Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 21:10:

Oh en Xan, hoe krijg ik die kleine lettertjes onder mijn tekst??!! Ik wil ook!!! (Mhh ben alleen zo lui dat ik wrs geen inspiratie heb, maar goed, eerst maar eens uitvinden hoe het moet...)

PROFIEL WIJZIGEN>>MIJN MOTTO>> ff invullen>>WIJZIGEN.

En klaar is HM!
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 21:08:

Prinses; waarom is het niet erg dat er koekjes op het toetsenbord met draad komen en het wel erg wanneer ze op toetsenbord zonder draad komen??? (HM breekt haar hoofd over dit raadsel, HM heeft namelijk toetsenbord zonder draad, maar die is meestal ook niet heul schoon. Als HM gaat poetsen staat bijna altijd computer aan, dus kan toetsenbord niet mee worden genomen...)

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 20:13:

Draadloos toetsenbord wordt het volgende project

(maar dat zal dan samen moeten gaan met niet-meer-eten-achter-de-computer-project )

HM breekt haar hoofd zonder reden, want Prinses had dus vermeld dat nieuw toetsenbord zou moeten gaan met niet-meer-snaaien-achter-computer-voornemen.

Prinses stofzuigt echter regelmatig toetsenbord onder het poetsen, ook als computer aanstaat. Dit heeft soms verrassende effecten op de layout van de computer enzo

quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 20:50:

O, Puck....nu ik je toch hier zie....

Wat betekent: "Ga met de fla" ????

Snapte je dat echt niet?

Prinses heeft overigens nooit last van een kater (Stoere Prinses ), en hoeft dus godzijdank geen redbull of cola als ontbijt te drinken

Prinses praat af en toe ook nog per ongeluk in de derde persoon....
Peas on earth!
HM heeft ook nooit last van een kater, is dus ook heel stoer!!! Hoogstens een beetje nadorst en een beetje gaar....

Prinses, ik had het voornemen gemist, maar dan wordt ineens alles helder!

En Xan, bedankt voor de heldere uitleg! Ik zal eens gaan kijken of ik 'mijn motto' kan vinden, want dat ben ik nog nooit tegengekomen. (Hier op viva dan he, verder kom ik mijn motto wel ooit tegen )
Vleeer had alles van mrdate verwijderd heel stoer.. alleen hem niet geblokkeerd op msn.. Met als gevolg dat hijvanavond mij aansprak.. En ik t kort heb gehouden door 2x Ja te zeggen..en Vleer vind t niet leuk , geen contact is beter.. Wil gewoon niks meer van hem weten en horen

Dinnetje was nog ff zo grappig om te melden dat hij nieuw iemand zijn hyvesvriendenlijst heeft toegevoegd.. (en ja dat meisje komt van RP volgens vriendin had ze ff opgezocht)

Vleer vond dinnetje niet lief dat ze dat aan me meldde, en vind gewoon heel mrdate een stomme sukkel
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 21:14:

Sun, dat zei ik dus ook, maar toen zei LJ dat je ze kan kopen. Maar misschien kan ik er dan iets creatiefs van maken . Moet kunnen, t is tenslotte toch gewoon een plankje met een schuin plankje en een richeltje? Of zie ik het (zoals gewoonlijk) weer te simpel?Idd, zo simpel zie ik het ook. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te maken.
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 21:27:

Vleeer had alles van mrdate verwijderd heel stoer.. alleen hem niet geblokkeerd op msn.. Met als gevolg dat hijvanavond mij aansprak.. En ik t kort heb gehouden door 2x Ja te zeggen..en Vleer vind t niet leuk , geen contact is beter.. Wil gewoon niks meer van hem weten en horen

Dinnetje was nog ff zo grappig om te melden dat hij nieuw iemand zijn hyvesvriendenlijst heeft toegevoegd.. (en ja dat meisje komt van RP volgens vriendin had ze ff opgezocht)

Vleer vond dinnetje niet lief dat ze dat aan me meldde, en vind gewoon heel mrdate een stomme sukkel

Ik vind ook dat dinnetje haar mond over dit soort dingen moet houden. Dan kan je jezelf in bedwang houden om niet op hyves te kijken (zou tenminste bij mij zo zijn) en dan krijg je het alsnog te horen! Heb je dat wel aan dinnetje gezegd vleer, dat je er niks over wil horen?

Ik had namelijk met zusje van ex de 'afspraak' dat zij niks over hem zou vertellen en ik niks zou vragen (en als ik me niet kon bedwingen zou ze geen antwoord geven). Dat werkt voor ons perfect!
(Joehoe, mijn kleine lettertjes doen het!!!)
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 21:30:

[...]

Idd, zo simpel zie ik het ook. Lijkt me ook niet zo moeilijk om te maken.Mhhh, maar hoe bevestig je simpel een schuin plankje op een plank????
ja .. dinnetje is op de hoogte nu .. ze bedoelde t ook niet verkeerd.. Toen ik zei dat ik t niet zo leuk vond bood ze gelijk excusses aan .. Ze had er niet zo snel bij stil gestaan...

Geeft ook niet , maar had al een kuthumeur vandaag en t is nog erger haha
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 21:36:

[...]

Mhhh, maar hoe bevestig je simpel een schuin plankje op een plank????Ehm, iets met verstek zagen en dan flink veel spijkers erin?
Oja, verstek zagen... dat zegt me heel in de verte wel iets hahahha. Misschien wordt het toch kopen
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 21:36:

ja .. dinnetje is op de hoogte nu .. ze bedoelde t ook niet verkeerd.. Toen ik zei dat ik t niet zo leuk vond bood ze gelijk excusses aan .. Ze had er niet zo snel bij stil gestaan...

Geeft ook niet , maar had al een kuthumeur vandaag en t is nog erger hahaTja soms kan je het beter hebben dan anders he. Maar goed, ik zou ook zo'n dinnetje kunnen zijn die het niet in de gaten heeft... Wel fijn dat het tussen jullie geen 'item' is!
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 21:46:

[...]

Ehm, iets met verstek zagen en dan flink veel spijkers erin?

Idd! Dan kun je er een schuin stukj afzagen zodat de tweede plank er schuin op kan staan. Als je die dan met twee pootjes erachter vastlijmt, is het klaar. Toch?

Je kunt het ook met scharniertjes doen en dan er een in hoogte verstelbaar plankje van maken.
Oei ik zou me daar ook erg rot door voelen Vleer. Das echt niet leuk!
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 22:05:

[...]

Idd! Dan kun je er een schuin stukj afzagen zodat de tweede plank er schuin op kan staan. Als je die dan met twee pootjes erachter vastlijmt, is het klaar. Toch?

Je kunt het ook met scharniertjes doen en dan er een in hoogte verstelbaar plankje van maken.Uhh... Sun, kan je ze op bestelling leveren??? Ik geloof dat jij iets handiger bent dan ik!!!
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 22:10:

[...]

Uhh... Sun, kan je ze op bestelling leveren??? Ik geloof dat jij iets handiger bent dan ik!!!Haha! Ik kan het heel goed uitdenken. Ik zou ook prima de materialen kunnen kopen, maar uiteindelijk wordt het dan waarschijnlijk een krakkemikkig geval. Dus ik zou zelf waarschijnlijk de spullen bij mijn paps afleveren en die presteert het dan altijd om er een geniaal - en nog mooier dan mijn ontwerp - resultaat van te creéren.
Mensen, ik ben ontzettend moe. Ik ga lekker slapen! Tot gauw! Trusten!
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 21:19:

[...]

Dat is 'go with the flow' op z'n Drents.haha ooh weer wat nieuws geleerd hier in drenthe
Hier nog eentje die lekker naar bed gaat! Mhh eindelijk weer eens geen wekker morgen, dat is lang geleden voor mijn doen. Kan ik altijd zo van genieten. Niet dat ik dan heel lang uitslaap als ik al zo 'vroeg' naar bed ga, maar gewoon omdat ik uit mezelf wakker kan worden!

Weltrusten iedereen!
Ik ga ook slaaaapen!

Truste allemaal
Peas on earth!
Sjongejonge, ik heb gewoon over mijn ex gedroomd vannacht.. En nog vervelend ook! Dat we ergens op een festival waren, met heel veel mensen in een huisje (?). Veel vrienden van hem, maar ook veel meisjes die ik niet kende. Hij deed constant heel lullig tegen mij, negeerde me ook en ik wist dat hij het niet uit durfde te maken, maar eigenlijk daar met een ander meisje naar bed wilde. Mhhh ik werd zeer onprettig wakker, ook een beetje gefrustreerd, geen idee waarom ik nu ineens weer over hem droomde!

Dus nu maar even echt wakker worden met een kopje thee en een sigaretje...
Goedemorgen singletjes en nietmeerzosingletjes!

Ik heb ook gedroomd, veel en warrig en weet niet meer wat. Nu even wat psychologie van de koude grond op jouw droom loslaten, Halvemaan Heb je het druk de laatste tijd? Kom je veel nieuwe mensen tegen? Heeft LJ veel mensen om zich heen?
quote:Puck9 schreef op 15 januari 2008 @ 10:13:

Goedemorgen singletjes en nietmeerzosingletjes!

Ik heb ook gedroomd, veel en warrig en weet niet meer wat. Nu even wat psychologie van de koude grond op jouw droom loslaten, Halvemaan Heb je het druk de laatste tijd? Kom je veel nieuwe mensen tegen? Heeft LJ veel mensen om zich heen?

Ja ik heb het druk (moet weer even wennen om LJ in mijn dagelijkse bezigheden te plannen ); veel nieuwe mensen valt wel mee, alleen een aantal vrienden van LJ. Die hij dus ook om zich heen heeft, maar dat zijn er tot nu toe een stuk of... uhh... 7.

Kan je me ook uitleggen wat dat dan wil zeggen?
Nou ik verzin ook maar wat hoor, maar met heel veel mensen in een huisje leek me nogal druk, en meestal schijnen beelden in je dromen te maken te hebben met je eigen leven. En misschien ben je onbewust bang dat LJ het zou willen uitmaken, vanwege onzekere eerste verliefdheid en zo? En zette je daarvoor even je ex in de plaats.
Mogge!,

About dreams: Leuk en interessant.....wat betekenen dromen? Ben daar ook altijd benieuwd naar!

Met het niet-roken gaat het erg goed!

Statistieken van Xan's anti-rook project:

One week, six days, 12 hours, 56 minutes and 32 seconds. 162 cigarettes not smoked, saving ¤34.20. Life saved: 13 hours, 30 minutes.

STOER!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven