Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Lieve Amy: als je het niet vertrouwt, moet je gewoon even de huisarts bellen of de verloskundige. Beter een keer voor niets bellen dan een keer te weinig, toch?

Wat je verstopte neus betreft: een opengesneden ui naast je bed werkt heel goed. Maar volgens mij mag je de neusspray voor baby en kind (Otrivin) wel gewoon gebruiken omdat dat gewoon een zoutoplossing is. Maar dat zou je meteen even bij je arts kunnen navragen als je die belt. Succes!!! Laat je even wat horen als je meer weet?!

Hier gaat het ff wat minder. Heb al 6 dagen zere borsten, ze doen echt pijn af en toe, ben erg moe, schimmelinfectie, vanochtend ook misselijk en gisteren en vandaag jank ik echt om alles ...collega's (die dus niet weten dat we bezig zijn) vragen nu of ik soms zwanger ben ...Ik heb ook al een paar keer de opmerking gehad : goh, je ziet er slecht uit' . (en bedankt....! ) Maar ja, ik ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben en denk dat ik gewoon ziek word.

Sorry voor het ego-stukje trouwens...

Hoe is het verder met iedereen?
@ Lady, ik heb werkelijk geen idee.

@ Lode, denk ook dat je ziek gaat worden... vervelend zeg... maar misschien toch zwanger? Ik duim voor je!!

Yes, gisteravond weer kunnen klussen! Het was echt een moetje hoor, we waren allebei bekaf... maar toch doorgezet. Hahaha!! En morgen weer, kan ik vandaag ff bijkomen.
@ lady Mijn borsten waren vrij snel aan het groeien ze zijn nu een maat groter en de tepels doen heeeeeeeeeeeeeel zeer.

@ lode nou ik denk dat je zwanger bent.Alleen die schimmel waar heb je die als ik vragen mag?
Hallo allemaal,

Even weer een berichtje van mij, (ik lees wel elke dag mee hoor, alleen kan ik op mijn werk geen berichtjes plaatsen)

hier is het de hele week rustig geweest omdat ik ongesteld ben.

Gelukkig is het bijna weer over en kunnen we weer los binnenkort.

Ik ben ook van plan om om de dag te gaan klussen en extra vaak rond de eisprong.. maar of het gaat lukken?!

Ik ben soms ook moe en heb dan helemaal geen zin en manlief heeft moeite met klaarkomen als we elke dag gaan klussen en tja dat is toch echt wel nodig hihi. Nou ja ik zie het aan het einde van de maand wel!

@ lode ik duim voor je dat je niet ziek wordt.. en zwanger zou natuurlijk helemaal super zijn!!

@ dreadlokje ook heel veel succes deze maand, ik duim voor je!

@ Lady, volgens mij kunnen je borsten direct gaan groeien bij een vriendin kon je bij 6 weken al zien dat ze zwanger was haar borsten werden ineens joekels!

@ Amy heb je al nieuws?

Ik duim voor je dat de vervelende pijn snel over is en dat je kan genieten van een goede zwangerschap!

@ Sari, ik hoop voor je dat de baby nog gaat draaien, zal toch wel?

Je hebt nog 20 week te gaan. Niet te druk over maken hoor.

De rest ook heel veel succes met klussen en de zwangerschap!!
Hoi,

Volgens mij heeft mijn lichaam een beetje medelijden met mij,want ik heb de afgelopen dagen geen bandenpijn gehad.Ik heb dus (nog) niet gebeld met de verloskundige.

Lode het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent,alleen duiden jou klachten ook op een naderen menstruatie en dat maakt het vaak zo lastig,dat de klachten vaak overheen komen.Ik hoop voor jou dat het zwangerschapsklachten zijn!

XX Amy
@Amy: gelukkig dat je geen pijn meer hebt gehad. Maakte me een beetje zorgen om je

@sungirl: schimmeltje is een vaginale schimmelinfectie. Ik ben echter nog steesd niet naar de dokter geweest omdat ik niet het gevoel heb dat het echt doorzet en wil liever niets gebruiken als het niet nodig is. (ben tegen medicijnen in welke vorm dan ook)

Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter dan gisteren, maar heb dan ook tot 12 uur in mijn bed gelegen Ben dus heerlijk uitgeslapen. Mijn borsten doen vandaag niet zo'n pijn als de afgelopen week, dus ik denk ook dat het gewoon 'zomaar' pijn was. Alhoewel ik het vreemd blijf vinden dat ik nog nooit eerder zere borsten heb gehad. Ondanks dat ik blijf hopen, denk ik dat ik gewoon ongesteld word...Ach, wat er ook gebeurt, ik kan er nu toch niets meer aan veranderen. Ik ga lekker genieten van mijn vrije dag!
@ Tijn, ik heb juist begrepen dat je beter niet iedere dag kan gaan klussen, maar om de dag tussen je beide menstruaties in. Dit is voor de kwaliteit van het zaad. Bij iedere dag is de kwaliteit van het zaad dus ook minder.

Daarom gaan wij hier voor om de dag. Dus vanavond weer... maar dat zal wel gaan lukken denk ik. Hihihi!! Dank je voor het duimen voor mij! Ik duim ook heeeeel hard voor jou en natuurlijk voor alle anderen. ;)

@ Amy, fijn dat je gene last meer hebt gehad van bandenpijn, volgende keer wel ff contact opnemen met huisarts of verloskundige hoor!!

GOED (KLUS)WEEKEND ALLEMAAL!!
@Lode maar als het naar binnen slaat ben je nog verder van huis.Maar ik heb v/d/w op internet gelezen dat als je er yoghurt er op smeert dat dat nog wel eens wil helpen en gewoon wassen met water en niet met zeep.

@Tijn je moet niet elke dag klussen is niet goed voor het zaad dan heb je minder kans om zwanger te raken.
@ sungirl daar heb je helemaal gelijk in wij wilde ook eigenlijk iedere dag gaan klkussen afgelopen maand maar ik heb gelezen dat een man ongeveer 48 uur nodig heeft om goede zaadcellen te krijgen.

Ik vind het spannend deze maand , ik voel tot nu toe niets. Afgelopen 2 maanden had ik ruim een week van te voren al rugpijn en buikpijn, maarja ik laat me niet gek maken en wacht gewoon rustig af en we zien het dinsdag wel.

fijn weekend allemaal

groetjes
Lady: knap hoor, dat jij je niet gek laat maken! (ik doe dat nl. wel... )
lady1 ik hoop het voor je.Ik had zelf ook bijna geen klachten voor mijn NOD en je weet waar dat toe geleid heeft.

Hoe is het met kaatje81? wanneer heb jij je eerste echo?

groetjes en een fijn weekend

Hopelijk krijgen we nog beter weer,hier regent het al de hele ochtend.

Amy en
Ik was ook niet van plan om elke dag te gaan hoor, ik bedoelde om de dag.

Moet er stiekem niet aan denken elke dag....pfff

Maar bedankt voor jullie adviezen!!

Alleen vraagje.. ik heb de 19e ,zaterdag,mijn eisprong waarschijnlijk.

Dus dan moet ik die dag in ieder geval klussen denk ik.

Dus dan moet ik deze week op zondag en op dinsdag en op donderdag en op zaterdag klussen....

Rekenen jullie ook zo? Of ben ik er dan veel te veel mee bezig??

@ Lode, terminator en Lady jullie nod komt er al snel aan! Ik duim heel hard voor jullie!!!

Goed weekend allemaal!
Ik voelde het vanmorgen al aankomen en ja hoor.....ik ben ongesteld geworden. Baal vandaag even enorm, maar heb me voorgenomen om vanaf morgen gewoon weer positief verder te gaan. Tuurlijk was het wel erg gelukkig geweest als het nu al raak was geweest!

Waar ik wel van baal, is dat mijn cyclus dus niet regelmatig is. En dat mijn lijf nog nooit kwaaltjes heeft vertoond tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden en nu dus een hele week heel wel. Mijn borsten doen ook nog steeds pijn. He bah, wat kan je lichaam je voor de gek houden!!

Zo, ik ga maar lekker een wijntje nemen vanavond en samen met mijn lief ons 'verdriet' wegdrinken Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Terminator en Lady: hopelijk is er van de week van jullie beter nieuws!
@ Lode, jammer joh... maar helaas niks aan te doen... op naar nieuwe ronde, nieuwe kans!!

@ Tijn, om de dag is om de dag. Dus telkens 1 dag er tussendoor geen sex. En dan zo lang mogelijk vol zien te houden... haha!! Want je eisprong kan ook heel vroeg òf heel laat in de cycles komen. Ook al heb je een regelmatige cycles. Succes hè!!

@ Lady en Terminator (je weet maar nooit......), duim duim voor jullie!!

Wij hebben helaas gisteren niet geklust...... vriendlief was te moe...... ik had nog wel zin gemaakt...... maar dan moet het vandaag nog hoor! Mijn voornemen voor om de dag, was iets te voorbarig...... maar het is voor mij meer een leidraad hoor, om toch zoveel mogelijk kansen te benutten.
@Lode wat jammer joh, dat je ongesteld geworden bent... Ik denk soms dat wat we nu allemaal voelen wellicht eerder ook wel te voelen was geweest als we er aandacht aan geschonken hadden maar dat deden we eerder niet dus daarom lijkt het alsof we nu allerlei nieuwe pijntjes voelen. Ik had van de week ook ineens zere borsten maar ik bedacht al snel dat dat kwam door het sporten hahaha! Nou geniet van je wijntje vanavond, elk nadeel heb tenslotte zn voordeel, om met Kruijf te spreken!

@Dreadje go girl, blijven klussen jij!

@Tijn jij ook, vooral doooooorgaaan!

@Lady mijn hoop is op jou gevestigd aangezien ik geen Maria heet en dus niet op wonderbaarlijke wijze zwanger denk te zijn geworden. (al zit er in voorvocht natuurlijk ook al sperma dus you never know, maar toch, ik ga er echt niet van uit.) Ik duim voor je!!

Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt zodat ik weer toe kan leven naar een nieuwe eisprong. Vind er niks spannends aan nu!

Groetjes en fijn weekend!

Terminator
Meiden gewoon allemaal net zo als ons doen, ziek zijn geen zin hebben moe en toch maar 1x sexen en er dus helemaal niet mee bezig zijn denken we gaan er in het nieuwejaar wel weer voor.Whahahahaha ik zie het nog zo voor me ik stond een paar dagen voor dat ik ongesteld moest worden met mijn borsten ontbloot bij de vriendlief die achter de p.c zat en ik of ik ben harstikke zwanger of ik wordt heel erg ongesteld ik had diaree en toen al hele zere borsten en ze waren ook al aan het groeien.En vriendlief en ik tegelijk nou zwanger zit er niet in dus dan maar heel erg ongesteld.Maar je borsten voelen wel raar.

Ik blijf door duimen.
@ lode jammer zeg, veel succes in de volgende ronde!!

@ Sungirl tja... makkelijker gezegd dan gedaan.

@ Terminator ik weet echt zeker dat ik eerder nooit gevoelige tepels had en gevoelige borsten, maar dat kan ook door de pil komen dat je minder voelt.

Maar je hebt wel gelijk nu ga je op alles letten, erg irritant!

Ik duim ook voor jou hoor je weet maar nooit!
Ja, dat had ik ook, die gevoelige tepels en pijnlijke borsten. Dat had ik ook nooit eerder gehad. Bij mij was het trouwens niet een kwestie van er meer op letten...ik kon er niet omheen, want ze floepten bijna uit m'n bikini. En ze deden constant echt pijn. (als in: branden, steken) Maar ja, ben dus helaas gewoon ongesteld geworden. Helaas zijn met mijn ongesteldheid mijn kwaaltjes niet verdwenen...Mijn borsten doen nog steeds pijn enz. enz. enz.

Lady en Terminator (ja, ondanks dat je het zelf weinig kans geeft): ik blijf voor jullie duimen!
@lode, balen zeg. Sterkte. Waarschijnlijk gaat je schimmeltje nu ook vanzelf weg. Ik heb ook heel vaak last van schimmeltjes. Ook tijdens de zwangerschap. Komt door al je hormonen en de verandering van de zuurgraad van je vagina. Medicijnen mag je niet slikken als je zwanger bent of denkt te zijn, maar ze hebben wel een goed werkend zalfje.

Dames dames, wat zijn jullie toch hard aan de klus. Goed hoor! Om de dag is inderdaad beter dan elke dag. En het maakt niet uit als je de dag voor je eisprong sex hebt en de dag na je eisprong. Het zaad leeft een paar dagen in je baarmoeder en je eitje kan ook in je eileider bevrucht worden.

Enne.... wij hadden ook niet elke dag zin hoor. Maar een videootje wilde wel eens helpen om zin te maken.... t voelde soms heel plat maar het werkte wel!

Moeders voor moeders daar heb ik niet aan mee gedaan. Inderdaad om het feit dat niet de hele straat hoeft te weten dat ik zwanger ben. Ik vind het wel heel nobel hoor. Ik hoorde ook dat het goed-houd-spul in die flessen zo stinkt dat als je al last hebt van misselijkheid je dan nog verder van huis bent....

Hier begint de vermoeidheid langzaam plaats te maken voor wat meer energie. En ik ben dan zo iemand die meteen alle energie weer op maakt. Niet echt handig dus.

succes meiden!

liefs tommie
Dreadje: mijn nieuwe NOD is voorlopig 8 februari. (ik ga even uit van mijn normale cyclus, indien ik eerder ovuleer, geef ik wel een andere datum door, maar wil er gewoon wel weer graag met datum instaan, gewoon voor het gevoel )

Even een vraagje: degenen die wel eens pijn hebben gehad in hun borsten en vervolgens toch ongesteld zijn geworden, wanneer stopte dat pijndoen? Zodra de menstruatie begon of bleven jullie borsten tijdens de menstruatie ook nog pijn doen en stopte het daarna?
lode, mijn pijn stopt meestal als de menstruatie doorgebroken is....
@ Lode same here als bij tommie_girl.En ik vind het ook raar dat je normaal geen zere borsten hebt als je ongesteld moet worden.

Dus misschien ben je wel zwanger.

Of je hebt een miskraam gehad kan ook nog.
@ lode bij mij is het ook gestopt in de week van ongesteld zijn.

Dus nu helemaal geen pijnlijke borsten meer.

Ik ben benieuwd wanneer het weer gaat beginnen...

Hopelijk gaat het snel over!

Ik denk dat het best kan dat je wel een vruchtje hebt gehad en dat het weer afgestoten wordt... maar zeker weten doe je dat nooit natuurlijk.
sungirl & tijn: ik weet helaas wel zeker dat ik echt niet zwanger ben. Heb veel meer bloedverlies dan anders (normaal dag 2 al mini), veel meer buikpijn enz. Dat van een (vroege) ' miskraam' (dus vruchtje) heb ik trouwens ook even aan zitten denken. Want gisteren zat er echt een vliesje tussen het bloed (sorry, er volgt beetje vies verhaal...) dat heb ik even bekeken en dat was een soort opengescheurd zakje met bloed erin en nog wat anders (kan niet beschrijven wat het was). (ben ik trouwens raar als ik zulke onderzoekjes doe?? )

Hoe dan ook, deze maand is het gewoon niet gelukt en we gaan gewoon weer voor de volgende ronde. (ach, klussen is ook best leuk )
Hey dames,

weer even een berichtje van mij... met slecht nieuws helaas: heb vorige week miskraam gehad...

Het was nog even onzeker allemaal omdat ik eigenlijk alleen bloed ben verloren (maandagavond tot donderdagmiddag) en verder geen pijn heb gehad, maar net voor het eerst weer zwangerschapstest gedaan en die was negatief... ik heb morgen een afspraak bij de huisarts dus dan horen we wel of er nog iets moet gebeuren... echo ofzo... ik weet het ook niet...

Kaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven