Eindelijk een date!!!!!!!
woensdag 18 mei 2011 om 09:04
Ik heb vanavond een date met de leukste jongen die er is 
Begin nu langzaam een beetje zenuwachtig te worden. Hoe krijg ik die zebuwen vanavond onder controle??? Ik ga altijd trillen en kom niet uit m'n woorden... tenminste de eerste paar minuten, daarna is het goed... Maar die eerste paar minuten !!!! Vre-se-lijk, ik heb mezelf dan niet onder controle. Wat kan ik daartegen doen???
Had ik al gezegd dat ie de leukste jongen is die er bestaat??
Begin nu langzaam een beetje zenuwachtig te worden. Hoe krijg ik die zebuwen vanavond onder controle??? Ik ga altijd trillen en kom niet uit m'n woorden... tenminste de eerste paar minuten, daarna is het goed... Maar die eerste paar minuten !!!! Vre-se-lijk, ik heb mezelf dan niet onder controle. Wat kan ik daartegen doen???
Had ik al gezegd dat ie de leukste jongen is die er bestaat??
woensdag 18 mei 2011 om 09:15
Wat leuk voor je! Zoals sylvana al zegt, gewoon je zelf zijn. Meer kan je toch ook niet doen! Dat je zenuwachtig bent maakt helemaal niet uit, vraag me af of hij het uberhaupt zou merken. Al zou hij het wel merken, kan me niet voorstellen dat hij er mee zou zitten. Jullie hebben toch niet voor niets een date? Misschien is hij ook wel een beetje zenuwachtig (mijn vriend was voor onze date zenuwachtiger hoor).
En vaak ben je zenuwachtig omdat je nu de hele dag ermee bezig bent en als hij er is, dan verdwijnen de zenuwen gelijk weer!
Vandaag gewoon lekker veel dingen doen, dan is het zo vanzelf vanavond!
En vaak ben je zenuwachtig omdat je nu de hele dag ermee bezig bent en als hij er is, dan verdwijnen de zenuwen gelijk weer!
Vandaag gewoon lekker veel dingen doen, dan is het zo vanzelf vanavond!
woensdag 18 mei 2011 om 09:25
woensdag 18 mei 2011 om 09:29
ahhh wat schattig! Wij waren allebei ook heel zenuwachtig voor onze eerste date haha. We hadden al vaker gezoend (drankje, feestje..) dus die spanning was er niet echt meer. Wel waren we ook allebei te vroeg aanwezig ja.. hij kletste de oren van mijn hoofd (superschattig) en zei op een gegeven moment: zo.. volgens mij was mijn moeder nog zenuwachtiger dan ik! Dat vond ik zo aandoenlijk
(mijn schoonmoeder is echt een ontzettend leuk mens)
(mijn schoonmoeder is echt een ontzettend leuk mens)
woensdag 18 mei 2011 om 09:31
Ja ik heb hem al eens eerder ontmoet.
Ik ken hem al een tijdje, maar hij viel me eerst niet zo op. We zijn steeds meer gaan mailen en toen ik hem daarna in het echt zag, was dit gewoon een bevestiging van wat ik al dacht (beetje verliefd dus). En jawel... ik begon te trillen. Heeft ie niet gezien, want ik ben weggelopen van de groep, zeg maar. haha Ik weet dus dat ik 'm leuk vind.
Ik ken hem al een tijdje, maar hij viel me eerst niet zo op. We zijn steeds meer gaan mailen en toen ik hem daarna in het echt zag, was dit gewoon een bevestiging van wat ik al dacht (beetje verliefd dus). En jawel... ik begon te trillen. Heeft ie niet gezien, want ik ben weggelopen van de groep, zeg maar. haha Ik weet dus dat ik 'm leuk vind.
woensdag 18 mei 2011 om 09:34
woensdag 18 mei 2011 om 10:21
Spannend swirly!
Veel plezier op je date Hij is misschien net zo zenuwachtig.
Altijd lastig om te kiezen wat je aan moet doen.
Iets aantrekken waar jij je goed en sexy in voelt?
Je hebt gelukkig nog even om te bedenken wat je aan wil doen.
Heel veel plezier en laat het over je heen komen. Als het goed voelt vervallen de zenuwen vanzelf
Veel plezier op je date Hij is misschien net zo zenuwachtig.
Altijd lastig om te kiezen wat je aan moet doen.
Iets aantrekken waar jij je goed en sexy in voelt?
Je hebt gelukkig nog even om te bedenken wat je aan wil doen.
Heel veel plezier en laat het over je heen komen. Als het goed voelt vervallen de zenuwen vanzelf
Het gras aan de overkant is niet groen.
woensdag 18 mei 2011 om 10:43
woensdag 18 mei 2011 om 11:08
Jaaa leuk! Pas was hier ook al zo'n date-topic. Ik word daar helemaal vrolijk van 
Ik heb sinds een paar maanden een vriend en wij hebben ook eerst gedate... Toen kwam hij naar mij toe, zo spannend! Ik was het even vergeten, maar ik heb toen wel stiekem twee wijntjes op! Haha! En ik was ZO zenuwachtig... Moest stotteren, kwam niet uit m'n woorden, blooooooooozen...
Maar alles is goedgekomen! Ben gewoon lekker jezelf en geniet ervan zoveel als je kan
Wat gaan jullie eigenlijk doen??
Veel plezier!
Ik heb sinds een paar maanden een vriend en wij hebben ook eerst gedate... Toen kwam hij naar mij toe, zo spannend! Ik was het even vergeten, maar ik heb toen wel stiekem twee wijntjes op! Haha! En ik was ZO zenuwachtig... Moest stotteren, kwam niet uit m'n woorden, blooooooooozen...
Maar alles is goedgekomen! Ben gewoon lekker jezelf en geniet ervan zoveel als je kan
Wat gaan jullie eigenlijk doen??
Veel plezier!