Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hai green, wat leuk dat je even langs komt. Gaat het goed met je?

Moon ben jij opgeknapt van de forumpauze?

Yellow hoop dat je je beter voelt vandaag en dat je fluitend je tentamens doet!
Nou fluitend was het niet Chat, maar ik heb wel het idee dat het ging. Ik schreef geen onzin op, ik heb iig geen 2.

We wachten het af Bedankt voor de steun vannacht lieverds

Hey Moon Ik hoop dat alles goed gaat met je, ik voel me een beetje solo penotti.

Panter mooie post. Ga mezelf idd minder straffen voor mijn fouten, soms heb ik het idee dat ik het toch nooit goed kan doen.

Green

Choco KOm je weer snel wat langer kletsen Hoop dat alles ok is , vraag me ook af heo het nou zit met baan (die je volgens arts moet gaan zoeken ) enzo

Sanne, dat herken ik wel, ik ben ook best zwaarmoedig en diep. Kan ook wel slap lullen , maar ik denk toch wel heel veel na over van alles.

Kusjes voor iedereen
Fijn yellow en nu lekker relaxen maar

Sanne alle narigheid komt doorgaans door het denken. Klote om dat niet stop te kunnen zetten. Dat is mijn grootste probleem..
Yellow, duimen voor de 6 dan maar? Bent er nu tenminste vanaf. Of heb je er nog meer te gaan?

Stoppen met denken lukt me inderdaad haast nooit. Weet ook niet of ik dat zou willen. Wat meer zelf kunnen sturen waarover ik denk, dat probeer ik wel te leren.

Ga eens kijken of ik een kinderfietsje in elkaar kan zetten... :-s
Nou Yellow klinkt hoopvol wat betreft je tentamen!

Stoppen met denken hoeft ook niet, is juist goed dat je veel denkt en niet zomaar blind leeft toch? En zolang de resultaten over het algemeen positief uitpakken ;)

ik ben weer druk druk, kom strax weer bij jullie!

panter
zwaait even naar Green.
Zwaait naar bankje
Ik was gister bij trajectbegeleidster en die was het (net als wij) niet eens met die vent van de keuring. Ze heeft dus het uwv gesproken en uitgelegd hoe zij (en wij) het ziet.

Ik krijg dus nog een gesprek, met een arbeidsdeskundige.

Ik wil graag aan de slag maar ik moet eerst alle theorie in de praktijk brengen. Dus wil ik eerst vrijwilligerswerk doen en dan na een x maanden naar een betaalde baan. Ik heb een aantal leerdoelen waar ik 'zonder druk' aan kan werken.

En in een ritme komen want ik doe maar wat

Ondertussen wil ik me gaan verdiepen in hoe Windows xp en 7 werkt. Zodat ik naar een werkgever kan zeggen 'ik wil graag, zie je wel!' . Het vrijwilligerswerk is ook een voorloper op het wrrk dat ik wil gaan doen. Ik ben dus bewust bezig met later

Het mindere is dat we geen pc of laptop hebben dus kan er nog niet mee aan de slag. Na de vakantie gaan we ons verdiepen in wat we willen (lees: welke belachelijke eisen man heeft ).

Ben je dan weer op de hoogte Yellow?
Ik heb vandaag een bikini (tankini) gekocht. Hunkemoller was niet leuk, livera ook maar mwah en ik was bang dat ik dan een dure moest uit zo'n speciaalzaak. En ik liep 2 keer langs de C&A in mijn zoektocht en ik dacht 'nou wie weet'. En ja! Ik ben geslaagd!! Voor ¤40!

En zocht een leuk strandjurkje oid omdat we 1 juli de bruiloft van mijn mans' manager hebben. Zijn super leuke mensen maar wel met poen. Echte wassenaartjes En dacht na de vakantie kan ik ook nog kijken maar ik doe vast wat voorwerk.

En ik ben supergoed geslaagd (dus ook bij de C&A!! voor niet heel veel geld!)

Ik heb een jumpsuit (zo heet dat toch? Top met broek eraan vast) en daarover een soort rok. Heel stylish. En ik ben er heel blij mee! Ondanks mijn maat zie ik er niet dik uit (ja heb dat gecheckt bij 2 jonge meiden die er stonden).

HAPPY!! (wil best een foto plakken maar dat wordt dan op de dag vd bruiloft. Dan is de outfit compleet met sieraden en make-up etc!)
Yeah choco! Dat klinkt hartstikke mooi allemaal. Klaar voor de zomer dus?!
Jup Sanne! Heb er zin in
Choco

Zie je, ik voelde dat er ontwikkelingen waren. Klinkt goed toch?

Heb ooit (voor mijn bewuste consumenttijd) een hele fijne tankini gescoord bij C&A, vond Hema ook goede aanrader (mocht je nog een 2e willen)

Ben net wakker, er komt zo iemand eten, mijn huus is ontploft... Ik moet opruimen, ben echt moe.
CHOCOOOO !!!!

Jullie zullen t niet geloven, ik heb al zoo lang geen leuke kleding gezien in de winkels, en vandaag liep ik even de C&A binnen..

En jawoor gelijk geslaagd!! Ben dus ook helemaal happy gemaakt door C&A !!

Hahaaaaaa wat n toeval !!?? of telepatie ??
en ik heb o.a. ook n jurkje gehaald, dezelfde missch....?
Panter wat bizar!!

Nee dit is geen jurkje. Was ik wel naar op zoek maar kwam deze dus tegen. Kennen jullie wel: helemaal verfrommeld op een hanger achter andere kledingstukken zo van 'ik verstop deze hier en ga thuis geld bietsen'

Sorry! Ik heb hem!

En man vind hem fantastisch dus ik ben dubbel happy!!

Ik ga ff bankhangen en uitbuiken en naar yoga. Tot later
Ja he écht te bizar!

...Het is namelijk ook sinds een eeuwigheid dat ik eindelijk geslaagd en zo uitzinnig happy ben met kleding!!

en gewoon bij dezelfde winkel hahaaa!!!

(en goedkoop ook, das juist helemaal mooi!)

Alvast geniet ze met het yoga-en!
C&A ... n goeie tent ... C&A... wat u ook wenst .. C..

..onee geen reclame maken..
even een hallo van mij. Vandaag buitenspeeldag geweest welke ik had georganiseerd is goed gegaan. Ben nu lid van het bestuur althans als in oct. ik tijdens de jaarlijkse ledenvergadering genoeg stemmen krijg van de leden (maar daar verwacht ik geen problemen) tot die tijd loop ik gewoon mee en daarna komt het ook bij de KVK te staan.

Ging wel iets beter maar nu moet ik die vriendin eigenlijk bellen en word ik weer misselijk.
IBI, die vriendin bellen zou n keer moeten natuurlijk, maar voor alles is een tijd he. Als jij je er nog niet lekker bij voelt, wacht dan nog even. Eerst even goed voorbereid zijn en bedenken hoe je het wilt brengen. Dan sta je wat sterker in je schoenen, lijkt me beter. Het is aan jou natuurlijk.
C&A laat mensen werken voor een loon waarvan ze niet kunnen eten en wonen (ja ja ik weet het, maar ik moet het altjid toch gezegd hebben)

Ibi Je bent een lieve vriendin, en het ligt echt niet aan jou
Klopt als n bus Yellow, zo geldt dat ook voor bijv. Aldi, Action, Marskramer, ga zo maar door...
Ik vind kledingwinkels toch ander, alles wat daar verkocht wordt, die gehele collecties worden afgenomen in fabrieken uit India ofzo waar mensen werken voor 10 euro per maand terwijl een huis 50 euro kost.

Bij action, marskramer aldi is het zwaar onduidelijk waar die spullen nou precies vandaan komen. Komen ook van veel verschillende plekken. Die mensen die er in Nederland werken krijgen wel gewoon normaal betaald.

Ja, ik weet het, maar ik moet het een keer in de zoveel tijd weer even melden
En alsnog ben ik er blij mee
Haha weet ik Choco

Ik heb bij de C&A gewerkt

Zo bedoelde ik het niet(maar ik neem aan dat je dat weet)
voor de goede orde, ik koop ook wel dingen die niet helemaal 'kloppen' menswaardigtechnisch gezien.

Ik kan me er gewoon zo druk over maken, dat ik vind dat ik iets moet doen, dat iedereen gelukkig moet worden enzo , ik weet niet, niet logisch misschien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven