Mannen, kijken mag!

20-05-2011 09:16 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens dit onderzoek vinden vrouwen het leuk als mannen naar hun borsten kijken, dus dat is nu een keer bewezen! Maar er is altijd kritiek op dit soort onderzoeken, dus hier even een eigen onderzoekje onder de vrouwen hier via de poll.

Ik vind het leuk als mannen naar mijn borsten kijken

Totaal aantal stemmen: 206

Ja, maar ik doe er geen extra moeite voor (46%)
Ja, ik loop daarvoor ook extra te pronken met mijn borsten (17%)
Nee (38%)
Veel (de leuke) mannen proberen even besmuikt te gluren en dan snel wegkijken of wat ook. Opvallend onopvallend, zeg maar.

Vind ik vermakelijk.
Zamirah, Hoe herkenbaar even stiekem genieten zonder helemaal betrapt te worden. Zomaar ……
Probeer verdraagzaam te leven.
Toch loopt 14% echt bewust te pronken.... Hoop dat dat % nog wat toeneemt! ;)
Natuurlijk, het is leuk om bijkijks te hebben.
Wil wel kijken hoor! Smile
Probeer verdraagzaam te leven.
Ik kan me er wel in vinden wat Adnama beschrijft. Het zal met de warmere dagen moeilijk zijn, maar met koudere dagen zou ik een wijdere trui of bloes dragen. De borsten vallen dan minder op. Natuurlijk praat ik daarmee het schaamteloos kijken van mannen met verkeerde bedoelingen niet goed.
World of Warcraft: Legion
Ook leuk, 't is me een keer gebeurd. En vrouw van tegen de 30 kwam tegenover me zitten in de trein. Ik zat te lezen en keek dus niet gelijk op. Toen ik dat wel deed, keek ik naar een van de mooiste boezems ooit. Zonder nadenken kwam er een luid en hartgrondig "Mooi!" uit mijn mond gerold. De vrouw in kwestie kon er wel om lachen. Er is jammergenoeg verder niets van gekomen, maar, potdorie, wat was dat een mooi gezicht :-)
wanneer kan ik weer een keer?
Iedere man kijkt toch ook graag :-)

Je moet natuurlijk niet onbeschoft gaan staren, maar het is een natuurlijke reflex dat je bij een vrouw - zeker als ze aantrekkelijk is - even naar de boezem kijkt.

Volgens mij is dat gezond, niks mis mee toch?!
Quote: "Als je het vervelend vindt dat men naar je borsten kijkt, kun je beter je kleding aanpassen en er niet te bloot of te strak gekleed bij lopen. Ik vind het niet gek dat de aandacht ook naar je borsten uitgaat als je ze 'tentoonstelt'. Heb het zelf ook, of ik nu wil of niet, het trekt vaak toch mijn aandacht op de een of andere manier".

Dit vind ik nou zo'n kortzichtige reactie, alsof er niet ook vrouwen zijn bij wie je sowieso de borsten ziet, of ze nou een vuilniszak aantrekken of niet. Sommige vrouwen hebben hele grote borsten, die kúnnen het soms niet eens verbergen. Het kan ook echt een vervelend gevoel geven als ze dan wordt aangestaard/ bekeken. Mannen kunnen zich dat waarschijnlijk niet voorstellen, maar voor sommige vrouwen kan dat bijna als aanranding voelen (het verlekkerende kijken bedoel ik dan). Ligt er wel aan wie kijkt natuurlijk..

Helaas kun je dat niet kiezen, het gaat er dus echt om wie het is, met welke intentie, hoe respectvol, etc. En ja: soms is het ook gewoon leuk om bekeken te worden!
Ik voel me zo moedellooos
o
Ik kijk daarom ook niet verlekkerd naar borsten, want in bijna alle gevallen zit er wat overheen.

Van sommige vrouwen zijn borsten echt onwijs groot. Ze weten van zichzelf wel dat dat opvalt, en dat daarom mensen, zowel mannen en vrouwen daarnaar zullen kijken. Een paar collega's hebben onwijs grote borsten. In het begin valt dat op, maar op den duur niet meer. Een gezicht spreekt mij ook veel meer aan.

De vrouw die nu rechts staat afgebeeld heeft een mooi gezicht, en dat is veel interessanter om naar te kijken dan een van haar borsten die ik van de zijkant zie, en die is bovendien bedekt. En het drukke patroon op haar bloes leidt mij van die borst af. En de hond met de zonnebril (maf gezicht) leidt mij ook van die ene borst af.
Volgens mij spreekt een vrouw die zegt het niet leuk te vinden als ze bekeken wordt niet de waarheid.

De manier waarop dat gebeurt kan misschien vervelend zijn maar het feit dat het gebeurt vind vlgs mij geen enkele vrouw erg.
man59, er zit nogal een verschil tussen kijken en kijken.

Ik vond het erg storend als er een man verlekkerd naar mij zat te kijken, fluiten, toeteren, noem maar op. Toen ik nog slank was, baalde ik daar echt van. Misschien omdat ik een oud-oom had die graag aan mij zat toen ik jonger was, maar goed, ik baalde er wel van.

Nu heb ik flink overgewicht en de enige (op vriend na) die nu nog zegt dat ik een zeer mooie vrouw ben, is de alcoholverslaafde buurman verderop in de flat.

T uiterlijk is voor mij echt iets wat je gratis bij de rest van de verpakking hebt gekregen.
Wat Stukje_cake zegt. Ik wil niet dat vrouwen zich aan mij storen, dus ik kijk nooit langer dan 0,5 seconden naar een zeer aantrekkelijke vrouw. Naar een vrouw die minder aantrekkelijk is, kijk ik langer, 1 of 2 seconden, alleen om te constateren dat ze daar staat, loopt of fietst. Misschien dat het mij minder kan schelen of ik haar irriteer, maar het is eenmalig.
als je een decolete hebt vraag je er toch om!

Van mij mogen ze kijken maar niet staren!!
Tuurlijk, een beetje positieve aandacht is altijd leuk

Ik heb er helemaal geen problemen mee als mannen naar mijn borsten kijken. Sterker nog: ze moeten van goede huize komen om er langsheen te kunnen kijken.

Zelfs wanneer ik ze zo onopvallend mogelijk verpak zijn ze niet te missen, om maat 75E kijk je niet zo makkelijk heen.

't Wordt een ander verhaal als mensen op een 'vieze' manier gaan staren, da's een stuk minder leuk.

Wat Hans hierboven schrijft klopt trouwens. Het zijn niet alleen mannen die kijken, de vrouwen doen het ook. Soms op een leuke manier (tijdje geleden nog een aardig compliment van een vrouw gehad: "mooi setje" ), maar soms ook vol jaloezie. Dat vind ik dan wel jammer. Ik kan er ook niks aan doen dat ze zo prominent aanwezig zijn en ik heb mezelf ook niet gemaakt. Bovendien hebben andere vrouwen weer dingen die ik niet heb (mooie lange benen enzo).
summercocktail schreef op 20 mei 2011 @ 09:19:

Ik vind het wel leuk, maar alleen leuke mannen.. Niet van die oude vieze mannetjes.. En niet te opvallend graag ;-)
jhaaa dt is ook wel waar
ik zie liever een mooi bol kontje.

borsten zijn overrated
biol schreef op 20 mei 2011 @ 09:25:

even kijken is geen probleem.. een gesprek met mijn tieten voeren in plaats van met mij is wel een probleem...

Ik zeg daar dus ook wat van!
X-D herkenbaar... "hallo mijn ogen zitten hier..."
Ik vraag me nog steeds altijd af wat mannen nou zo boeiend vinden aan borsten eigenlijk.
hans66 schreef op 20 mei 2011 @ 11:39:

Een vrouwengezicht boeit me meer dan borsten die ik in de meeste gevallen niet kan zien.
Dan ben je een typische man. Het zijn vooral vrouwen die eerst naar borsten kijken. Bewijs. Of zoiets.
Alles is liefde
Misschien is dit te mannelijk gedacht, maar als je als vrouw een decollete "aantrekt", dan is dat toch deels bedoeld om de aandacht op de schoonheid/naaktheid van je borsten te benadrukken? Dat doe je toch deels ook daarom?

Ik snap dat er een verschil is tussen kijken en staren hoor. Ik betrap me zelf er vaak op dat het vaak ook bijna onmogelijk is om er niet een korte blik op te werpen. Alsof je hersenen dat voor je bepalen... ;-) Lijkt wel iets dierlijks.

Grote misvatting is trouwens dat mannen de grootte van borsten erg belangrijk vinden.
Ik heb 2 jaar geleden een borstvergroting laten doen (had cupje 70AA nu 70D/E.)

Ik ben er ontzettend blij mee en vind het dan ook totaal geen probleem als mannen er naar kijken. Borsten zijn een mooi iets, kijk zelf ook wel eens naar de borsten van een andere vrouw
En dan zeggen mensen nog dat er geen nuttige onderzoeken gedaan worden. Nu alleen nog een werkende booby horn

http://www.youtube.com/watch?v=LsHMliU0WME

Om eerlijk te zijn; volgens mij vinden vrouwen borsten belangrijker dan mannen. Ik vind mooie ogen veel interessanter maar ik ben dan ook geen borstenman.
Ik vind het in de werksituatie wel heel vervelend! Als ik in gesprek moet met collega's waarvan ik gemerkt heb dat ze nogal snel afdwalen, draag ik expres bedekkende en wijde kleding...

In mijn vrije tijd vind ik het op zich wel een compliment, maar ook ongemakkelijk..Ik bedek me ook telkens meer, ondanks dat ik kleine borsten heb.Je zou juist denken dat een decolleté dan wel kan, maar ik vind sommige reacties toch echt niet fijn! (van afkeurend tot gewoon overduidelijk gaan zitten kijken). Bewaar het nu maar liever voor mijn vriend :). Heb wel een keer gehad dat na het uitgaan een wat dronken jongen echt zijn bewondering er per ongeluk uitfloepte, haha. Vond het wel heel schattig, maar toch ook een teken dat dat shirtje iets teveel liet zien :P..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven