Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:manopviva schreef op 30 mei 2011 @ 19:13:

Ik probeer altijd bevestiging te zoeken Fout, fout, fout, fout!!!
quote:aiki_74 schreef op 30 mei 2011 @ 20:25:

[...]

Fout, fout, fout, fout!!!Maar wel menselijk.....
naja, bevestiging van wat je denkt door middel van 'ogen lezen' is toch niet zo raar? Ik neem tenminste aan dat manopviva niet bedoelt dat hij heeft zitten staren.
Nou wat oogcontact betreft was er bij mij geen gebrek in ieder geval. Maar eigenlijk heb ik dat altijd, omdat je daaraan veel kan aflezen vind ik. Maar als je tegenover elkaar aan een tafeltje zit is dat wel makkelijker ja.

In ieder geval wel heel leuk dat er een 2e date komt. Ik heb gisteren een mail gestuurd, heb het idee dat hij niet zo van het smsen is vandaar. En nog geen reactie terug gehad, maar niet iedereen zit natuurlijk de hele dag achter zn computer.
Wat coolpack zegt inderdaad. Zoeken is ook niet het goede woord denk ik, het is meer dat het opvalt als je bepaalt contact hebt.

@ tigger, maak je niet druk, een reactie op een mail mag best wat tijd tussen zitten. Temeer omdat je bij een mail graag iets zorgvuldiger iets wil tikken. In een sms kun je prima volstaan met 'vond het leuk, volgende week nog een keer doen?' In een mail zou dat al heel kortaf zijn.
Ik maakte me ook niet druk, ik snap best dat hij niet meteen reageert. Hij heeft trouwens ondertussen wel gereageerd. Niet heel lang, krijg het gevoel dat hij vind dat het balletje nu bij mij ligt.

Dus ga ik vanavond even goed nadenken wat ik terug ga sturen. Is het raar dat ik dat een btje eng vind? Aan de andere kant kan hij natuurlijk altijd gewoon nee zeggen.

Nou ja, ik zit gewoon te mutsen, maar goed.
Best eng om te schrijven terwijl je niet zeker weet wat de ander wil, maar als hij je niet wil maakt het niet uit wat je schrijft, dus ga er vanuit dat hij verder wil en schrijf vanuit die gedachte iets leuks.
quote:manopviva schreef op 31 mei 2011 @ 17:41:

Best eng om te schrijven terwijl je niet zeker weet wat de ander wil, maar als hij je niet wil maakt het niet uit wat je schrijft, dus ga er vanuit dat hij verder wil en schrijf vanuit die gedachte iets leuks.Deze ga ik onthouden! Mooi!
Dat is indd een hele goeie manopviva. Dat maakt het in ieder geval ook wel een stuk minder eng.
Hele goeie, ja. Had je deze niet wat eerder in kunnen brengen, manopviva? Dan zat ik mss nu niet zo lang te wachten op een berichtje van een zeker iemand....
Haha, thanks! Altijd mooi om een bijdrage te kunnen leveren. Sorry dat ik wat laat ben Marianne.
Nou uiteindelijk gisteren dus de stoute schoenen aangedaan en een berichtje gestuurd.

Net zijn reactie gelezen. Hij heeft een ander meisje ontmoet en dat klikt heel lekker en hij wil daarmee verder.

Sorry maar mag ik het raar vinden dat hij dan zaterdag nog voorstelde om nog een keer af te spreken?

Ik voel me nu toch wel n btje kut.
JAmmer om te horen Tigger, maar misschien wel beter zo, hij was blijkbaar niet voldoende geinteresseer en daar kun je beter zo snel mogelijk achter komen.
ik heb zelf ook op date side gestaan ,maar ik heb zoiets van MANNEN laat je eigen zien wie je werkelijk bent ik heb 2x een date gehad en deze twee is ook een jaar relatie geweest en de andere 3mnd .ik kan ze niet allemaal vergelijken maar profiel ziet er meestal anders uit dan de werkelijkheid is .

en wat mijn ervaring ook is dat ik gelijk aanzoeken krijg ook van jochies die mijn zoon kunnen zijn om met hun naar bed tegaan .ik ben een beetje bang om mij weer in te schrijven.
@ Luna400, die jonge knulletjes kun je toch meteen blokkeren? Dan ben je er gelijk van af! Doe ik ook, ik ben niet op zoek naar een zoon!

Laat dat je niet weerhouden om je in te schrijven!
hoi carenza ja ik doe dat ook toch zeker als ze aan blijven dringen.

maar hoe ervaar jij dat op zn side ik heb soms zo een rare mannen er op .overlaatst vroeg er een man voor cam aan te doen ,nou makkelijk ik doe dat niet hij zeg mag ik hem aanzetten ,ik zeg moet jij weten en gelijk komt hij met zijn klokkespel naar buiten .ik er vaak van deze tussen zitten in de realiteit trek ik vaak de verkeerde aan maar op zn side ook .of weet iemand een side waar je een beetje rerieuse mensen op staan .
@ luna, ik denk dat je op een gratis site zit?
Luna, misschien wat beter selecteren voordat je mannen uitnodigt op MSN!

Als ik contact zou hebben met iemand doe ik dat eerst een dag of wat via de site zelf. Als de manier van schrijven de moeite waard is en de dingen die geuit worden ook van enige waarde zijn is het voor mij de moeite om hem in een speciaal aangemaakte MSN uit te nodigen.
Luna400, is bij mij heel makkelijk, ik msn niet, ik doe ook geen cam aan. Mannen die daarom vragen, kunnen gelijk al exit bij mij! Ik heb veel liever een telefoonnummer na een tijdje mailen . . . . rustig opbouwen dus! Ik ben niet wanhopig, heb geduld. Dat zal eens beloond worden, en zo niet, jammer dan!!! Je hebt overal zelf de controle over, laat je niets aanpraten van: "ja, maar andere vrouwen . . . . " enz . . . . .
En het helpt inderdaad ook om goede dating-sites op te zoeken, waar je betalen moet om van alle diensten gebruik te maken, Waar profielen handmatig gecontroleerd worden, en waar sexueel getinte teksten en foto's niet worden toegestaan. Bovendien kun je iemand die die regelt overtreedt, aangeven bij de leiding/redactie/website-eigenaar. Dus er is een berg ingebouwde veiligheid.

Heb nu een aantal sites geprobeerd, is geen leuke date uit voortgekomen. Waarschijnlijk vinden de heren mij te veeleisend, maar dat is echt niet zo! Ik weet gewoon heel duidelijk wat ik wil.

En ik weet ook, wat ik de juiste man wil geven!

Ik ga het over een andere boeg gooien: er is een kans dat ik een vrijwilligers-baantje krijg. Wie weet ontmoet ik via die weg wel leuke nieuwe mensen, en zit de prins op het witte paard daar ook tussen? Ik reken er niet op, als het zo moet zijn, gebeurt het toch wel . . . . . . . . .
carenza ik heb nog nooit op gratis dates gestaan ,omdat ik ook altijd dacht dat ze daar wat serieuser op zouden zijn ,maar daar heb je zo ook ik heb zelfs al meegemaakt dat zijn lul als profiel op stond dan vraag ik af met controlle hoe ze dat doen ,ik heb het ook door gegeven maar werd niks aan gedaan .dus ik denk dat er helemaal geen toezicht was .

ja dat kan je ook proberen .ik had t vorig jaar ook gehad met de dates en dacht ook als het komt komt het .wat denk je mijn wc was verstopt ik laat een bedrijf komen en hij was zelf baas en worden stapel verliefd maar ja dat mocht ook niet duren ,ik hoop dat je bij dat vrijwillerswerk mee kans heb .laat ff weten dan succes
quote:carenza schreef op 03 juni 2011 @ 21:40:

Luna400, is bij mij heel makkelijk, ik msn niet, ik doe ook geen cam aan. Mannen die daarom vragen, kunnen gelijk al exit bij mij! Ik heb veel liever een telefoonnummer na een tijdje mailen . . . . rustig opbouwen dus! Ik ben niet wanhopig, heb geduld. Dat zal eens beloond worden, en zo niet, jammer dan!!! Je hebt overal zelf de controle over, laat je niets aanpraten van: "ja, maar andere vrouwen . . . . " enz . . . . .ja maar weet je ze vertellen het allemaal zo mooi tot je ze een tijd kent ,dus hoe moet je selecteren ,ik weet het niet meer hoor het lijk wel of je niemand meer kan vertrouwen
quote:carenza schreef op 03 juni 2011 @ 21:52:

Heb nu een aantal sites geprobeerd, is geen leuke date uit voortgekomen. Waarschijnlijk vinden de heren mij te veeleisend, maar dat is echt niet zo! Ik weet gewoon heel duidelijk wat ik wil.

En ik weet ook, wat ik de juiste man wil geven!

Ik ga het over een andere boeg gooien: er is een kans dat ik een vrijwilligers-baantje krijg. Wie weet ontmoet ik via die weg wel leuke nieuwe mensen, en zit de prins op het witte paard daar ook tussen? Ik reken er niet op, als het zo moet zijn, gebeurt het toch wel . . . . . . . . .

Yep, hier hetzelfde. In het verleden heb ik op dating sites gezeten en het was niks voor mij dus wellicht dat ik iemand leuks tegenkom op een andere manier. Idd sportschool, via een vriendin of kennis. Ik ben mij ook aan het oriënteren op vrijwilligerswerk dus wie weet. Het gaat er bij mij om mijn wereldje te vergroten hè. dus meer mensen om je heen dan je familie, vriendinnen,school van de kids...

Succes allemaal!!!
Tja, en dan is het tijd voor aktie! Ik was zo kwaad: ik had een heel duidelijk profiel, en dan zijn er toch heren, die totaal niet bij je passen, en die meerdere keren terug komen op dat pro . . . . .

Overmorgen loopt mijn lidmaatschap van 1 van de dating-sites af, ik heb mijn pro daar nu helemaal opgeheven. Kan niet meer inloggen en berichten (die ik niet had) zouden verloren gaan! Het zij zo!

Aanleiding voor mijn kwaadheid: weer zo'n pubertje van net 21 . .

Ik ben niet op zoek naar een zoon!!! Stel je het eens andersom voor: dat ik steeds op het pro van zo'n jonge gast ga kijken? Vrouw van bijna 50, wat moet ik met zo'n knulletje??? Wat moet zo'n knulletje met een vrouw die wsch ouder is dan zijn moeder????

Bedankt voor het lezen, dit lucht op
zondag weer wat leuks gedaan, maar volgens mij gaat het daar bij blijven.

Een ander contact noemde me via mail ineens een compleet andere naam, dus dat gaat ook niets worden.

Verder schrijf ik nu nog met 2 anderen, als dat ook niets wordt, dan maar weer vooraan beginnen. Zaterdag ook nog uit geweest om de plaatselijke disco, maar daar was iedereen toch wel erg jong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven