Good Luck
zondag 22 mei 2011 om 13:38
quote:Star schreef op 22 mei 2011 @ 13:36:
[...]
O nou lekker dan. Leuke loterij dan
Ik moet nog wel weten waar ik heen moet storten trouwens.
Hahah wat dacht je van mijn rekeningnummer, of heb je dat niet meer?
ja terwijl wij zelf 4 prijzen hadden en iemand anders waar ik ook de loten van had 3.. kan raar gaan...
[...]
O nou lekker dan. Leuke loterij dan
Ik moet nog wel weten waar ik heen moet storten trouwens.
ja terwijl wij zelf 4 prijzen hadden en iemand anders waar ik ook de loten van had 3.. kan raar gaan...
zondag 22 mei 2011 om 13:39
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 13:37:
Condooms kunnen ook scheuren....
Van condooms zakt mijn libido echt tot het nulpunt hahaha.
Ja, ik vind het oom niet echt jofel maar je moet toch wat.
Daarom moet je condooms ook altijd goed controleren na de sex en als ze gescheurd zijn (is ons nog nooit gebeurd trouwens) dan haal je de morning after pil.
Condooms kunnen ook scheuren....
Van condooms zakt mijn libido echt tot het nulpunt hahaha.
Ja, ik vind het oom niet echt jofel maar je moet toch wat.
Daarom moet je condooms ook altijd goed controleren na de sex en als ze gescheurd zijn (is ons nog nooit gebeurd trouwens) dan haal je de morning after pil.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 22 mei 2011 om 13:44
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 13:38:
[...]
ja terwijl wij zelf 4 prijzen hadden en iemand anders waar ik ook de loten van had 3.. kan raar gaan...Ja dat heb ik nog wel, maar wist niet hoe of wat precies van de loterij, dus moest misschien wel naar andere rekening, weet ik veel
[...]
ja terwijl wij zelf 4 prijzen hadden en iemand anders waar ik ook de loten van had 3.. kan raar gaan...Ja dat heb ik nog wel, maar wist niet hoe of wat precies van de loterij, dus moest misschien wel naar andere rekening, weet ik veel
zondag 22 mei 2011 om 13:49
De éénfasepil bevat een vaste dosis oestrogeen en progestageen. Alle pillen in een strip zijn hetzelfde.
De twee- en driefasenpil bevatten ook oestrogeen en progestageen, maar de verhouding verschilt per fase. In een strip zitten verschillend gekleurde pillen die in de juiste volgorde gebruikt moeten worden
Maar ik bedoelde trouwens minipil .
De twee- en driefasenpil bevatten ook oestrogeen en progestageen, maar de verhouding verschilt per fase. In een strip zitten verschillend gekleurde pillen die in de juiste volgorde gebruikt moeten worden
Maar ik bedoelde trouwens minipil .
zondag 22 mei 2011 om 13:51
Ik vind het zo binnen een relatie ook niet zo storend als mensen per ongeluk zwanger raken trouwens. Komt meestal vanzelf wel goed.
Maar OMG dat topic van dat meisje die niet weet van wie ze zwanger is, 'ik slik al jaren trouw de pil' als je zoveel rond******, prima hoor, zelf weten, oordeel ik niet over, maar gebruik er dan wel een condoom bij. Er bestaat ook nog zoiets als geslachtsziektes enzovoorts.
Maar OMG dat topic van dat meisje die niet weet van wie ze zwanger is, 'ik slik al jaren trouw de pil' als je zoveel rond******, prima hoor, zelf weten, oordeel ik niet over, maar gebruik er dan wel een condoom bij. Er bestaat ook nog zoiets als geslachtsziektes enzovoorts.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 22 mei 2011 om 21:45