Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 20:00:

Hihi, en ik maar denken dat het over een muis voor de kat ging?

*dacht dat kat van Prinses het romantisch onderonsje tussen Xan en Prinses aan het verstoren had. Als kat dat muis zou krijgen zouden Xan en Prinses geen last meer hebben van kat. Maar ik heb em door hoor....*Klink....kwertje valt...
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 19:58:

Ben er ook bang voor Daan!

Tut tut tut... prinses heeft '© 2008 X.68' vermeld in handtekening, maar krijgt irritante tekentje niet weg.

quote:Prinses, staartloze muis heeft bereik van 30 meter...

Vetkoelgaaffantastischsuperleuk!

Nu kan ik zelfs bij mijn tokkie-buurman scrollen, of bij de Italiaan op de hoek!

quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 20:00:

Hihi, en ik maar denken dat het over een muis voor de kat ging?

*dacht dat kat van Prinses het romantisch onderonsje tussen Xan en Prinses aan het verstoren had. Als kat dat muis zou krijgen zouden Xan en Prinses geen last meer hebben van kat. Maar ik heb em door hoor....*

Hahaha Sun denkt veel te ingewikkeld

Overigens vond Prinsessenkat Xan best sympathiek
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 20:01:

[...]

muren kunnen het bereik verminderen....*Vraagt zich af of Sun ook van Zinloze Experimenten houdt*
Peas on earth!
Ik denk het zo te horen wel! of ze leest graag instructieboekjes :P
gaat weer eens verder met school. pfff zou liever lekker een filmpje opzetten. maar jammergenoeg geen tijd voor...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 20:05:

[...]

*Vraagt zich af of Sun ook van Zinloze Experimenten houdt*

Ehhh ja.

Heeft Prinses ook een draadloos toetsenbord? Is namelijk ook heeeeel gaaf. Heb ik nl wel. Is erg grappig als de batterij bijna leeg is. Dan typ je dus zinnen waar de helft van de letters uit missen. En ik mij maar afvragen waarom mijn toetsenbord zo raar deed.
quote:Daantjuh86 schreef op 14 januari 2008 @ 20:09:

Ik denk het zo te horen wel! of ze leest graag instructieboekjes :PDat laatste ook ja. Nou ja, graag... Meer noodgedwongen. Ik ben er achter gekomen dat als je een instructieboekje leest, het vaak sneller werkt dan wanneer ik zelf moet uitvinden hoe het werkt.
Draadloos toetsenbord wordt het volgende project

(maar dat zal dan samen moeten gaan met niet-meer-eten-achter-de-computer-project )
Peas on earth!
Vleer heb geen oude sok
Ik lees nooit instructieboekjes, weet wel hoe alles werkt

Prinses heeft GEEN draadloos toetsenbord, maar die gaat er wel komen. (volgens Prinses)

En ja....prinsessenkat is dol op Xan (als beet ze me wel )
Prinses heeft beetje ranzig toetsenbord, want eet vaak koekjes onder computeren

En PrinsessenKat had wat last van territorium-verdedigings-drang en voelde de neiging zich te verdedigen tegen indringers. Overigens was PrinsessenKat opvallend aardig en vriendelijk tegen Xan, in vergelijking tot PrinsessenKat's houding ten opzichte van vele anderen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 20:21:

Prinses heeft beetje ranzig toetsenbord, want eet vaak koekjes onder computeren

En PrinsessenKat had wat last van territorium-verdedigings-drang en voelde de neiging zich te verdedigen tegen indringers. Overigens was PrinsessenKat opvallend aardig en vriendelijk tegen Xan, in vergelijking tot PrinsessenKat's houding ten opzichte van vele anderen Nou Prinses, dan weet ik al wat jij krijgt op 14 februari. :-)
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 20:25:

[...]

Nou Prinses, dan weet ik al wat jij krijgt op 14 februari. :-)Pak koekjes??
Een kattenmuilkorfje?
O, Puck....nu ik je toch hier zie....

Wat betekent: "Ga met de fla" ????
Vleer leest mee, vleer heeft hoofdpijn en vleer heeft last van de zeurzakkerititis
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 19:37:

[...]

Samen wakker worden met croissantjes: OK! Maar níet met cola HM! Koppie thee/koffie is beter....Hihi, cola was eerst ook niet in me opgekomen, maar LJ drinkt dit 's ochtends als hij een kater heeft (ja mijn wenkbrauwen gingen de 1e keer ook omhoog). Maar na het geprobeerd te hebben smaakt het toch wel hoor! Al ben ik ook dol op thee! En versie yoki van Mona!!!
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 20:57:

Vleer leest mee, vleer heeft hoofdpijn en vleer heeft last van de zeurzakkerititisDan lijkt het me verstandig dat Vleer haar bedje gaat opzoeken.....
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 21:01:

[...]

Hihi, cola was eerst ook niet in me opgekomen, maar LJ drinkt dit 's ochtends als hij een kater heeft (ja mijn wenkbrauwen gingen de 1e keer ook omhoog). Maar na het geprobeerd te hebben smaakt het toch wel hoor! Al ben ik ook dol op thee! En versie yoki van Mona!!!

Ach....ieder z'n smaak! Als ik een kater heb sla ik het liefst een blikkie Red Bull achterover...werkt als een nieuwe!

Meestal drink ik 's ochtends thee bij het ontbijt, daarna pas een bak koffie. Joogie drink ik niet.....kinderdrank
Prinses; waarom is het niet erg dat er koekjes op het toetsenbord met draad komen en het wel erg wanneer ze op toetsenbord zonder draad komen??? (HM breekt haar hoofd over dit raadsel, HM heeft namelijk toetsenbord zonder draad, maar die is meestal ook niet heul schoon. Als HM gaat poetsen staat bijna altijd computer aan, dus kan toetsenbord niet mee worden genomen...)

(Mhhh ik zie dat ik weer even in een oude gewoonte verviel... Die we trouwens met zijn allen opvallend genoeg heel snel hebben afgeleerd!!!)

Ik heb net een half uur gebeld met LJ en ben op dit moment weer helemaal in de oh-wat-vind-ik-hem-toch-leuk-fase!!! LJ was een beetje zielig, had net zoals de meeste hier een maandag-baaldag en moest nu ook nog heel veel doen. Dus ik ben maar even extra lief voor hem geweest en heb beloofd om zo'n leesplank voor in bad te kopen, zodat hij zijn schoolwerk hier in bad kan nakijken (LJ heeft geen bad, maar wel heel veel nakijkwerk).

Nu rest mij alleen de vraag.... waar koop je die dingen??!!!
Oh en Xan, hoe krijg ik die kleine lettertjes onder mijn tekst??!! Ik wil ook!!! (Mhh ben alleen zo lui dat ik wrs geen inspiratie heb, maar goed, eerst maar eens uitvinden hoe het moet...)
HM kun je dat niet zelf klussen? Mijn creatieve hersengedeelte begint spontaan overuren te draaien.
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 21:05:

[...]

Ach....ieder z'n smaak! Als ik een kater heb sla ik het liefst een blikkie Red Bull achterover...werkt als een nieuwe!

Meestal drink ik 's ochtends thee bij het ontbijt, daarna pas een bak koffie. Joogie drink ik niet.....kinderdrank

Volgens mij heeft LJ de theorie dat ie beter cola kan drinken dan water, omdat hij dan zowel vocht als suikers binnenkrijgt

Al vraag ik me af of het werkt, LJ heeft namelijk erg veul last van kater, heeft sowieso vaak hoofdpijn en dan helemaal. Daarom drinkt hij trouwens nou ook niet vanaf nieuwjaar tot carnaval. Op de foto's van mijn verjaarsfeestje was dit erg goed te zien: hij stak nogal af tussen de dronken mensen
Sun, dat zei ik dus ook, maar toen zei LJ dat je ze kan kopen. Maar misschien kan ik er dan iets creatiefs van maken . Moet kunnen, t is tenslotte toch gewoon een plankje met een schuin plankje en een richeltje? Of zie ik het (zoals gewoonlijk) weer te simpel?
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 20:50:

O, Puck....nu ik je toch hier zie....

Wat betekent: "Ga met de fla" ????Dat is 'go with the flow' op z'n Drents.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven