heb het ergste gehad nu. Ik probeer het met de pil altijd zo te regelen dat ik in het weekend er weer vanaf ben.
Fijn theetje dat het naar omstandigheden redelijk met je oma gaat. Ik hoop dat er niks verontrustigs uit de onderzoeken komt.
Gisteren hele avond druk geweest met plannen van kinderfeestje voor zoonlief. Die is natuurlijk in de zomervakantie jarig en wil het graag voor de vakantie vieren. Is uiteindelijk gelukt, omdat ze op 22 juni een studiedag hebben. Dus dan kunnen we ook 's morgens en daar hadden ze nog ruimte voor, hoera. Zoonlief wil graag survivalen, maar er was al heel veel volgeboekt, werd dus nog een lastig verhaal.
Ik zaterdag ook geen voetbal. Ik ga lekker naar de sauna met collega. Zoonlief hoeft pas om 3 uur te voetballen, een toernooi, maar ik heb het gelukkig met ex kunnen regelen.
Hij komt gewoon hierheen en dan gaat ie samen met zoonlief 's morgens al naar voetbalveld, want zijn vriendjes moeten wel 's morgens voetballen.
Al met al dus weer een bewogen dagje hier. Op het werk zo giga druk, echt niet normaal meer. Elke dag gewoon helemaal vol afspraken, zelfs morgen moet ik helaas op huisbezoek.
Dus zaterdag even lekker bijkomen in de sauna, dan kan ik er volgende week weer tegen.
Oh scarlet, ik zit nu midden in mijn ongesteldheid. heb het ergste gehad nu. Ik probeer het met de pil altijd zo te regelen dat ik in het weekend er weer vanaf ben.
Fijn theetje dat het naar omstandigheden redelijk met je oma gaat. Ik hoop dat er niks verontrustigs uit de onderzoeken komt.
vrijdag 20 mei 2011 om 21:17
Ha girls
Het weekend is begonnen! Vandaag ook nog functioneringsgesprek gehad, pff, we wisten gewoon niet waar we het over moesten hebben. Mijn manager zei dat er soms gewoon mensen waren waar je eigenlijk helemaal geen gesprek mee hoefde te voeren, omdat zij gewoon altijd goed functioneren en dat ik dat eind vorig jaar wel gemerkt had, met de uitloopschaal, Wel even over het chaotische van het moment gehad en hij denkt er toch sterk over om een stukje werk bij ons weg te halen, omdat het gewoon te veel is. Ik kon natuurlijk ook kwijt hoe ik over hem denk en zijn functioneren, maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee.
He gelukkig Dolphine, dat je alle dagen gecoverd hebt, qua opvang. Maar je hebt er natuurlijk wel weer wat tijd en energie in moeten steken. En jij gaat dus lekker ontspannen zaterdag! Lekker hoor! En zelfs zijn feestje al geregeld, dat moet toch ook een fijn gevoel zijn. Survivalen, wat leuk! Wat gaan ze dan precies doen?
Bij mij ook de ongesteldheid nu doorgebroken en pff, ik werd er gewoon poetserig van! Vanavond na het eten mijn slaapkamer nog een goede beurt gegeven en ook gelijk de woonkamer gedaan. Hoef ik niet veel meer te doen dit weekend. Mijn knul had kantinedienst (ja, da's beter geregeld zo! zij hebben kantine en scheidsrechtersdienst als de softballers spelen en de softballers hebben dienst als onze heren honkballen). Was natuurlijk best nerveus van te voren, had geen idee (eigen schuld, had ie mij maar es moeten helpen..whoehaha), maar het was um erg meegevallen. Had niet veel te doen gehad. In september moet ie nog een x en dat was het dan alweer! Echt prettig geregeld dus. Hij was al bang dat het heel laat zou worden, omdat die gasten na de wedstrijd natuurlijk erg blijven plakken in de kantine, zo op een vrijdagavond, maar ze namen het zelf over na de wedstrijd, prima! HIj mag officieel ook nog geen alcohol schenken, vlgs mij, sowieso bij de club maar een aantal mensen die dat mogen.
En nu lekker relaxen!
vrijdag 20 mei 2011 om 21:44
hello hello,
Het was dus weer een boeiend functioneringsgesprek scarlet. Ik ben in september ook weer aan de beurt en net als bij jou is er altijd bar weinig te melden. Maar dat is natuurlijk ook wel eens fijn om te horen.
Woehaha, heel goed geregeld dat die heren zelf kantinedienst hebben zeg. Hoef jij niet meer op te draven.
Ik moest het feestje van zoonlief al wel plannen, want was nog maar weinig plek. Als het goed is gaan ze allerlei activiteiten doen die met survival te maken hebben, dus over een touwbrug, met een liaan slingeren etc. Natuurlijk hele grote kans dat ze in de plomp vallen, dus oude kleren en zwemdiploma vereist. Maar ze worden begeleid door een volleerd instructeur. Moet helemaal goed komen.
Zoonlief vandaag de hele dag met z'n vriendinnetje aan de haal geweest. Tussen de middag kwam zij hier eten en na schooltijd ging hij met haar spelen, het is dik aan dus, al ontkennen ze dat beide... hahaha zo leuk.
Vandaag zo waar nog druk geweest met werk. Sowieso een huisbezoek gehad, dat was positief en daarna allerlei telefoontjes. Loopt weer tegen einde schooljaar, alle jongeren vliegen er weer een beetje uit op school en sommige ook thuis, dus druk zat hier.
Het was dus weer een boeiend functioneringsgesprek scarlet. Ik ben in september ook weer aan de beurt en net als bij jou is er altijd bar weinig te melden. Maar dat is natuurlijk ook wel eens fijn om te horen.
Woehaha, heel goed geregeld dat die heren zelf kantinedienst hebben zeg. Hoef jij niet meer op te draven.
Ik moest het feestje van zoonlief al wel plannen, want was nog maar weinig plek. Als het goed is gaan ze allerlei activiteiten doen die met survival te maken hebben, dus over een touwbrug, met een liaan slingeren etc. Natuurlijk hele grote kans dat ze in de plomp vallen, dus oude kleren en zwemdiploma vereist. Maar ze worden begeleid door een volleerd instructeur. Moet helemaal goed komen.
Zoonlief vandaag de hele dag met z'n vriendinnetje aan de haal geweest. Tussen de middag kwam zij hier eten en na schooltijd ging hij met haar spelen, het is dik aan dus, al ontkennen ze dat beide... hahaha zo leuk.
Vandaag zo waar nog druk geweest met werk. Sowieso een huisbezoek gehad, dat was positief en daarna allerlei telefoontjes. Loopt weer tegen einde schooljaar, alle jongeren vliegen er weer een beetje uit op school en sommige ook thuis, dus druk zat hier.