Eindelijk een date!!!!!!!

18-05-2011 09:04 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een date met de leukste jongen die er is ;)

Begin nu langzaam een beetje zenuwachtig te worden. Hoe krijg ik die zebuwen vanavond onder controle??? Ik ga altijd trillen en kom niet uit m'n woorden... tenminste de eerste paar minuten, daarna is het goed... Maar die eerste paar minuten !!!! Vre-se-lijk, ik heb mezelf dan niet onder controle. Wat kan ik daartegen doen???

Had ik al gezegd dat ie de leukste jongen is die er bestaat??
Blijf gewoon jezelf dan komt alles goed:D en schep ook niet gelijk teveel verwachtingen je ent zijn karakter nog niet
Misschien vind leuke jongen jou wel het leukste meisje en is hij nu net zo zenuwachtig als jij. hahahhahaha
Laten we 't hopen.... hahaha
Wat leuk voor je! Zoals sylvana al zegt, gewoon je zelf zijn. Meer kan je toch ook niet doen! Dat je zenuwachtig bent maakt helemaal niet uit, vraag me af of hij het uberhaupt zou merken. Al zou hij het wel merken, kan me niet voorstellen dat hij er mee zou zitten. Jullie hebben toch niet voor niets een date? Misschien is hij ook wel een beetje zenuwachtig (mijn vriend was voor onze date zenuwachtiger hoor).

En vaak ben je zenuwachtig omdat je nu de hele dag ermee bezig bent en als hij er is, dan verdwijnen de zenuwen gelijk weer!

Vandaag gewoon lekker veel dingen doen, dan is het zo vanzelf vanavond!
Het zijn trouwens ook niet alleen de zenuwen. Ik heb er ook gewoon zoooooooo'n zin in!!!!
ik was ook stik zenuwachtig voor mijn eerste date, hij trouwens nog erger

inmiddels zijn we bijna 5 jaar getrouwd, geeft dat een beetje goede moed?
Dat geeft zeker goede moed
hij was een uur te vroeg op het station en toen ik belde dat ik in de trein zat zei hij, oh dan ga ik zo wel weg van huis. Ik denken wat een herrie is het bij hem....

hahah weken later heeft hij dit opgebiecht.

zo zie je maar, mannen kunnen echt net zo zenuwachtig zijn!
Heb je hem al eens eerder ontmoet?

In het echt kan een man erg tegenvallen hoor......
ahhh wat schattig! Wij waren allebei ook heel zenuwachtig voor onze eerste date haha. We hadden al vaker gezoend (drankje, feestje..) dus die spanning was er niet echt meer. Wel waren we ook allebei te vroeg aanwezig ja.. hij kletste de oren van mijn hoofd (superschattig) en zei op een gegeven moment: zo.. volgens mij was mijn moeder nog zenuwachtiger dan ik! Dat vond ik zo aandoenlijk :P

(mijn schoonmoeder is echt een ontzettend leuk mens)
ohja, wij zijn nu bijna 2 jaar samen ;)
Ja ik heb hem al eens eerder ontmoet.

Ik ken hem al een tijdje, maar hij viel me eerst niet zo op. We zijn steeds meer gaan mailen en toen ik hem daarna in het echt zag, was dit gewoon een bevestiging van wat ik al dacht (beetje verliefd dus). En jawel... ik begon te trillen. Heeft ie niet gezien, want ik ben weggelopen van de groep, zeg maar. haha Ik weet dus dat ik 'm leuk vind.
quote:peecee schreef op 18 mei 2011 @ 09:27:

Heb je hem al eens eerder ontmoet?

In het echt kan een man erg tegenvallen hoor......Oh daar hebben we miss positivo weer... Een vrouw kan trouwens ook tegenvallen hoor.

Veel plezier met je date swirly en maak er een leuke avond van!
Tnx !!!
Ben benieuwd hoe het gaat, laat je het nog weten??

Geniet ervan hoor, zo leuk die spanning voor zo'n eerste date!
Wat trek je aan??
..popcorn?
Ik heb geeeeeen idee wat ik aantrek!!

Ja ik zal jullie wat laten weten.

Maar heeft niemand meer een magische tip? Zo van: ga 10 min. andersom op de bank zitten, hou 30 sec. je adem in en gij zult niet meer trillen?
Neem een straffe borrel en haal drie keer diep adem.

Héél veel plezier vanavond! Wat gaan jullie doen?
swirly wat zijn je opties qua kleding?

Borrel zou ik niet doen hoor, misschien kopje kalmerende thee ofzo? Is er een natuurwinkel in de buurt, volgens mij verkopen die dat!
Spannend swirly!

Veel plezier op je date Hij is misschien net zo zenuwachtig.

Altijd lastig om te kiezen wat je aan moet doen.

Iets aantrekken waar jij je goed en sexy in voelt?

Je hebt gelukkig nog even om te bedenken wat je aan wil doen.

Heel veel plezier en laat het over je heen komen. Als het goed voelt vervallen de zenuwen vanzelf
Het gras aan de overkant is niet groen.
Spannend zeg! Wees gewoon lekker jezelf; klikt het dan is het fantastisch, klikt het niet dan is dat jammer. Jullie hebben vast wel iets om over te praten, anders zou je denk ik sowieso niet aan een date begonnen zijn Heb gewoon een leuke avond en geniet ervan!
Jaaa leuk! Pas was hier ook al zo'n date-topic. Ik word daar helemaal vrolijk van :D

Ik heb sinds een paar maanden een vriend en wij hebben ook eerst gedate... Toen kwam hij naar mij toe, zo spannend! Ik was het even vergeten, maar ik heb toen wel stiekem twee wijntjes op! Haha! En ik was ZO zenuwachtig... Moest stotteren, kwam niet uit m'n woorden, blooooooooozen...

Maar alles is goedgekomen! Ben gewoon lekker jezelf en geniet ervan zoveel als je kan :-)

Wat gaan jullie eigenlijk doen??

Veel plezier!
Relax! En geniet ervan, die is de leukste tijd juist.

... en wat je ook doet vandaag: Niet naar de kapper gaan!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Mijn magische tip is om er even niet mee bezig te zijn. Gewoon doen wat je anders doet op woensdag en een uur voordat je weg gaat trek je wat aan en smeer je wat make-up op.

Niet de hele dag aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven