Verhuizen
donderdag 26 mei 2011 om 23:12
Ik ben nu al een paar jaar bezig met te reageren op woningen via de woningbouw. Een paar maanden terug kwamen er nieuwbouw woningen vrij, op een locatie waar ik heel graag zou willen wonen. Super locatie, dichtbij de basisschool waar mijn dochter, volgend jaar naartoe gaat en vlak bij familie van me. Maar helaas, kreeg ik hem niet. Een week later kwamen er weer nieuwbouw woningen vrij, op een super locatie. Wederom dicht bij de basisschool en familie. De laatste woning heb ik toegewezen gekregen. Super blij! De woning is pas over een jaar klaar. Nu krijg ik vandaag een brief binnen van de woningbouw, dat ik ook de andere woning toegewezen krijg. Deze woning is wel al over 2 maanden klaar. Ik weet nu niet meer ,voor welke woning ik moet gaan?
Iemand advies?
Iemand advies?
donderdag 26 mei 2011 om 23:31
donderdag 26 mei 2011 om 23:32
- Ze zijn alle twee even leuk, de een is wel wat groter dan de andere. Maar het verschil is zo klein, dat het me niet veel uitmaakt. De omgeving en afstand ivm de basschool is ook ongeveer hetzelfde
- Ik wil hier heel graag weg. Deze woning heb ik destijds geaccepteerd omdat ik zelf geen woning had en weer bij mijn moeder was ingetrokken en daar graag weer weg wou. Het nadeel is wel dat ik het geen fijne omgeving vind om mijn kind op te laten groeien.
- Ik wil hier heel graag weg. Deze woning heb ik destijds geaccepteerd omdat ik zelf geen woning had en weer bij mijn moeder was ingetrokken en daar graag weer weg wou. Het nadeel is wel dat ik het geen fijne omgeving vind om mijn kind op te laten groeien.