Mannen, kijken mag!

20-05-2011 09:16 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens dit onderzoek vinden vrouwen het leuk als mannen naar hun borsten kijken, dus dat is nu een keer bewezen! Maar er is altijd kritiek op dit soort onderzoeken, dus hier even een eigen onderzoekje onder de vrouwen hier via de poll.

Ik vind het leuk als mannen naar mijn borsten kijken

Totaal aantal stemmen: 206

Ja, maar ik doe er geen extra moeite voor (46%)
Ja, ik loop daarvoor ook extra te pronken met mijn borsten (17%)
Nee (38%)
Oeroude volkswijsheid:

"een decolletté is als de zon: je mag er wel naar kijken maar niet naar staren"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik vind het wel leuk, maar alleen leuke mannen.. Niet van die oude vieze mannetjes.. En niet te opvallend graag
quote:Donkeyshot schreef op 20 mei 2011 @ 09:18:

Oeroude volkswijsheid:

"een decolletté is als de zon: je mag er wel naar kijken maar niet naar staren"Deze moet echt op zo'n wc-tegeltje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een korte blik vind ik niet erg. Maar ik vind het wel irritant als ze gaan staren.
quote:summercocktail schreef op 20 mei 2011 @ 09:19:

Ik vind het wel leuk, maar alleen leuke mannen.. Niet van die oude vieze mannetjes.. En niet te opvallend graag

Niet alle oude mannetjes zijn vieze mannetjes. En waarom mogen zij niet kijken? Wou je ze oogkleppen op doen?

Ik ben zelf een man en ik vind het niet vreemd dat ook oude mannen nog steeds graag een mooie vrouw zien. Zolang ze maar niet gaan staren en kwijlen ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
even kijken is geen probleem.. een gesprek met mijn tieten voeren in plaats van met mij is wel een probleem...

Ik zeg daar dus ook wat van!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Donkeyshot schreef op 20 mei 2011 @ 09:23:

[...]

Niet alle oude mannetjes zijn vieze mannetjes. En waarom mogen zij niet kijken? Wou je ze oogkleppen op doen?

Ik ben zelf een man en ik vind het niet vreemd dat ook oude mannen nog steeds graag een mooie vrouw zien. Zolang ze maar niet gaan staren en kwijlen ...Nou ze mogen het doen als ik het maar niet zie.. Brr.. Ik ken zo'n mannetje die dat doet
liever niet, maar ja, wat doe je eraan?
Ik wordt er vooral onzeker van dus van mij hoeft het niet. In het beste geval denk ik dat mijn kleding vies of stuk is en in het slechtste denk ik "zie je wel, ze zijn echt wanstaltig groot nu (6 mnd zwanger)".
Ik zou wel willen kunnen aangeven wie wel/niet kijken mag. Maar tja, onhaalbaar
Nee, liever niet.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Nou, als ik tijdens een gesprek merk dat een man in de verkeerde ogen staart, vind ik dat op z'n minst onprettig te noemen.
Boven een bepaalde leeftijd, of liever gezegd leeftijdsverschil, mag je als man inderdaad niet meer kijken.

Dat is omdat het idee dat zo iemand aan je borsten zou zitten (een idee dat opgeroepen wordt doordat kijken als het ware zegt "daar zou ik wel aan willen zitten") gewoon te ranzig is.
quote:Friia schreef op 20 mei 2011 @ 10:56:

Boven een bepaalde leeftijd, of liever gezegd leeftijdsverschil, mag je als man inderdaad niet meer kijken.

Dat is omdat het idee dat zo iemand aan je borsten zou zitten (een idee dat opgeroepen wordt doordat kijken als het ware zegt "daar zou ik wel aan willen zitten") gewoon te ranzig is.Brr.... ik krijg er kriebels van
sorry ik ben blind, doe alles op de tast
Wanstaltig groot (mits echt) bestaat niet.. ;)
quote:Vl43inder schreef op 20 mei 2011 @ 09:35:

Ik wordt er vooral onzeker van dus van mij hoeft het niet. In het beste geval denk ik dat mijn kleding vies of stuk is en in het slechtste denk ik "zie je wel, ze zijn echt wanstaltig groot klein ".Zo, dat scheelt typewerk
quote:Anthonius schreef op 20 mei 2011 @ 11:09:

Wanstaltig groot (mits echt) bestaat niet.. ;)Jawel, ook volgens mijn man.
Ik vind het dus echt niet leuk als mannen ernaar kijken! Ik ga dan ook voor een borstverkleining.

Als ik misschien een cup had die beter bij mij past, was het misschien wel anders. Ik ben er nu namelijk niet trots op en soms word je alleen aangesproken op je borsten.

Dus nee liever niet
is toch ook hartsikke leuk?

Ik zou het beroerder vinden als mannen niet meer naar me om zouden kijken dus ik geniet ervan!
Trouwens, toen ik 15 was en ik al een D-cup had, is mijn moeder eens woest geworden op een oude man die maar bleef staren hahahaa. Zei ze tegen hem: ze is nog maar 15 hoor!! Die werd daar echt zo boos van dat oudere mannen mij toen al een beetje als 'seksobject' zagen. Nu heb ik het niet over vluchtig kijken he, maar letterlijk staren en er raar bij kijken
Ik kijk vrijwel niet naar borsten, tenzij ze ontbloot zijn, wat natuurlijk in de meeste situaties niet het geval is.

Als ik naar borsten lijk te kijken, is het feitelijk de trui of datgene wat de vrouw op borsthoogte draagt, die mij fascineert.

Een vrouwengezicht boeit me meer dan borsten die ik in de meeste gevallen niet kan zien.
World of Warcraft: Legion
het ligt er maar helemaal aan door wie, waar, wanneer, hoe en waarom.
o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven