Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Mika, ja is best knap he...maar valt ook eigenlijk wel mee, want ondanks jullie slechte dagen zijn jullie positief en dat is leuk om te lezen. Bovendien hebben jullie humor :-)

Als ik terug ben van vakantie ga ik hier misschien wel eens wat vaker posten. Ik ben echter huiverig om teveel op het net te gooien dus dat weerhoud me er een beetje van. En ik ben ook wel een beetje bang voor de taken van yellow, want ik heb echt heeel weinig energie en kan die er eigenlijk niet bij hebben.

Liefs allen
Yellow als ze samen een opdracht hebben dan zitten ze vast bij hem in de klas en heeft het niets te betekenen.
Sabrina niet bang zijn voor mij en de taken. Jij bent hoofd ik heb geen taak
quote:mika65 schreef op 27 mei 2011 @ 15:03:

Yellow als ze samen een opdracht hebben dan zitten ze vast bij hem in de klas en heeft het niets te betekenen.Het zijn 3 topmodellen, een zo'n alternatief mesiej met een knot bovenop haar hoofd die lekker anders is en apart en daardoor alsnog goddelijk en een meisje met het beste kontje dat ik ooit in mijn leven gezien heb.
Wat!!! Heeft Yellow je direct ook al een taak gegeven? Yellow ze moet eerst ingewerkt worden. Je snapt er ook weer niets van he
quote:_yellowlove_ schreef op 27 mei 2011 @ 15:05:

[...]

Het zijn 3 topmodellen, een zo'n alternatief mesiej met een knot bovenop haar hoofd die lekker anders is en apart en daardoor alsnog goddelijk en een meisje met het beste kontje dat ik ooit in mijn leven gezien heb. wat ben je ook een schatje
quote:mika65 schreef op 27 mei 2011 @ 15:05:

Wat!!! Heeft Yellow je direct ook al een taak gegeven? Yellow ze moet eerst ingewerkt worden. Je snapt er ook weer niets van he Maar maar maar maar maar.. ze is hoofd ik heb geen Taak... Dat is toch maar een klein taakje....
En ik ben ook wel een beetje bang voor de taken van yellow, want ik heb echt heeel weinig energie en kan die er eigenlijk niet bij hebben.

Yellow schaf de taken af! We worden allemaal overspannen van hoeveel we hier moeten doen

Ik ga buiten roken, zo weer terug. Stom knotjeswijf flirt met MIJN biebhunk
quote:_yellowlove_ schreef op 27 mei 2011 @ 15:07:

[...]

Maar maar maar maar maar.. ze is hoofd ik heb geen Taak... Dat is toch maar een klein taakje....En hoe komt het dat jij geen taak hebt?
Ja yellow.. Vertel es..
En Mika ik had geen kater hoor. Had 2 baco's op dus valt mee toch?

Komt omdat we jurassic park gingen kijken, is echt zo'n ding van man snap je?, dus moest ff wat alcohol
Ik heb wel een taak??!! Hoofd Negerheid
Oh en hoi Sabrina

T wordt nog es druk hier
Ben je nu al terug dan van het zuipen Choco? Of was dat een bericht van gisteren. Zal eens ff terug gaan lezen
Yellow, haha ik moest zo lachen vanochtend!

Paar pagina's terug zeg je dat Moon je witte chocopasta is. Ken je zanger Raymond?

Die heb ik laatst gezien en ik deel hem met jou.

Moment, dan zoek ik even
Ooh vanavond bedoel je Mika? Nee dat komt nog
http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player

Voor Yellow (En Moon )
Ben je wakker choco??
Half Mika
Huh Mika ik volg je niet?!

En ik ken idd dat nummer whahah choco. Ik denk dat Moon de inspiratie was voor Raymond.

Moon bedankt
He maar ik ga nog ff wat doen hier. Tot later!
Lache dat filmpje
Ik ga ook weer eens aan het werk, vast ff aardappels schillen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven