Mode & Beauty alle pijlers

Leuke korte kapsels?

30-05-2011 12:37 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me eraan wagen, mijn haar gaat er af! Maar wat nou het beste zou passen?

Ik heb een ovaalvormig gezicht, bruin haar met een beetje krul en nu tot over mijn schouders. Ik vind piekerige kapsels vaak leuk maar omdat ik veel en dik haar heb denk ik dat dit bij mij lastig is.

Hebben jullie leuke plaatjes?
Mijn vriend is gek op kort haar bij vrouwen... staat veel stoerder dan lang.

En waarom willen vrouwen het altijd opgestoken hebben naar feestjes? Dan lijkt het toch ook kort?
Hoihoi. Ik heb ook heel dik haar en heb ook een kort piekerig koppie. Het word altijd heel goed uitgedund maar het staat me geweldig.
Met lang haar ben ik net Ozzy Osbourne.

Kort staat veel beter bij mij.

Zou soms best willen dat ik het lang kon hebben want het lijkt me wel makkelijker.

Ben benieuwd Soepje, krijgen we een foto te zien?

Gooi 'm anders maar op hyves, ik ben nieuwsgierig!
quote:spectral schreef op 30 mei 2011 @ 14:14:

Mijn vriend is gek op kort haar bij vrouwen... staat veel stoerder dan lang.

En waarom willen vrouwen het altijd opgestoken hebben naar feestjes? Dan lijkt het toch ook kort?

Nee joh, lekker los op feestjes, ik heb prachtig haar, ga ik niet totaal sexloos opsteken.

En ook geen sneu staartje, mijn haar wappert!
Mijn haar:

Zou niet weten waarom dat minder vrouwelijk zou zijn dan een Ozzy-kapsel.
Zo lang het maar niet enigszins omhoog staat (zoals bij meerdere plaatjes van ernie) ben ik voor!
quote:lilalinda schreef op 30 mei 2011 @ 15:15:

[...]

Nee joh, lekker los op feestjes, ik heb prachtig haar, ga ik niet totaal sexloos opsteken.

En ook geen sneu staartje, mijn haar wappert!sexloos nog wel... je hebt helemaal gelijk
Ik heb dun haar met hier en daar een rare slag of dwarrel wat een erg eigen leven leidt. Als meisje altijd lang haar gehad, maar het moest altijd vast, omdat het er anders erg onverzorgd uitzag. Beetje bij beetje heb ik mijn haar steeds korter laten knippen, maar volume in dat bossie van mij krijgen blijft moeilijk. Het hangt alleen maar Geen mooie volle bos voor mij! Nu een kort kapsel aan laten meten waar ik echt iedere ochtend even mee aan de slag moet, maar mijn haar en gezicht leven weer. En ik vind het mij veel beter staan dan mijn lange 'nikszeggende' haar. Niet iedereen kan een kort kapsel hebben, maar ook lang niet iedereen een lang kapsel.

Tomaat, succes bij de kapper en ik ben benieuwd naar het resultaat! Je hebt denk ik al het geluk dat je een volle bos van jezelf hebt. Je kapster kan er vast wel wat leuks mee!
quote:mamalief schreef op 30 mei 2011 @ 14:23:

Met lang haar ben ik net Ozzy Osbourne.

Kort staat veel beter bij mij.

Zou soms best willen dat ik het lang kon hebben want het lijkt me wel makkelijker.

Ben benieuwd Soepje, krijgen we een foto te zien?

Gooi 'm anders maar op hyves, ik ben nieuwsgierig!Ik vind het echt tof geworden! Heb onwijs veel krul nu. 't Is kort maar vrouwelijk en hip, zal mijn best doen om vanavond/morgen even een foto op hyves te zetten

Kapper was een beetje vol van zichzelf maar wist duidelijk ook echt wel wat hij deed. Ben tevreden
quote:_Strawberry86_ schreef op 30 mei 2011 @ 13:01:

sorry dit is het goede plaatje.

deze had ik meegenomen naar de kapsalon, en zo is het nu ook geworden.

[afbeelding]

Dit is een leuk kapsel vindt de kleur ook erg mooi trouwens.

Ben bang dat het met blond dan altijd weer minder staat.
BAM, als je op de naam die op mijn hyves staat zoekt maar dan op facebook dan zie je een foto met mijn haar, via hyves lukt niet. Hij is niet zo duidelijk maar dat vind ik wel fijn
quote:hgjb schreef op 30 mei 2011 @ 12:40:

Leuke korte kapsels voor een vrouw zijn er niet.

Jeetje onder welke steen kom jij vandaan kruipen??????

Ik ben iemand die wisselt van half lang tot kort haar omdat ik het verschrikkelijk vind om er altijd maar hetzelfde bij te lopen, Maar ik heb het vaker kort dan half lang omdat dat veel pittiger staat en ik ken ook veel mannen die kort haar veel pittiger vinden. Als ik weer "zo'n bui"heb dat ik weer eens wat anders wil en het dus maar weer laat groeien is mijn man altijd de eerste die zegt "joh zou je het weer niet leuk kort knippen, dat staat je zo leuk pittig" En ik kwam hier terecht omdat ik weer op zoek ben naar een lekker kort kapsel, ben dat half lange alweer zat
@tomatensoep.

Goed dat je het gedaan hebt hoor! Zou wel een foto willen zien haha. En ik vind kort haar juist makkelijker te stylen, omdat het niet zo zwaar is blijft het snel beter zitten! Ik heb hier leuke foto's voorbij zien komen dus ik heb inspiratie genoeg voor als ik morgen naar de kapper ga.

Veel plezier van je korte coupe!
Wat leuk dat je er zo tevreden over bent Tomatensoep! Heel veel plezier met je nieuwe coup!!!!
quote:Avaeyebrow schreef op 30 mei 2011 @ 13:58:

@ zo zie je maar decatur iedereen heeft een andere optiek van schoonheid. Gelukkig maar!

Ja dat is ook wel zo. Ik heb er sowieso de afgelopen dagen nog een beetje over nagedacht.

Mijn hoofd is te lang voor een kort kapsel. Heb ik gehad toen ik jong was en toen dacht men letterlijk dat ik een jongen was. Maar lang en halflanghaar is bij mij ook niet altijd een succes.

Het was meer dat ik de kapsels die baby-ernie geplaatst heeft juist niet een voorbeeld vind van mooi kort haar. Daar waar ik de eerst geplaatste foto's werkelijk beauties van vrouwen vind met mooi haar, vind ik de dame met het korte zwarte haar die probeert zwoel de camera te kijken vooral wannabe hip met haar kapsel. De blonde dame is niet lelijk qua gezicht, maar de manier waarop zij haar haar heeft, haalt het wat mij betreft niet bij de eerder getoonde kapsels.

Maar eerlijk is eerlijk. Mijn haar zit de laatste tijd slechter.
quote:jojo01 schreef op 31 mei 2011 @ 09:23:

[...]

Jeetje onder welke steen kom jij vandaan kruipen??????

Ik ben iemand die wisselt van half lang tot kort haar omdat ik het verschrikkelijk vind om er altijd maar hetzelfde bij te lopen, Maar ik heb het vaker kort dan half lang omdat dat veel pittiger staat en ik ken ook veel mannen die kort haar veel pittiger vinden. Als ik weer "zo'n bui"heb dat ik weer eens wat anders wil en het dus maar weer laat groeien is mijn man altijd de eerste die zegt "joh zou je het weer niet leuk kort knippen, dat staat je zo leuk pittig" En ik kwam hier terecht omdat ik weer op zoek ben naar een lekker kort kapsel, ben dat half lange alweer zat

Ik snap niet waarom kort haar altijd als 'pittig' moet worden omschreven. Sowieso een gruwelwoord, maar ook hét woord waar iedereen mee schermt als het om kort haar gaat.

Verder valt iedereen over de foto's van baby_ernie, maar die foto's zijn een stuk realistischer in het Nederlandse straatbeeld dan al die prachtige Halle Berry / Sylvie v.d. Vaart / Keira Knightley foto's.
quote:Tomatensoep schreef op 30 mei 2011 @ 22:38:

BAM, als je op de naam die op mijn hyves staat zoekt maar dan op facebook dan zie je een foto met mijn haar, via hyves lukt niet. Hij is niet zo duidelijk maar dat vind ik wel fijn

Heb 'm gezien!

Niet zo kort als ik had gedacht maar wel leuk geloof ik (wat ik er van kan zien dan)

Ik had het zelf denk ik andersom gedaan, wat meer in d elengte en minder in de breedte.

Maar dat is mijn smaak dan weer.

Ben je er blij mee?

Krijg je leuke reacties?
]Wat vinden jullie van dit kapsel? Niet de kleur maar het kapsel.

Ik twijfel om het zo te laten knippen

Sorry, het plaatje doet het niet
Bunnerbobbelien,

Waarom vind je "pittig" een gruwelwoord ?

Ik zou pittig een compliment vinden !

Niet alle vrouwen zijn toch dezelfde types: er zijn zwoele vrouwen, brutale, bedeesde, sportieve, jongensachtige, damesachtige. De eén staat lang haar beter, de ander kort. En sommige vrouwen staat alles.

Zelf ben ik al wat ouder, een damesachtig en wat stoer type. Met allesbehalve een zwoele uitstraling. Lang haar past gewoon niet bij me.

Jij ziet veel doorsnee vrouwen met kort haar op straat, en geen schoonheden als Hale Berry o.i.d.

Ik zie veel doorsnee vrouwen met saai lang sliertjeshaar op straat, dat helemaal niets voor hun gezicht doet.
Geen idee wie dit is, maar d'r haar vind ik leuk!

De leukste tot nu toe:

quote:mamalief schreef op 30 mei 2011 @ 15:17:

Mijn haar:

[afbeelding]

Zou niet weten waarom dat minder vrouwelijk zou zijn dan een Ozzy-kapsel.

hoe krijg je het zo? heb ongeveer ook zo'n kapsel.

ik krijg trouwens regelmatig commentaar dat ik het langer moet doen, maar dat staat mij echt niet........ ik heb nogal een smal koppie die met lang haar nog dunner lijkt.

ben alleen niet zo'n stylingkoningin. heeft iemand tips??
ik heb nu ook kort haar, beetje zoals die Katie holmes foto, qua lengte. Was het zo zat dat lange haar, heb alles eraf geknipt, was wel even wennen, heb het in geen jaren zo kort gehad. Maar het staat super.

Het is roodbruin van kleur en de meeste mensen zeggen dat het me meer volwassen maakt en ik word ineens naar mijn leeftijd geschat i.p.v 4 jaar jonger.

Het is ook lekker weinig werk, beetje fohnen, wat wax en klaar. Het klit ook bijna niet. Vind het heerlijk.

Ja de meeste mannen houden van lang haar, hebben ze pech.
quote:mamalief schreef op 02 juni 2011 @ 21:31:

[...]

Heb 'm gezien!

Niet zo kort als ik had gedacht maar wel leuk geloof ik (wat ik er van kan zien dan)

Ik had het zelf denk ik andersom gedaan, wat meer in d elengte en minder in de breedte.

Maar dat is mijn smaak dan weer.

Ben je er blij mee?

Krijg je leuke reacties?Ja ik merk dat ik dat brede ook steeds een beetje plat maak omdat ik het iets té vind. Maar de lengte is wel goed omdat heel kort heel onhandelbaar wordt bij mij.

Tot nu toe krijg ik erg enthousiaste reacties, vanavond ziet mijn moeder het voor het eerst dus ben benieuwd, maar vriend vond het erg goed staan en dat is natuurlijk het belangrijkst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven