als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
Wat ben ik blij met mijn verjaardagscadeau's van mijn vriend vorige week! (was ik al, daar niet van )

Klinkt als een toppertje TO!
Als jouw vriend je een sexbeurt voor je verjaardag wil geven, weet je meteen hoeveel jullie relatie voorstelt. Niets dus.

Of een etentje bij de Burger King of een ijsje. Wau-wie. Hoe oud is je vriend? 14?
Wij hebben trouwens een ''stelletje'' in de kleuterklas (5 en 6 jaar oud) en hij wist al dat je bloemetjes moest geven aan een meisje en had op haar verjaardag dan ook heel braaf de paardenbloemen door het hek van het schoolplein geplukt voor haar...
quote:gsleutel schreef op 14 mei 2011 @ 19:53:

Wij hebben trouwens een ''stelletje'' in de kleuterklas (5 en 6 jaar oud) en hij wist al dat je bloemetjes moest geven aan een meisje en had op haar verjaardag dan ook heel braaf de paardenbloemen door het hek van het schoolplein geplukt voor haar...Wat lief!
Lieve Smurf, het is je vriend niet, en ja, dat is wel een hele goedkope manier voor die knakker om aan zijn trekken te komen. NIET DOEHOEN!!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En schatteke, wanneer ga je nu verhuizen, want blijkbaar blijf je maar steeds weer op zijn "aandacht" in gaan. Voor de duizendste keer, neem afstand en verbreek al het contact!
Welke vriend? De blow-vriend of de ex-collega?

Ik zou in beide gevallen zeggen dat ze konden ophoepelen.
haha..is ie blut of zo. Ik geloof dat ik een geplukte bos bloemen meer op prijs zou stellen.
oke maar wat zouden jullie dan doen als een cadeau iplv alleen sex?
hij heeft het financieel ook niet breed nee. ik had alleen tegen hem gezegd dat ik gewoon iets liefs wil hebben
Ik zou zeggen; maar waarom geef ik jou een cadeau op mijn verjaardag? Wat geef jij aan mij dan?
quote:smurfje251 schreef op 14 mei 2011 @ 20:26:

oke maar wat zouden jullie dan doen als een cadeau iplv alleen sex?O, ga je nu tips vragen voor je eigen low-budget kado? Nou, GEEN SEX, MAAR EEN BOSJE BLOEMEN! GEEN SEX, WANT DAT IS EEN KADO VOOR HEM EN NIET VOOR JOUHOU!!!!!
nou wat zouden jullie een goed cadeau vinden en wat meer waard is dan sex? ik word namelijk 25
of ik kon een intense massage krijgen van hem zelf. die hij zelf doet
Een mooi cadeau zou zijn als hij uit je leven zou verdwijnen. Hoeveel topics heb je nu al geopend over je 'vriend'?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Juultje schreef op 14 mei 2011 @ 20:47:

Een mooi cadeau zou zijn als hij uit je leven zou verdwijnen. Hoeveel topics heb je nu al geopend over je 'vriend'?
he smufje. Geef jezelf een mooi kado en dump die gast. Maarre wat ee vreemde berichten toch...

Is het je imaginary friend ofzo? Reageer daar een op ipv dat ridicule kado!
Er zijn zat cadeautjes te verzinnen die bijna niets kosten. Bijvoorbeeld romantisch picknicken ofzo. Maar jij moet dat niet voor hem gaan verzinnen dan moet hij voor jou doen.

Een massage of seks valt echt niet onder een verjaardagscadeau! Hoop dat je in gaat zien dat hij niet zo leuk is als je denkt...
Een lief kaartje met een mooie roos ofzo zou voor mij volstaan..maar dit slaat werkelijk alles..Maar goed zo komt meneer wel aan zijn trekken he..!

Beetje jammer en triest dat je er steeds in blijft trappen!..

Haal je kop uit het zand, en kijk om je heen...er lopen wel betere mannen rond!
Ik vind het een topcadeau!

Het volgende topic van smurf:

Ik kreeg een sexbeurt voor mijn verjaardag en toen moest ik mijn vriend 20 euro geven. Hoe vinden jullie dat?
Romantisch Batworm...... *zwijmel*
Ja he Demis,

En dat voor maar 20 euro
Ik geef als het aan mij ligt elke dag al goede seks weg, dus daar hoef ik voor een verjaardag niet mee aan te komen. Ik denk niet dat ik daarmee weg kom.

Hoe ik het zou vinden om het te krijgen? Tja, ik zou ongeduldig wachten op mijn echte cadeau.
quote:smurfje251 schreef op 14 mei 2011 @ 19:18:

nee, ik bedoel ik ben dan toch wel wat meer waard dan alleen sex op mn verjaardag te krijgen als cadeau? ik vind dit goedkoop en ik krijg sowieso altijd al sex van hem. dus ik vind het niet speciaal nee om alleen dat van hem te krijgen op mn verjaardag. en ik vraag jullie meningen wat jullie er van zullen vinden als jullie man of vriend dit zou doen?

Toch heb je al heel veel topics lopen dat er gedoe is met deze vriend van een ander en jou. En nu geef je aan dat je altijd seks krijgt?

Nee, hij kan zijn kwakkie kwijt. En jij vindt dat goed.

Doe het eens anders voor je verjaardag. Geef aan jezelf een cadeau en ga goed met jezelf om.
kann het zijn dat smurf liegsmurf is en wat aandacht nodig heeft..zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven