Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hallo allemaal,

Tis echt een tijd geleden dat ik weer wat geschreven heb, maar ben weer terug in het land. Had een hoop bij te lezen en zag natuurlijk als eerste het verdrietige bericht van Kaatje:

Meid wat erg voor je!!! Een dikke knuffel voor je!!! Wel raar dat je alleen wat bloed hebt verloren... Ben erg benieuwd wat de huisarts ervan gaat zeggen. Hoe ben je eronder?

@lode: jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je zulke onderzoekjes doet. Volgens mij is het best vaak dat het innestelen mis gaat, heb wel eens gehoord dat 90% mis gaat. Ik werd daar toen erg weemoedig van, maar dat moet je niet worden hoor: het geeft aan dat je het absoluut niet raar is als je er wat maanden over doet!

@amy: volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd: GEFELICITEERD. Fijn voor je meid: las dat je nogal wat zorgjes had, gaat het nu beter?? Steken in mijn buik heb ik ook veel gehad. Kan bandenpijn zijn, maar komt ook doordat je baarmoeder uitzet. Geen zorgen over maken.

Ik weet even niet meer hoe elke dag en om de dag sexen aan de orde kwam: maar wij hebben het in de rake maand, 2 weken rond de eisprong iedere dag gedaan. En natuurlijk was er op een gegeven moment geen klap meer aan. Maar we wilden het allebei zo graag dat het even een stukje discipline is geweest. En het heeft gewerkt. Je hoort inderdaad altijd om de dag: maar de mensen die ik ken die snel zwanger zijn geraakt hebben het allemaal iedere dag gedaan.

Moeders voor moeders wilde ik graag aan meedoen maar ze komen de flessen niet ophalen in mijn buurt dus kon het niet.

Hier gaat verder alles goed, gisteren weer teruggekomen na een heerlijk week, shoppen en tutten met manlief. Mijn misselijkheid verdween en mijn moedheid eigenlijk ook. Maar nu met die jetlag heb ik het keihard teruggekregen. Ben blij dat ik vandaag nog even een dagje vrij ben.

Ben vanmorgen voor het eerst naar de verloskundige geweest. Ze heeft even gevoeld en mijn baarmoeder is goed aan het groeien. Doordat ik een onregelmatige cyclus heb is mijn voorlopige uitrekendatum 16 augustus, maar door mijn vroege positieve test kan het zijn dat ik al wat langer zwanger ben. daarom krijg ik vrijdag een echo.

We gaan ook een combinatietest doen om te kijken of ons kindje down syndroom heeft. Hebben de andere zwangeren dit ook gedaan?

liefs Kusje
kaatje81,

wat een verschrikkelijk nieuws.

Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte.

Amy

kusje82

Hoe was New York??

ik heb nog wel wat bandenpijn,nu zit het vooral in de liezen.

Mijn borsten zijn mega en ben ik heel moe,maar verder voel ik mij goed..

Wij hebben trouwens ook wel vaker dan om de dag gesext in de maand dat ik zwanger raakte...
ach kaatje toch wat jammer hoop dat je er niet te slecht over voelt en dat je er snel weer bovenop bent.
Kaatje: wat ongelooflijk jammer zeg!!! Hopelijk voelen jullie je er niet al te slecht over...Veel succes, ook voor je vriend! (ben trouwens wel benieuwd wat de huisarts morgen zegt)
@ Kaatje.... wat een naar bericht zeg.... niet zo leuk.... wens jou heel veel sterkte toe!!

@ Lode, ik heb bijna altijd zere borsten ( . ) ( . ) voor èn tijdens mijn menstruatie. Jij bent hiervoor toch aan de pil geweest? Of niet? Dan is je menstruatie heeeeeel anders hoor.

@ Amy, al contact gehad met huisarts of verloskundige over je bandenpijn?

@ Kusje: welkom terug!!!

Ik ben vandaag beetje ziek..... ontzettend verkouden, hoofdpijn, etc..... bah! Maar goed, doen we niks aan......
Kaatje, wat een verdrietig nieuws,ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven, kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent. Veel sterkte, ook voor je vriend.

Liefs sari.
Lieve Kaatje,

Wat ongelooflijk KUT zeg! Echt shit. Dikke knuffel en wees vooral lief voor jezelf.

Heel veel sterkte.

KUS!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Kaatje echt erg voor je!

Heel veel sterkte!!
Kaatje wat ellendig voor je.... Heel veel sterkte meid!

Liefs, Terminator
kaatje wat een naar bericht zeg....je zult wel behoorljk verdrietig zijn.. heel veel sterkte meid
Kaatje wat vervelend voor je, heel veel sterkte voor jou en en je vriend.
Thanks voor jullie lieve berichtjes!

Ben inderdaad erg verdrietig, had me echt enorm op ons kindje verheugd, maar het heeft niet zo mogen zijn, althans dit keer niet....

Ben vanochtend naar de huisarts geweest en heb inwendig onderzoek gehad en zwangerschapstest, ook deze was negatief. Verder was m'n baarmoeder alweer netjes gesloten en de dokter heeft ook onderzocht of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb, maar alles was goed. We mogen als we er zelf klaar voor zijn gewoon weer verder proberen...

Ik hou me vast aan de gedachte dat het vruchtje waarschijnlijk niet goed is geweest en dat de natuur dat op deze manier heeft opgelost... en verder weten we in elk geval dat we zwanger kunnen raken en dat scheelt ook wel...

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Kaatje
Ik vind het niet leuk om te doen..... maar zal het schema aanpassen Kaatje.... :(

Houd je maar die gedachte in je hoofd Kaatje, want inderdaad is waarschijnlijk dan het vruchtje niet goed of levensvatbaar geweest.....

Wens jou en jouw man/vriend nogmaals héél erg veel sterkte!

Hier alles wel oké. Bewust klussen is best een klus hoor! Maar we doen ons best...
Lady en Terminator: is er al nieuws?!
Kaatje, dat is toch fijn om te horen. En je weet dat het kan. Misschien een dooddoener, maar dat zei mijn gyneacoloog ook na mijn (vroege!) miskraam.

Ik heb toen maar heel kort geweten dat ik zwanger was dus ik was eigenlijk nog shock van de positieve test toen het al mis ging. Persoonlijk vond ik het dus geen heel dramatische ervaring, maar jij hebt al wat langer aan het idee kunnen wennen dus ik geloof zeker dat je erg verdrietig bent.

Misschien heb je dus ook niets aan de boodschap `Wees blij dat het kan´ maar ik hoop dat je snel vol goede moed weer verder gaat. Wees eerst nog maar eens even heeeeel lief voor jezelf!

En Lady en Terminator idd, al wat te melden?!

Dreadlokje, jij bent lekker bezig zo te lezen! Goed joh!

Kusje, ben jij nou in NY geweest? Hoe was het? Coole stad he? Ben er vorig jaar geweest en wil graag nog eens terug. Eerst maar eens richting Maleisie as zaterdag! Yeeha! Verwijder mij dus niet uit dit topic als jullie vijf (!) weken niets van mij horen want ik kom terug hoor! Hopelijk om jullie geslaagde verhalen dan allemaal te lezen. En misschien wel mijn eigen geslaagde verhaal met jullie te delen!

xxx

winterdip
Lady en Terminator al nieuws?

En voor de zwangeren hebben jullie ook een toddler site of een andere site?

En winterdip fijne vakantie en heel veel plezier en hopelijk kom je terug met goed nieuws.
Nou, Winterdip, zo goed zijn we nou ook weer niet bezig. Onze goede voornemen is soms best lastig te halen hoor..... pfffff..... Dus tot nu toe om de dag niet gelukt. Maar zoals ik al zei, we doen ons best!!

Jij alvast een hele mooie reis hè!! Enne... spannend hoor..... misschien kom je wel zwanger terug (of niet...). Zal ook voor jou heel hard blijven duimen.
Hallo meiden helaas ben ik keurig op tijd gister ongesteld geworden. Maar dat had ik al verwacht dus ik stond er niet van te kijken, ik had me geen illusies gemaakt... Mijn nieuwe NOD is op 12 februari en guess what.... dan zitten wij in Australie!!!!! Dus ik hoop echt heel erg dat ik daar ontdek dat ik zwanger ben!! We gaan 3 weken naar mijn zwager, die arts is en daar woont (dus beter gezelschap kan ik me niet wensen mocht het zo zijn!). Ik wil ook proberen mijn vriend zo ver te krijgen dat we om de dag klussen vanaf dag 10 ofzo. Ik hoop zo dat het komende maand gaat lukken!!

@Kaatje inderdaad, jij weet dat het kan, ik haal me vanalles in mijn hoofd dat het bij ons nooit gaat lukken omdat er iets mis is met een van ons twee dus ik hoop dat je naast je verdriet ook blij kunt zijn om het fijn dat je zwanger kunt worden!

@ Winterdip, heel veel plezier in Maleisie!! Geniet ervan en heeeel veeel klussen daar!!

Liefs,

Terminator
Keurig op tijd Terminator. Wel beetje jammer... maar je had het al voorzien. Je nieuwe NOD zal ik in het schema zetten. Ik zal weer heel hard voor je duimen!!! Hopenlijk lukt het om de dag! Mij viel het toch een beetje tegen, maar ben ook beetje ziek (al aantal dagen), dus ook heel erg moe... maar ja...
ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden, ik voelde het gister al aan komen. dus op naar de volgende ronde.

mijn cycles is wel vrij onregelmatig de eerste maand 28 toen 31 en nu 29.

ik ga me vanavond lekker een safari drinken want daar heb ik nu wel zin in.

ik had er echt een goed gevoel over deze maand , maarja daar kan ik dus ook niet van op aan.

groetjes
Ook jammer voor jou Lady... maar ja, op naar de volgende ronde! M'n duimen draaien ook al voor jou!!!
Jammer Lady en Terminator.

Volgende ronde, die duimen draaien overuren hier. Volgens mij kunnen we er inmiddels al alternatieve energie mee opwekken.

Terminator, wat gaaf dat jij ook lekker weg gaat! Waar ga je heen in Australie?

Zou wel super zijn he, als we zwanger terugkomen? Zolang we maar niet meedoen aan die maffe gewoonte die sommige celebs erop na houden om hun kind te noemen naar de stad waarin het verwekt is...

Krijgen we staks een Kuala Lumpur en een... Brisbane, Melbourne, Uluru, Kangaroo Island?!

Hahahaha!
Jammer Lady en Terminator, veel succes in de volgende ronde!

Terminator, gaaf zeg je reis, heel veel plezier!!

Ik probeer ook om de dag te klussen, tot nu toe gelukt...

Alleen vind ik verplicht klussen nou niet echt fijn dus ik hoop dat we het volhouden!
Lady en Terminator: jammer hoor! Maar ook voor jullie: nieuwe ronde, nieuwe kansen! En Terminator: houd de moed erin. Misschien doet de australische lucht wel heel veel goed voor je vriends libido...

Kaatje: wat knap dat je er toch ook positief onder bent!! Ja, je kunt idd wel zwanger worden, dat is belangrijk, maar toch vind ik het knap. Ik zou geloof ik echt helemaal bij de pakken neer gaan zitten. 'Keep the spirit alive' meid!

Ik sta met mijn NOD lekker op een snowboard, maar dat valt toch een beetje in het niets bij Australie hoor...! (beetje jaloers) M'n eisprong is ergens volgende week alweer (voordeel van een kortere cyclus ) maar heb nog steeds wat last van m'n schimmeltje, waardoor ik het nog niet zo erg zie zitten om te 'klussen'. Ga dus toch maar eens ff die afspraak maken bij de huisarts. (hoopte dat niet nodig zou zijn, maar heb het regelmatig en lijkt nooit helemaal weg te zijn...)

Winterdip en Terminator: Sydney is nog te doen, maar stel je eens voor dat je kind zich later voorstelt (Goedemiddag, Ayers Rock de Jong is de naam). Dan krjgt 'ie gegarandeerd de vraag waar zijn/haar naam vandaan komt. Moet 'ie dus gaan uitleggen dat 'ie daar is verwekt...Tsja, of dat nou een goeie binnenkomer is bij een sollicitatiegesprek...
Lode, Uluru is Ayers Rock. Maar ik ben er nog maffere namen tegen gekomen hoor, Wollowonga bijvoorbeeld hahaha! Neuh... dan liever gewoon Jan ofzo!

Terminator, waar ga je precies heen in Australie? Ben benieuwd.

Tijn, keep up the good work!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven