Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 22:37:

Ik heb een tijdje geleden van mijn moeder robijn sensation gekregen, wasverzachter. Zo'n groot verschil met die euroshopper troep. mijn was ruikt echt zo lekker!!

En nu had ik 2 flacons gehaald, in aanbieding bij AH. Maar ik had van mijn moeder de roze gehad, en nu heb ik een roze en een groene gehaald, maar die groene is niet zo lekker

Ben je toch een lekker, lief ding. Een wasverzachterpraatje om mij, onnozele hals, niet voor het hoofd te stoten.

Moon, elitaire figuren kunnen mij ook boeien. Zeker als ze literair onderlegd zijn
Ik wil een nieuw bed kopen. Ik slaap nu op een éénpersoonsmatras op een lattenbodem op de grond. Het ligt heerlijk maar het ziet er een beetje sneu uit, vind ik. En nu allerlei mensen graag een keer mijn huis willen zien, vind ik dat het tijd wordt dat ik een echt bed heb.

Nouja sowieso wordt het wel tijd. En als ik een keer een leuke vent mee naar huis wil nemen is dat matrasje op de grond ook niet zo indrukwekkend.

Houd al een tijd marktplaats in de gaten, maar wat ik wil, is er niet en als er iets leuks op staat dan reageert de verkoper niet.

Nu bij beter bed iets gezien maar kan online niet verder klikken. Misschien morgen even naar de winkel.
Lastig Sanne. Ik denk dat het voor iedereen wel goed zou kunnen zijn, als is het maar 1 of 2 keer. Gewoon wat handvaten om beter met dingen om te kunnen gaan? Je kunt volgens mij altijd 8x per jaar met iemand praten vanuit je zorgverzekering.

maar ik wil je niets opdringen hoor, maar ik dacht, ik zeg het toch eventjes
quote:Chatterly schreef op 26 mei 2011 @ 22:41:

[...]

Ben je toch een lekker, lief ding. Een wasverzachterpraatje om mij, onnozele hals, niet voor het hoofd te stoten.

Moon, elitaire figuren kunnen mij ook boeien. Zeker als ze literair onderlegd zijn

Ik was heel serieus hoor. Ik was echt teleurgesteld

En je bent geen onnozele hals!! Gebruik jij merkproducten voor de was> ik had ook duur wasmiddel gehad, en die is nu op. Dus nu gaat de alditroep er weer in, en ik vraag me af of mijn fantastische robijn dan nog wel werkt
Mijn huid zingt dagelijks zo gezellig ben er samen mee op zangles geweest denk dat ik mijn huid mee gaan laten doen aan the x-factor

hier was een vereniging opgericht voor en door mensen met psychische problemen met een hogere opleiding. (dacht HBO) was op zich best wel leuk maar zat toen ook in dagbehandeling en het werd te veel.

Vanavond wezen knutselen. Heb woensdag gesprek met 2 mensen van het bestuur van wijkvereniging voor mijn bestuurlijke functie wensen/verwachtingen.

Zit nu te genieten van een wijntje
Sanne, misschien heb je dan wat praktische tools nodig hoe om te gaan met je stemmingen?

Per persoon verschillend uiteraard maar bij de één werkt sport heel goed en bij de ander bijvoorbeeld structuur.

Lastig als de huisarts niet echt mee denkt.
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 22:41:

Ik wil een nieuw bed kopen. Ik slaap nu op een éénpersoonsmatras op een lattenbodem op de grond. Het ligt heerlijk maar het ziet er een beetje sneu uit, vind ik. En nu allerlei mensen graag een keer mijn huis willen zien, vind ik dat het tijd wordt dat ik een echt bed heb.

Nouja sowieso wordt het wel tijd. En als ik een keer een leuke vent mee naar huis wil nemen is dat matrasje op de grond ook niet zo indrukwekkend.

Houd al een tijd marktplaats in de gaten, maar wat ik wil, is er niet en als er iets leuks op staat dan reageert de verkoper niet.

Nu bij beter bed iets gezien maar kan online niet verder klikken. Misschien morgen even naar de winkel.

Een echte vent neemt je ook gewoon op een betonnen vloer hoor Moon

Neem je nu dan een 2persoonsbed? bij de ikea heb je al een bed voor 20 euro ofzo. Wel gewoon hout en simpel
Was heel gezllig met de buren het voelde wel vreemd om de ene wereld (oude huis) ineens in mijn nieuwe wereld (nieuw huis, dode Patrick) te zien.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 22:42:

Mijn huid zingt dagelijks zo gezellig ben er samen mee op zangles geweest denk dat ik mijn huid mee gaan laten doen aan the x-factor

hier was een vereniging opgericht voor en door mensen met psychische problemen met een hogere opleiding. (dacht HBO) was op zich best wel leuk maar zat toen ook in dagbehandeling en het werd te veel.

Vanavond wezen knutselen. Heb woensdag gesprek met 2 mensen van het bestuur van wijkvereniging voor mijn bestuurlijke functie wensen/verwachtingen.

Zit nu te genieten van een wijntje

heb je toevallig iets geknutseld met kraaltjes en spiegeltjes

Is dat vrijwilligerswerk ook van de knutselclub eigenlijk?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 22:42:

Zit nu te genieten van een wijntjeGoed zo Iebeltje. Je moet goed voor jezelf zorgen. Ik heb echt respect voor je. De manier hoe je jezelf bij elkaar raapt om dóór te gaan. Super meid.
Iebs, kan me wel voorstellen dat het vreemd is , dat die 2 'werelden' zo bijeenkomen.

Hebben jullie wel fijn gepraat? misschien kun jij ook eens bij hen langs?
IBI, wanneer kom je op TV?

Spannend je gesprek woensdag.

Wel interessant, die vereniging.

Hier is niet zoiets denk ik. Zou het wel fijn vinden. De meeste jongeren die ik ontmoet heb via GGZ waren toch uit een ander milieu, en veel met drugs in aanraking bijv. Ik wil niet arrogant klinken dat ik beter zou zijn omdat ik studeerde. Want je zit daar allemaal in t zelfde schuitje. Alleen kon ik niet meepraten over drugs en zij niet over andere dingen. Desondanks met sommigen best leuk gehad.

Maar ik kon bepaalde verwachtingen voor de toekomst niet delen met die mensen. Zij zochten gewoon een relatie en een dak boven hun hoofd en misschien ooit nog werk.

Pas op het forum 'ontmoette' ik hoger opgeleide mensen (ik vind de uitdrukking niet geheel van toepassing want ik ben zelf niet eens hoger opgeleid, maar okay) die opgenomen geweest waren e.d.

Ik heb daar zoooo veel aan gehad de eerste maanden dat ik schreef.

Nu heb ik er nog veel aan maar toen in verhouding nog iets meer omdat ik me voor die tijd zo'n eenling voelde met mijn psychiatrische verleden.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 22:43:

Was heel gezllig met de buren het voelde wel vreemd om de ene wereld (oude huis) ineens in mijn nieuwe wereld (nieuw huis, dode Patrick) te zien.

Ja dat kan ik me voorstellen. Verleden en heden loopt dan ineens door elkaar.

Maar fijn dat het gezellig was.
Dank je chat ja heb vandaag best een redelijke dag gehad en dat is al meer dan lange tijd.

Sanne, welkom! Had denk ik te lang de posting laten staan zonder te verversen dus ik had je postings nog niet gezien!

Yellow, je krijgt echt een kunstwerk van me!

Het knutselen is wel vanuit het wijkcentrum maar ik ben daar dan als deelneemster.
Nee kan het nog niet aan om naar hun toe te gaan heb denk ik dan heel de tijd de neiging om met de verkeerde sleutel te gaan staan bij mijn oude huis.
Jeetje, wat zijn jullie snel!

Als je wilt dat de man nog even blijft liggen, is tweepersoons wel handig.

Over de psych. Mijn moeder was psychologe en had er veel in haar vriendengroep, dus ken veel van de tips en tricks. Heb mezelf ook de juiste vragen gesteld, maar omdat er niks concreets is, loop ik vast. Ben paar jaar geleden wel bij anders soort psycholoog geweest, maar ook daar kwam ik met een concrete vraag. Ben er voor mezelf ook nog niet uit hoe groot het probleem is. En omdat aantal familieleden ernstige psychische problemen hebben, ben ik misschien wat kritisch.
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 22:42:

[...]

Ik was heel serieus hoor. Ik was echt teleurgesteld

En je bent geen onnozele hals!! Gebruik jij merkproducten voor de was> ik had ook duur wasmiddel gehad, en die is nu op. Dus nu gaat de alditroep er weer in, en ik vraag me af of mijn fantastische robijn dan nog wel werktIk gebruikte altijd merkprodukten, maar sinds er hier een Lidl is ben ik het een en ander uit gaan proberen. Gebruik nu Formil voor wit en bont en ben er erg tevreden over. Nauwelijks parfum aan toegevoegd. Juist daardoor ruik je de Robijn extra goed.
Ik wacht altijd op de koopjes bij de Macro. Sla ik een grote verpakking in en kan ik weer een half jaar vooruit.

Ben er nog steeds niet achter welke ik echt lekker vind...
Sanne, maar wat voor 'vraag' zoek je dan? Sorry, ik volg het even niet. De vraag wat je hebt ? Of moet er iets gebeurd zijn?

Misschien ben je gewoon zo? En moet je je alleen afvragen hoe je die 'vervelende' periodes het beste kunt doorstaan? Misschien zit ik helemaal mis hoor, ik probeer maar mee te denken

Chat, kijk Formil dus. Dat noteer ik op mijn denkbeeldige perfecte huisvrouwenlijstje.

Iebs , nee duidelijk over bij hen langsgaan. Komen zij wel weer een keer bij jou langs?
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 22:34:

Oh ik ken er wel een paar hoor waar we heen kunnen gaan

Met allemaal van die mannen in ribbroeken die Kafka lezenYellow please please mag ik ook mee???
Natuurlijk mag jij ook mee Panter
Ik houd het niet meer bij hier

Heb alles gelezen, dat wel, maar mis even de puf om te reageren.

En hoe komt Panter nu ineens uit de lucht vallen?
Ik ben me een beetje aan het orienteren op zelfhulpboeken. Hebben jullie misschien tips voor me? Ik heb heel veel gelezen van Eckhart Tolle, Deepak Chopra over o.a. nondualisme, mindfulness. Ik vind het heel interessant maar merk dat ik die wijsheden nauwelijks kan toepassen. Mijn oog viel nu op Een cursus in wonderen. Een pil van meer dan 1000 blz. De kritieken zijn lovend. Kost bijna 60 euro dus ik twijfel nog wat.
@yellowlove Ik ben normaal van kijken waar het probleem zit, dat oplossen en dan is het weer goed. Ook met gevoelskwesties. Nu is er geen concreet probleem. Alle problemen die dit gevoel konden veroorzaken zijn opgelost. Maar het ongelukkige gevoel is er nog.

Misschien heb je gelijk dat het bij mij zou kunnen horen, maar zo lang is nieuw voor me. En gezien situatie familieleden vind ik het ook een beetje eng.
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 23:01:

Natuurlijk mag jij ook mee Panter

Yellow thanx

kan wel wat intellectuele afleiding gebruiken!

Ik woon alleen volgens mijlen ver van jullie vandaan, maakt nie uit ik regel wel wat...

Ik heb een "slechte dag" en voel me buitengesloten (of binnen gesloten in mn eigen huis!)... dus ik dring me even tussen jullie in hoor mag dat?

Kus panter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven