Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik vind het niet erg hoor GW. Alleen vriend moet bedenken dat we niet altijd zomaar geld uit kunnen geven aan dit soort dingen. Hij heeft zijn laptop en tv ook op afbetaling gekocht. Ik zou dat nooit doen. Als het geld er niet voor is dan is het jammer.

We hebben het geld wel (ruim 18K spaargeld) maar er moet ook nog getrouwd en verbouwd worden.

Het grootste probleem is vooral dat ik er geen waarde aan hecht. Zeker niet aan dat soort dingen. En dan al helemaal niet dat het ook nog vandaag aangeschaft moet worden. Dat 'ik moet het NU hebben' vind ik zo irritant.
1 rekening heeft voor mij niets met onafhankelijkheid te maken. We maken nog wel een klein bedrag over naar onze eigen rekening. Maar dat is niet heel veel. Ik wil gewoon dat vriend bedenkt dat niet alles zomaar gekocht kan worden.
oh, ik geloof dat het huis te klein zou zijn als ik erachter kom dat vent iets op afbetaling gekocht heeft (behalve voor een huis zou ik nergens geld voor lenen).

Ik vind het wel lastig hoor, vent heeft hier ook een heel andere financiele opvoeding gehad dan ik.
Hoe 'groots' wordt jullie bruiloft eigenlijk?
En onafhankelijk ben ik toch wel (eerder is man hier de "afhankelijke")
Ik ben ook degene die het meeste geld binnenbrengt. En op afbetaling was voor mijn tijd.

Onze bruiloft gaat 9k kosten denk ik. We vragen ook geld maar das meer voor de lol want ik wil daar de bruiloft niet van moeten willen betalen.
Vriend en ik verdienen ongeveer allebei evenveel (of even weinig, hoe je het noemen wil )
Bruiloft oef......... ons feest was geloof ik nog geen 1000 euro
De lokatie alleen al met alles er op en eraan is 5.000 euro. Maar goed dat is een keuze hè. Dat

trouwen.

Gelukkig heb ik nog redelijk carriereperspectieven. Vriend wat minder op het moment maar dat wist ik van te voren.

GW, vroeg me af waarom jullie eigen geen gewone hypo hebben? Omdat dit zo op jullie pad kwam?

Stiefschoonpa gaat appartement kopen op Mallorca! Cool hè. Vakantieadres voor de komende jaren geregeld!!
quote:germanwings schreef op 15 mei 2011 @ 21:52:

Bruiloft oef......... ons feest was geloof ik nog geen 1000 euro

hier nog geen 50

zo, hele avond bezig geweest met vakantie zoeken. ik heb nu een bestemming gevonden, 4,5u vliegen, vertrek om half 3 's middags heen, en om 10 uur 's ochtends terug. lijkt me ideaal! als je met de auto gaat ben je toch ook zeker 1 dag kwijt, en als je nu 11 dagen gaat, heb je toch nog ruim genoeg tijd op de bestemming (na 9d ken ik het strand echt wel0. kan alleen geen keus maken uit verblijven. ohja, en man nog verder overtuigen.
Dit was makkelijker becks (en goedkoper qua rente).
quote:DJ.Momo schreef op 15 mei 2011 @ 22:06:

[...]

hier nog geen 50

maar daarvoor had je vast geen 80 gasten voorzien van drank en hapjes?

.
Ik dacht trouwens dat jullie geregistreerd partnerschap hadden moom? Of zijn jullie toch getrouwd?
Moom, 4,5 uur vliegen? Klinkt als Rhodos/Turkije?

Weet niet wanneer je wil gaan, maar hou er rekening mee dat als je die kant op zou gaan dat je wegsmelt in de zomer he...
Hee hallo gaan jullie mijn spetterende bruiloft een beetje lopen afzeiken. die wordt wel onvergetelijk hoor.

GW, qua rente is het zeker veel aantrekkelijker, helemaal met schenkigen en zo.

Moom, een dag reizen met een kleintje in de auto is ook niet relaxed hoor.
Mallorca hoogzomer is bloedheet. Met een baby niet fijn met N zoals ze nu is kan het veel beter.
idd, gw, we zijn GP. maar procedure is hetzelfde. en daarvoor heb ik de kosten van GP, én onze 2 getuigen van koffie en gebak voorzien

nee, canarische weilanden, en in september.
(batterij leeg, ik ga maffen, bis morgen! )
Ik denk dat de reis naar onze huwelijkslocatie het duurste was
Ik heb gewoon een samenlevingscontract... geen GP. Trouwen komt ooit nog wel een keer, en dan ook geen super big party, denk dat ik dan of een receptie in mijn achtertuin doe, of ik neem iedereen mee uit eten
Fan, iedereen mee uit eten kost ook al snel een berg geld.
iedereen is natuurlijk een ruim begrip.... (evenals uit eten).

Goed, ik ga ook naar bed!
Becks, gaan jullie nog wel voor de huwelijkse voorwaarden?
Och ik vind trouwen ook wel leuk! Kost wat maar het is as het goed een onvergetelijke dag.

En ik hou echt enorm veel van vriend en ik wil niets liever dan voor de rest van mijn leven verbonden zijn aan hem. Ondanks al het gezeik.

Ik ken Annika haar gevoel wel een beetje. We zijn vooral ouders op dit moment. Ik mis in dit opzicht heel erg de sex. Ik wil heel graag maar ik ben zo enorm moe 's avonds. Na 10 uur stort ik gewoon in. Komt wel goed hoor, maar ik merk wel dat ik dit wel moeilijk vind.
Is zo becks, maar met iedereen uit eten zit ik rond de 30/35 mensen dus dat valt nog wel mee. Zoveel vrienden/familie hebben we niet. Scheelt weer.

Tja... sex... wat is dat ook alweer? Al maanden niet gedaan. Kop staat er niet naar en zin maken lukt me ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven