Foto van een kut

31-05-2011 10:21 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Misschien zal ik reacties krijgen dat ik een aansteller ben. En ik heb het gevoel dat ik dat ook ben, maar toch zou ik graag willen weten hoe jullie hierover denken?

Gisteravond kwam mijn vriend thuis en wij waren de dag aan het door nemen grappen grollen etc.

Toen zegt hij ineens: ja er gebeurde iets grappigs vandaag, M. (zijn vriend) liet een foto op zijn iphone zien. En hij keek en hij zei wat is dat en toen zag hij het en het was de kut van een van zijn scharrels (die wij ook hebben ontmoet).

En ik vond dat eigenlijk niet echt grappig. Dus ik probeerde nog een beetje te lachen, maar toen zei ik tegen hem: ik vind het eigenlijk niet zo grappig. Ik had gehoopt dat hij een aardige reactie zou geven. Maar hij zegt: "Ja, je moet niet zo moeilijk doen hoor."

Dus ik zeg ehh ik moet even met rust gelaten worden, ik zie je zo wel.

Dus ik liep naar boven. Hij kwam niet lang daarna en vroeg of ik nog boos was. Ik zei tegen hem dat ik niet boos was, want ja kon hem niet echt kwalijk nemen maar dat ik er een beetje een kut gevoel van kreeg. En ik vroeg of hij het leuk zou vinden als mijn vriendin een foto liet zien van een lul van haar scharrel.

Nee, dat zou hij ook niet leuk vinden en als ik dat zou doen dan zou hij heel erg boos zijn en ik moet het niet proberen etc.

Aangezien hij dus mijn gevoelens begreep, hebben we geen ruzie gemaakt en gewoon lekker geknuffeld.

Maarrrr mijn vraag is dus: Vinden jullie dit normaal, heb ik overdreven gereageerd? Hoe zouden jullie reageren? Zouden jullie een gek gevoel krijgen of...?

Ik hoop van jullie te horen
Love my life!
Ben ik nou de enige die het toch een beetje raar vind om zo vaak ´kut´ te lezen in een topic?

Ik ben alles behalve preuts, maar om het nou zo vaak over kut en tieten te hebben.... Het lijkt me dat je op je 30e ook wel andere, iets nettere benamingen kunt bedenken voor vrouwelijke edele delen.
whuahahaha ik moet heel hard om je lachen Minny
Love my life!
Ik vind het nogal kinderachtig van M dat hij foto's van zijn scharrels maakt en deze laat zien aan jan en alleman. Heel kinderachtig.

Er zijn meer mannen die dit doen. Kinderachtig.. het is een soort stoerdoenerij, van kijk mij eens wat ik gehad heb, of zo.
Ik vind M. kinderachtig.

Ik vind jouw vriend kinderachtig dat hij keer op keer intieme foto's van de scharrels van M. wilt zien.

Ik vind het eigenlijk allemaal een behoorlijke afknapper.
quote:nolleke schreef op 31 mei 2011 @ 10:51:

Ben ik nou de enige die het toch een beetje raar vind om zo vaak ´kut´ te lezen in een topic?

Ik ben alles behalve preuts, maar om het nou zo vaak over kut en tieten te hebben.... Het lijkt me dat je op je 30e ook wel andere, iets nettere benamingen kunt bedenken voor vrouwelijke edele delen.Nee, jij bent zeker niet de enige, ik vind het ook een beetje...plat...
Ik vind het ook kinderachtig.

Ik denk dat ik het gewoon eerder irritant vind dan kwetsend. En misschien wel omdat ik weet dat in mijn relatie, dat not-done is van mijn kant.
Love my life!
Ow, en ik ben het met de rest eens dat die M. een kinderachtig zwijn is!
quote:mariposa_viva schreef op 31 mei 2011 @ 10:52:

Ik vind het nogal kinderachtig van M dat hij foto's van zijn scharrels maakt en deze laat zien aan jan en alleman. Heel kinderachtig.

Er zijn meer mannen die dit doen. Kinderachtig.. het is een soort stoerdoenerij, van kijk mij eens wat ik gehad heb, of zo.Kleine toevoeging: die meiden sturen hem de foto's en filmpjes. Het is niet zo dat hij de foto's zelf maakt.
Love my life!
quote:_minny schreef op 31 mei 2011 @ 10:53:

[...]

Nee, jij bent zeker niet de enige, ik vind het ook een beetje...plat...

Ja, liever: foto van een yoni.

Kun je nog even denken dat het om rechtsgedraaide yoghurt of zoiets gaat.
Vind je het misschien irritant dat jouw volwassen vriend dergelijk kinderachtig gedrag vertoont? Want dat zou ik dus wel volledig begrijpen!
quote:lovedestiny schreef op 31 mei 2011 @ 10:56:

[...]

Kleine toevoeging: die meiden sturen hem de foto's en filmpjes. Het is niet zo dat hij de foto's zelf maakt.Ja, die sturen ze naar hem, niet naar hem en zijn vrienden en collega's en mede kroeggangers en mensen die hij in de winkel tegenkomt en....nou ja, je snapt m. Je kan er zoveel redenen voor bedenken die je wil, feit blijft dat hij NIET te bepalen heeft wie die foto's en filmpjes ziet, alleen die meisjes zelf hebben dat recht.
quote:_minny schreef op 31 mei 2011 @ 10:56:

Vind je het misschien irritant dat jouw volwassen vriend dergelijk kinderachtig gedrag vertoont? Want dat zou ik dus wel volledig begrijpen!Ja, ik vind het gewoon respectloos naar vrouwen in het algemeen en sorry hoor maar wat IS daar nou grappig aan? Ik had zoiets van als je nou nog 16 bent dan is het interressant om een kut te zien en dan zal je er misschien nog om giechelen... maar ik vind dit gewoon dom
Love my life!
En die vriend vind ik ook een debiel
Love my life!
quote:lovedestiny schreef op 31 mei 2011 @ 11:01:

[...]

Ja, ik vind het gewoon respectloos naar vrouwen in het algemeen en sorry hoor maar wat IS daar nou grappig aan? Ik had zoiets van als je nou nog 16 bent dan is het interressant om een kut te zien en dan zal je er misschien nog om giechelen... maar ik vind dit gewoon domNogal ja, erg kinderachtig gedrag voor een volwassen man en een gigantische afknapper ook.

[...]

Kleine toevoeging: die meiden sturen hem de foto's en filmpjes. Het is niet zo dat hij de foto's zelf maakt.

Nah!

Waarom?

Zat er ook een pingpongballetje in?
Iedereen bedankt voor de reacties!
Love my life!
Waarom staat dit op Sex?
Da's kut!
Ik zou hebben gevraagd of hij het leuk zou vinden een foto van mijn kut te laten zien. Als zij er geen toestemming voor heeft gegeven, is dat aanranding. Ik kan bij aanranding echt niet lachen.
Achterlijk gedoe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als (ik zeg ALS, grote ALS) mijn lieftallige wederhelft met zo'n verhaal thuis zou komen, zou ik verzuchten en zeggen: "jezus zeg, stelletje kleuters"

En daarmee zou het ook af zijn. Voor hem en voor mij

[...]

Kleine toevoeging: die meiden sturen hem de foto's en filmpjes. Het is niet zo dat hij de foto's zelf maakt.

Hiero, geef mij zulke vriendinnen!

Die van mij sturen me alleen foto's van hond en kind.

Arme ik.

Na, het is duidelijk dat de vriendinnen van M. er geen moeite mee hebben de vleeswaren te laten zien. Hij blij.

En jouw vriend heeft er alleen naar gekéken, niet aan gelikt of zo. Zaad Zand er over!
Ik vind je geen aansteller. Het gaf je een vervelend gevoel en dat is dan niet voor niets. Ookal vindt iemand anders dat het geen big-deal moet zijn, jij voelde je er niet fijn bij. En dat is genoeg.

Mijn advies: neem je gevoel serieus en bespreek dit met je vriend.

Persoonlijk zou ik het ook heel vervelend vinden. Meerdere dingen; dat mijn vriend om gaat met iemand die zoiets doet, dat mijn vriend naar die foto zou hebben gekeken en dat hij daar dan niet iets van gezegd had in de trant van dat het disrespectvol is o.i.d.

Ik vind het trouwens te makkelijk om te zeggen dat het een mannending is om zo'n foto te laten zien aan anderen.

Ik vind het meer een karakterding.
quote:eleonora schreef op 31 mei 2011 @ 11:28:

[...]

Na, het is duidelijk dat de vriendinnen van M. er geen moeite mee hebben de vleeswaren te laten zien. Hij blij.En al zijn vrienden blij, maar het is nog maar de vraag of die vriendinnen weten dat die het ook allemaal te zien krijgen...
quote:lilalinda schreef op 31 mei 2011 @ 11:28:

Als (ik zeg ALS, grote ALS) mijn lieftallige wederhelft met zo'n verhaal thuis zou komen, zou ik verzuchten en zeggen: "jezus zeg, stelletje kleuters"

En daarmee zou het ook af zijn. Voor hem en voor mijJa ik had beter zoiets kunnen zeggen. Er is geen ruzie gemaakt hoor moest gewoon even tot 10 tellen. Maar dat was een betere reactie geweest.
Love my life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven