H&m bestelling

dinsdag 31 mei 2011 om 21:36
dinsdag 31 mei 2011 om 21:43
dinsdag 31 mei 2011 om 21:44
"De enige voorwaarde die wij stellen, is dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn, natuurlijk mag je ze wel eerst passen. Als je een artikel ruilt voor hetzelfde artikel in een andere kleur of maat dan hoef je voor de levering daarvan geen nieuwe verzendkosten te betalen."
http://shop.hm.com/nl/customerservice?display=reclaim
http://shop.hm.com/nl/customerservice?display=reclaim

dinsdag 31 mei 2011 om 21:54
H&M is vreselijk traag met leveren op dit moment.
Ik vond vandaag een mail van H&M in mijn mailbox waarin ze zich excuseerde voor de vertraging en ik mijn verzendkosten niet hoef te betalen voor mijn geplaatste bestelling.
Zul je net zien, ik wacht op een jasje van H&M die ik voor volgend weekend binnen moet hebben
Ik vond vandaag een mail van H&M in mijn mailbox waarin ze zich excuseerde voor de vertraging en ik mijn verzendkosten niet hoef te betalen voor mijn geplaatste bestelling.
Zul je net zien, ik wacht op een jasje van H&M die ik voor volgend weekend binnen moet hebben
dinsdag 31 mei 2011 om 21:56
quote:marcaro schreef op 31 mei 2011 @ 21:46:
little miss, het gaat om een zwarte top maat xs die wil ik in maat S hebben. Maar nu wil ik die ook graag in het roze maat S hebben, maar dat is dus een nieuw artikel wat niks met retour of ruilen heeft te maken
Ik had weer eens niet goed gelezen, sorry!
Je kunt het zo proberen: Zwarte top XS ruilen voor zwarte top S én roze top S. Kun je dat kwijt op het invulformulier? Het mag officieel niet (denk ik) maar misschien trappen ze erin .
little miss, het gaat om een zwarte top maat xs die wil ik in maat S hebben. Maar nu wil ik die ook graag in het roze maat S hebben, maar dat is dus een nieuw artikel wat niks met retour of ruilen heeft te maken
Ik had weer eens niet goed gelezen, sorry!
Je kunt het zo proberen: Zwarte top XS ruilen voor zwarte top S én roze top S. Kun je dat kwijt op het invulformulier? Het mag officieel niet (denk ik) maar misschien trappen ze erin .

woensdag 1 juni 2011 om 13:40
ik had onlangs ook besteld bij h&m na 4 weken toch maar even er achter aan gebeld en kreeg te horen dat het zeker nog 2 weken zou duren.
heb gelijk alles geannuleerd.
zoveel geduld heb ik echt niet!
als ik iets bestel moet het liefst die dag nog binnen (bij wijze van) maar 6 weken later. laat maar weet dan niet eens meer wat ik besteld heb.
heb gelijk alles geannuleerd.
zoveel geduld heb ik echt niet!
als ik iets bestel moet het liefst die dag nog binnen (bij wijze van) maar 6 weken later. laat maar weet dan niet eens meer wat ik besteld heb.

woensdag 1 juni 2011 om 15:19
ik had iets begin mei besteld, is er nog niet.
Had tijdje terug al gebeld, het moest uit zweden komen of zoiets, en zou begin juni komen.
laatste x dat ik daar iets bestel..... (ben zoiezo een beetje anti HenM aan het worden, maar dit item hadden ze niet meer in de winkel en zocht ik al zo lang dus wilde ik perse hebben)
Had tijdje terug al gebeld, het moest uit zweden komen of zoiets, en zou begin juni komen.
laatste x dat ik daar iets bestel..... (ben zoiezo een beetje anti HenM aan het worden, maar dit item hadden ze niet meer in de winkel en zocht ik al zo lang dus wilde ik perse hebben)

woensdag 1 juni 2011 om 23:03