heel erg bang.. 2012

17-05-2011 10:32 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg bang voor de voorspellingen van 2012. Op een of andere manier kan ik het niet loslaten en ben ik er al een paar dagen mee bezig... Kan iemand me misschien geruststellen, want ik wordt zo moe van mezelf.
quote:pademelon schreef op 17 mei 2011 @ 15:48:

[...]

Briljant idee! Dat ga ik ook doen! Blijkt hij/zij zelf al ontslag genomen te hebben...
Lees dit eens, misschien ben je dan minder bang...
Oh nee, heb tickets geboekt voor 21 mei...
aquagirl, ik heb de 21ste een volle agenda. Kunnen we dit gedoe van t einde van de wereld niet verzetten?
Ik denk dat we maar eens moeten stemmen. Of een poll aanmaken:

wanneer schikt het je dat de wereld vergaat?

a) 21 mei 2011

b) 21 december 2012

c) anders, mijn agenda zit vol tot aan 2014
Als ik me niet vergis zou de aarde in 2005 ook moeten zijn vergaan. Heeft jaren geleden zelfs nog in de Telegraaf gestaan. Is er een googlewonder die dat nog kan achterhalen? Of is deze onheilstijding ook al gauw offline gehaald toen het weer eens niet doorging?
Hmmm, en ik ben uitgerekend op een datum na 21 mei. Ben ik dan al die tijd voor niks zwanger geweest? Jemig, wat een waardeloze planning zeg, die ondergang van de wereld...
o man, laat mij gered worden door joe flannigan!!
wij slapen nooit.
Halloooo, Joe is van mij! Afblijven jij! Je moet je eigen held zoeken, zeg!

Aquagirl, dan moet t na 2014, want net voor de kerst is t erg druk met inkopen en zo.
nou ja zeg mefs, k was net toe aan wat nieuws.

maar zijn we er nu al over uit wanneer het gaat gebeuren?
wij slapen nooit.
Kan zijn dat ik mosterd ben, ( heb de eerste 4 pagina's doorgelezen) maar er is allang aangetoond dat 2012 niet het jaar was waarin de wereld zou vergaan. Er is een verkeerde berekening op de voorspellingen van de Maya's losgelaten! Teminste, dat werd laatst op National geographic verteld..

Daarnaast wordt er volgens een mexicaanse onderzoek en maya aangegeven dat er op 21 december 2012 een god op aarde komt, maar er wordt nergens vermeld dat de wereld vergaat
ik heb al een redder, sasha, de piloot uit 2012.

val meestal niet op blond, maar hij is echt een ongelofelijk lekker stuk.
wij slapen nooit.
Lieve Aafke, ik zie dat je echt bang bent. In vervolg op de Belgische doemgoeroe, hierbij de link naar de stichting SKEPP, vergelijkbaar met het NLe Skepsis. Deze organisatie heeft als doel om kwakzalvers, doemprofeten en broodje-aapverhalen te ontmaskeren en wordt gesteund door wetenschappers. Hopelijk stelt dit artikel je weer een beetje gerust: http://www.humo.be/tws/de ... -2012-skepp-reageert.html

En dan ga ik nu Joe Flannigan googelen, nooit van gehoord.
quote:Chantilly21 schreef op 17 mei 2011 @ 17:27:

Kan zijn dat ik mosterd ben, ( heb de eerste 4 pagina's doorgelezen) maar er is allang aangetoond dat 2012 niet het jaar was waarin de wereld zou vergaan. Er is een verkeerde berekening op de voorspellingen van de Maya's losgelaten! Teminste, dat werd laatst op National geographic verteld..

De maya-kalender is gewoon niet langer. En dat hebben ze nog knap gedaan trouwens, die van ons is maar een jaar. Overigens was deze kalender voor de Maya's ook iets teveel van het goede, want ze zijn met een kortere variant verder gegaan.

Maar bij ons is toch ook niet elk jaar na 31 december de wereld ten einde? Dan wordt het gewoon weer 1 januari.

De maya's hebben er geen voorspelling aan geknoopt.

quote:Daarnaast wordt er volgens een mexicaanse onderzoek en maya aangegeven dat er op 21 december 2012 een god op aarde komt, maar er wordt nergens vermeld dat de wereld vergaat Dat is overigens OOK niet voorspeld hoor. Geen god, geen ondergang, niets van dat al. 21 dec is gewoon midwinter, of de zonnewende.

Daarnaast wordt er volgens een mexicaanse onderzoek en maya aangegeven dat er op 21 december 2012 een god op aarde komt, maar er wordt nergens vermeld dat de wereld vergaat

Nog mensen uitgerekend op 21 december??

@TO ik heb zelf ook last van angst (maar dan voor andere 'onzinnige' dingen, kijk even op de laatste pagina van het topic 'het gaat niet meer' Daar heb ik veel aan gehad
quote:Vlammetje1203 schreef op 17 mei 2011 @ 18:46:

[...]

De maya-kalender is gewoon niet langer. En dat hebben ze nog knap gedaan trouwens, die van ons is maar een jaar. Overigens was deze kalender voor de Maya's ook iets teveel van het goede, want ze zijn met een kortere variant verder gegaan.

Maar bij ons is toch ook niet elk jaar na 31 december de wereld ten einde? Dan wordt het gewoon weer 1 januari.

De maya's hebben er geen voorspelling aan geknoopt.

[...]

Dat is overigens OOK niet voorspeld hoor. Geen god, geen ondergang, niets van dat al. 21 dec is gewoon midwinter, of de zonnewende.Oh kan allemaal zo zijn hoor! Vertelde alleen wat ik op Nat. Geo hoorde en wat ik in een tijdschrift had gelezen
quote:MEFS schreef op 17 mei 2011 @ 17:21:

Halloooo, Joe is van mij! Afblijven jij! Je moet je eigen held zoeken, zeg!

Aquagirl, dan moet t na 2014, want net voor de kerst is t erg druk met inkopen en zo.Januari lijkt me de beste maand. Hier in NL vaak slecht weer en na de feestdagen gaat iedereen weer met tegenzin aan het werk enzo..
Kijk eens bij http://nl.wikipedia.org/wiki/2012-fenomeen

Zelfs de mayas geloven het niet. Er blijkt in die kalender zelfs over oktober 4770 (of zo) te worden gesproken.

Lekker van je kindje genieten. Misschien zorgt je angst ervoor dat je meer van het moment kan gaan genieten. Laat het van je afglijden. Niemand weet wat er gaat gebeuren maar volgens de Maya kalender bestaat de aarde nog in 4700.
Volgens mij is het nog iets te vroeg om uitgerekend te zijn op 21 december 2012. Als je kans wilt maken moet je zo rond 30 maart 2012 proberen de conceptie te laten plaatsvinden.
zal het proberen los te laten..

Daarnaast wordt er volgens een mexicaanse onderzoek en maya aangegeven dat er op 21 december 2012 een god op aarde komt, maar er wordt nergens vermeld dat de wereld vergaat Arie word eindelijk officieel erkend
quote:Mieomij schreef op 18 mei 2011 @ 01:53:

Volgens mij is het nog iets te vroeg om uitgerekend te zijn op 21 december 2012. Als je kans wilt maken moet je zo rond 30 maart 2012 proberen de conceptie te laten plaatsvinden.

Nou, misschien moet ik dat dan maar zo gaan plannen. Flink seksen eind maart 2012: ik zet het even in mijn agenda.

Zal ik alvast een topic openen voor "uitgerekend december 2012", of is dat wat voorbarig?
Ik weet niet of het verstandig is om flink te gaan seksen of juist niet, als je een god wilt baren. De vorige moeder van God schijnt dat namelijk juist niet gedaan te hebben...
quote:Mieomij schreef op 19 mei 2011 @ 18:38:

Ik weet niet of het verstandig is om flink te gaan seksen of juist niet, als je een god wilt baren. De vorige moeder van God schijnt dat namelijk juist niet gedaan te hebben...Uhhhhhhhhhhhhhh? De onbevlekte, ughugh, maagd was toch niet de moeder van god?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven