Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Yellow ik hoop echt dat je het toch gehaald hebt. Kun je het ergens zelf nakijken?

Ja je hebt het goed

Het grappige is dat mijn eerste studie (ooit heeeeeeeeeel lang geleden, toen de lucht nog blauw was enzo) hier best op lijkt. Dus zo gek is de keuze niet. Alleen dat was aan een andere universiteit en de redenen dat ik daar stopte hadden niet zozeer met de inhoud van de studie te maken.

Wel fijn te zien dat het zulke 'gewone' mensen waren. Ja hoe zeg je dat, als iedereen met geitenwollen sokken en dreads had gezeten, of juist strak in het pak, was ik me wel gaan afvragen of t een goed idee was.

De mensen moeten je wel liggen bij zo'n studie.

We hadden het nog even over groepswerk. Er is veel groepswerk maar je mag wel je groepjes zelf samenstellen. Thank God. Houdt denk ik wel in dat ik vaak naar Amsterdam zal moeten, minimaal 3 dagen per week, ook voor deeltijd. Denk ik. Het zal niet mogelijk zijn vaste dagen per week te werken.

(Ga er vanuit dat ik wel aan het werk ga op gegeven moment)

Moeilijk om nu prioriteiten te stellen. Wil van alles uitzoeken, mijn huis opruimen, een stapel administratie doen etc.

Maar ik weet dat ik deze avond rust moet nemen. Was moe vanochtend, heb eerst die mail al beantwoord en toen een grote stap gezet.

Moet uitrusten nu. Moeilijk moeilijk.

En ik heb zo'n trek in chocola... Als ik dichter bij de bewoonde wereld zat ging ik ijs halen nu
Binnen een week denk ik, want hertentamen is over 3 weken. Ben benieuwd, het zal niet veel soeps zijn.

Kom je ook the bachelor kijken? Het is zo fout...
Ha dit is contragedrag. Dit is heel goed wat ik nu doe.

Ik wil van alles doen maar lig in mijn bed met laptop. Heel goed
Er was gisteren een meiske op het forum van the bachelor.

Ik kijk het niet. Moet ik weer helemaal naar de woonkamer...
Jammer dat je te laat kwam Yellow, ik hoop dat je het goed hebt gemaakt

Ja mikaaah heeft lekker eten gekookt vanavond en heb net muffins gebakken en die ga ik zo lekker opeten met een kop koffie erbij

Verder beleef ik niet zo veel, met de katten spelen. Muisje is overdag altijd vervelend, vraagt veel aandacht. En de rest slaapt de hele dag.

Ik zat laatst te denken, ik ben in mijn vorige leven vast een kat geweest. Ik mag ook graag slapen overdag en nachts op pad
neh zit naar criminal intens te kijken sorry Yellow.
Ik wil ook muffins Ik ga ze afpakken van je mikhaah

Jammer Iebs dat je niet komt kijken. Ik keek vroeger ook altijd criminal intent, maar ik vind het leuker nu om samen op het forum tv te kijken, voel ik me niet zo alleen

Moon ik snap het hoor, je wilt toch een beetje weten wat voor vlees je in de kuip hebt daar, ja toch. Weet je zeker dat je deeltijd wilt doen eigenlijk? Bij 3 vakken geloof ik of meer (per halfjaar), kost het namelijk al evenveel geld als voltijd. En bij voltijd krijg je stufi en ov. Dan kun je alsnog gewoon maar 3 vakken volgen. Of ga ik te ver nu... Ik moest er aan denken.
zat te zappen en zag ineens dat Gladiator op tv is en ben nou weer helemaal van slag. Was 1 van de weinige films die patrick graag keek en ik niet. En dan zie ik mezelf ineens weer voor me een paar weken geleden waarbij ik dvd's die patrick vooral keek in een doos gedaan heb en films die ik meer kijk in het kastje heb geplaatst en ik weet dat die film nou boven ligt klaar om nooit meer bekeken te worden. En nu weet ik zeker dat als Patrick gewoon nog leefde ik vanavond die film had moeten zien want ook hij keek gewoon films op tv. terwijl ze op dvd in de kast staan. En om zo geconfronteerd te worden met wat het had kunnen zijn is gewoon zo moeilijk.
Mikaah, je zei: ik mag ook graag slapen.

Da's Flums (vlaams)
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 20:47:

Ik wil ook muffins Ik ga ze afpakken van je mikhaah

Jammer Iebs dat je niet komt kijken. Ik keek vroeger ook altijd criminal intent, maar ik vind het leuker nu om samen op het forum tv te kijken, voel ik me niet zo alleen

Moon ik snap het hoor, je wilt toch een beetje weten wat voor vlees je in de kuip hebt daar, ja toch. Weet je zeker dat je deeltijd wilt doen eigenlijk? Bij 3 vakken geloof ik of meer (per halfjaar), kost het namelijk al evenveel geld als voltijd. En bij voltijd krijg je stufi en ov. Dan kun je alsnog gewoon maar 3 vakken volgen. Of ga ik te ver nu... Ik moest er aan denken.

Voor stufi en OV hoef ik het niet te doen want daar heb ik nauwelijks nog recht op.

Ik denk dat ik teveel van mezelf vraag als ik meteen voltijd ga studeren. Maar weet het verschil niet zo goed hoor, bij studies waar het programma niet heel duidelijk verschilt. Het is geen apart programma in de zin van dat je colleges 's avonds of op zaterdag zijn. Je loopt gewoon met de voltijders mee.

Maar nu met die langstudeerboetes die eraan komen is er wel een verschil volgens mij: dat je bij deeltijd pas later een boete krijgt.

De studente die ik sprak wist ook niet zoveel over deeltijd. Dus dat moet ik allemaal nog vragen.
Ibi Lieverd toch..
Morgen komen mijn oude buurman en buurvrouw het huis bekijken ze zijn hier nog nooit geweest vind het wel een beetje spannend. Jullie moeten weten dat ik een hele bijzondere band met deze mensen heb. Ik ken ze al vanaf mijn derde en kwam er regelmatig over de vloer. De avond dat mijn moeder was overleden en Patrick naar mijn zus ging om haar op te halen en ik weigerde mee te gaan heeft Patrick me bij hun afgegooid en gezegd dat mijn moeder was overleden. En ik zat daar maar te zeggen dat het helemaal niet waar was en ik snapte hoe iedereen erbij kwam dat ze dood was. Toen heeft zij mensen gebeld die meer konden vertellen en daar drong het tot me door dat het wel eens waar kon zijn. En in hun huis met hun erbij ben ik samen gekomen met mijn zussen en hun mannen en van daar uit zijn we met zijn alleen naar ons huis gelopen. En ik ben hun daar nog zo dankbaar voor. En mijn buurvrouw is met me meegeweest toen bleek dat ik in dagbehandeling zou gaan bij dezelfde GGZ instelling als waar mijn moeder is overleden. Ze is meegegaan toen ik een rondleiding daar kreeg om weer een reele band te krijgen met het gebouw. Zij zijn degene die bij me op bezoek zijn geweest toen ik in Jan. opgenomen was. Nou ja ik wil gewoon indruk maken op ze. Ze laten zien dat het nu goed met me gaat naar omstandigheden.
Moon kun je dat niet op het internet opzoeken?

Yellow ik ben een echte Drent hoor geen Vlaamse

Ibi misschien in het vervolg in de tv gids kijken wat erop de tv komt? Zodat je er niet mee geconfronteerd word. Je kunt het niet altijd vermijden maar is wel klote
Ibi... kippenvel hier.

Ah Iebs, dat klinkt alsof het hele fijne mensen zijn idd. Maar ook alsof je gewoon jezelf kunt zijn, je hoeft je niet anders voor te doen lieverd,het is voor iedereen begrijpelijk dat je je verschrikkelijk voelt

Mikhaah, grappig, ik heb nog nooit iemand anders zo'n zinsconstructie horen maken dan mijn familie uit belgie (en mijn moeder dus)
Ik denk dat je buren wel begrijpen hoe jij je voelt en net als yellow al zei het klinkt als fijne mensen waar je een hoop steun aan hebt.

Yellow ik zeg het wel vaker hoor en heb echt geen enkele Vlaamse roots. Wel Duitse dat wel

Dus jij bent een Belg Yellow?
Een halve Belg Vlaams he, niet Waals
quote:_yellowlove_ schreef op 25 mei 2011 @ 21:28:

Een halve Belg Vlaams he, niet WaalsHoe dat zit met die Vlamen en Walen dat weet ik niet, je bent gewoon een Belg . Of is dat een belediging voor een Vlaam?
Vlaanderen is het Nederlandstalige gedeelte, en Wallonie het franstalige gedeelte. Ze maken elkaar af daarover.
En hebben ze eigenlijk al een regering?

(ik moet wel het nieuws weer gaan volgen als ik ga studeren. Vandaag werd er iets gezegd over stemmen met een blauw potlood en D66 en ik moest helemaal vragen wat dat was... (hadden jullie t geweten?))
Ik wist het

Maar ik lees ook elke dag het nieuws op internet en ik kijk het journaal

Nog geen regering geloof ik in belgie.
Ik heb een tijd gehad (bij mijn ouders) dat ik 's ochtends journaal keek, s avonds DWDD en Pauw en Witteman en soms ook nog actualiteitenprogramma. Toen wist ik t meeste wel. Maar toen keek ik ook gewoon teveel TV

Na mijn kleine crash in maart ben ik gestopt met nieuws kijken. Was toen ff beter. En die andere programma's ook gestopt.

Ramp in Japan was t laatste

Nee hoor ik weet nog wel iets.... maar zal wel beter moeten bijhouden weer.
Nog steeds niks gedaan met mijn mailbox

Zou best wat mails willen versturen maar t kan beter morgen. (bedoel voor studiezaken). Risico is te groot dat ik van streek raak van evt mails die ik kan hebben.

Ook als het weer gezeur is over die barbecue (van Piet of hoe ik m ook genoemd had)
Morgen weer een nieuwe dag Moon

Ik heb trouwens expres de ramp in Japan niet meegekregen. Kon ik echt niet aan op dat moment.
Bij mij was dat juist het moment dat ik merkte dat er iets niet goed was: het deed me namelijk niks.

Ik zag het wel op TV maar voelde er niks bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven