vriendinnen 010 e.o.

30-05-2011 19:52 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ladies,

Ben een 29-jarige vrij & gezellige dame die op zoek is naar dito vriendinnen uit de omgeving van Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis e.d. Merk ook dat de mensen om mij heen zich langzaam gaan settelen.

Ikzelf sta open voor alles & iedereen, ben spontaan ingesteld. Het lijkt mij leuk om behalve uit te gaan (Rotown, Jazzcafé Dizzy, Witte Aap, Paddy Murphy's, Get Back, sta ook open voor andere uitgaansgelegenheden) ook andere activiteiten te ondernemen zoals: movies, concerten - en festivals bezoeken, cabaret, lunchen/diner, high tea, workshops, etc. en om eventueel naar de leuke zomeractiviteiten@Rdam e.o.

Ik hoop van je te horen!

Groetjes,
..
Ik heb via een ander contact oproepje contact met wat meiden en we zijn wat aan het plannen, wellicht vind je het wat om aan te schuiven?

Ik ben 26 en kan mij voor de rest vinden ik jouw verhaaltje .
Hi blanche1981 en Bijenkoningin,

Ik woon sinds een jaartje ook in Rotterdam, dit bevalt me goed maar vind het leuk nieuwe mensen te leren kennen! Ben 31 jr, vrijgezelf en vind het ook leuk om uit te gaan/terrasje/uiteten of festivals of andere activiteiten!

Zelf sport ik (sportschool/paardrijden), houd ik van reizen/vrienden afspreken. Mijn mail is: goldyb@live.nl en anders stuur ik nog een berichtje naar de Bijenkoningin.Doeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven