als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
quote:smurfje251 schreef op 05 juni 2011 @ 21:15:

kan ik niks aan doen,zo ben ik, dat ik helaas te goed voor mensen ben. Ooh wat nobel zeg. Je bent nu eenmaal "te goed voor mensen".

Ben je daar trots op?
hij zei dat hij ook slecht in verjaardagen is
Omdat hij geen moeite wil doen, omdat hij niet van je houdt.
Smurfje, die uitspraken dat hij niet of wel van chocola houdt, of hij goed of slecht is in verjaardagen DOET ER NIET TOE.

Waarom reageer ik hier nog eigenlijk? Toch doe ik het steeds. Er gaat bij mij niet in dat iemand zulke nutteloze uitspraken post steeds zonder naar belangrijke zaken te kijken

kan ik niks aan doen,zo ben ik, dat ik helaas te goed voor mensen ben. Je bent niet te goed voor andere mensen, je bent TE SLECHT VOOR JEZELF!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 06 juni 2011 @ 12:58:

[...]

Je bent niet te goed voor andere mensen, je bent TE SLECHT VOOR JEZELF! mooi gezegd zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
geweldig kado!

en gefeliciteerd nog
jaja hij zei dat hij iets orgineels voor mij wil verzinnen dus misschien komt er wat.... ik stond er van te kijken
Waar stond je van te kijken smurf? Dat hij iets origineels wil verzinnen? Eerst zien dan geloven.
Praatjes vullen geen gaatjes Smurf...

Geloof jij hem zomaar op zijn blauwe/grijze/groene/bruine ogen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

kan ik niks aan doen,zo ben ik, dat ik helaas te goed voor mensen ben. zoals iemand hier al zei, hij is niet blij met chocolade maar wel blij wat hem opleverd zoals geld en simkaartje

ik had namelijk 2 dozen bonbons en 1 had ik er zelf opgegeten en had er dus nog 1 en dacht ik gelijk aan hem en dat heb ik hem ook gezegd! dat het goed en lief bedoeld is en dat ik aan hem gedacht hebJe bent niet te goed voor mensen. Je bent egoistisch. Zo kan jij je blijven verschuilen achter anderen die dan verantwoordelijk gemaakt worden voor jouw leed. Bij die vriend blijven of dingen voor hem doen heeft niks te maken met liefde voor hem, maar alles met je zelfbeeld en het egocentrische stuk om daar niks mee te hoeven doen.
Tuurlijk doet ze dat (hem geloven).

En daarbij gaat ze ook voorbij aan het feit dat ze al drie weken loopt te zeuren over haar verjaardag tegen hem.

quote:smurfje251 schreef op 14 mei 2011 @ 20:27:

hij heeft het financieel ook niet breed nee. ik had alleen tegen hem gezegd dat ik gewoon iets liefs wil hebbenquote:smurfje251 schreef op 15 mei 2011 @ 10:57:

ik vroeg ana hem wat geef je me op mn verjaardag?En waarom moet je drie weken zeuren voordat hij eens gaat nadenken over je verjaardag, die al over twee dagen is? Omdat hij niet van je houdt.
anoniem_118273 wijzigde dit bericht op 06-06-2011 21:20
Reden: Post erbij gekomen
% gewijzigd
En waarom reageren wij nog steeds massaal op smurf?
quote:elastiekje schreef op 06 juni 2011 @ 21:21:

quote:elastiekje schreef op 06 juni 2011 @ 21:21:

Goede vraag Elastiekje, ik denk tegen beter weten in? In de hoop/veronderstelling dat het toch eens door zal dringen? IJdele hoop vermoed ik zomaar.

Smurf, ondanks al het gedoe rondom deze man, want dat vind ik er dan weer wel los van staan, wens ik je in ieder geval alvast een fijne verjaardag toe.

dat het goed en lief bedoeld is

Kan je wel goed en lief bedoeld hebben, maar hij verdient dit niet. Het is niet gezond om lief te zijn en seks te hebben met iemand die keer op keer geen respect voor jou toont, geen moeite voor jou doet, zo vrouw onaardig is als hij, jou niet op de eerste plaats zet, etc.. etc..

De dingen die jij het liefste wil, zul jij nooit van hem krijgen, ook al doe je nog zo lief tegen hem. Je raakt hiervan in de war en je staat al niet bepaald sterk in je schoenen. Bepaald niet.

Als je echt zo bent zoals je hier op het forum jezelf voordoet, dan heb je nog veel te leren. Waarom wil je van niemand hulp krijgen hierbij?
gisteren zei hij ik heb nog geen kado!! ik was gisteren wel een beetje teleurgesteld en hij wist een paar weken van te voren dat ik jarig zal zijn. toen zijn zusje jarig was paar maand terug moest hij ook nog een kado hebben op t laatste moment nog. wat is dat eigenlijk, ik vind het best slordig zoiets of hij moet denken vanmiddag wij komen langs de winkels s,middags na het werk en dat ik iets mag uitzoeken
ik zit hier met mijn mond los te lezen maar gezien de andere reacties heeft reageren geen zin...

smurfje toch...
En doooooor!
Gefeliciteerd Smurfje. Ik wil jou voor je verjaardag meer wijsheid geven. Ik hoop dat mijn cadeau snel bij je aankomt.
Tsjongejonge,mijn mannetje gaat ook niet weken van te voren om een kadootje..

Ik vind persoonlijk dat je je wel aanstelt,dat je gewoon weg moet gaan bij je vriend, 1 van de redenen daarvoor; je moppert hier ontzettend veel over hem.. Get a life.. Succes..!
quote:Chardonnay schreef op woensdag 08 juni 2011 07:47 Gefeliciteerd Smurfje. Ik wil jou voor je verjaardag meer wijsheid geven. Ik hoop dat mijn cadeau snel bij je aankomt.Dan voeg ik er onderweg ook nog een schepje inzicht bij..!!

Smurf, van harte met je verjaardag!

Qua forumcadeautjes sluit ik me aan bij de wijsheid van Chardonnay, het inzicht van neverstopit. Ik doe er een doos zelfrespect/-vertrouwen bij.

Dat het een goed jaar voor je mag worden.

Heb je al wel een cadeautje van je ouders gehad?
dankjue wel, ja die krijg ik nog. en van hem heb ik niks gehad! alleen een hand en een kus toen we weer afscheid namen na het werken, meneer had vannacht maar 3 uur geslapen en was erg moe
Omdat hij niet van je houdt. En nu?
zelf een sex beurt was dus teveel voor hem.

tja smurf je zult het moeten doen met de dingen die hij wil zolang jij hem nog wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven